Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

AFTENTRÆNING F.DK ABC 3. FEBRUAR

Så fik jeg lige besøgt et nyt center igen. Der var masser af plads sådan en fredag aften, men ligesom i Adelgade synes jeg der var lidt trangt mellem gulv og loft :laugh: Sikkert bare noget med min egen højde at gøre :innocent: Har så lidt svært ved at finde ud af det med at deres stænger vist kun vejer 10 kg (-øhh tror jeg.. :blink: ) Skulle jo bare træne cardio, men kom til at dimse lidt rundt bagefter...

30 min. elipsetrainer

15 min. PW løbebånd

DIMSERI :laugh:

DB sidebends:

3x8@12

Millitary Press:

2x8@15 -underlige stænger :dry: hvor vægtene sidder fast..

Benpres:

2x8@85 -stadig noget skrammel :nonono:

Bænkpres:

8@20

8@30

6@35

-svag, svag, svag.. skal vist til at se den bænk i øjnene igen!

Rumænsk dødløft:

8@40

8@50

8@55

Så var det vist nok pjatteri for idag!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

SÅ, frk. Anne Mette

I 3 dage har der ikke stået andet i din log end om hvordan du føjter rundt på skøjter :nonono:

Er det ikke ved at være tid til noget :pumpin: og :firebounce: og :showoff: i stedet for det is-pjat der bare ender med :4crutches:

:tongue:

- super at du hygger dig så meget! :4thumbup: :bigsmile:

vi sis!

Heeiiii Simon!

Der var du min trofaste indpisker :4whip::laugh:

Du har helt ret, jeg får ikke løftet så meget, og det er der en grund til. Incognito har jo lavet ny plan til mig, hvor jeg burde tabe mig ca. et kg om ugen. Det gjorde jeg i den første uge, og så holdt det op. Jeg blev vildt fustreret og modløs (igen) -har det jo efterhånden helt krampagtigt med badevægten. Incognito har den holdning, at hvis noget ikke virker, må man skifte taktik. Så nu har jeg kylet vægten ad h... til, og bruger mine gl. yndlings Diesel som målestok i stedet. Nu prøver jeg at gi' den gas på cardiosiden, ved hver dag at gøre et eller andet, lige fra skøjteløb, frokost-pause-PW og til cardiomaskinerne i centret, alt tæller.

Jeg er meget begejstret for "energiberegneren" på MOL's forside. Bruger den hver dag. Nu går der nærmest sport i at " tælle motion" (-og få fyldt flere aktiviteter på dagligt) istedet for at tælle kalorier. Det er jo ganske anderledes positivt. Tæller man kalorier, bliver hver ting man spiser (hver handling) bare til dårlig samvittighed. Ved at "tælle motion" bli'r det bare bedre og bedre for hver ting/handling man udfører. Selv de 15. min på cykel hist og her bli'r jo til noget.

Knock on wood- Det ser ud som om både Motivationen og jeg har det rigtig godt med den model. Nu må jeg så se om The good ol' Diesel-jeans siger det samme.

Skriver lidt omstændigt, men tænkte at du med dit job, måske kan bruge det til et eller andet :blush:

Kærligste hilsner og rigtig dejlig weekend til dig!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Sally Is-prinsesse :cool:

Heeeiii Running-MetC

HA! Som sagt ikke vildt prinsesse-agtig stil, at stavre rundt og ligne en krusedulle i ansigtet og hvæse: "fuck-fuck-fuck..." ud af mundvigen. Men ja, der må lides for skønheden, -hvem det så end er :laugh:

Har lige fået opringning fra Compeed's Direktion, der allerede har kåret mig som "Årets Compeed-pige" :cheer:

Super weekend til dig også! :4jumpy::banana:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Selvom simonhp er lidt kritisk, så synes jeg det er virkelig underholdende og spændende at læse om dit skøjteri, dine hoch-spitze-welt-klasse skøjter og alt der følger med - så fortsæt venligst :w00t:

Jeg er meget begejstret for "energiberegneren" på MOL's forside. Bruger den hver dag. Nu går der nærmest sport i at " tælle motion" (-og få fyldt flere aktiviteter på dagligt) istedet for at tælle kalorier. Det er jo ganske anderledes positivt. Tæller man kalorier, bliver hver ting man spiser (hver handling) bare til dårlig samvittighed. Ved at "tælle motion" bli'r det bare bedre og bedre for hver ting/handling man udfører. Selv de 15. min på cykel hist og her bli'r jo til noget.

