Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Hey Vivs!

-Spinner from hell :laugh: Hvor dejligt at du lige var her! Nu har du vel ikke fundet på at skulle ud og svømme i 6 timer idag eller noget andet fjollet vel? :nonono: Nå, er stadig helt måløs over jeres 3-timers-spinning-session :blink:

Ja, du har ret m.h.t PW og knæ, -men lige nu går det altså meget godt, selvom jeg godt ved at ved det mindste bøvl, må det stoppe :unhappy: Og så er der faktisk ikke særlig meget der spiller -gahhh.

Og forresten så har hade-motions-cyklen skiftet navn for længe siden. Det var Runner der lærte mig at tale pænt til den :laugh:

Nå, er lige vågnet og er helt parallel-forskudt. Havde faktisk sat vækkeur til kl. 6.30, men synes åbenbart at det var en usandsynlig skidt idé dér i morges ehhh altså :rolleyes:

Nå, skal vist gå lidt PW idag eller noget...

Kærligste lysegule påskehilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hey Vivs!

-Spinner from hell :laugh: Hvor dejligt at du lige var her! Nu har du vel ikke fundet på at skulle ud og svømme i 6 timer idag eller noget andet fjollet vel? :nonono: Nå, er stadig helt måløs over jeres 3-timers-spinning-session :blink:

Ja, du har ret m.h.t PW og knæ, -men lige nu går det altså meget godt, selvom jeg godt ved at ved det mindste bøvl, må det stoppe :unhappy: Og så er der faktisk ikke særlig meget der spiller -gahhh.

Og forresten så har hade-motions-cyklen skiftet navn for længe siden. Det var Runner der lærte mig at tale pænt til den :laugh:

Nå, er lige vågnet og er helt parallel-forskudt. Havde faktisk sat vækkeur til kl. 6.30, men synes åbenbart at det var en usandsynlig skidt idé dér i morges ehhh altså :rolleyes:

Nå, skal vist gå lidt PW idag eller noget...

Kærligste lysegule påskehilsner

Sally

:laugh::laugh::laugh: mig svømme ? :laugh::laugh::laugh: naahhhh! det er jeg bedst til i saltvand, så fedtdepoterne blir holdt oppe i overfladen :wink::innocent:

mht knæ og pw ...bare sørg for ikke at overdriv her i starten..... ikk ? :smile:

Jep, ud og nyd solen med dig.... nu den er her :cool:

kh

V

Link to comment
Share on other sites

2. PÅSKEDAG D. 17. APRIL

1. times PW

Typisk ligeså snart jeg svinger det lange ben ud af døren bli'r det små-regnvejr, og nu da jeg sidder inde igen brager solen frem :dry:

Har gået en times tid de sidste par gange jeg har PW'et. Er faktisk lidt overrasket over hvor meget man kan nå at se af KBH på en times gåtur :blink: Turen idag: Fra Åboulevarden til Glyptoteket, bag om Tivoli til DGI Byen. Over Halmtorvet og via Istedgade til Enghave og Vega, Vesterbrogade over Frederiksberg Allé og ad H.C. Ørstedsvej hjem igen.

Hmm det eneste farlige er at man også får en meget go' fornemmelse af hvilke butikker man liiige må ind og kigge nærmere på de næste par dage.. bum bum..

Nå, den står på Fitnessdk i eftermiddag, må se hvad det bli'r til... :innocent:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

2. PÅSKEDAG 17. APRIL F.DK. FRB

Besluttede at snige mig hen til den længe hadede bænk. Og nej det gik heller ikke så godt, men skal jo starte et sted igen :smile:

Bænk:

8@20 -opvarmning

8@30

6@35

4@35

8@30

6@30

Rumænsk dødløft:

8@20

8@40

8@40

8@45

8@50

8@50

-nå da, de 60 er da lige om hjørnet :w00t:

Military press:

8@20

4@20

8@20

-bward den var hård :dry:

DB rows:

3x8@23

DB Sidebends -i ventetiden :innocent:

1x8@11

Wood chops:

10@35

10@45

10@45

10@47,5

10@47,5

-hmm det var ikke den samme kabelbås, synes også at den var MEGET lettere :blink:

Roman chair raise:

2x10@BW

Romaskine: 10 min

Fin træning og superdejligt med sauna, damp og jacuzzi bagefter :bubblebath:

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så så man lige the blonde bomber back in business!!!!

