anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

:blink::wacko::unsure:

Hvad sker med tiden?

:dropjaw:

Det er altid rart med en hel uge ekstra til at forberede sig til sine stævner! B)

Hvad er din adresse...?
Jaja, kender typen, så snart der er mulighed for at møde kendiser så… :boobs: ;)
Det ser ud til at i er RIGTIG goé venner

Nemlig! Se bare hvor hun smiler! ^_^ :D

Go' weekend og tak for de sidste Monica billeder, de er for fede...

Mange tak og i lige måde!

Hvad med Jenny Lynn hvad synes du om hende? Hun har jo trods alt vundet over Monica Brant de sidste par gange…

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Selvom du føler at det er gået lidt i ged for dig, kan du sagtens nå en masse inden SM(det satser jeg da ihvertfald på :-D )

Og om ikke andet kan du jo bruge det til at få lidt mere stævne erfaring :)

og iøvrigt er da nogle ganske pæne løft du holder sig, så jeg synes helt sikkért du skulle tage afsted

:4whip:

Link to comment
Share on other sites

Jenny ? Mener du ikke Stacey Lynn?

Det ved jeg ikke, Monica var grunden til jeg blev bidt af en gal træningsnarkoman :lol:

Det med tiden -- Hi hi opdagede bare mit første indlæg i din log var kl 9:38 -- Så var jeg sgu' da mødt for tideligt.... :lol: -- også er der endnu længere til jeg har fri, men jeg hopper ikke på den igen, nix 10 min and countdown.....

Weeeeee

:partycrowd:

......keeeeeend

Ps hvordan kan man vinde over Monica -- :blink: -- :lol: ;) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Selvom du føler at det er gået lidt i ged for dig, kan du sagtens nå en masse inden SM(det satser jeg da ihvertfald på :-D )

Og om ikke andet kan du jo bruge det til at få lidt mere stævne erfaring :)

og iøvrigt er da nogle ganske pæne løft du holder sig, så jeg synes helt sikkért du skulle tage afsted

:4whip:

Jeg VILLE rigtig gerne af sted til SM, men der er desværre nogen familieplaner (Det er mine forældres bryllupsdag) der kommer ind over… Men jeg er der i ånden, det er 100% sikkert! ;)

Jenny ? Mener du ikke Stacey Lynn?

NOPES! Jeg mener såmænd Jenny Lynn:

lynn_jenny_15.jpg

Ps hvordan kan man vinde over Monica

Såvidt jeg ved, synes dommerne at Monicas ben er en aaanelse for store og det taber hun på i forhold til Jenny.

Link to comment
Share on other sites

Er jeg den eneste af os 2 der har MEGA-doms i mine trapz efter vores farmer-walk :kj:

MMMNOPEZ! Min nakker har været præget af en dejlig "dump" smerte hele dagen! :devil:

Faktisk er hele min ryg FULDSTÆNDIG bustet fra top til bund, sådan som kun almindelig dødløft kan gøre det! Uuuuh jeg har savnet det! :devil::devil::devil:

Jeg er frisk på lidt farmer walk til at slutte af med under min Sheiko! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Desværre, der er SLET ingen konurrencer for mig iår… :(

Til SM er der kommet nogen gamle gæste planer ivejen og der er planlagt stor familie weekend samtidig med der er Copenhagen Cup! Jeg sadge ellers først at der måtte findes et andet tidspunkt, men jeg var den eneste der holdt det hele tilbage! <_<

Øvsum bøvsum! :thumb_down:

Vi ses til C DM i 2004!

Link to comment
Share on other sites

ME Squat/DE Dødløft | Mandag d. 15 september 2003

Cambered Bar Box Squat

- opvarmning - alm. squat -

6r x 70kg

- workset -

3r x 90kg

3r x 100kg

3r x 110kg

3r x 120kg

3r x 130kg

1r x 140kg

1r x 145kg

1r x 150kg PR

1r x 155kg miss

Hillemænd! Det var immervæk en øvelse der sparker BAGDEL!!! *FNIIIIS* :rolleyes:

Ok, ok, dårlig humor til side! Rigtig, RIGTIG god øvelse! På min næste gang WSB skal der indbygges et væld af variationer over denne øvelse!

