Zhjoo Zjiiitsu dos Graugardo


Graugart
 Share

Recommended Posts

  • Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2½ times BJJ her til aften. Pga landskampen var vi kun 6 stykker, så det var stille og rolig træning. Fik rullet lidt og gennemgået nogle escapes fra forskellige positioner.

Desuden kørte jeg lidt pullups. 6 sæt med 10,9,8,7,6 og 5 reps. Er sgu langt fra min pullup form fra for bare 4-5 måneder siden, men det er vel bare at komme igang igen!

Link to comment
Share on other sites

2½ times BJJ her til aften. Pga landskampen var vi kun 6 stykker, så det var stille og rolig træning. Fik rullet lidt og gennemgået nogle escapes fra forskellige positioner.

Desuden kørte jeg lidt pullups. 6 sæt med 10,9,8,7,6 og 5 reps. Er sgu langt fra min pullup form fra for bare 4-5 måneder siden, men det er vel bare at komme igang igen!

<{POST_SNAPBACK}>

Lækkert at du er ved at være din skade kvit!! :4thumbup:

Så er jeg jo ikke den eneste, som er langt fra pullups-topformen....

Er det i øvrigt noget nyt mht. Grøndalscentret? Det var fedt, at man lige kunne styrketræne før/efter BJJ!

Link to comment
Share on other sites

Er det i øvrigt noget nyt mht. Grøndalscentret? Det var fedt, at man lige kunne styrketræne før/efter BJJ!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har hørt at centret skulle være klar igen til tiden (1. september), men Team Danmark har endnu ikke besluttet sig for, hvad der skal ske med lokalet. Deres lejekontrakt udløber først om et år (hvor vi så vil overtage 100%), så indtil da bestemmer de hvad det skal bruges til (=fremlejes til os håber vi selvf.)

Godt at se dine pullups er faldet i antal - det er en fornuftig måde at holde styr på om man gainer nok.

<{POST_SNAPBACK}>

Lige min tanke.

Link to comment
Share on other sites

Aftenens træning

BJJ: 2½ time, hvor af den første 1½ time var undervisning i toppositions transitioner. Holdets niveau er virkelig steget, det er fedt at se. Sidste times tid rullede jeg selv med og havde noget super fed sparring med Kim. Han giver mig kamp til stregen (og lidt over) så der var fuld knald på.

Styrketræning: Jeg havde ellers lige håbet at min albue var klar til dobbelt snatch programmet, den havde ikke brokket sig det fjerneste i en uges tid nu. Desværre fik den lige et par forkert ryk til BJJ så endnu en gang må jeg udsætte det :-( Fik dog kørt lidt basis KB øvelser bare for at holde det i gang.

Glæder mig til at se hvad morgenvægten på onsdag siger!!

Edited by Graugart
Link to comment
Share on other sites

Træning her til aften

BJJ: 2½ time. 1½ times undervisning i cross sides positionen og derefter 30 minutters top/bottom game isolation og 30 minutters rul med Kim.

Styrketræning: Pullups 5 sæt á 6 reps med BW. Ikke meget energi til det efter en times hård sparring.

Link to comment
Share on other sites

Hehe - det er hvis ikke kun Carina som skal have en GAINER 4 LIFE lap på røven :4mewantfood:

Selvfølge handler Maestro Graugardos log om at Gaine - hvad ellers.

Desuden forstår jeg ikke hvorfor du ikke mener der er gode gains i at sidde helt stille og trykke lidt på et tastatur, mens man frådder pizza og drikker cola.

Link to comment
Share on other sites

Endnu en aften med lidt tilfældig kettlebell træning

- Double swing 6 sæt á 10 reps m. 2x16 kg (så var jeg varm!!)

- Clean, squat, push press 5 sæt á 5 reps m. 2x16 kg

- Janda situps 5 sæt á 10 reps

- Liggende tricep press 5 sæt á 7 reps m. 2x16 kg

- Alternating jerk 4 sæt á 4 reps i hver side m. 2x24 kg (fuck det var tungt, krævede stabilitet!)

I alt ca. 45 minutters god træning kun afbrudt af min kat der kastede en hårbolle op på gulvtæppet.

Link to comment
Share on other sites

Endnu en aften med lidt tilfældig kettlebell træning

- Double swing 6 sæt á 10 reps m. 2x16 kg (så var jeg varm!!)

- Clean, squat, push press 5 sæt á 5 reps m. 2x16 kg

- Janda situps 5 sæt á 10 reps

- Liggende tricep press 5 sæt á 7 reps m. 2x16 kg

- Alternating jerk 4 sæt á 4 reps i hver side m. 2x24 kg (fuck det var tungt, krævede stabilitet!)

I alt ca. 45 minutters god træning kun afbrudt af min kat der kastede en hårbolle op på gulvtæppet.

<{POST_SNAPBACK}>

Godt at se der er kommet gang i KB-træningen! Jeg forstår ikke lige alternating jerk??