Godt at se du stadig kan gå til den. Har motivationen det godt efter Cuba turen? Hvor skal du kikkertes henne? (og lad nu være med at skrive i knæet...)

God vind

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Så så man lige the blonde bomber back in business!!!!

Godt at se du stadig kan gå til den. Har motivationen det godt efter Cuba turen? Hvor skal du kikkertes henne? (og lad nu være med at skrive i knæet...)

God vind

Hey du!

:superman: Yeaarrh kastestjerner til højre og venstre!!! Boiiing diing Doooiinngg!!!

Cuba-hvaffornået???!!! :blink::blink::blink: Ha! Nej motivationen er ikke kommet helt hjem, der er så meget knas med håndled og så'rn at den ikke helt gider mig endnu.. :dry: Tror den er kommet til et sted omkring Schwartzwald, så den nærmer sig da.. :laugh:

Jeg skal på Bispen d. 16 maj om morgenen, -men der er bare en forundersøgelse (Som de varsler kan vare et par timer eller 3, -den var aldrig gået i reklamebranchen) :nonono: Nå, det er jo dit hood -så måske du kan underholde mig lidt indimellem :smile:

Kærligste tirsdagshilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey du!

:superman: Yeaarrh kastestjerner til højre og venstre!!! Boiiing diing Doooiinngg!!!

Cuba-hvaffornået???!!! :blink::blink::blink: Ha! Nej motivationen er ikke kommet helt hjem, der er så meget knas med håndled og så'rn at den ikke helt gider mig endnu.. :dry: Tror den er kommet til et sted omkring Schwartzwald, så den nærmer sig da.. :laugh:

Jeg skal på Bispen d. 16 maj om morgenen, -men der er bare en forundersøgelse (Som de varsler kan vare et par timer eller 3, -den var aldrig gået i reklamebranchen) :nonono: Nå, det er jo dit hood -så måske du kan underholde mig lidt indimellem :smile:

Kærligste tirsdagshilsner

Sally :smile:

HA! LOL@schwartzwald

Ved du hvad for en bygning/afdeling, det er på? Og eventuelt, hvem der skal lave undersøgelsen? Og bispen er et dejligt sted. Der er sådan lidt mentalsanatorium møder sound opf music over det....

Link to comment
Share on other sites

Hey Sally.

Ville da lige droppe en hilsen from the east. :superman:

Dejligt at se en pige der får revet lidt i C2éren, Great.

//Guarden.

Hey Guard!

Hvor dejligt at du sådan kiggede forbi! :bigsmile:

Så er der lige lidt blondine-probs... æhhh øhhh hvad er det lige for noget C2'er jeg river i :blink: ? Kan det mon være det der kabel-halløj :blush:

Hmmm kan se at du også er fra O'ense! Det kan der jo kun komme noget godt ud af! :tongue:

Kom snart igen!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

HA! LOL@schwartzwald

Ved du hvad for en bygning/afdeling, det er på? Og eventuelt, hvem der skal lave undersøgelsen? Og bispen er et dejligt sted. Der er sådan lidt mentalsanatorium møder sound opf music over det....

Synes nu ikke der skal grines af Schwartzwald -et vidunderligt rejsemål :wink:

Ang. Bispen så står der Ambulatorie M -opgang 7D. 1.ste sal -ikke noget navn!

post-8867-1145359068.jpg

The hiiiiiiiils are alive with the sound of music - hædr!