YES YES YES

Hvor er det dog rigtigt :superman:

Go'nat :innocent::sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Selvom simonhp er lidt kritisk, så synes jeg det er virkelig underholdende og spændende at læse om dit skøjteri, dine hoch-spitze-welt-klasse skøjter og alt der følger med - så fortsæt venligst :w00t:

Hey Super Pistol Max!

Først lige respekt for det dér du har gang i på dit avatar-billede (-som du næsten skifter dagligt for tiden :hehe: ) Århh hvis jeg også kunne det pistol-halløj, ville jeg fan'me være go' på skøjter... Hov, der var de dér skøjter sandelig igen. MEGET glad for at du gider at høre på mit skøjte- :blahblah: ! TAK! Tænkte faktisk på at det jo er en træningslog, og jeg nok er den eneste der løber på skøjter herinde :blush: . Men sådan er det altså, det gør mig så glad og fylder en fa'ens masse for mig lige nu, derfor vil jeg da også skrive :laugh: Sæsonen varer kun til og med marts, sååå..

Kærligste hilsner og rigtig dejlig week-end til dig!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

MORGENTRÆNING F.DK FRB. 4. FEBRUAR

Car-car-cardio:

30 min. elipsetrainer

10 min. PW løbebånd -lidt knas med knæ :dry:

5. min romaskine

Vist ikke så meget historie i det.

SKØJTEUNDERVISNING 4. FEBRUAR

Så kom hævnen over mit frisk-kække: "Jeg kan da sagten løbe i nye skøjter igen idag-stunt" igår. Havde så ondt i fødderne idag, at jeg næsten ikke kunne rejse mig efter at ha' taget skøjter på ude i omklædningen. Nå, snøftede et par gange og gav den som Quasimodo hele vejen ind på banen. Holdt hovedet og fanen højt i ca. 45. min så var der ikke mere hero i Sally. Måtte bare droppe de sidste øvelser. Nu skal mine stakkels fødder ha' lov at få lidt fred. Det får de også, der er nemlig ingen træning hverken tors. eller lørdag i næste uge p.g.a Nordiske mesterskaber. Har meldt mig som frivilig hjælper. Håber at få set en masse flot løb :w00t:

I aften skal jeg til middag og ha' noget rødvin, ellers meget længe siden.. Det er lidt sløjt, for så skal der nærmest bare et enkelt lille glas vino til, så ligger man dér og leger damen-med-de-blå-tænder. Her er det så, alle de rare kander vand kommer ind i billedet. Hmmm skal nu nok gå! Kan vist også, -og med go samvittighed, blive liggende i sengen med "Therkel i knibe" og cola-light-drop hele søndagen, hvis det skulle vise sig at blive nødvendigt. :crazy:

post-8867-1139065857.jpg

Hov, der var hun så :laugh:

Synes at Mette Horn er helt fantastisk morsom!!!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Heeiii cj8000 :w00t:

Og velkommen til! Hvis jeg vidste at du kom havde jeg da -lige vupti- smækket en lagkage sammen!

Naii, du slipper for at rende rundt i dem.. Hmmm ville ellers sikkert se rigtig, rigtig zødt ud til dig med en lille, hvid, stram, skøjte-støvlet :tongue:

Kom snart igen ikk'!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Hey hey

Først lige set dit svar :blush: Det skøjterri der er farligt, det jeg helt sikker på! Hvis jeg prøver kommer jeg til skade med sikkerhed :w00t:

Link to comment
Share on other sites

halløj, Sally. Så er jeg kommet til en computer igen, så jeg kan holde øje med hvad du går og laver..... HOLD da op hvor får du rørt dig meget for tiden, det kan kun gå godt :4thumbup:

Heeiiiii!

