Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Mmmmmmmm Slut-shoes... :wub:

Ehhh altså, uartige Spock! :innocent:

MORGENCARDIO D. 18. OKT.

40 min. motionscykel

- og så lige turen til arbejde oveni.. ja, ja synes knæene er umanerligt samarbejdsvillige :blush:

Regner med at ta' en tur i City Fitness efter job, men nu skal jeg sidde og nusse med noget logo-design mummelum :wub:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

CITY FITNESS D. 18. OKTOBER

En ben-øvelse og lidt cardio. Havde ondt idag, så gjorde hvad jeg kunne uden den store ballade.

Faktisk ret glad for cykleriet for øjeblikket. Når jeg kommer fra job, er mine knæ hævede og ømme, men det afta'r faktisk med lidt action :bigsmile:

Liggende squat (et ben af gangen):

15@21

15@21

15@29

15@29

- tog som sædvanlig en krig men gik ellers fint, selv om jeg satte vægten op.

55 min. motionscykel

Kærligste hilsner

Sally :smile: -som holder efterårsferie her tors- fredag!!!

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Kærligste hilsner

Sally :smile: -som holder efterårsferie her tors- fredag!!!

Hvis det er sådan du keder dig helt vildt meget, så er du velkommen til at svinge et smut forbi torsdag og male lidt hos mig. :innocent:

Menuen hedder 9L modehvid :laugh:

De var løbet tør for knækket hvid, hvid er for gammeldags og off white er bare ikke min stil :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er sådan du keder dig helt vildt meget, så er du velkommen til at svinge et smut forbi torsdag og male lidt hos mig. :innocent:

Menuen hedder 9L modehvid :laugh:

Modehvid - Super Max, din fashionista :laugh:

Men åhhh naiii hvor ærgeligt at du først siger det nu!!!

Har en masse kedelige aftaler og sure pligter der kalder de næste par dage: Middelaldermarked på Christiansborg Ridebane, Frokostaftaler både idag og imorgen, biftur, middag med en flok af de gl. eks-punkpiger fra mine meget unge dage i O'dense, kaffe med brormand, tur til Louisiana og se film-fotos, middag ude med kæresten, træning i CF... og måske en tur til frisør.. Sygt når man nu kunne stå i ens mest ærgelige tøj og male kanter.. :tongue:

Jeg vil være hos dig rent mentalt, og det er jo tanken der tæller ikk'!

Lige nu bimler der en VVS'er rundt i mit køkken.. Vågnede til den søde lyd af regndrypperi. Kravlede bare længere ned under dynen, og stor-hyggede mig over at det regnede, og jeg holder fridag!! Da dryppende alligevel virkede MEGET nærværende gik jeg ud og chekkede. Til min rædsel var hele min brusekabine fyldt med sort, sort mudder, og dryppende kom fra det vand der løb ud på mit gulv.. aggghhhh.. Fik startet pumpen op i brusekabinen, med det resultat at der nu stod fede mudderstråler ud af de øverste huller i min køkkenvask.. Greb en balje og løb hylende mellem køkkenvask og toilet.. Endelig holdt det op og jeg kunne ringe til min VVS mand. Pyhh.. Så opdagede jeg at vaskemaskinen også var fuld af mudder.. God-f*kin'dammit!

Ret banalt er det bare faldsstammen der er stoppet til.. hvilket betyder at alt det vand der bliver skyllet ud fra de 3 lejligheder der ligger over mig, havner som sort mudde i min bruser og vaskemaskine.. Addrrr.. Men set fra den lyse side kan jeg jo bare gå og glæde mig over at jeg ikke var taget på en uges efterårsferie, og var kommet hjem til noget der ville få en Hjemmeværns-træningslejr til at skamme sig.

Men, i skrivende stund ser det ud til at være i orden nu! Taahh dahhh! :laugh: Herlig måde at bruge 2 timer af sin fridag på! Nå, middelalderen kalder!

Rigtig go' torsdag!

Sally :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Du forstår da at holde fri :laugh:

Præcis :tongue: . Lige hjemvendt fra middelalderen. Der var opvisning med jagtfalk kl. 11.00. Faldt i snak med falkonéren inden, og fandt ud af at han - som er elektriker civilt - har arbejdet for flere af de bureauer jeg har været på og at vi kender mange af de samme mennesker.. Lille verden den middelalder :laugh:

Nå, ellers synes jeg det var lidt forkølet, noget med location der er helt gal.. Christiansborg er ligesom en underlig baggrund, rent visuelt, for et middelaldermarked.

