Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Jeg vil ikke holde en pitch for det blir jeg normalt betalt for!! :tongue:

Men her et par pointers:

Kodeordet er: den rigtige indstilling; den rigtige positive indstilling

Positivitet og positive billeder mens du padler derud er afgørende. Hold øje med hvad du synes er sjovest og gør det. Er det fedt at accelerere eller at køre i jævnt tempo etc. Og hvis det ikke er sjovt så sørg for det blir det! :smile:

Hvis du elsker at skøjte istedet så gør det. Det vigtigste er du har det sjaaauw :smile:

Kan du så lære det! :superman:

Staveplade edit:

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ikke holde en pitch for det blir jeg normalt betalt for!! :tongue:

Ha, ha -det gør jeg også :laugh:

Kodeordet er: den rigtige indstilling; den rigtige positive indstilling

Positivitet og positive billeder mens du padler derud er afgørende. Hold øje med hvad du synes er sjovest og gør det. Er det fedt at accelerere eller at køre i jævnt tempo etc. Og hvis det ikke er sjovt så sørg for det blir det! :smile:

Hvis du elsker at skøjte istedet så gør det. Det vigtigste er du har det sjaaauw :smile:

Ja, for rigtig indstilling, positivitet og positive billeder ligger jo også tættere på højrebenet, når man i forvejen laver noget man godt kan li' eller efterhånden er blevet go' til. Det er sikkert også vigtigt at man føler man lykkedes -at man bli'r bedre!

Kan du så lære det! :superman:

Mjjjaaahhh jeg skal nok prøve! Er faktisk ret positiv af natur, så det burde da ikke være så bøvlet :w00t:

Kærligste hilsner og tak!

Sally -wow hvad er det dog for en stang-lækker-motionscykel der står dér!!!?? :tongue:

P.S Nøøøiiii hvor er det spitze at se skøjteløb og være forkølet, når man ligger i sin seng med puder, the og Kleenex i økonomipakker!

Link to comment
Share on other sites

P.S Nøøøiiii hvor er det spitze at se skøjteløb og være forkølet, når man ligger i sin seng med puder, the og Kleenex i økonomipakker!

bum bum bum... når man STADIG ligger i sin seng med puder, the... og frugt, kiks, Läkeroler, Cara-Mints, Cola Light, Eurowoman... og simpelthen ikke kan nå over til stang-lækker-motionscykel p.g.a af at enorm snot-næse og giga-økonomi-Kleenex-pakke der står i vejen :laugh:

....Sally... :blush:

Link to comment
Share on other sites

P.S Nøøøiiii hvor er det spitze at se skøjteløb og være forkølet, når man ligger i sin seng med puder, the og Kleenex i økonomipakker!

Hmm - personligt synes jeg at sådan en ishal ser meget bedre ud med 12 hoekeyspillere på isen :laugh: - men ok- siden lige du har det sådan i aften - så kan vi andre vel godt vente på semifinalerne til i morgen :laugh:

God bedring :smile:

Link to comment
Share on other sites

SKØJTELØB ØSTERBRO 24. FEBRUAR

1. times løb -stadig ikke en lyd fra (forhenværende onde) skøjter. HURRA!!!

Måske ikke lige det mest oplagte, at ta' i skøjtehallen når man er snøj og najet najet nottet...

Nå, ind med en Kleenex og op med humøret. Der var offentligt løb, men masser af plads. så jeg fik øvet mig godt og grundigt. Også så småt med noget piruette-tam-tam.. :blush:

Gik i tehandel og købte udsøgte sorter :blush: Man kan jo ligesågodt gøre en dyd ud af, at te er det eneste der får mig til at føle mig nogenlunde ovenpå (-udover smiger i stil med: "lækker, lille Otrivin-næse du lige flasher dér!" :laugh: )

Hmm ærgeligt at det først er næste week-end jeg skal hjem til mine skønne forældre i O'ense, er sikker på at jeg ville blive power-forkølelses-forkælet i min tilstand :laugh:

Nå, videre med køkkenruller, Vicks, plaider og mere varm te :innocent:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

P.S. Hov fik da også lige set Susanne Biers nye "Efter brylluppet" Den er faktisk RIGTIG i orden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
P.S. Så "Walk the Line" i fredags, og har hørt Johnny Cash lige siden. Uhh ha han kunne sgu noget magic den gamle røver! Fantastisk film! Man begynder tilsidst at synes at Joachin Phoenix simpelthen er Cash.

