Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Ikke nogen dårlig rute! Rent faktisk er det min løberute som jeg bare glæder mig til at komme tilbage på her en af dagene... Super fint at kunne løbe forbi Den lille havfrue og sige "God aften, frue". Eller frøken?!? Men så havde hun nok heddet Den lille havfrøken...

Link to comment
Share on other sites

AFTEN-SKØJTELØB BLÅGÅRDS PLADS 30. JANUAR

60 min. i selskab med Supercoach Incognito, der trods sløve udlejningsskøjter, tonsede derudaf og allerede efter et par minutter begyndte at krydse over, og sluttede sidst på timen, af med at kaste sig ud i noget "vend til baglæns".. Ret imponeret over den slags dødsforagt :laugh:

Jeg øver stadig cirkler og slalom på inder- og ydre skær, og form i det hele taget. Egentlig ikke særlig festligt at se på, selv om jeg selv er lykkelig over at kunne mærke bittesmå forbedringer hver dag. Skulle sandelig også snart begynde at ske noget. Har løbet en time hver dag siden onsdag! :4jumpy:

Nå, travl på jobbet.. har præsentation lige om lidt..

Vejret er helt magisk, håber jeg kan komme ud og gå i frokosten!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

FROKOST PW 31. JANUAR

30 min. Lige ud til den lille "Havfrøken" ( :laugh: Till) og te'baws igen!

Har lige fået at vide at mine nye to-die-for-proff-power-skøjte-støvler er kommet fra Østrig, nu skal der bare monteres klinger på, så kan jeg hente dem i morgen :4jumpy::4jumpy::4jumpy: Tror slet ikke jeg kan sove i nat :blush: Glæder mig sådan.

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er flad af grin over det citat, du har som signatur :rofl2::yo:

Hey Mizz!

Kunne heller ikke stå for det. Når man så forestiller sig at det bli'r udtalt på hans lidt fjogede facon med fynsk dialekt bli'r det næsten endnu bedre. Han er jo ikke ligefrem den koldeste cola i skabet vel :laugh:

Dejligt at du kiggede forbi! Kom snart igen ikk'!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING F.DK FRB. 31 JANUAR

Uhh hvor er man sej når man ta'r over og træner kl. 20.30 -er man ikke!!! :innocent:

Skulle egentlig bare træne cardio -ny taktik overfor genstridige kg :dry: Men da jeg nu var der, og kom i tanke om hvor forpustet jeg bli'r af stationstræning såååå... Nå, kastede mig ud i lidt dumbbell-tam-tam, fordi der var temmelig crowded. Ved godt at det ikke er helt efter programmet Incognito, men tænkte at hvis jeg bare bli'r forpustet og hjertet går helt banjo, kan det da ikke være så anderledes end romaskinen.. eller..

Runde 1:

Sidebends 8@12

DB press 8@20

DB rows 8@24

Runde 2:

Sidebends 8@10 -arggh lidt rysten

DB press 8@20

DB rows 8@24

Runde 3:

Sidebends 8@10

DB press 8@20

DB rows 8@24

Runde 4:

Sidebends 8@10

DB press 8@20

DB rows 8@24

ekstra..

DB rows 2x8@24 -fordi jeg ku'! :w00t:

Rumænsk dødløft:

8@40

8@50

8@55

8@60

5@65 :devil: PR!!!

8@60

Benpres:

2x5@85

1x5@95

-stadig ikke rigtig godt gahhhhhh.... ellers ikke mærket meget til knæene.

Cardio:

30 min elipsetrainer

10 min romaskine

Så var jeg også så zyclame-farvet i hovedet at jeg slet ikke behøvede cykellygter på hjemturen.

Hmmm mens jeg trampede på elipse-dimsen, viste MTV det dér program hvor "vi" besøger stjernernes hjem. Geeezzz hvor er det da SÅ ærgeligt, at nogle der har så mange penge, kan ha' så hammer-jammerlig smag. Der burde deles bøder ud! Gad vide om det er sådan lidt comes-with-the-job-agtigt. Det er ihvertilfælde ret udtalt over hele linien. Specielt de amerikanske rappere.. av av .. Idag var der så en eller anden U.S.-modelblondine der åbenbart bangede en eller anden wrestling-fætter, og vist også selv var lidt små-kendt. Hun brillierede ved sin ualmindelig lille-pigede samling af nips i form af alfer, delfinfigurer og små springvand. Man kan næsten se den der giant af en wrestler komme hjem og sidde med sin bøf og være til grin i al det små-mønstrede. Nå, og jeg skal iøvrigt Ikke ha' nogen rønnebær :laugh:

Nu skal jeg kun sove én gang, så skal jeg ha' mine nye skøjter!!!