DE Dødløft

8s x 1r x 100kg

12s x 1r x 110kg

Skal dødløfte til liga'en på fredag, og jeg er vendt tilbage til almindelig stil så jeg ville lige køre den ind igen. Kunne slet ikke mærke forskel på 100 og 110 og hvis det ikke var fordi jeg skal løfte tungt fredag, havde jeg nok kørt den med 130kg.

Pull Throug

10r x 20kg

10r x 30kg

10r x 40kg

10r x 50kg

Full Contact Twist

12r x 10kg

2s x 12r x 20kg

SUPANICE maveøvelse! Den skal være standard lidt ud i fremtiden. :)

Farmerwalk

ca. 100m x 41kg

ca. 60m x 41kg

Kommentar

God træning! Ikke noget specielt dårligt ikke noget specielt godt.

Link to comment
Share on other sites

Til SM er der kommet nogen gamle gæste planer ivejen og der er planlagt stor familie weekend samtidig med der er Copenhagen Cup! Jeg sadge ellers først at der måtte findes et andet tidspunkt, men jeg var den eneste der holdt det hele tilbage! <_<

Du skal da vist til at have lidt mere styr på prioriteterne :4whip:

Link to comment
Share on other sites

MaxP

Både Watts og Zoa, der begge er Pavel nørder, sadge go' fin til stilen. Det skal lige siges at det IKKE var 12 reps pr side, men 12 reps i det hele, det virkede meget passende.

Aah, en anelse forvirrende :blink:

Hvis man laver alternating db curl så angiver man vel også reps pr side og ikke det totale antal reps? ;)

Jeg synes godt nok også det var en OND rep og vægt combo du lagde ud med :lol:

Link to comment
Share on other sites

Du skal da vist til at have lidt mere styr på prioriteterne :4whip:

Ja den aftale der spolere SM er immervæk noget gejl, det er faktisk rigtig skidt! :(

Copenhagen Cup er der ikke noget at gøre ved, vi er en stor familie så alle må gå lidt på kompromis for passe den årlige familie weekend ind!

Ja det begynder at lugte af familietur til Jesperhus Blomsterpark

Der var jeg faktisk i 6. klasse. :)

Mødte nogen frygteligt søde piger fra Dianalund, og jeg begyndte at ryge der (en vane som er afskaffet igen med tiden)! :tongue:

Hvis man laver alternating db curl så angiver man vel også reps pr side og ikke det totale antal reps?

Nej, men jeg talte det som en glidende bevægelse. Anyways, næste gang skriver jeg reps pr. side. ;)

Jeg synes godt nok også det var en OND rep og vægt combo du lagde ud med

Slet ikke! Jeg kørte den bare lidt let for at komme ind i øvelsen, næste gang skal jeg nok gå til den!

Link to comment
Share on other sites

Nej, men jeg talte det som en glidende bevægelse. Anyways, næste gang skriver jeg reps pr. side.
Forståeligt nok
Slet ikke! Jeg kørte den bare lidt let for at komme ind i øvelsen, næste gang skal jeg nok gå til den!

FYFFER PYFFER. Mit max ligger omkring 5 reps (til hver side) med 20kg på.

Jeg går ud fra de 20kg du nævner er ud over stangens vægt. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

FYFFER PYFFER. Mit max ligger omkring 5 reps (til hver side) med 20kg på.

Jeg går ud fra de 20kg du nævner er ud over stangens vægt.

Jeps! Jeg prøvede med en 20kg skive, men vægten fik et helt mærkeligt momentum, så jeg kørte den med to små 10kg skiver.

Jeg tror ikke jeg ville ha noget problem med at køre den med 30kg og 10reps pr side, men det finder jeg ud af næste gang! :)

Der skal altså være bare ÉN fordel ved at ha' en stor mave! ;)

Link to comment
Share on other sites

ME Bænk | Onsdag d. 17 september 2003

ME : Reverse Band Benchpress | Grøne bands -55kg i bunden

- opvarmning · alm. bænk -

8r x 60kg

8r x 70kg

- workset -

3r x 100kg

3r x 110kg

3r x 120kg

3r x 130kg

3r x 140kg

3r x 150kg

1r x 160kg

1r x 170kg

1r x 180kg miss

1r x 175kg miss

Mest for spas! Lavede et lidt ekstremt setup i bænkpres, minus 55kg i bunden fri i toppen. På de løft jeg missede gik vægten i stå lige på mit sticking point, midt i det hele. Jeg mangler simpelthen eksplosion i bunden til at komme over mit sticking point. Stilen var tilgengæld perfekt, bagdelen løftede sig på intet tidspunkt fra bænken! :D