Hey kære Sally

Længe haft lyst til at smide en lille hilsen i en af MOL's ultimativt mest livsbekræftende log bøger... måske særligt da du lige var lidt moody nogle dage :cry: blev helt bekymret fordi du ellers har en særlig evne til at se optimistisk og humoristisk på så meget. Nå men altså lidt tilfældigt, at det lige bliver Johnny Cash filmen jeg kommenterer på herinde. Kan kun skrive, at jeg er 100 % enig. Har også haft de smukke billeder og sange i hovedet/hjertet lige siden. Fortsat god fornøjelse med skøjte træningen og din jagt på flow .. lyt trygt til runners hvad det angår :innocent:

KH fra Århus :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Hey Spinningsild :w00t:

Åhh hvor dejligt at få besøg af dig. Har jo rendt ind i dig hist og her :blush: Du ser jo meget sød ud på dit billede.

Tror aldrig helt jeg kommer til at begribe det her log-bogs-halløj. Jeg synes jeg bliver lige rørt og glad hver gang jeg opdager, at der er et nyt menneske der faktisk gider at læse det jeg skriver -og om mit liv å så'rn. Synes da det er ret flippet at tænke på at du har været lidt bekymret for MIG da jeg var lidt ked forleden. Bli'r helt, helt varm ved tanken. Glad for tanken om at du er her indimellem. Jo rigtig rart at vide lidt mere om hvem man egentlig skriver til/for.

Kom endelig igen, så håber jeg at jeg kan gi' lidt mere ukueligt, optimistisk og grænsende til det irriterende mere overskud end forleden :laugh: Ha' nu en fortsat herlig week-end i det Århusianske.

De varmeste og kærligste hilsner

Sally :smile: -stadig snottet, -jo ikke den der svigter vel!

P.S. Droppede skøjteundervisning idag :unhappy: Udover næsen, må jeg med stor ærgelse og irritation byde spasserknæene velkommen hjem. Ved ikke lige hvor de har været.. men har ikke savnet dem. Incognito har hovedrystende bedt mig om at få kigget på dem. Så nu har jeg den ondefløjtende bestilt tid hos min læge. Så skal de få med mig at bestille :tongue:

Link to comment
Share on other sites

CARDIO D.25. FEBRUAR

45 min.

-på "The bike formerly known as hade-motionscykel" (Runners skyld at den nu er knap så hadet, positive tanker, positive tanker...)

Nå, snotnæse og spasserknæ fik alligevel krammet på mig, selvom jeg allerede havde chekket bus-ruter og the hole enchilada på Rejseplanen :dry: Simpelthen ikke rigtig på toppen.

Nå, nu har jeg knaldet lidt meditations-musik-hejs på og har tænkt mig at sove til jeg vågner af mig selv (NYHED!), -og er sprælfrisk :superman:

Kærligste hilsner og go'nat

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så nu har jeg den ondefløjtende bestilt tid hos min læge. Så skal de få med mig at bestille :tongue:

:4thumbup: Lyder FANME godt!! Og du skal ikke lade dig spise af med nogle uklare meldinger om at det må du bare leve med, det skal løbes væk, e.l.. Få en henvisning til en ortopæd, gerne en af idrætsortopæderne, hvis du overhovedet kan slippe afsted med det.

Nå, nu har jeg knaldet lidt meditations-musik-hejs på og har tænkt mig at sove til jeg vågner af mig selv (NYHED!), -og er sprælfrisk :superman:

Håber du får hvilet godt ud, uden dårlig samvittighed og forhåbentlig uden de glade følgesvende spasserknæ, idiothåndled og pestinfluenza... :bigsmile::bigsmile:

god bedring

:blush:

Link to comment
Share on other sites

CARDIOHALLØJ SANDAG D: 26. FEBRUAR

50 min. PW -Fantastisk solskinseftermiddag. Fik gået godt igennem, -var næsten ved at overhale en scooter på Enghavevej :laugh:

50 min. skøjteløb -sammen med supercoach Incognito, der bli'r bedre og bedre, men også havde et lidt grimt fald hvor han slog baghovedet :unhappy: Påstår nu at være okay, men blev lidt bekymret :blush: Ville også være vildt ærgeligt at daske rundt med en hjernerystelse på størrelse med Cairo, et par dagen inden der skal afleveres speciale. NÅ, men håber ikke du får nogle varige skader Incognito!

