anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jeg vil nødig tage de gode resultater fra Anyone..men det er nok nærmere 15 cm....

SVIN!!!

Hehe… Næhnej du, det er skam fint nok! …Men du tager fejl! ;)

Du glemmer nok rundingen og der ryge nogen centimeter fra der! Jeg har målt blokken med en 3,5" diskette, og resultatet blev ca. 1,2 3,5" diskette = ca. 4,5" = ca. 12,5cm.

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

WSB DE Squat/Dødløft | Fredag d. 1 august 2003

Start 17.00 - Slut 19.00

DE Squat

- opvarmning · alm. squat -

6r x 60kg

2s x 6r x 80kg

- workset -

3s x 2r x 90kg

3s x 2r x 100kg

2s x 2r x 110kg

Under opvarmingen fik jeg sindsyst ondt i ryggen! Jeg ved ikke lige hvad der skete, men det stak som bare. Jeg valgte dog at ignorere smerten og bare squatte videre, for der var power i stængerne idag.

DE Dødløft (SUMO)

- opvarmning -

5r x 60kg

- workset -

4s x 1r x 00kg

4s x 1r x 105kg

Det gjorde supernas i ryggen så jeg kunne ikke sætte mere vægt på! :(

Behind Back Shrugs Shrugs

10r x 65kg

3r x 95kg

6r x 135kg

20r x 95kg

Vægten var sat ALT for let her, ihvertfald når jeg endelig har fået fat i nogen straps igen.

Hypers (superset)

10r x 0kg

10r x 10kg

2s x 10r x 15kg

Kommentar

Jeg ved ikke lige hvad der er sket for min ryg. Jeg er tvivl om det er rygraden, eller om det simpelthen bare er musklerne der er trætte efter alle tæsk jeg har givet dem! :unsure:

Uanset er det ganske ubehageligt, og jeg må i løbet af søndagen gøre op med mig selv om der er brug for kiroprakter/fysioterapeut. Der er bare IKKE plads til en skade på mit program! :thumb_down::4pooh:

Link to comment
Share on other sites

Bodybuilding-fitness-wannabe revival :tongue:

Jeg smutter snart på ferie og har i den anledning kørt med en smulle kcal underskud for at smide et par %'er. Efter kun to uger er jeg nede på samme BF% som da min lange diæt sluttede for 14 uger siden og det med en kropsvægt der er 5,4kg tungere! :w00t: Jeg håber på at snige yderligere en enkelt % af på de næste 2 uger, ganske stille og roligt.

Lidt kropsmål taget lørdag morgen:

Vægt: 95,2kg

Hals: 44cm

Bryst: 126cm

Overarm: 42,5cm

Livvidde: 90cm (det er ganske lidt for en fætter bredhoft som mig) ;)

Lår: 68cm

Læg: 43cm

Hertil følger også et enkelt billede, som ganske vidst ikke er taget til den sammenhæng, men jeg tog det igår - fredag - så min kære kone kunne ha' et billede af mig på sit arbejde. :inlove:

(så ingen kommentare om at jeg ser cheesy ud, min kone synes jeg er sød) :lol:

anyone2.jpg

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

WSB DE Bænkpres | Søndag d. 3 august 2003

Start 13.45 - Slut 15.00 (Så hurtigt går det, når man ikke er omgivet af snakkelystne pludderhoveder!) :tongue:

Bænkpres

- opvarmning -

2s x 6r x 60kg

- workset -

2s x 3r x 70kg

2s x 3r x 80kg

2s x 3r x 90kg

2s x 3r x 100kg

3r x 110kg

3r x 120kg 3 Rep PR

2r x 130kg 2 Rep PR

YEAH YEAH YEAH! 2 reps med min bænkpres max!!! Og det begge reps var i langt bedre og mere sikker stil en mit gamle maxforsøg!!! Der var helt sikkert til en rep til, men det ville måske også ha' været at presse citronen, da det trods alt ER let dag! WHEEEEEEEEE! :w00t: :w00t: :w00t:

Jeg var ellers begyndt at tro at min bundstyrke var på tilbagegang, da mine ME øvelser primært har været midt/top øvelser, men der var GOD GAS! :devil:

Yates Row

10r x 50kg

3r x 70kg

6r x 85kg

12r x 70kg

All to easy… Jeg tror at mit mål om at reppe med kropsvægt i rows, er opnåeligt før tid! :D

Incline Power Flyes

10r x 10kg

3r x 20kg

6r x 25kg

12r x 20kg

Havde glemt logbog, så det er samme vægt som sidst, og stadig let nok!

