Brystmål


AndersL
 Share

  

104 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Prøv at mål jeres livmål og sammenlign så. Det er jo ik så fedt at have et brystmål på 125cm og et livmål på 95cm...Bare lige en tanke.

Må jeg være fri!!! :hmmm:

Bryst = 116

Liv = 96

Numse = 110

Et godt dødløft ligger i en stor bagdel og stærke hofter! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal nok lade være med at stemme, det er vist ikke lige mig der er målgruppen, men jeg synes at kunne mærke der er nogen der er ude efter nogle pigemål?

92-70-92

vil virkelig gerne gøre noget ved den midterste..... vil gerne ned på 65, er bare lidt svært uden at det går ud over det andet....

Link to comment
Share on other sites

Armoured female

Aye Caramba! Du er godt nok en kvinde med format! Dig ville jeg gerne se et billede af!

Litopsi

POLLen her var faktisk beregnet på alle. Armoured female's brystmål viser da også tydeligt at pigerne kan følge med her!

xjyden

Jep! Det er fra dengang i mine unge dage, da jeg poserede i Playgirl!!! :biggrin:

(Hvis du lover ikke at fortælle andre det, så er det Frank Sepe. ) :wink3:

Link to comment
Share on other sites

xjyden: Omkring målestedet: Joeh - det ville jeg egentlig også mene, men så kommer "eders nipples" ikke med i det. Ikke at jeg har hængepatter, men brystvidden er for mig ud for den længst udragende del af barmen (the nipples) og overvidden er helt oppe under armhulen (den omkreds ligger ca. 5 cm højere end brystvidden). Og jo, vingerne bidrager væsentligt til det faktum, at overvidden er større end brystvidden.

-> Anyone - pollen er ikke sammenlignelig, hvis "eders nipples" ( :biggrin2: ) er med i brystvidden. Under disse har vi quinder jo barmen, som bidrager til brystmålet. Overvidden siger lidt mere i denne poll og er bedre hvis vi skal være med, da der ikke er mælkekirtelvæv i denne højde. Måske skulle jeg springe ud af skabet og kalde mig bodybuilder? Jeg foretrækker "hypertrofiker" - det lugter ikke så meget af krudt :)

Link to comment
Share on other sites

anyone: procentvist, så er de to da temlig ens proportioneret udfra de opgivne mål

nu er jeg så 178 cm høj, hvis armoured female og jeg er nogenlunde lige proportioneret skal hun være 195 eller sådan noget... er du det?

Jeg mener klart at formodningen må være imod at vi er ens proportioneret da jeg aldrig har løftet noget der er ret meget tungere end en liter mælk og armoured female overvejer hvorvidt hun skal kalde sig BB eller ej...

PS. mit brystmål går efter "eders nipples-teorien" øøh hehe :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

litopsi: jeg mente, at dine proportioner horisontalt set er næsten de samme som AF's hun er jo så lidt lavere, så hendes ser nok lidt voldsommere ud især da de jo er større.

Vi andre har ikke divideret med højden før vi opgjorde vores mål (d.v.s. det har jeg i hvert fald ikke)

Link to comment
Share on other sites

Mette-musen >> hold da op! der kan vi da tale May West mål, så kommer vi vist ikke tættere på idealkvinden!

(de gamle idealmål for kvinder er 90-60-90) Det vil jeg ås ha' :firebounce:

amoured female >> nej jeg tror du har ret for så skulle jeg nok tabe mig 5-7 kg og det ville gå gevaldigt ud over mit, i forevejen svindende, brystmål. Jeg kan nok også godt leve med det. Det er bare når man nu ved at man engang (i sine unge dage) havde 67

Link to comment
Share on other sites

Kom nu med nogle billeder tøser. Det kunne være hyggeligt.

Jeg går ud fra at alle fyrene også måler efter nippels. Det er jo det de fleste er størst. Og så vi samtdig også en god del vinger med. Perfekt. Det hjælper jo lidt det hele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share