Zhjoo Zjiiitsu dos Graugardo


Graugart
 Share

Recommended Posts

Tirsdag

Side press 3 sæt x 5 reps x 29,6 kg (+0,4 kg siden sidste uge)

Kunne kun træne sidepress i dag og kun med venstre arm, da min højre albue desværre poppede til BJJ træning i går :nonono: Den får lidt kærlig behandling med is og indbinding og så håber jeg at jeg kan være tilbage på banen om et par dage.

Crazy træning!! Man kan jo ikke være andet end optimal med de trænings-/arbejdsforhold du har dig! :4thumbup: Har du egentlig nogen planer om selv at kæmpe i nærmeste fremtid??

Nææææh, ikke det trækker egentlig ikke rigtig i mig for tiden... nøjes bare med at hygge mig med min egen træning og undervisning af andre :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Onsdag

BJJ: 1½ times undervisning.

Min albue er stadig ret fucked, så jeg kunne under ingen omstændigheder træne mine dobbelt kettlebells øvelser i dag. I stedet brugte jeg lejligheden til at lave lidt venstrehånds træning med en 24 kg kugle. Faktisk ret god power i snatches og en del reps (10 stk ca.) - det var mest huden i hænderne der holdt mig tilbage.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Dødløft 10 sæt x 5 eksplosive reps x 85 kg

Kettlebell See Saw Press 3 sæt x 2 stk. 24 kg kettlebells

Pullups 4 sæt x 10 reps

Albuen er ikke helt på toppen endnu, så jeg lavede 4x10 stille og rolige pullups i stedet for at køre til failure som jeg plejer om torsdagen. Dødløft er stadig super nem, men med +5 kg pr. uge skal den nok blive lidt tungere om et par måneder.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag

BJJ: 1½ times undervisning. Turde stadig ikke helt træne med pga min albue, men tror den er klar mandag.

Kenneth var syg i dag, så intet kettlbell hold. Tror alligevel jeg var sprunget over pga skaden. Lavede lidt pullups bare for at lave noget, det blev til 7 sæt á 5 reps med en 16 kg kettlebell hængende på foden.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Kunne ikke træne kettlebells pga albuen, så har bare lavet lidt diverse styrketræning, der ikke generede skaden. Det blev til lidt high pulls med barbell, turkish getup m.m.

Senere har jeg en times BJJ privatundervisning og 1½ times voksenhold, der bliver ren sparring idet vi har Openmat turnering på lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Hey Christian,

Smider lige et indlæg her i loggen - selvom der åbenbart er mange andre muligheder for at kommentere det på nettet i dag.

Tak for en god dag til Open Mat. Synes sgu, at du gør et rigtig godt/stort stykke arbejde!! Du klarede situationen omkring uheldet rigtig flot og traf den rigtige beslutning - og stod ved den!! :4thumbup: Det er altid let for folk at være bagkloge, men der er jo ingen tvivl om, at du har gjort alt for at dagen skulle forløbe uden skader/uheld. Og du har jo allerede sagt, at der skal være læge næste gang du holder et stævne, hvilket lyder fornuftigt! Håber i hvert fald ikke du mister lyst til at holde flere stævner!

Det kunne være sjovt at rulle med en BJJ sortbælte, men jeg kan forstå, man lige skal overveje hvem en ekstra gang - fy for satan! :mad:

Sorry for logspam!

Link to comment
Share on other sites

Damn har bare været HELT tør for energi de sidste par dage. Openmat i lørdags og et uheldigt efterspil pga. en skade har kørt mig helt i sænk. Hver eneste morgen når jeg vågnede har min krop bare skreget "RESTITUTIOOOOOON", så jeg har ikke løftet en eneste vægt i en uge nu. Det har nok også være godt for mig med en lille pause. Har dog fået rullet en del som sædvanlig.

Vægten var mandag morgen, efter en utrolig stresset weekend 82,0 kg, dvs -0,9 kg. siden ugen før.

Jeg hopper på hesten igen og påbegynder styrketræning i dag. Det har nok også været godt for albuen med lidt pause i den retning.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Dødløft 10 sæt x 5 eksplosive reps x 105 kg

Kettlebell See Saw Press 3 sæt x 2 stk. 24 kg kettlebells

Pullups 5 sæt x 5 reps x BW + 16 kg

Dødløft var stadig forholdsvis nem. Energiniveau stadig lavt, men det føles til at gå fremaf.