Så, sunny monday, og en new bizz- præsentation her kl. 10 som jeg faktisk sidder og glæder mig til :smile:

MEEEGET lovende mandag!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Også rigtig go bedring herfra. :smile:

Med alle de gode vibs varer det vist ikke længe før du er sikkert tilbage i fører-trøjen hvor du hører til. :superman:

Hov Runner! Så ikke at du lige havde været på besøg!

Tusind tak! Jeg er i stor-bedring :laugh: Det hjælper jo altid at stå op og gå på job!

De kan altså noget de dér gode vibes. Daiiiiaaamm hvor har jeg nu gjort af den fører-trøje... :tongue:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Sally

Som altid positive vibes i din log.... tror bare jeg for eftertiden skal smutte herind, når jeg trænger til et indspark med energi :smile:

Førertrøjen er hvor du sidst gemte den :wink: .. Forsat go' bedring :1112:

Kh Metc

Hey du!

Du skal altid være velkommen -så står jeg klar med mentale vattæpper, energi- og omsorgs-omeletter med optimist-oplevelser...

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Øhhhh heiiii..

Vist lidt længe siden jeg har været forbi. Har jo været i Odense i week-enden og ikke så meget på MOL :blush:

Nå, humøret er heller ikke noget at skrive hjem om. Luften er fyldt med både følelsesmæssige kolbøtter og økonomiske spøgelser fra min fortid som selvstændig erhvervsdrivende. Pyhh sådan noget trækker søm ud. Så træder vande i dagtimerne og ligger og leger roterende grill-kylling om natten. I nat var jeg hjemme i min seng igen, men da kl. blev 05.00 opgav jeg, lavede te, og tog over og træne ved 06.00 tiden. Igår fik jeg PW'et 45 min. ude i vintervejret og 45 min på motions-cyklen.. Så lidt er der da blevet bevæget -ud over at jeg bli'r glad over at der har været besøg her i loggen mens jeg var væk:

Metc> Dejligt at du kiggede forbi og vandede blomsterne :-)

Nå, må hellere skrive morgenens træning ind. Heller ikke nogen festdag. Kroppen teede sig, men det er jo helt efter bogen :dry: når hovedet heller ikke spiller. Bum bum ska' vist også lige sige at jeg ikke har trænet styrke i hundrede år (-arrhhh.. men næsten) Men dejligt at vide at jeg har verdens bedste mennesker omkring mig, der tæppebomber mig med de sødeste mails og sms'er. Så går det jo straks meget bedre :blush:

MORGENTRÆNING FDK.FRB 6. MARTS

DB Sidebends -Statue of Liberty-style

3x8@10

Rumænsk dødløft:

(8@20)

8@40

8@45

8@50

7@55 -pyhh ha da!

8@50

-Nå, det brændte al al for hurtigt! Vist lige lidt jeg skal ha' trænet op dér!

Bænk:

8@30

8@35

5@37,5

8@30

8@30

8@30

-uhh heller ikke godt! Gad vide om det med ingen søvn kan bruges som undskyldning i det hele taget? :innocent:

DB rows:

3x8@21

Wood chops:

6x8@47,5

-supersættet med...

Ben pres:

8@85

8@95

8@95

8@95

8@85

8@85

-gik faktisk bedre end forventet, men der er også nogenlunde ro på spasserknæene :tongue:

Swiss ball crunches:

3x15@BW

Hyperextensions:

3x10@BW

Roman Chair:

1x16@BW

Go' træning alt taget i betragtning :smile:

Kærligste hilsner

Sally :blush:

Link to comment
Share on other sites

CARDIO D. 8. MARTS

Kvindernes befrielsesdag blev fejret med:

30 min. morgen-motions-cykel

30 min. PW -arggh vist bare W, der var ikke så meget power over mig idag, listede rundt og var ved at stå på hovedet i isende glidebaner. Men fik lige skævet over til havfruen.

Motivationen er lidt fraværende for øjeblikket. Skal vist lige ha' et ord med den inden længe :nonono:

Nå, har jo faktisk et job at passe.. bum bum bum gad vide om det ikke er bedst, lige at starte med at gå ud og hente en lille bimbo-latte :tongue:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share