Lige mig at spjætte rundt det grønne anlæg :laugh:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Hey Guard!

Hvor dejligt at du sådan kiggede forbi! :bigsmile:

Så er der lige lidt blondine-probs... æhhh øhhh hvad er det lige for noget C2'er jeg river i :blink: ? Kan det mon være det der kabel-halløj :blush:

Hmmm kan se at du også er fra O'ense! Det kan der jo kun komme noget godt ud af! :tongue:

Kom snart igen!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Hehe... Heysa Blondie :laugh:

C2 er romaskinen som du varmer op i i næ og ny :tongue:

Jeps, har boet i Big O indtil for 2 måneder siden. Har læst idræt der siden 2001, og kører overbygningen i KBH her og nu :smile: Er du i reklamebusiness oder waaas :superman:

Hvor længe boede du i Odense?

//Guardenowich :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe... Heysa Blondie :laugh:

C2 er romaskinen som du varmer op i i næ og ny :tongue:

Jeps, har boet i Big O indtil for 2 måneder siden. Har læst idræt der siden 2001, og kører overbygningen i KBH her og nu :smile: Er du i reklamebusiness oder waaas :superman:

Hvor længe boede du i Odense?

//Guardenowich :bigsmile:

HA! Kan pludselig godt huske et lille C2-logo i displayet -ding dong!!! Nå, ja den kan jo noget sådan en ro-bandit

:laugh:

Velkommen til Kbh :w00t: Er her ikke fantastisk? Idræt! Så må du da også træne i IFI-hallen ind imellem. Har været der en del med Incognito, synes der er rigtig fedt at træne. vi har nogle gange haft det hele for os selv.

Hvad ska' du bruge din uddannelse til.. ja, jeg kan godt regne ud at du sikkert skal undervise, men er der nogle drømmejobs?

Ang. The big O -så er jeg født i det hus i Skt. Klemens, mine forældre stadig bor i -og flyttede først til Kbh. da jeg var i 20'erne. Og ja, det er reklame, og der er ligesom i Kbh det sneer hvis man da ikke vil videre til udlandet.

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

HA! Kan pludselig godt huske et lille C2-logo i displayet -ding dong!!! Nå, ja den kan jo noget sådan en ro-bandit

:laugh:

Velkommen til Kbh :w00t: Er her ikke fantastisk? Idræt! Så må du da også træne i IFI-hallen ind imellem. Har været der en del med Incognito, synes der er rigtig fedt at træne. vi har nogle gange haft det hele for os selv.

Hvad ska' du bruge din uddannelse til.. ja, jeg kan godt regne ud at du sikkert skal undervise, men er der nogle drømmejobs?

Ang. The big O -så er jeg født i det hus i Skt. Klemens, mine forældre stadig bor i -og flyttede først til Kbh. da jeg var i 20'erne. Og ja, det er reklame, og der er ligesom i Kbh det sneer hvis man da ikke vil videre til udlandet.

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Heheh.. ja, de er smarte nok.

Jeg er faldet ret godt til, bare det at slippe for at sidde i et tog 2 gange om dagen er heeelt perfekt.

Jeg har ikke trænet derude i noget tid, indtil for 2 timer siden :laugh: Men jo, det er ret fedt, er jo alt hvad musklerne kan begære :cool:

Ved ikke endnu præcis hvad det skal være. Måske ph-d, men det ved jeg nok først rigtigt når jeg har haft frustrationerne med specialet. Det starter jeg med til sommer. Ellers konsulentarbejde i The Firm jeg har sammen med bl.a Baron Bandit.

Knus Jacob. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er faldet ret godt til, bare det at slippe for at sidde i et tog 2 gange om dagen er heeelt perfekt.

Gahhh argghhh.. at pendle frem og tilbage må være SÅ irriterende -og dyrt :blink: Du har forhåbentlig haft en faens masse lektielæsning og dermed sparede timer undervejs.

