Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

MORGENCARDIO TORS. D. 9. MARTS

40 min. på super-total-yndlingscykel-with-sugar-on-the-top

(-ja, her bli'r næsten lidt lummert med al den gode karma her i loggen. Men har jo stadig Runners positive tanker mantra i baghovedet..)

Fantastisk morgen, mit sonne und alles.. :bigsmile: En okay -og ikke ret stresset- dag foran på job, og skøjteundervisning i aften. Var jo på Fyn sidste week-end så har ikke trænet i over en uge, og er lidt nervøs for om de ellers forhenværende onde skøjter, skulle være blevet lidt ondskabfulde igen.

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lyder godt, Sally :4thumbup:

Ja, det er så herligt!

Hva med dig og din motivation - Har I gang i lidt spændende ting?

Nå,..

FROKOST PW TORS. D. 9. MARTS

30 min.

-gad ikke havfruen idag, så ved heller ikke om hun har fået sin almindelige farve igen.

Hun blev jo overfaldet med grøn maling af feminister som en lille happening p.g.a Kvindernes Internationale Kampdag... :dry: FLOT!

Tror også det hjælper riiiiigtig meget, på barselslovsproblematikken og ligelønnen. Hva' med lidt nytænkning.. nu er der jo sleeeeet ingen der har lavet ballade med havfruen før... så kom da ind i kampen! :blink:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nej, Motivationen har købt en envejs billet til mellemamerika, hvor den har tænkt sig at blive guerillasoldat...

Men, mon ikke den kommer på bedre tanker snart??? Den har det med altid at komme kravlende tilbage og tigge om at blive taget med ned og knække jern.

Link to comment
Share on other sites

Gider du så ikke be' den om at sende min motivation hjem igen, synes snart den har rendt rundt længe nok i junglen og leget røvere og soldater :nonono::dry::blink:

Hey Sally

Skal du med på udkig efter ny motivation? Tror at min motivation joiner din nede i junglen som røvere og soldater, eller strandgæst på Cuba :blink:

Håber alt vel, og det stadig går derud af på "glatis" og skøjter :smile:

En dusk forår til dig :flowers:

/Mette

Link to comment
Share on other sites

Hey Metc!

Dejligt at du kiggede forbi! Ja, vil gerne med ud og jagte motivationer.. Cuba..ja, det ku' da lige passe, så sidder de dér med benene oppe, stor-ryger Cohibaer og fortæller røverhistorier!

Nå, det ser sg lidt sløjt ud herovre i dameafdelingen, men skal løbe på skøjter i aften så deeeeeet..

Er rasende kulturel for tiden.. Dejligt at få set en masse, men ikke så godt at jeg ikke får rørt mig så meget.. Fed på den kulturelle måde :dry:

Du får også lige en smuk buket isblomster tilbage igen (hvad skete der lige med det der forår -også Cuba på spil dér!??)

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Bum bum bum..

Meget irriterende ikke at kunne træne, og derfor ikke ha' nogen egentlig årsag til at hænge ud her på MOL. Men nu dasker jeg alligevel forbi, uden den store trænings-følgeton. Tilgengæld kan jeg diske op med en tilstandsrapport, og hvem gider ikke høre om andres elendigheder :innocent: (smiskede hun!)

Tilstandsrapporten siger at der er så meget væske i mit knæ at det kan få Lalandia til at skamme sig, og mine hænder, specielt fingre er så hævede at jeg dårligt kan låse min hoveddør op :dry: Og ja, jeg ser stang-hamrende lækker ud :tongue:

Har været ved læge og videre til røgent/ultralyds-halløj, så nu må jeg se hvad de siger. Hende røgent-mosteren mumlede noget om slidgigt -og at jeg var alt for ung til at ha' knæ der så sådan ud. -Talk to the hand.. sweetie!!!

Så er der altså ikke meget man kan lave i centret eller i det hele taget, når man ikke kan bøje sine ben eller bruge sine hænder.. Men alle forslag til vandrivende aktiviteter hvor ens knæ er over hovedhøjde har interesse :laugh: Min kollega sagde idag at man ikke engang kan kramme mig, uden at vandet står ud af ørerne.

Nå, ellers får jeg set en masse kultur, -det kan man nemlig snildt stående med armene ned langs siden :laugh: Jeg har været på Fyn igen i week-enden, -piv uden besøg i OBBC.. må bare ta' revance en anden gang.

Hmmm rigtig godt at være herinde igen faktisk.. Har savnet jer alle sammen :blush:

Som sagt bli'r der ikke så meget træningsfølgeton foreløbig, men gad vide om der ikke er andet jeg kan underholde med.. generalforsamling i rodendron-foreningens bestyrelse, eller hvad jeg nu kan finde af fritidssysler :smile:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

hmm... rigtigt, rigtigt surt.... Alle mulige healende vibes her fra østerbronx. :bigsmile:

Ja, ikke ligefrem nogen fest. Men tusind tak!

Hvad synes du om Charlottenborg? Synes det var super i år!

Jeg har næsten gennemfotograferet hele udstillingen, så irriterende at de ikke laver katalog :dry:

Jeg skal ud til veninde på Østerbro i aften, så vil mærke de gode vibes lidt tættere på :smile:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

.. Men alle forslag til vandrivende aktiviteter hvor ens knæ er over hovedhøjde har interesse :laugh:

måske ikke vanddrivende...hihi...og benene er i samme højde som hovedet, ik over....men.....TADAAAAAAAAAAAAAA...

svømme...plaske plaske? måske d var en ide? :smile:

god bedring herfra Randers :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey Lillen!

