Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Dejligt med et profilbillede. Slev om jeg faktisk troede, at du var selveste Uma. :eh:

Hr. K som at der også har et profilbillede.

Kæreste Hr. K -altid en stor fornøjelse at få besøg af Dem!

Ja, jeg VAR faktisk også Uma! Men efter de sidste to eventyr med Terantino, besluttede jeg at det var nok med knækkede fingre, gl. flammer og kedelige kolleger med klap for øjet. Så jeg flyttede til Nørrebronx, fik 7 børn, en mand med 75 tusher og hang til tremmer. Ricky er lige røget ind igen, og nu sidder jeg og ærger mig over at jeg fik lavet den "Ricky-rocks-tusch" på ballen. Børnene er igen på institution, oven på den der baseballting, som Bjarke siger han ikke havde noget med at gøre. De pædagoger blander sig også for meget.. Hmmm måske jeg skulle blive Uma-Kill-Bill igen. Det rene Disneyland sammenlignet med livet i Danmark.

Så, så man lige fantasien løbe af med Sally igen :laugh:

Kærligste hilsner

Sally

P.S.

Synes at du har nogle meget fine billeder. Kan også godt li' det med knallerter og heste :tongue:

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING D. 9. NOVEMBER I IFI

Trænede med Incognito Jr og Incognito som har ændret programmet lidt, så det gik vi lige hurtigt igennem inden vi tog fat.

Balancere på swiss-ball på knæene OG lave DB pres :blink:

2x10@10

-tænk jeg ku' sg!!! Boldene her er også lidt blødere end dem i HW, så lidt nemmere.

Overhead squat:

3x6@7

Kuffert dødløft:

3x4@20

-ny øvelse, og en god måde at få sneget mig henimod dødløft igen, på sigt.

Ingen rygbøvl her :bigsmile:

Bænkpres:

opvarm. 2x4@25

4@30

4@35

4@37,5

2@40 :devil: PR

2@40 (ikke kønt)

4@35

4@35

4@35

Benpres:

2x6@100

6x6@110

-ved 3 sæt havde Incognito Senior liige smidt 10 kg mere på uden jeg opdagede det -ehhh bandit :wink:

Supersættet med.. (Junior holdt benpress-maskinen varm mens jeg "choppede" :laugh: )

Wood chops:

2x6@40

2x6@45

4x6@50

Her skulle vi vist ha' haft eccentriske pullups -men dem glemte vi da Incognito!?? :raisebrow:

Hyperextensions:

3x12@BW

-prøvede at rulle op, på så mange som jeg ku' holde ud..

Rotation cuff:

Intern 3x20@7,5

Extern 3x20@5

Superdejlig træning her i dameafdelingen :4thumbup:

I herreafdelingen så det nu også godt ud. Der blev kørt nogle svært tunge dødløft og bænk.. Man kan altid høre hvor i lokalet Incognito er, på luder af noget meget tungt der rammer gulvet :4thumbup:

Altid en fornøjelse at træne sammen med min top-yndlings-makker :rolleyes: Bli'r i så godt humør!

Mmmm nu står den på Kolding i morgen, og Odense og forældre fra imorgen aften. GLÆDER MIG HELT VILDT!

Kærligste hilsner

Happy-Sally

P.S. :laugh: Var det bedre Simon?

Link to comment
Share on other sites

haha.. nice one..Du har måske brug for et par freudian slippers

HA! :laugh: Sikker på at de vil se lækre ud til en kjole..

Gusen krævede osse lidt mere opmærksomhed end ellers i dag.

Nårh Gusen! Han var da så sød! Tror bare det var fordi der var så mange mennesker, -som skulle ha' rosiner :4thumbup: og som han skulle gå og lukke døren efter ehhh altså :wink:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hey smukke

Moos har givet mig et tilbud... han passer ungerne fredag så jeg kan komme til træning. Det bliver efter kl 14. Måske kunne vi ses oppe i OBBC

Klem

Hey Jeanette-pige!

Hvor herligt havde nu tænkt mig, selv at ta' i OBBC i eftermiddag, så det er jo perfekt. Er først kommet på nettet hos mum & daddy her til morgen.

Mmm tror lige jeg fanger dig på mobilen :bigsmile:

Glæder mig meget til at se dig og de hæderkronede gamle OBBC lokaler :smile:

Kærligste hilsner

Sally

P.S Lækkert vejr i holder jer her i O'ense :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Halløjsa :bigsmile:

Hyggeligt at få hils på - og sikke hyggeligt at se jeg ikke er den eneste lægger mine ting skumle steder :laugh::wink:

(men jeg håber da at du fik udnyttet tiden til at kigge lidt på mændende der helt sikkert stod og gemte på nøglen :tongue: )

Bozne :biggrin:

Det kunne du godt have sagt Stina... Thomas er ikke vred Thomas er skuffet :nonono:

Link to comment
Share on other sites

FREDAG D. 11. NOVEMBER - TRÆNING OBBC

Først og fremmest.. ORH HVAD! Vildeste sted, med endeløse rækker af bænke, alverdens maskiner (fandt en lille rotator maskine, som Incognito havde hvisket om)

og og og... den dejligste varme stemning og sødeste mennesker, lige fra Nina (tror jeg hun hedder) i receptionen, til Kuldskær, Bozne, Crawdaddy, Henning Friis, Tom(øhh ikk??!) og ikke mindst Jeanette, -som var den sødeste værtinde.