Kærligste hilsner

Sally-sovedyr :smile:

P.S: Behøver jeg at sige at Motivationen går rundt og siger: "Se hvad jeg sagde, man har det så godt bagefter -selv om det er sent"

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

P.S: Behøver jeg at sige at Motivationen går rundt og siger: "Se hvad jeg sagde, man har det så godt bagefter -selv om det er sent"
:laugh::laugh: ...ja, hvis den ligner min en lille smule er den utroligt kæk EFTER træningen :dry:. Men hvor er den liiige når man er igang med at afkalke elkedlen og slette gamle sms-beskeder fordi det er "altså er vigtigt lige at få gjort idag!" :nonono::tongue::wink:
Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh: ...ja, hvis den ligner min en lille smule er den utroligt kæk EFTER træningen :dry:. Men hvor er den liiige når man er igang med at afkalke elkedlen og slette gamle sms-beskeder fordi det er "altså er vigtigt lige at få gjort idag!" :nonono::tongue::wink:

Heiiii Kuldskær! :w00t:

De fleste motivationer ligner hinanden. Min forsvinder dog i perioder, kvartals-motivations-tendenser...

Synes faktisk ikke at jeg har "El-kedel-problemet" med den. Det er altid når jeg lige har sat yndlings dvd'en i at den står og flagrer ved vaskemaskinen, eller logrer omkring støvsugeren, så skal den bare ignoreres :dry: Men ja, kække det er de!

Kærligste hilsner

Sally og Motivationen -som nu råber at jeg skal se at komme i seng :nonono:

Link to comment
Share on other sites

20kg i db press endda for 2 reps er top-nice :bowdown:

Hey Max Pistol Power

Arrgghhh så gjorde jeg det igen.. skrev forkert, og har så kopieret fejlen derned af :blush: Det er treide gang FLOT!

Startede med at skrive 20 kg, men tænkte at man så let kunne tro at det var 20 pr. DB, så satte lige "2x" foran, og glemte at rette de 20 til 10. UNDSKYLD! :crazy:

(Men, Sedanen... rumænerne var nu gode nok :laugh: )

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Max Pistol Power

Arrgghhh så gjorde jeg det igen.. skrev forkert, og har så kopieret fejlen derned af :blush: Det er treide gang FLOT!

Startede med at skrive 20 kg, men tænkte at man så let kunne tro at det var 20 pr. DB, så satte lige "2x" foran, og glemte at rette de 20 til 10. UNDSKYLD! :crazy:

(Men, Sedanen... rumænerne var nu gode nok :laugh: )

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Du er stadig sej :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Hurra! Har fået mine skøjter! De har stået ved siden af min seng hele natten :blush:

Glæder mig meget til at prøve dem, men må sige at jeg er lidt rystet over hvor hårde de er, og selvom jeg har bestilt dem polstrede. Alle har sagt til mig at det er meget smertefuldt at løbe nye skøjtet til, men jeg har ikke rigtig taget det alvorligt :blink:

PRØV FØLELSEN!!!

Hvis du vil opleve den eksklusive følelse af et par 5800,- skøjter så:

-Køb et stk. gulvbræt (alt. fyrretræshylde fra Ikea)

-Sav ud i 4 lige store stykker

-2 stykker placeres lodret på hver side af anklen

-omvikles hårdt med gaffa-tape, så det presser voldsomt ved knogler ved ankel.

-prøv så at stå op!

-prøv at bevæge dig bare lidt.. :crazy:

-Av av av hva!

:laugh:

No shit! Det er faktisk sådan det er.. tanken om at skulle ha' dem på EN HEL TIME, og samtidig skulle ha' undervisning virker ret uoverskuelig. Men glæder mig alligevel. Og specielt over at jeg brugte de ekstra penge på polstringen :blush: Må bare tørre øjnene, væbne mig med Compeed-plastre og komme ind i kampen :tongue:

Nå, tilstands-rapport følger!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

FROKOST PW 2. FEBRUAR

30 minutters et-to, et-to, et-to.. overhalede lige Dronningens vagtparade :laugh: Heiiiii dreeenge! Vil I med i vandet??!!