Nå, videre til frokost med mig! :w00t:

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

MIDDAGSTRÆNING 20. OKT. CITY FITNESS

Aftalt møde med instruktør, fordi jeg synes jeg trængte til et nyt program, til at blive motiveret og få lidt flere øvelser at vælge imellem. Synes efterhånden at variationen var ret begrænset med de relativt få ting jeg kan gøre uden at det gør ondt. Har fået et alternativ til cyklen - archtrainer - som ikke findes i Fitness.dk. Har det, af en eller grund, meget bedre med den end med elipsetraineren.. noget med at den er "fladere i sine bevægelser".. øhh bøhh :blink::smile:

Fandt også ud af at jeg kan indstille nogle af maskinerne anderledes, så det ikke går så meget ud over mine hybermobile led. Glæder mig til at komme igang, forhåbentlig allerede i morgen :w00t:

CARDIO:

Arch-trainer 30 min

Cykel 5 min

Ellers har den stået på brunch med brormand, sightseeing med veninde i Nordsjælland på den højskole hvor hun underviser og kaffe på RICCO's formidable kaffebar på Istedgade mmmm...

Top-dolla-fridag :laugh:

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

MIDDAGSTRÆNING 21. OKT. CITY FITNESS

Kan godt se at det 3 dages program jeg har fået er ret begynder/standart, med tilrettelser ifht. mine knæ.

Men da formen også er SÅ :nonono: hammer ringe, gør det ikke noget :blush: Nu kører jeg på et par uger og ser hvordan det spiller.

Programmet består mest af maskiner, hvilket er meget længe siden jeg har trænet. Havde lidt bøvl med at få indstillet belastningen, da jeg ikke rigtig kan regne med de vægte jeg bruger normalt. Kan slet, slet ikke løfte det samme i maskinerne :blink::blink::blink:

PEC DEC:

10@10

10@10

10@10

10@10

BRYST PRES:

10@20

10@20

10@20

-hmmm kan vist godt skrue lidt op for varmen næste gang :innocent:

SKULDER PRES:

10@12,5

10@12,5

10@12,5

LATERALS:

10@7,5

10@7,5

10@7,5

-geeeeez kunne næsten ikke løfte armene.. hvor er den led den maskine, selvom jeg kun havde en belastning på, svarende til en pakke knækbrød :laugh:

LATT PULLDOWN:

10@35

10@35

10@35

RUMÆNSK DØDLØFT (DB):

10@32

10@32

10@32

BACK EXTENSIONS:

10@40

10@40

10@40

-godt alternativ til "Hyper extensions" som gjorde hyper-nas på bagsiden af spasserknæene :crazy:

TRICEP PUSHDOWN:

10@45

10@40

10@40

TRICEPS ROPE:

10@12,5

10@12,5

10@12,5

Må sige at det jo går temmelig hurtigt med kun 3 sæt.. det kan jeg jo skrue op løbende!

CARDIO:

15. min motionscykel

30. min Arch-trainer

-så var jeg også så rød i hovedet at jeg var lige ved at skræmme livet af Lagoon i receptionen.

Hov, travl.. får veninde forbi her til drinks inden vi skal til middag med eks-punk-tøserne :devil:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

-så var jeg også så rød i hovedet at jeg var lige ved at skræmme livet af Lagoon i receptionen.

Hov, travl.. får veninde forbi her til drinks inden vi skal til middag med eks-punk-tøserne :devil:

Ja, der var vist ikke nogen, der var i tvivl om, at Sally havde været nede og træne...

red-face.jpg

:tongue::tongue:

Var det en hård søndag? :beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Ja, der var vist ikke nogen, der var i tvivl om, at Sally havde været nede og træne...

:tongue::tongue:

He he.. så er det vist også mildt sagt.. Beholdt farven resten af aftenen, mens der blev hørt Exploited og pogoet rundt til King Kurt!

post-8867-1161636505.jpg post-8867-1161636536_thumb.jpg

Naiii faktisk var det en rigtig okay aften - der er nu altid spitse med mennesker man har kendt langt tilbage.

Var det en hård søndag? :beerchug:

Does the pope wear a funny hat????

