Zhjoo Zjiiitsu dos Graugardo


Graugart
 Share

Recommended Posts

Morgenvægten sagde i dag 81 kg. I tilfælde af at jeg kæmper til turneringen i morgen gider jeg sgu ikke tabe 2 kg, så må det bare blive i -85 kg klassen selvom der er nogle ordentlige brød i den klasse :blink:

Øv min højre tommelfinger er fucked. Ved ikke hvordan eller hvornår skaden opstod men det er 2-3 uger siden nu i hvert fald. Kan ikke holde ordentligt på min kettlebell og den gør ondt hver gang jeg lige bevæger den forkert :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lørdag

Tog til turneringen alligevel. Vejede 82,4 med tøj på, ved ikke hvad det må være uden. Vandt desværre ikke noget denne gang - var (endnu en gang) uheldig at møde vægtklasse vinderen i min første kamp. Desuden var de FANDME store i -85 kg klassen! :blink:

Gik dog lidt bedre i den åbne vægtklasse hvor jeg fik en walkover, vandt en (armbar) og mødte så min klubkammerat Kári, så vi havde en super pimp kamp med masser af funky moves der sluttede med at jeg lod ham submitte mig, da han havde mest energi til at gå videre til kvartfinalen.

chr1.jpg

Søndag

Måtteslæbning i CSA. Skulle have slæbt ca. 80 lånte måtter til hhv Lyngby og Hillerød fra vores lokale. Det fik vi nemt lige en søndag til at gå med. Tilgengæld er der bare blevet super lækkert i lokalet nu det er ryddet og clean :)

Link to comment
Share on other sites

Mandag

1½ time undervisning BJJ basis hold

1½ time træning BJJ øvet hold

Dødløft 5x5 med 100 kg

20 minutters supersæt:

Double snatch 6 reps med 2x16 kg

Clean and jerk 6 reps med 2x16 kg

Blev til 8 sæt. Det var klart nemmere at nå dem denne gang end sidst, så det må betegnes som fremgang. Tror godt jeg kunne have lavet 9, men valgte at gemme det til på onsdag :-)

Dødløft er sgu ved at være nemt med de 100kg, nu må jeg vist snart bede General Jay om lov til at smide flere kilo på :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

1½ time undervisning BJJ basis hold

1½ time træning BJJ øvet hold

Min sidste træning inden jeg tager en måned til USA. Kroppen hang slet ikke sammen og jeg følte mig sløv og doven. Kunne ikke bevæge mig flydende som jeg plejer når jeg ruller. Øv :mad: Af samme grund sprang jeg styrketræningen over, måtte lytte til min krop, den gad intet...

Nu står den på recovery indtil på lørdag hvor vi har åbent hus og jeg skal lave opvisning.

Kig gerne forbi hvis man har lyst, det er kl 13 i Grøndal Centret (se www.csacph.dk). Kenneth Jay vil lave noget kettlebell workshop for de interesserede.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

GAAAAAAAAB *vågner fra over 2 måneder log-hi*

Hmm det er vist ved at være på tide at jeg får gang i den her log igen... Jeg fik ikke rigtig styrketrænet på min tur i USA og fik spist en masse dårlig mad på dårlige tidspunkter, så alle mine fine gains røg vist lige ud af vinduet der :mad: Op på hesten igen!!

Tja hvad er der sket siden sidst... jo jeg er blevet fuldtidsninja! Jeg har jo sagt mit grafikerjob op lige inden jeg rejste til USA og i stedet har jeg lavet mig et lille kontor herude i CSA, hvor jeg sidder hver dag og laver noget konsulentarbejde mens jeg holder klubben åben, super nice job!! :rudolph: Det betyder også at jeg har fået rigtig god tid til at styrketræne, da jeg er her om dagen og derfor ikke behøver gøre det efter træning kl. lort om aftenen. Kenneth har lavet et killer gainer program til mig som jeg følger og vil logge her.

BJJ træningen går super godt, får rullet en masse også med la Cour som er kommet hjem efter et langt træningsophold i USA. Er også så kommet igang med MMA træningen igen, træner med på la Cours hold et par gange om ugen når jeg har energi til det. Vi har dog fået et super lækkert sofa/video/playstation/bordfodbold/airhockey hjørne i CSA, der godt kan lokke mig lidt væk fra træningen engang imellem :nissegrin: Generelt er der bare blevet SÅ nice herude efter vi begynder at få det sidste inventar ind og har ryddet lidt op og sådan.

Nåh men igang med loggen!!

Link to comment
Share on other sites

Logger lige med tilbagevirkende kraft siden jeg startede det nye program i mandags...

Mandag

BJJ: Lidt rul om formiddagen med Frank L, Kalle og DBM der kiggede forbi.

Dødløft 5 sæt x 5 reps x 100 kg

Barbell military press 3 sæt x 10 reps x 30 kg (lidt for tung)

Pullups 10 sæt x 10 speed-reps

BJJ: 1½ times træning og undervisning om aftenen.

Tirsdag

Squat 1 sæt x 20 reps x 40 kg

Side press 3 sæt x 5 reps x 15 kg

Bent over barbell rows 5 sæt x 5 reps x 35 kg

BJJ: Ca. 45 minutters rul med Ninja-Dolph. Han har ca. 15 kg (muskler) på mig, så jeg skal bruge en del energi på at flytte på ham :blink: Formåede lige at buste min nakke to gange og bide min tunge halvt over under vores rul, øv!

