Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Hva' nu hvis man altid har været meget nysgerrig, og godt kunne li' at gå og finde ud af hvad mennesker gjorde og hvorfor - og så BAGEFTER fik et job hvor man fik penge for at gøre nøjagtig det samme.. Hvad er så personlighed og hvad er jobidentitet.. :dry::blink: ???

tjaaa.. det er jo et godt spørgsmål...

but you know what.. hvis det gør dig glad, så er det det vigtigste :smile:

Lidt ligesom når jeg skriver engelske sætninger i danske tekster :w00t:

det må være fordi det gør mig glad tror jeg.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Clever advertising! :4thumbup:

Ingen træning i morges - tror til gengæld jeg skal i City Fitness efter job! :w00t:

post-8867-1160985381_thumb.jpg

Hehehe.. Fedt billede :laugh::laugh:

Du træner sk* da lidt rundt omkring... Er du ikke også i FDK? :blink: Så er du jo nærmest overpriviligeret :4thumbup:

Keep rocking baby :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

....Du træner sk* da lidt rundt omkring... Er du ikke også i FDK? :blink: Så er du jo nærmest overpriviligeret :4thumbup: ...

Hey Guard! :w00t:

Meeeeeget priviligeret :blush: Men nu er jeg jo også en stor pige, der har tjent sine egne penge i over 20 år - og det er sikkert bedre at de ryger til træningscentre, end at de fordufter hos onkel Louis og onkel Birger :laugh:

Kærligste hilsner og manic monday :cool:

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Guard! :w00t:

Meeeeeget priviligeret :blush: Men nu er jeg jo også en stor pige, der har tjent sine egne penge i over 20 år - og det er sikkert bedre at de ryger til træningscentre, end at de fordufter hos onkel Louis og onkel Birger :laugh:

Kærligste hilsner og manic monday :cool:

Sally :smile:

20 år :blink::blink: Lommepenge, og penge for at slå græsplænen tæller altså ikke med :cool:

Yeah, manic monday må du sku nok sige. Jeg bliver bare sygere og sygere som minutterne skrider frem. Hmmmm. tror jeg ringer til kommunen og beder om at få en sygeplejerske tilknyttet :1112: :crazy_pilot: Skal nok lige sikre mig at der ikke kommer en kampvogn stormene ind til onkel G :laugh::shutup3::laugh:

Link to comment
Share on other sites

He he Guard!

Har også arbejdet i bagerbutikker og på tankstationer.. Men det var før den tid :laugh: Naiii ærligt du er meget sød - og meget syg åbenbart! (hmmm måske en sammenhæng der..)

Sender straks fire ypperlige, dressed-to-kill sygeplejesker ind og passe på, at kampvognen med alle de andre sygeplejesker, ikke bestormer dig for aggressivt :laugh:

Rigtig go' bedring :blush:

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

MANDAG D. 16.OKTOBER CITY FITNESS

Første dag på arbejdet gik nogenlunde - men måske også lidt kækt at ta' direkte til træning bagefter.. Nå, lidt øm fra lørdag, så tog det meeeeiiiieeet stille.

Leg extension:

20@20

20@20

20@20

20@20

20@20

20@25

20@25

- har læst at når der snakkes mange reps ifbm. genoptræning, er det altså ikke bare 10. Så satte antallet op. Ska vi ikke bare sige at jeg fik varmen, og at man kunne ha' samlet 15 modelfly, på den tid det tog :crazy:

Bænk:

opvarmning

5@30

5@30

5@30

5@30

5@30

- helt splattet idag.. :dry:

Liggende squat (et ben af gangen):

15@21

15@21

15@21

15@21

-gik meget bedre idag! :smile: Og hit med modelflyene igen! :tongue:

DB flyes:

8@14

8@14

8@14

-dimse dimse dimse.. :innocent:

DB Dødløft:

Så Lone lave dem, og tænkte at de da skulle prøves. Der er jo tit rift om squat-stativet..