Nå, der var du! Ja, jeg får givet den meget godt med gas. Måtte dog droppe frokost PW idag, dels p.g.a vejret og så har jeg bare så meget der skal ud af døren, sååå.. Hmmm kom lige til at gå ud i køkkenet og forgribe mig på alt mødeslikket ogt kagerne.. ehh det er ligesom om at når man første er startet kan det jo være lige meget, -men det er det jo ikke helt! :blush:

Pyhhh hvor var det en grimme grimme cykeltur på vej til job! Folk væltede rundt, skred ud og hang fast i driverne.. :dry: Ved ikke lige om jeg synes det er så sjovt, at skulle ud i det igen senere..

Ang. træning i morgen, så kan det jo først blive sent, men det er vel også okay!

Nå, videre..

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING 6. FEBRUAR

30 min. motionscykel.

Æv for en led aften, var på job til kl. 22.00, og padlede så tappert, hele vejen hjem, at DeCaprio i Titanic burde skamme sig. Synes sg jeg fortjener en Oscar for at smide det våde tøj og spjætte direkte op på motionscyklen :laugh:

Nå, men som jeg sagde gik den lidt gal med at plyndre møde-slik idag :innocent: så der var ingen vej udenom. Yrrkk nu er klokken mange igen. I seng med mig, og hvis jeg er rigtig dygtig, ta'r jeg lige en tur på cyklen imorgen tidlig, og slipper for at svømme hele vejen over til centret :laugh:

Kærligste hilsner og go'nat

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

MORGENTRÆNING 7. FEBRUAR

50 min. motionscykel

Blev hjemme i tørvejret, og svedte til en DVD. Egentlig okay, selv om min motionscykel hænger mig langt ud af halsen :crazy: Det er ligesom om at sædet sidder sådan at man konstant er ved at falde forover :dry: Og skal bruge en masse energi bare på at blive hængende :nonono:

Underligt, men jeg føler mig meget friskere når jeg har været ovre i centret.. (-skulle vel ikke ha' noget at gøre med at man har væltet rundt i snedriverne og minus 10 graders frost, både før og efter :tongue: )

Vupti, skal ud til møde i bloody Ishøj, her om lidt! Glæder mig, -vi skal præsenterer alt det vi sad og nørdede med i går aftes! :w00t:

..bum bum, og solen skinner... ikke nogen dårlig tirsdag!

Kærligste hilsner

Sally -der ikke engang kan stave til møde-slick... øhh mode-slik.. gahh måde-slak.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

CARDIOTRÆNING 8. FEBRUAR

50 min. på hade-motionscykel

35 min. PW

Øv er vist ikke rigtig noget at skrive hjem om i disse dage. Vi har bare haft så travlt, og haft 2 præsentationer hver dag. Gahhh sådan noget med at man forbereder sig, flyver halsende ud af døren , med oplægget blafrende om ørerne. Gør sig vildt umage til præsentationen, hjem og forberede den næste, ud af døren med præsentations-pappet om ørerne.. o.s.v.

Så krydrer vi lige med sene aftener, hammer-latterligt vejr, flad cykel og alt alt alt for meget møde-slik og møde-kager fra Emmerys... naaaiiiiii... Har i lidt stressede situationer en rygrad som en kop cacao-mælk :dry:

CARDIOTRÆNING 9. FEBRUAR

35 min. PW -derfor...

Kærligste hilsner

Sally -der savner sin skøjteundervisning, der er aflyst p.g.a. Nordiske mesterskaber.. Skal vist lige ud og se lidt åbning i aften :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Sikke noget - vores ultimative positive humørbombe hænger med mulen :unhappy: Lyder nu også som et barskt program - hvor du skal bruge dig selv hele tiden og være det gode entusiastiske sælger, og omstille dig fra det ene til det andet hele tiden - den slags er sgu drænende!! Flot at du er kommet lidt på den elskede kondicykle alligevel!