Har lige været på besøg i din log og opdaget at du er skadet :crazy: av av og god bedring herfra!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Gahhh argghhh.. at pendle frem og tilbage må være SÅ irriterende -og dyrt :blink: Du har forhåbentlig haft en faens masse lektielæsning og dermed sparede timer undervejs.

Har lige været på besøg i din log og opdaget at du er skadet :crazy: av av og god bedring herfra!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Yeeahh.. Doooh. :crazy: . Masser af tid og penge. Læsning synes jeg sku ette jeg fik så meget ud af, når der var larm osv. omkring mig. Men hva, I survived :cool:

Og yes, tak for det. Satser på snart at være ready 2 rumble igen. Hehe.

Giv den gaaas frk :strat:

//Guardoi. :superman:

Link to comment
Share on other sites

uha kan se jeg ik er den eneste der har været forbandet med skader :crazy: men godt og se der kommet gang i den igen :4thumbup:

Hey Sedanen!

Uhhhhh nyt billede! Der er vist sket lidt hva! :4thumbup:

Ked af at høre at du også har haft bøvl. Fan'me noget tang, at når man endelig har fået stablet motivation og hele balladen på benene, så gider kroppen ikke være med! :dry::nonono::unhappy:

Nå, fik ikke skrevet ind i morges. Har store-møde dag med 4 møder i rap hvoraf det ene er bestyrelses-langt-møde. Så kan lige spjætte forbi indimellem... :innocent:

MORGENTRÆNING F.DK FRB. D. 19.04

Cardio:

30 min elipsetrainer

20 min romaskine (også kaldet C2 ikk' Guarden! :tongue: )

Superdejligt at det er lyst kl. 06.00 og at man bare kan cykle i træningstøj og en dunvest -åhhhh forååååååår :w00t: !

Hmmm når vist ikke ud og PW'e her til frokost -møde igen om 10 min...

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Sedanen!

Uhhhhh nyt billede! Der er vist sket lidt hva! :4thumbup:

Ked af at høre at du også har haft bøvl. Fan'me noget tang, at når man endelig har fået stablet motivation og hele balladen på benene, så gider kroppen ikke være med! :dry::nonono::unhappy:

Nå, fik ikke skrevet ind i morges. Har store-møde dag med 4 møder i rap hvoraf det ene er bestyrelses-langt-møde. Så kan lige spjætte forbi indimellem... :innocent:

MORGENTRÆNING F.DK FRB. D. 19.04

Cardio:

30 min elipsetrainer

20 min romaskine (også kaldet C2 ikk' Guarden! :tongue: )

Superdejligt at det er lyst kl. 06.00 og at man bare kan cykle i træningstøj og en dunvest -åhhhh forååååååår :w00t: !

Hmmm når vist ikke ud og PW'e her til frokost -møde igen om 10 min...

Kærligste hilsner

Sally :smile:

yeeeeeeeeeees :tongue: har også givet den gaz, tiltrods for skader. Ret lækkert og se, at skroget begynder og tage form :smile: Der et endnu nyere billed i min log :bigsmile:

dobbelt yes yes. Det fedt sommeren er på vej. Nu skal jeg bare lige have smidt en 3-4%BF mere, så jeg vist strandklar hehe :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

yeeeeeeeeeees :tongue: har også givet den gaz, tiltrods for skader. Ret lækkert og se, at skroget begynder og tage form :smile: Der et endnu nyere billed i min log :bigsmile:

dobbelt yes yes. Det fedt sommeren er på vej. Nu skal jeg bare lige have smidt en 3-4%BF mere, så jeg vist strandklar hehe :4thumbup:

Hey Sedanen!

Du bli'r så stram at se på! Op med håret og humøret, de 3-4% napper du da på ingen tid!

Ahhhammm må vist lige ind og se det nye pix :w00t:

Kærligste meget forårs-fornøjede hilsner

Sally Spring Chick :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share