Gik lige og tænkte over det med skøjterne. Tænk at bruge et så svimlende, stort beløb på noget der gør så ondt. Men så kom jeg til at tænke på alle de magtfulde mænd med hang til S/M-Tove og hendes søde veninder fra Pussy Cat Club, og fik det straks meget bedre :tongue:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Puha den skøjte virker ikke rar, godt man ik ska ha den på da :tongue: avav

Heeiii cj8000 :w00t:

Og velkommen til! Hvis jeg vidste at du kom havde jeg da -lige vupti- smækket en lagkage sammen!

Naii, du slipper for at rende rundt i dem.. Hmmm ville ellers sikkert se rigtig, rigtig zødt ud til dig med en lille, hvid, stram, skøjte-støvlet :tongue:

Kom snart igen ikk'!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

PRØV FØLELSEN!!!

Hvis du vil opleve den eksklusive følelse af et par 5800,- skøjter så:

-Køb et stk. gulvbræt (alt. fyrretræshylde fra Ikea)

-Sav ud i 4 lige store stykker

-2 stykker placeres lodret på hver side af anklen

-omvikles hårdt med gaffa-tape, så det presser voldsomt ved knogler ved ankel.

-prøv så at stå op!

-prøv at bevæge dig bare lidt.. :crazy:

-Av av av hva!

:laugh:

No shit! Det er faktisk sådan det er.. tanken om at skulle ha' dem på EN HEL TIME, og samtidig skulle ha' undervisning virker ret uoverskuelig. Men glæder mig alligevel. Og specielt over at jeg brugte de ekstra penge på polstringen :blush: Må bare tørre øjnene, væbne mig med Compeed-plastre og komme ind i kampen :tongue:

Nå, tilstands-rapport følger!

Hmm, lyder ikke specielt najs det dér skøjte-pjat... Du må ud og hamstre Compeed i stor stil :blink:

Held og lykke på glatis :superman:

MetC

Link to comment
Share on other sites

Hmm, lyder ikke specielt najs det dér skøjte-pjat... Du må ud og hamstre Compeed i stor stil :blink:

Hey MetC :w00t:

HA! Sad faktisk og regnede på hvad det ville koste mig i Compeed, hvis jeg skal bruge 4 af de store plastre 4 gange om ugen? Goddammit det begynder at blive kostbart :blink: Man ku' jo også bare ambuterer de der ankel-knogler!

Nå, bedre at smadre sit forhold til bankmand end sine fødder ikk'! :tongue:

Kærligste hilsner og dejligt at du er på banen igen! :superman:

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

SKØJTEUNDERVISNING 2. FEBRUAR

1. time. Det kan godt være at nye skøjter gør ondt, men glæden ved at løbe på dem overstiger smerterne med olympiske højder.

HVOR ER MINE ØSTRISKE VIFA DELUXE SUPER GOLDSTAR DOG BARE HELT OG ALDELES I HOCH-SPITZE-ALPIN-GEIL-WELTKLASSE :4jumpy::4jumpy::4jumpy:

Bare et lille skub og man flyver afsted. Hvor svært er det så at kvalificerer sig til Vinter Ol!! :blink::laugh:

Efter en time måtte jeg så nærmest trække mig ud af banen i neglene, med mine helt smadrede fødder efter mig, -okay ikke så skøjteprinsesse-agtig :blush: Havde så egentlig tænk mig at gi' fødderne en lille pause til undervisning igen imorgen lørdag...men..

SKØJTELØB BLÅGÅRDS PLADS 3. FEBRUAR

30. min. solskinsløb. HURRA! Av av av men ikke så meget av som frygtet. GLæder mig vildt til at jeg kan slappe af i fødderne og bare tænke over det jeg laver, balance å så'rn :dry: Det kan da ikke vare så længe!

Kærligste hilsner og den dejligste week-end til alle!

Sally :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Hey Sally Is-prinsesse :cool:

Det lyder da for najs med de der nye brædder på glatis.... Og man lider jo gerne for skønheden (eller noget) :blink:

Formoder du har et lille lager af Compeed, sådan som du gi'r den gas i dine nye tortur-instrumenter?

Rigtig god weekend

MetC :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share