Fuck, du ruler mave/core træningen med 50 Jandas!! :blink:

Ses onsdag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se der er kommet gang i KB-træningen! Jeg forstår ikke lige alternating jerk??

Fuck, du ruler mave/core træningen med 50 Jandas!!  :blink:

Ses onsdag  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Heh ja jeg aner ikke hvad øvelsen hedder så gættede på det måtte være det? :-D Begge kugler er cleanet op til brystet hvorfra jeg skiftevis presser dem op i strakt arm med lidt hjælp fra et lille skub med benene. Samme bevægelse som i "clean and jerk", deraf tænkte jeg den nok bare hed "jerk"? :-D

Har slet ike styr på KB jargonen endnu kan du vel godt høre :laugh:

Onsdag?? Vi har klubturnering i dag - SHOW UP! :poking:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se der er kommet gang i KB-træningen! Jeg forstår ikke lige alternating jerk??

Fuck, du ruler mave/core træningen med 50 Jandas!!  :blink:

Ses onsdag  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Heh ja jeg aner ikke hvad øvelsen hedder så gættede på det måtte være det? :-D Begge kugler er cleanet op til brystet hvorfra jeg skiftevis presser dem op i strakt arm med lidt hjælp fra et lille skub med benene. Samme bevægelse som i "clean and jerk", deraf tænkte jeg den nok bare hed "jerk"? :-D

Har slet ike styr på KB jargonen endnu kan du vel godt høre :laugh:

Onsdag?? Vi har klubturnering i dag - SHOW UP! :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Ahh... ok så er jeg med. Jeg var vist lidt træt, da jeg spurgte! :sleeping::wink:

Min søster har desværre valgt at blive gift samme dag som klubturneringen, så der er sgu lige nogle forpligtelser der skal passes! :dry:

Link to comment
Share on other sites

Maestro Graugardo - Tak for træningen i dag (lørdag). Det var sgu fedt at prøve lidt "real" fights efter Openmat regler... Jeg har dog meget at lære endnu, men det var maks sjovt! :4thumbup:

"hjemmearbejdet" du har givet mig for er blevet sat i DVDen og en kold fra køleren er blevet lukket op!

Jeg håber ikke at jeg var fuldstændig håbløs.... Anyways så ses vi onsdag aften.. jeg kigger ind efter jeg har været på arb...

post-5466-1125152717_thumb.jpg

/KJ

Link to comment
Share on other sites

BJJ i dag

Klubturnering (uden gi). Der dukkede 7 op, lidt tyndt havde sgu håbet på nogle flere, meeeen hvad fanden, det var meget sjovt alligevel. Der var et par skader, super uheldigt, det sker ellers aldrig til almindelig træning, hvor vi går mindst lige så meget til den :-\

Da jeg var dommer og "arrangør" i dag, var det begrænset hvor meget jeg selv fik lavet. Fik en ny gi med posten som jeg lige skulle prøve, så fik rullet en halv times tid i alt. Er også stadig pænt smadret i kroppen efter styrketræningen i går så det er nok godt med lidt afslapning for en gangs skyld...

Et ægte mean-zhoozhiitsu-brasilianer pose i min nye gi:

keiko.jpg

:laugh:

Billeder fra klubturneringen kan ses i billedegalleriet på www.csacph.dk

kenneth3.jpg

Kenneth >> Selv tak, er glad for du synes det var sjovt og håber halsen har det bedre. Det er bare med at komme igang med videoerne, der er EN DEL materiale at se :4thumbup:

Svendsen >> Ser lige om jeg får tid til at lave en hurtig :)

Edited by Graugart
Link to comment
Share on other sites

BJJ, 2 timer i går. En del undervisning og lidt rul. Meget stille og rolig træning, det var sidste gang vi skulle være i det lille møg-lokale på ergoterapeut skolen. I morgen flytter vi tilbage til vores nyrenoverede lokaler i Grøndal Centret, det bliver SÅ fedt :4thumbup:

Synes det har stået lidt stille med KB træningen, men har også haft meget at se til. Vil prøve at få lavet lidt i aften men kan godt være det først bliver i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Aah søndag... tid til at lave ting man normalt aldrig har tid til :)

Highlight video fra gårsdagens lille klubturnering:

http://www.openmat.dk/video/csa/klubturnering0805.wmv

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor sejt!!!

BTW... Matt T er for cool på den DVD. Jeg kan næsten ikke slippe den og introen med alle dyrene er lige noget for denne Grizzly!

/KJ

Link to comment
Share on other sites

Puha det har været et par rigtig dårlige dage for min træning her på det sidste. Fik lidt ondt i halsen tirsdag nat hvilket blev meget værrere af at løbe DHL stafet om aftenen, og har været syg siden :( Det betyder at jeg ikke har fået trænet og heller ikke rigtig fået spist nok - tør slet ikke stige på vægten :(

Dog er der ved at komme styr på lokalet ude i Grøndal Centret, det bliver SÅÅÅ fedt!! Vægge er revet ned, der er blevet malet og slæbt måtter. Vi håber at kunne træne fra i morgen lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share