Synes det er sværere at styre balancen, end når man står med en stang. Men det skal vel bare trænes.

4@44

8@40

8@36

8@32

8@32

Så manglede jeg bare lidt..

Leg curl:

10@45

-mere blev det ikke til, havde lidt for ondt :unhappy: piv!

Sluttede af med 15 min cykel. Har fået at vide at cykling er super venepumpe-halløj og godt når der er vædske i benene - hvilket der vist godt kan siges at være nu.

Fin træning. Fint center. Fine mennesker :laugh:

kærligste hilsner

Sally :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

He he Guard!

Har også arbejdet i bagerbutikker og på tankstationer.. Men det var før den tid :laugh: Naiii ærligt du er meget sød - og meget syg åbenbart! (hmmm måske en sammenhæng der..)

Sender straks fire ypperlige, dressed-to-kill sygeplejesker ind og passe på, at kampvognen med alle de andre sygeplejesker, ikke bestormer dig for aggressivt :laugh:

Rigtig go' bedring :blush:

Sally :smile:

Hmmmm.. hvis du har sendt hende her, så tror jeg desværre hun har fået den forkerte adresse :unhappy: , men send gerne flere :bigsmile:

post-1305-1161038618_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Aiii hende dér har bare været en tur i kostumeafdelingens lumre hjørne!!!

Så let slipper du ikke :nonono:

Det var faktisk hende her og hendes søde veninder, med gode faste greb, bestemte tonefald og viljer af stål :laugh:

post-8867-1161071617_thumb.jpg

:laugh::laugh::laugh: Hvad er der nu lige pludselig galt med kostumeafdelingen :tongue: -og så lige den lumre del :wub::w00t:

Hehe.. men hvis hende nursen du har engageret til mig ligefrem har nogle veninder med, sååååååååå kunne jeg nok godt tage til takke med det :innocent::innocent:

Jeg har det faktisk allerede meget bedre :bigsmile:

Tak Sallygrrrrrrrrrrrrrrrrrrl :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

og de frække lak corsager og slut-shoes i klar acryl - der nok skulle få farmand op af Stressless-stolen derhjemme.

Sally :smile:

Okay..så mangler vi BARE billeder :w00t::w00t::w00t:

Hvordan har knæene der efter leg extensions? det er ofte min erfaring at denne øvelse kan være lidt hård ved sarte knæ..

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Hej sally

Ja nåede ikke at melde tilbage med julefrokosten før det var for sent..sorry about that. :blush: er i mellem tiden blevet optaget den weekend, så det må blive i næste omgang.

Men kommer en smut til KBH til Aurora prisen, det kan jo være vi ses der?

Link to comment
Share on other sites

Heiii Black Knight!

Hvor dejligt at se dig her!

Okay..så mangler vi BARE billeder :w00t::w00t::w00t:

Ehhhh.. altså ved du ikke hvordan er Stresslessstol ser ud??! :tongue: he he..

Hvordan har knæene der efter leg extensions? det er ofte min erfaring at denne øvelse kan være lidt hård ved sarte knæ..

7-9-13 spytten-over-skulder & knock-on-wood! Indtil videre går det altså rigtig fint.. jeg sidder jo næsten også bare og løfter tændstikæsker, så det er ikke så hårdt men mere udmattende i ikke-eksisterende lår muskler :dry:

Nå, men knæene kan ind i mellem være så udspekulerede at de lader som ingenting et stykke tid - og så pludselig smider sig ned og spiller døde! :nonono: Så jeg lister bare rundt og skuler til dem... :cool:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Men kommer en smut til KBH til Aurora prisen, det kan jo være vi ses der?

Det gør vi da! :w00t:

Jeg skal på scenen og præsenterer juryens motivering for Business 2 Business kategorien, så kan du i hvertilfælde kende mig. Hiv lige fat i mig bagefter ikk'! Har du været med til arrangementet før? Plejer at være super hyggeligt og top-lækker mad/vino.

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share