Fik også tiltusket mig en del opmærksomhed, på bedste drama-queen-maner, da jeg snublede over, nårh ja - en bænk :nonono:, fik en lille flænge på skinnebenet og måtte i receptionen og rense og hente plaster (tak Nina!) Senere brillierede jeg ved at gå rundt på stene-stirre-øjne-ned-i-gulvet-måden og se mystisk ud.. fordi jeg havde smidt garderobenøglen væk (lige ud til Nina igen, og høre om hun havde fået den -undskyld Nina :rolleyes: ) Søde Bozne legede detektiv sammen med mig, men tilsidst var der nogle høflige, unge (stærke :innocent: ) mænd der fandt den!

Synes det var meget inspirerende at se Kuldskær og Bozne træne (Jeanette var færdig da jeg kom :innocent: ) Jeg ser jo aldrig piger træne tungt, så det kan godt virke overvældende at se to søde og naturlige piger jonglerer rundt med vægte, på størrelse med en mindre varevogn :wink: Hvor er I seje -og lækre! :bigsmile:

Besøget og stedet var så stor en fornøjelse, at jeg i skrivende stund, på forældrenes PC (argh jeg er altzå mac-pige) sidder og overvejer om jeg lige skulle ta' et smut ind sidst på dagen til lidt cardio.. bum bum bum.. nå, tror nu mine søde forældre godt kunne tænke sig at vi var lidt sammen.

Forsatte mit nye program i fin stil. Er snart vant til at træne nye steder hveranden dag, så det falder mig meget let at omstille mig.. bortset fra at jeg render og skvatter over bænkene :tongue:

Armbøjninger på swiss-ball:

5x5 -bli'r bedre og bedre!

Saxon sidebends:

4x8@12

-gik 2.kg op i vægt, det kunne godt mærkes.

Rack-pulls:

6x8@60

-Ingenting overhovedet i ryggen Incognito :w00t::w00t::w00t:

Benpres: -assisteret af Jeanette, der kom med tilråb :bigsmile:

4@80

4@90

4@100

4@115

4@115

4@105

4@105

4@105

Bænkpres:

4x6@30

2x6@35

6@37,5

4@37,5

supersættet med..

Rows:

6x8@19

-besluttede at jeg da sagtens kunne lave rows på bænkpres-bænken (der var andre frie bænke såååhh deeet..) og så var det lige jeg skulle skifte ben og snublede :hmmm: FLOT!

Roman chair:

3x8@BW

-denne stol var skrå, og tog meget mere ved :bigsmile:

Hyperextensions:

3x12@BW

Rotator cuff:

Intern: 3x20@6 kg

Extern: 3x20@5 kg

Hoch-spitze-træning!

Herligt at møde jer, og jeres gæstfrihed :smile: Glæder mig til næste gang. Er jo tit i Odense, så er I advaret :rolleyes:

Kærligste hilsner

Sally

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Alt for godt at have dig i OBBC, glæder mig til at se mere til dig når du er i nabolaget.

Weiiiiiiiiiii lyder som en fed oplevelse du har haft dig - alt for nice.

knus og varme tanker til dig

:flowers:

Hey skønne!

Tak og i rigtig lige måde! Jeg er her ihvertilfælde 100% til jul!

Brormand og jeg går altid på Gertrud lillejuleaften (-mens forældrene pynter træet) og møder alle dem fra gul stue i børnehaven :bigsmile: Så er jeg nok helt træningsklar dagen efter (nooooot) :laugh:

Kærligste hilsner og møs

Sally

Link to comment
Share on other sites

Rigtigt hyggeligt at møde dig i dag Sally, du virker som en ret glad og positiv person. :smile:

Jeg troede faktisk du var meget højere, men det var nok fordi Jeanette K havde bildt mig alt muligt ind. :rolleyes:

Hey Henning!

Også godt at møde dig :bigsmile:

Naiii jeg er nemlig slet ikke så høj, sådan sølle 187 cm er da ikke noget at snakke om :rolleyes: Mmm men nu træner jeg heller ikke i høje hæle :wink:

Som du kan se ovenfor synes jeg det var SÅ dejligt at komme og besøge jer!

Så forhåbentlig og snarligt på gensyn!

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Halløjsa :bigsmile:

Hyggeligt at få hils på - og sikke hyggeligt at se jeg ikke er den eneste lægger mine ting skumle steder :laugh::wink:

Hey du!

Rigtig hyggeligt!!! Imponeret over dine hardcore dødløft :blink:

Hmmm nej, det var da et meget smart trick at smide nøglen væk.. Fik nået at stirre mig temmelig vindøjet.. Hva' synes du iøvrigt om mit "frit-fald-over-bænk-opmærksomheds-stunt"? Også ret effektivt ikk'?!!

Rigtig go' weekend

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

iiiiiihhhhhhhh nogen kunne godt have fortalt mig at der kom et sprødt stykke pigebarn.. øhm jeg mener en sød tøs :innocent: i OBBC's lokaler idag... så var jeg da mødt op og havde skruet charmen på :wub::tongue:

:blush: Ihh altzå hvor er du zød :rolleyes: Men kære Thomas, næste gang jeg kommer over skal jeg nok smide en vognstang i din retning :laugh:

Glæder mig til at møde dig!

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Det var nu Troels og ikke Tom, men nogle gange har jeg det også med at tale noget utydeligt :laugh:

Ja, jeg ved det!

Har lige undskyldt i din log.. skal aldrig ske igen :innocent: Hmmm hvor kommer det der onkel mon fra...

Hyggeligt at hilse på :smile: 187cm er nu en god højde. Det er nemlig også præcis min højde :thumb: :4thumbup:

Jamen er det ikke PRRRRRAGTFULDT at være så lang og lækker :laugh: Grrrrrr...

Tak for besøget!

Kærligste hilsner

Sally

..der ikke har specielt god samvittighed. Har nusset rundt og hygget hele dagen, og nu er forældrene i køkkenet og lave forsinket Mortens-and med alt hvad der bimler og bamler af uanstændigt tilbehør YIIIIHAAAHHHH så kom da!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share