Rear Laterals (triset)

10r x 6kg

3r x 10kg

6r x 12,5kg

12r x 10kg

Upright Row (triset)

10r x 27,5kg

3r x 37,5kg

6r x 47,5kg

10r x 37,5kg

Arnold Press (triset)

10r x 10kg

3r x 15kg

6r x 20kg

12r x 15kg

SYGT PUMP!!! Jeg kunne næsten ikke løftene armene bagefter! HERLIGT!

Lying DB Triceps Extension (superset)

10r x 10kg

3r x 15kg

5r x 20kg

12r x 15kg

Hammer Curl (superset)

10r x 10kg

3r x 15kg

6r x 20kg

12r x 15kg

Det var BARE svært at bevæge armene, så vægten fra sidst passede ganske glimrende idag!

Ext. DB Rotation (superset)

3s x 15r x 6kg

Push Down (superset)

3s x 15r x 40kg

DØDSTØDET!!! Herefter var alt krudt brændt FULDSTÆNDIG AF!

Kommentar

Nice, nice, NICE træning!!! Jeg kom til at stå og smågrine lidt efter de 130kg i bænkpres; jeg kunne slet ikke forstå at de kunne føles så lette! Resten var total diskoafbrænding og det var rart!

Sådan en træning gør hele søndagen værd!!!!

:partycrowd:

Link to comment
Share on other sites

Hånere

FÅRK JER MANN! :tongue:

Infested

Som du nok kan gætte synes jeg RIGTIG godt om WSB, man skal lige tweake det lidt, gi' det et personligt præg, men sålænge man er OBS på at indstille det og optimere, så køre det derudaf! Det har givet mig god styrke på alle 3 løft, mest bænkpres dog, sekundært squat.

Jeg maxer ikke, hvis jeg føler mig stærk køre jeg op på en DE dag, men ellers ruller WSB bare derudaf indtil der er en konkurrence i nærheden.

Link to comment
Share on other sites

hvad gør du egentlig når du nærmer dig SM med hensyn til udstyrstræning?? . Vi nærmer os jo så småt, så det er jo snart på tide at finde udstyret frem fra de støvede hylder :)

Problemet er at jeg både har ferie og en bryllupsdag her i august, så der er IKKE økonomisk overskud til at købe udstyr, ellers kunne jeg nok godt ha' været klar til det. Jeg køber muligvis en Titan Centurion NXG+ squat dragt i september, hvis penge er til det, og så vil jeg se om jeg kan nå at vende mig til den på halvanden måned.

Ellers har jeg to valg, enten stiller jeg op uden udstyr - med knæbind dog, eller også springer jeg helt over i denne omgang… :( Er ikke helt sikker på hvad jeg skal gøre endnu… :confused2:

Kiropraktor

Jeg var lige til kiropraktoren idag, og min ryg var desværre helt galt på den, jeg var helt fastlåst i 3 sektioner i ryggen: helt nede i lænden, der hvor ribbene starter (her stod det værst til) og oppe mellem skulderbladende! :(

Jeg skal til check-up igen fredag, og jeg kan ikke træne idag og imorgen, men bænkpres på onsdag burde dog være muligt.

Link to comment
Share on other sites

Titan dragten skulle eftersigende også være et godt valg, og det bliver nok også mit valg når jeg skal købe dragt, men der er lidt tid endnu, da jeg låner en marathon.

iøvrigt skrækkeligt at høre med din ryg, det ville virkelig være ærgeligt hvis du missede SM, jeg håber du kommer i bedring inden

Link to comment
Share on other sites

Det er virkelig noget lort med din ryg Arnold troede ikke det var så slemt da du beklagede dig sidste gang til træning... håber du er hurtigt på benene igen og at vi snart ser dig i tsk :unsure:

Du siger din ryg er fastlåst? så det er rygsøjlen vi snakker om eller hvordan? har du fået taget x-ray og er din kiropraktor 100% sikker på diagnosen? bare nysgerrig ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ude til noget bænkpres træning allerede onsdag og jeg regner da kraftigt med at kunne lave DE squat på fredag!!! Jeg er meget "overfølsom" overfor min ryg og reagere hurtigt på selv den mindste ting, på den måde kan jeg forhåbentlig holde de slemme skader på afstand.