Tak!

Ja, du har ret, -der er selvfølgelig bare det, at det er lidt hårdt at svømme når man ikke rigtig kan bøje i benene.. men lidt plaskeri ville godtnok være meget dejligt!

Herligt at du kiggede forbi :laugh:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

jamen skulle det være en anden gang...hihi :smile::tongue:

edit: ok, den setning blev lidt underlig formuleret skulle stå lissom : anytime... :smile: (totalt sprogforvirret :blush::laugh: )

Edited by Lillen
Link to comment
Share on other sites

Hey Sally

Du har været savnet her på Mol.... Sikke da en træls omgang, -hvornår kan du regne med svar på røntgen/scanning?

Håber du har haft mulighed for at nyde det lune forårsvejr her i eftermiddag.... ingen sol, men alligevel forårsagtigt :smile:

Bum bummelum... aktiviteter med ekstremiteter over hovedhøjde :blink: Kan ikke komme på en hel masse af den slags udfoldelser, desværre. Men en enkelt spadseretur i forårsvejret de kommende dage kan vel gå an?

God bedring, -føler med dig. -Det er så absolut ufedt at være skadet :nonono:

Kærlig hilsen og en af de her :flowers:

/mette

Link to comment
Share on other sites

Hey søde Mette-pige!

Har som sagt også savnet jer :blush: Dejligt at du er så go' til at komme forbi og hive mig lidt i fletningerne :smile:

Ja, skader er noget skidt og foråret er fantastisk -desværre synes mine knæ heller ikke om gåture, men man kan nærmest snuse det ikk'! Og så skulle vi jo rigtig gerne flippe voldsomt ud over at det er lyst her kl. 18.30 og lang tid endnu :w00t: HURRA for sommertid!

Har du været ude at løbe en masse i det?

Stort knus til dig og kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

PÅSKEDAG D. 16. APRIL

Så er jeg blevet så up'n'running at jeg er begyndt at kigge lidt på fitnessdk igen. Tog forbi torsdag aften og dimsede lidt rundt blandt vægtene. Status er at tyngdekraften og alt den sidden-stille har været lidt hård ved min vægt, så nu skal der altså rykkes lidt i den rigtige retning :crazy:

Der er jo faktisk gået omkring 6 uger siden sidst, og må indrømme at jeg var lidt nervøs for hvor skamfuldt ringe det ville gå. Nå, startede ud på blondine-niveau lig med lette vægte og få sæt/reps :blush:

Opvarmning:

10 min. romaskine :innocent:

DB-sidebends:

2x8@9

-arrhhh meget let, men skulle lige ha' selvtilliden op og bimle igen...

DB-pres:

4x8@2x9

DB-rows:

4x8@22

-da ikke helt galt, skal bare kunne ta' nogle flere sæt :blush:

Rumænsk dødløft:

8@20

8@30

8@40

8@50

8@50

8@40

-mmwwwaaaarrgh her skal der også arbejdes lidt :dry:

Træk til bryst (v-greb):

6@40

6@47

6@47

6@47

-har jo været oppe omkring de 60 -så her skal der rykkes lidt igen!

Woodchops:

8@27,5

8@32,5

8@32,5

8@35

Roman chair:

2x15@BW

Afslutning:

10 min. romaskine

IDAG-CARDIO

35 min. elipsetrainer

40 min. PW på løbebånd

Nå, iøvrigt har det været en herlig påske. Har været et smut i London, til lidt museums-snuseri og noget meeeeeget seriøs shopping. Her de sidste par dage har den stået på familie-frokost-tam-tam, super hyggeligt.

Har iøvrigt fået indkaldelse til kikkert-halløj på Bispebjerg engang i maj, så nu sker der noget!

Kærligste hilsner

Sally

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Godt at se du er i gang igen. Bare sig til hvis du har brug for hjælp med formateringen af teksten :tongue:

Ha! Der er vist sket noget siden sidst.. bla kan jeg -som mac bruger- nu bruge smilies ved bare at sætte curseren ind hvor de skal være.. da fantastisk! Så er der lige det med størrelserne :dry:

... hmmm der plejer jo at komme to klummer...

Hjælp! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hej Sally

Dejligt at se dig tilbage! Knæk og bræk med undersøgelserne - eller...

Håber du har det godt og bare gå til stålet, trunte! :smile:

Heiiiii Till!

Hvor godt at "se" dig her! Ja, jeg regner med at ku' gi den gas snart, tænk hvis jeg kunne slippe af med mine spasserknæ for good :w00t:

Hvad med dig? Går det godt, med kokkeri og politi?

Sjovt...tænkte faktisk på at dingle forbi City Fitness i morgen, for at se om tøserne skulle rende rundt derovre :laugh:

Rigtig go' påske til dig -og sofaen :tongue:

Sally

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Heeeey :bigsmile:

du har været savnet :blush: Godt at se dig på højkant igen :bigsmile: på alle måder :bigsmile: og godt at se, at man tager et alvorligt kig på dit knæ :bigsmile:

Et lille staldtip mht PW og knæ: det er muligt at knæet brokker sig over PW, så skift den aktivitet ud til crosstrainer eller kedelige kondicykel (som blir supergodt hvis man har høj!!!!!!! motivationsmusik i ørerne)..Både Hermann og jeg har overlevet den "nedtur" det er på sådan en kondicykel.... :laugh: og det har da virket.... :cool:

Nå, fortsat good luck med det hele til dig :smile:

kh

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share