Link to comment
Share on other sites

Ufrivillig træningspause!! :crazy:

I dag tager jeg 4 dage til England og når jeg kommer hjem er klubben lukket pga. påskeferie. Det vil sige at jeg først er tilbage til træningen på tirsdag om 8 dage :nonono:

Vil se om jeg kan finde et sted at lave nogle pullups, pistols el. lign. i ventetiden, det bliver hårdt!

Jeg har dog nogle venner i Straight Blast Gym Manchester, hvor jeg måske kan kigge forbi og få trænet lidt hvis jeg får tid og mulighed for det.

Link to comment
Share on other sites

HA! Så er ferie og rejse overstået og jeg skal igang igen!

Vejede mig lige i klubben her til morgen og fik noget af et chok. Det kan selvfølgelig være fordi jeg har været til påskefrokost hos min mor og stedfar i går, men måske også fordi jeg bare ikke har rørt mig i over en uge. Da jeg hoppede på vægten så jeg i hvert fald dette:

Morgenvægt tirsdag

84,3 kg

Rimelig vildt taget i betragtning af at jeg vejede 82 kg inden jeg tog til England.

Nu må vi se om det er væske eller hvad, men det var da i hvert fald et cool tal lige at se :4thumbup: Jeg giver den gas med styrketræningen og vejer mig igen lørdag som jeg plejer.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Dødløft 10 sæt x 2 reps x 105 kg (+10 kg siden sidste uge)

Side press 3 sæt x 5 reps x 29 kg

Bent over barbell rows 5 sæt x 5 reps x 85 kg

Virkelig fed træningscomeback i dag! Er totalt træt i kroppen og glæder mig til at sove godt i nat :)

Fik også lige kørt en masse BJJ, standup og clinch i ca. 2½-3 timer i løbet af dagen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Dødløft 10 sæt x 5 eksplosive reps x 115 kg

Pullups 3 sæt x 5 reps x BW + 16 kg

Fandt på at binde et bælte rundt om livet og hænge en kettlebell i det, fungerede glimrende til pullups.

Trænede desuden 2½ times privatundervisning i BJJ.

Er virkelig øm og træt i kroppen her til aften, det må være efter den pause, så skal jeg lige op i omdrejninger igen. Vejning bliver først mandag morgen, da jeg skal til Sverige fra i morgen til lørdag aften.

Link to comment
Share on other sites

Hot Damn! Det dødløft der er da ved at være lidt for ondt!

Hmmm... måske man skulle droppe det der WSB for skinny bastards - og vende tilbage til noget 5x5 med progressiv forøgelse af belastningen...

Det er jo tydeligtvis noget i den dur der virkelig virker!

Link to comment
Share on other sites

Op på hesten, Franke!

Var lidt spændt på at veje mig her til morgen for at se om min monstervægt fra sidste uge stadig ville holde stik. Det gjorde den!

Morgenvægt mandag:

84,45 kg (+2,45 kg siden sidste loggede vejning lørdag uge 13)

Det er jo for vildt hvis dette er min nye vægt og ikke bare noget væske el. lign. Jeg tror nu den er god nok siden jeg nu har vejet det i en uge. Så lige nu er der faktisk kun 0,55 kg til målet om de 85 kg!

Link to comment
Share on other sites

Mandag

Dødløft 10 sæt x 5 reps x 120 kg (+5 kg siden sidste gang)

Barbell Military Press 3 sæt x 10 reps x 42,5 kg (+0,5 kg siden sidste uge)

Pullups 10 sæt x 3 speed-reps

Begynder at være lidt bid i dødløften, men stadig forholdsvis nem. Det er dog ved at være et rimelig stort workload, tager noget tid at gennemføre :)

Desuden i dag:

BJJ: 2 timers privatundervisning

BJJ: 1½ times børnehold

BJJ: 1½ times voksenhold

...og hvad jeg ellers får tid til.

Link to comment
Share on other sites

Det kunne være meget interessant at prøve det af. Selv om jeg nok vil foretrække en eller anden bønnesalat i stedet for de to bakker nettolasagne du i en periode åd om dagen :laugh:

Men det er jo snart strandvejr!

Så pecsne skal pumpes og luftes :4flex:

Og der er jo slet ikke noget diskotræning i Bjørnens program :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Dødløft 10 sæt x 2 eksplosive reps x 105 kg

Diverse abetræning

Kroppen var ret træt i dag efter den lange træningsdag i dag, så jeg nøjedes med dødløft og lidt diverse øvelser hist og her. Fik desuden rullet en halv times tid tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share