Jeg håber for dig at du snart får bare lidt mere ro, at skøjtebanen på Blågårds Plads fryser igen og at du får smilet tilbage igen :shades::sun: (kan ikke forstille mig at det er helt væk :wink: )

Link to comment
Share on other sites

HOV!!!

Så, så man lige mig blive helt, helt glad igen :blush:

Arne, Super Max -og Rudolf :bigsmile: hvor er I bare helt vildt søde!!!

Det var lige hvad jeg havde behov for!

Måske lyder det lidt værre end det egentlig er, det har været en lidt for heftig uge so far!

Selv om jeg lyder hængemulet, er der jo stadig tusind ting jeg er glad over :superman: F.eks over at husene er hule, at der findes cream-the i Magasin, at min cykel er ved at blive lappet, og at det er week-end i morgen!

Største og kærligste hilsner til jer begge!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

( en lille kopi..)

HEIIIIIIII Sally..

Jo kurset er rett cool faktisk..jeg har den showeste foreleser..en dedikeret vakt..!!

Villt mange historier..Så lærere jeg om dansk lov..selvforvar..førstehjelp..

I seg selv å gå på kurs er noge særligt..17 villt forskjellige mennesker..

Førsteinntrykk/overraskelsene ..

Vi må sku ta kaffe snart igjenn...Jeg har nog tid over weekend...

Nu får jeg besøk av en pige jeg er tante til..så skal vi på øksnehallen etc..

Det bliver hyggeligt..!!!

Vi får ses snart da "You funny bobbely spesial girl"

Knuser Janniche

Link to comment
Share on other sites

Hey Arne og I andre.. :blush:

Hmmm jeg fik vist fortalt at jeg, søndag, havde meldt mig frivilligt som hjælper til Nordiske Mesterskaber i Kunstskøjteløb. Mit store foreningshjerte løb helt af med mig :laugh:

Fik vist ikke sagt at det tror jeg ikke jeg havde gjort hvis jeg vidste:

-At jeg skulle stå op i 11 timer

-At jeg, sammen med 2 (altså TO !!!??? :blink: ) andre skulle bage speltboller og lave chili con Carne, sandwich og pizzabrød til 170 mennesker (serverer og rydde op ovenpå hele arrangementet)

-At jeg skulle vaske 1 mill. aluminiumsbakker op i lillebitte køkken uden sulfo og tørre af i håndklæder

-Fryse mine fingre blå-violette (SURPRISE!!! skøjtehaller er pr. difinition ret kolde :tongue: )

-Ikke nå at se noget skøjteløb :dry:

-Løfte hvad der vel sammenlagt svarer til 2 Furguson traktorer :laugh:

Nå, jeg skulle vist ikke begynde at lege tudefjæs, -de to andre piger havde knoklet lige fra torsdag :crazy:

Så er det bare med at tørre øjnene og alluminiumsbakkerne af i håndklæder :laugh:

Mandag morgen kunne jeg tilgengæld ikke komme ud af sengen, min ryg var helt hat og briller og jeg har måtte blive hjemme fra job både igår og idag :mad: So much for bloody charity!

Men nu ser det ud til at det lysner, har høvlet piller (-og ristet brød med solbærmarmelade) ind og er nu selvsiddende :laugh: med mac'en på lårene og smil mod Skøjteløb på Euro Sport (Der findes en gud!!!) Så onsdagsarbejds-dag here I come

Kærligste hilsner

Sally Quassimoto Back 2 Bed :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeanette-baby!

Jeg er lige her :laugh: Med puder i ryggen og Cirkeline-hår! (Naiii IKKE Celine-JOHN-hår :tongue: )

Hvor dejligt at få besøg af dig! Som du måske har set i Boznes-Golden-Grrll's log så kommer jeg forbi OBBC fredag d. 3. marts og hilser på og lave mine rullefald :4thumbup:

Knus og kærligste hilsner til dig skønne!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share