Var til fødselsdagsbrunch på "SULT" i filmhuset kl. 11 og derefter var det bare hjem til Peter Sellers, cola-light-drop og afløst sideleje :w00t:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING 23. OKT. CITY FITNESS

SQUAT liggende:

10@37,5

10@45

10@45

10@45

10@45

LEG EXTENSIONS:

10@25

10@25

10@25

10@25

LEG CURL liggende:

10@20

10@20

10@20

10@20

supersættet med..

LEG CURL siddende:

10@45

10@45

10@45

10@45

CALVES siddende:

10@20

10@20

10@20

10@20

CARDIO:

15 min. cykel

30 min. ArcTrainer

Fin træning! Fik lige sagt tillykke til Hr. Kold og sladret lidt med hans smukke hustru og Lagoon -der denne gang ikke lod sig slå ud af min ansigtskulør :laugh:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

...

Does the pope wear a funny hat????

Var til fødselsdagsbrunch på "SULT" i filmhuset kl. 11 og derefter var det bare hjem til Peter Sellers, cola-light-drop og afløst sideleje :w00t:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Jeg er nysgerrig.

Hvordan foregår afløst sideleje? Hvem afløser dig? :tongue:

PS: og hvor for man fat i et cola-light drop? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nysgerrig.

Hvordan foregår afløst sideleje? Hvem afløser dig? :tongue:

PS: og hvor for man fat i et cola-light drop? :w00t:

HARRHH HARRRHHH... :tongue: Det foregår sådan at man ligger på højre side og spiller død. Når man så bli'r træt af det, vender man sig om, ringer til sin veninde der så overtager positionen, mens man rigger cola-light-drop-anlægget til ( som man bestiller hos den nærmeste gårdmand) Smider veninden hjem og ligger sig og spiller død igen. Voila! Afløst sideleje!!!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

HARRHH HARRRHHH... :tongue: Det foregår sådan at man ligger på højre side og spiller død. Når man så bli'r træt af det, vender man sig om, ringer til sin veninde der så overtager positionen, mens man rigger cola-light-drop-anlægget til ( som man bestiller hos den nærmeste gårdmand) Smider veninden hjem og ligger sig og spiller død igen. Voila! Afløst sideleje!!!

Sally :smile:

Nice save. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

SQUAT liggende:

:blink: KUN en ægte kvinde kan tage en af de fineste øvelser der findes, og voldtage den...

Liggende squat - wtf er det?

Når jeg begynder i CF kan du squatte med mig på ryggen i stedet :showoff:

Fin træning! Fik lige sagt tillykke til Hr. Kold og sladret lidt med hans smukke hustru Lagoon

ENDELIG kom det frem!!!

Vidste Lagoon var en tøjte, og ikke længere var fri på markedet, men at han ligefrem har snuppet DM's nr. 1 kommer som noget af en overraskelse! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:blink: KUN en ægte kvinde kan tage en af de fineste øvelser der findes, og voldtage den...

Liggende squat - wtf er det?

Når jeg begynder i CF kan du squatte med mig på ryggen i stedet :showoff:

ENDELIG kom det frem!!!

Vidste Lagoon var en tøjte, og ikke længere var fri på markedet, men at han ligefrem har snuppet DM's nr. 1 kommer som noget af en overraskelse! :w00t:

:laugh::laugh:

Hun ka tag det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

ENDELIG kom det frem!!!

Vidste Lagoon var en tøjte, og ikke længere var fri på markedet, men at han ligefrem har snuppet DM's nr. 1 kommer som noget af en overraskelse! :w00t:

Nordens nr. 1, din hater. :tongue: Så du skal til at oppe dig, 'cause I don't want no scrub. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Nå, drenge hygger i jer?

Flex dog! :nonono: Kom du liiiige til at strege et lille "og" foran Lagoon for at få det hele til at passe tsk tsk tsk.. Hvor raffineret synes du selv det er??? :laugh:

Ang. liggende squat.. ja, det er meget, meget avanceret virkelig at gennem-smadre de klassiske øvelser, men har en del træning efterhånden.

Liggende squat er en maskine, hvor man liggende sætter af med fødderne og "løfter" sig væk.. og hopsa dejse så får Sally slet ikke ondt i knæene! Hmmm squatte med dig over nakken.. agghhhh.. ved ikke rigtig.. du må få lov at sidde på skødet næste gang jeg laver leg curl okay!

Sally :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share