Hvad træner DU for?


Ethan Hunt
 Share

  

106 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

jeg træner for Styke og Masse. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg er. For jeg går en del op i masse. Men hvor fedt er det at have masse hvis man ikke også har styrken. Efter jeg er bgyndt i center har mine løft fået meget mere betydning. Skulle jo gerne kunne batle nogle af de andre.

Link to comment
Share on other sites

Træner for massens skyld..styrke elementet er ikke den store faktore for mig..selvfølge bliver jeg glad når jeg kan tage mere i de forskellige øvelser. Men det er ik vigtigere end at jeg til enhver tid ville gå på bekostning af styrken for at en tydeligere markering.

Link to comment
Share on other sites

Ku' ikke lige finde ud af, hvor jeg skulle stemme - så det har jeg ikke gjort. Breder mig lidt ud over det hele.

I øjeblikket synes jeg, at det er mest hyggeligt med hypertrofi (masse), mest fordi jeg endelig har fundet ud af, hvordan man gør :) . Styrken følger med, og det gør absolut ikke noget. Generelt er jeg pt. enig med blackice...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har altid troet at jeg trænede for synlige muskler, og for at se godt ud, men efter at ha' smidt 10 kg over de sidste par måneder kan jeg kun stemme: STØRRELSE!!! Jo større jo bedre, lidt fedt er altid godt! Det er kewl at t-shirts revner og XL trøjer er for små... Det er de bare ikke nu, så NU ska jeg tage på. NEXT STOP 120kg! WOHOO! :D

Link to comment
Share on other sites

Hey jeg kom lige til at tænke på noget. Nu er de der XXXL bluser og trøjer, jakker og alt muligt jo så populære. Og halvdelen af dem der går med dem er ik store nok til dem.

Men hvor store er de trøjer egentlig?

jeg har set en ret cool flees trøje i lyseblå. Men de er ret dyre ik?

Link to comment
Share on other sites

Blackice: *LOL* Ehem ... Nu ved jeg ikke hvor mange butikker der sælger de trøjer her i Kbh. Men jeg kender ihvertfald ham gutten som sælger dem inde på Strøget. Han er en old school BB'er og han ved en masse om træning og kost. Det var ham som fik mig igang, og han sælger noget seriøs BB tøj! Også de der XXXL bluser som du snakker om, og ja de er ret fede :D

Ved du hvad det sjove er? -Du kan få dem i en small :D

( Altså størrelsen! ) :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hehe Cheat. Du synes måske det ville være vildt cool at gå i en bluse hvor der står XXXL på, og så er den i Small størelse. Jeg ville personligt føle mig lidt kikset. En der virkelig er XXXL må godt nok være stort. Altså XL er vel tæt på den størelse som man kan forvelte at opnå. he

Link to comment
Share on other sites

Til at starte med var mit mål masse.. men efter jeg har læst en del om styrkeløft og snakket med nogle enkelte styrkeløftere siger det mig en del mere en bodybuilding... det vil ikke sige at jeg er styrkeløfter træner bare efter de principper... synes de 3 store Basis-løft Bænk squat og død er kanon (Powerlift :inlove: ) så derfor træner jeg nu primært styrke med masse som sidegevinst :)

Link to comment
Share on other sites

Et gode ved styrketræning er jo at man kan satse på flere heste samtidigt.

Mit primære mål er vægttab og en flottere krop (og dermed større muskler). Der gør styrketræning en masse for at øge den fedtfrie masse og give mig et større hvilestofskifte.

Men det er noget nær umuligt at have bodybuilder-mål, synes jeg, fordi det er så vanskeligt at måle. Derfor er mine delmål af styrkemæssig karakter.

Det er nemlig umuligt at fejlfortolke Eleiko-skiver, også selvom man kigger på dem i et spejl.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share