Hi Incline Close grip Bænkpres

6r x 40kg

6r x 50kg

6r x 60kg

6r x 70kg

6r x 75kg

4r x 80kg

Så kan ROM'en ikke blive længere!!! Det sjove er at når vægte når mit sticking point søger stangen ind over hovedet for støtte, men skuldrene er det svage led! Istedet skulle jeg ha' tvunget vægten ud på forkanten til mine stærkere triceps.

Yates Row

10r x 60kg

3r x 85kg

4r x 105kg

8r x 85kg

Ikke noget flow eller pump eller noget denne gang. På tide at skifte øvelse.

Flyes

10r x 15kg

3r x 22,5kg

6r x 30kg

10r x 22,5kg

Rear Laterals (triset)

10r x 7,5kg

3r x 10kg

6r x 15kg

10r x 10kg

Side Raise (triset)

10r x 7,5kg

3r x 10kg

6r x 15kg

10r x 10kg

Front Raise (triset)

10r x 7,5kg

3r x 10kg

6r x 15kg

10r x 10kg

WICKED!!!

Hammer Curl (superset)

10r x 15kg

3r x 20kg

3r x 30kg

10r x 20kg

One DB Overhead Extension (superset)

10r x 20kg

3r x 30kg

5r x 41kg

10r x 30kg

Kommentar

Ganske go' træning! Min skuldre fik immervæk lov til at arbejde for føden! Og de koger stadig mens jeg skriver i loggen her!!! B)

Link to comment
Share on other sites

Divistionsturnering | Dødløft | 20/9/03

Jeg havde ikke de store forventninger! Jeg havde haft kvalme hele dagen, min mave var - pænt sagt - i udu, og jeg havde knalende hovedpine da jeg mødte op i TSK.

Thomas (Zoa) havde heldigvis nogen gode hovedepin's-piller, og jeg fik det noget bedre.

Stadig var målet bare at trække 200kg og så måtte det være det.

- opvarmning -

Power Clean: 2s x 10r x 60kg

Dødløft : ca. 30s x 1-3r x 60 - 170kg (Var rastløs og startede min opvarmning 2 timer ude, hehe)

- work -

190kg | 3-0

205kg | 3-0

215kg | 3-0

Det var helt vildt!!! De 190kg fløj op i favnen på mig, de 205kg var ikke noget særligt. Til sidst blev der kæmpet godt på 215kg!

Min gamle PR på almindelig dødløft er 205kg, så det var lige 10kg oven i hatten, og jeg har kun trænet sumo de sidste par måneder!!! :blink:

Anyways, aldrig mere sumo som andet end hjælpeøvelse, ALDRIG! :devil:

Der var også plads til en lille "sejrsdans" :bblush:, men ligger i måske mærke til på videoen.

Watts

Mange, mange tak gamle dreng!!!

Link to comment
Share on other sites

COOOL, tillykke med den nye PR. Noget kunne tyde på at det er den konventionelle stil du skal satse på, jeg håber jeg kan gøre dig kunststykket efter idag, og håber at Watts "overser" eventuelle småfejl jeg måtte lave :tongue:

ps: burde du ikke lige aflyse de der familie arrangementer og deltage i Sm, og copenhagen?? Nu går det jo også lige så godt, og vehm ved, måske er der til endnu en dødløft PR, til den tid ;)

Link to comment
Share on other sites

burde du ikke lige aflyse de der familie arrangementer og deltage i Sm, og copenhagen?? Nu går det jo også lige så godt, og vehm ved, måske er der til endnu en dødløft PR, til den tid ;)

Det lyder RIIIGTIG lokkende, og det er også det jeg har mest lyst til at gøre, men desværre. Jeg har vidst ikke råd til at gøre mig mere upopulær i familien end jeg er i forvejen… ;)

Så er der forøvrigt videoklip:

TSK JUNIOR POWER

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share