Det var nogen led i rygsøjlen der var fastlåst, og hun virker virkelig kompetent den kiropraktor jeg har nu! Har været til 3 forskellige og hun er klart den bedste, grundig og hun har nok styrke til at knase mig på plads!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ude til noget bænkpres træning allerede onsdag og jeg regner da kraftigt med at kunne lave DE squat på fredag!!! Jeg er meget "overfølsom" overfor min ryg og reagere hurtigt på selv den mindste ting, på den måde kan jeg forhåbentlig holde de slemme skader på afstand.

Det var nogen led i rygsøjlen der var fastlåst, og hun virker virkelig kompetent den kiropraktor jeg har nu! Har været til 3 forskellige og hun er klart den bedste, grundig og hun har nok styrke til at knase mig på plads!

Så må du da godt lige skrive hvem hun er, hvis man selv skulle komme i problemer en dag! ;) Btw. hvad koster det :(

Nice bænkpres du smider rundt med efterhånden! :thumbwink: :respekt:

Link to comment
Share on other sites

Så må du da godt lige skrive hvem hun er, hvis man selv skulle komme i problemer en dag!    Btw. hvad koster det

Kiropraktisk Klinik

Østerbrogade 115

2100 København Ø

3927 2552

…og det er Mette man skal spørge efter. ;)

Det kostede vidst 138kr, jeg er også medlem af Sygesikringen Danmark, det tager nok lidt af toppen.

Nice bænkpres du smider rundt med efterhånden!

Mange tak! Jeg synes også selv at det begynder at blive helt habilt!!! Jeg glæder mig til at reppe med 150kg!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

WSB ME Bænkpres | Onsdag d. 6 august 2003

Start 17.00 - Slut 18.30

ME Øvelse : Bænkpres med kæder (+33kg)

- opvarmning · alm. bænkpres -

6r x 55kg

6r x 60kg

6r x 70kg

- workset -

3r x 93kg

3r x 103kg

3r x 113kg

3r x 123kg 3 Rep PR

3r x 133kg 3 Rep PR

1r x 143kg PR

1r x 148kg miss

De 143kg var lette og med massere af fart i, men bænkpres med kæder er åbenbart meget hårdt for mine skuldre, jeg fik ihvertfald lidt ondt helt fra første sæt og det blev gradvist være! Da jeg pressede med de 148kg skete der ganske simpelt intet, vægten lå bare stille, skulderen ville ikke som jeg ville! :(

Incline DB Press

6r x 25kg

6r x 30kg

6r x 37,5kg

6r x 41kg Rep PR

Det kunne min skulder sært nok sagtens holde til!

Chinup Ladder

2s x 1r - 2r - 3r - 4r - 5r

Lying DB Triceps Extension (superset)

10r x 10kg

3r x 17,5kg

5r x 22,5kg

12r x 17,5kg

Hammer Curl (superset)

10r x 10kg

3r x 17,5kg

6r x 22,5kg

12r x 17,5kg

Ext. DB Rotation (superset)

2s x 15r x 7,5kg

Push Down (superset)

2s x 15r x 20kg

Kommentar

Bæ træning! PRs ja, men energien og viljen var ikke rigtig til stede idag! Havde ikke regnet med minde end 158kg i bænkpres med kæder, men min højre skulder - der ellers ALDRIG har brokket sig før - var ikke enig med mig!

Jeg glemte at køre flyes, og havde ikke energi til skulder.

Jeg tror evt. det kan være fordi jeg har kørt min kcal lidt for stramt de sidste 2 dage. Jeg skal også til at være opmærksom på at øge mit fedtindtag igen, det er alt for lavt for tiden. Men det er også slut med kcal underskud efter næste uge!!! Næste gang den står på kcal underskud bliver marts 2004!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share