Onsdag (double kettlebell øvelses dag YEAARH)

Måttevaskning: Til failure m. 1 x moppe

Double swings 3 sæt x 10 reps m. 2x16 kg

High pulls 3 sæt x 10 reps m. 2x16 kg (skal jeg nok prøve med 24 kg kuglerne næste uge)

Double cleans 3 sæt x 10 reps m. 2x24 kg (lige i overkanten, nåede 7 reps på sidste sæt)

Double snatch 3 sæt x 10 reps m. 2x16 kg

Er dog lidt handicappet af vabler i hænderne, men så kan jeg vel bare lære at lade være med at holde pauser med de kettlebells :unhappy: Fik dog afhjulpet det lidt til sidst med nogle karklude på håndtaget. Skulle jeg nok have tænkt over fra starten af :mad:

I aften står den på 3-4 timers BJJ og MMA alt efter hvor meget energi jeg lige har. Føler mig PÆNT bustet lige nu, kunne være man skulle tage sig en lur i vores dejlige sofaer.

Link to comment
Share on other sites

Tja hvad er der sket siden sidst... jo jeg er blevet fuldtidsninja! Jeg har jo sagt mit grafikerjob op lige inden jeg rejste til USA og i stedet har jeg lavet mig et lille kontor herude i CSA, hvor jeg sidder hver dag og laver noget konsulentarbejde mens jeg holder klubben åben, super nice job!!

Tillykke med dit nye job - lidt en drømme position, eller? :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Totalt drømmejob :4thumbup:

Lørdag

BJJ: 1½ times undervisning. Rigtig pænt fremmøde i dag på trods af det er december og weekend :)Styrketræning: 1 times træning på kettlebell holdet med Kenneth. Totalt hardcore workout!!

Forresten er det nu muligt at følge med i al træning i CSA på vores nye webcam:

cam.jpg

Se levende billede på www.csa-cph.dk :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Kampsportstræning mandag

Muay Thai: 1½ time - Første standup træning i næsten 2 år, det var super fedt!

BJJ: 1½ time undervisning men også ca. 20 minutters rul til mig selv til sidst

MMA: Deltog ca. en time på holdet, kroppen var liiiidt træt på det tidspunkt...

MMA/BJJ: Fri sparing/rul i ca. 20-30 minutter inden jeg tog hjem.

DAMN en lang træningsdag! Styrketræning + kampsport fra 16-22 det må vist være rekord. Ikke så godt for mine gains, men skulle lige se om jeg kunne holde til en hel træningsdag :dry:

I morgen har jeg formiddags BJJ hold kl. 11 og så skal styrketræning bare overstås så kan jeg holde "fri" :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

BJJ: 45 minutters let sparring.

Squat 1 sæt x 20 reps x 45 kg (+5 kg siden sidste uge, forholdsvis nemt)

Side press 3 sæt x 5 reps x 17,5 kg (+2,5 kg siden sidste uge)

Bent over barbell rows 5 sæt x 5 reps x 40 kg (+5 kg siden sidste uge, nem)

Edited by Graugart
Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Double swings 3 sæt x 10 reps m. 2x16 kg

High pulls 3 sæt x 10 reps m. 2x16 kg (uden tvivl opgradering til 24 kg kugler næste gang)

Double cleans 3 sæt x 10 reps m. 2x16 kg (en uge eller to, så kører jeg den hed 24 kg i stedet)

Double snatch 3 sæt x 10 reps m. 2x16 kg

BJJ: 1½ times undervisning og rul. Ganske glimrende fremmøde endnu engang på trods af at det var 21. december! :newyear:

Link to comment
Share on other sites

Heeey King Peemp!!!

.... Lige en Hilsen fra Toppen af DK :4thumbup:

.. Tænkte lige på, hvornår kan vi forvente, at se Graugardo i buret igen??

- Ønsker dig og dine Kære - et Glædelig SolHverv !! :xmas:

devil.gif - L@rs

Hey ninja

Tak for hilsen :)

Ved sgu ik lige med en kamp igen... Måske engang, måske aldrig - lige for tiden kan jeg ikke rigtig finde motivation eller tid til at gøre det igen, har så meget fokus på at undervise og bygge klubben op at det er svært at tænke på mig selv og min egen træning.

-Ninja

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Så var det igang igen med træningen efter julepausen!

Squat 1 sæt x 20 reps x 70 kg (ups skulle have været 50 kg, glemte at tælle stangen med - synes nok den var lidt tung!)

Side press 3 sæt x 5 reps x 20 kg (+2,5 kg siden sidste uge, den passede lige med failure)

Bent over barbell rows 5 sæt x 5 reps x 45 kg (+5 kg siden sidste uge, nem)

Edited by Graugart
Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Double swings 3 sæt x 10 reps m. 2x16 kg

High pulls 3 sæt x 10 reps m. 2x24 kg (opgradering fra 2x16kg, gik fint)

Double cleans 3 sæt x 10 reps m. 2x16 kg (en uge eller to, så kører jeg den med 24 kg i stedet)

Double snatch 3 sæt x 10 reps m. 2x16 kg (sidste sæt var sgu lidt hårdt i dag)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share