anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

De knæbind var alt for stramme til mine "jomfruben", jeg prøvede at gi' slip for at komme i bund, men det gjorde simpelthen så ondt!!!

Jeg kan gå lidt bedre idag, men mine knæhaser ser endnu mere forrevne ud!!! Hihihi…

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tak tak! :)

Hvad bliver det næste.....en bænktrøje

Hehe… Jeps! Når jeg kan bænke 150kg uden, så hopper jeg i trøjen. :4george:

kommer du så over til den anden side igen?

Hvis mine overarme runder 45cm før min bænkpres runder 150kg, så skal jeg nok skifte over, eller ihvertfald blive en komplet hybrid i samme ånd som Johnni Jackson. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

ha ha ha totalt i orden billed, ret opfindsomt!

Og igen tillykke, nu er der kun 22,5 kg til 150 kg muren er brudt.

Link to comment
Share on other sites

Squat/Bænk | d. 11 juni 2003

Squat

85kg x 5r x 2s

102,5kg x 4r x 1s

120kg x 3r x 2s

135kg x 3r x 1s

135kg x 2r x 2s

Jeg ville ha' kørt en Sheiko squatrunde, meeen jeg var godt nok slidt, mine arme værkede bare ved at holde stangen, og min stabilitet var lig nul. Ellers kørte det uden problemer! :tongue:

Bænk

67,5kg x 5r x 2s

80kg x 4r x 1s

95kg x 3r x 2s

107,5kg x 3r x 3s

Der var langt mere spræl i min bænk tilgengæld, fuld fart på alle sæt.

Incline DB Press

22,5kg x 15r x 1s

32kg x 10r x 1s

38kg x 4r x 1s

Var vildt let i starten, men mine slidte underarme kunne ikke rigtig understøtte vægten med 38kg.

Close Grip Pulldown

70kg x 10r x 1s

100kg x 5r x 4s

Jeg troede faktisk min lat styrke var væk, men her kørte det vildt let, kun 12,5kg fra min 4rep rekord, tilmed for 4 sæt.

Skullz (superset)

32,5kg x 15r x 1s

42,5kg x 10r x 2s

DB Curl (superset)

15kg x 15r x 1s

20kg x 10r x 2s

DB Rotation

7,5kg x 10r x 3s

Kommentar

Jeg var GODT nok slidt idag!!! Meningen var at køre den sidste uge af Sheiko BT1, udregnet fra mine nye PRs, men jeg var AAALT for slidt, ihvertfald på squatten.

På fredag køre jeg bare lidt volumen DE/CAT før jeg deloader op til MOL-træf.

ThomasJ

Tak! :)

Jeg følte det var på tide at følge trenden på MOL med avatar der afbilleder en selv, og helst med en effekt. B)

Link to comment
Share on other sites

Squat/Bænk/Dødløft | FREDAG d. 13 juni 2003

Squat

- warm up -

85kg x 5r

- DE -

85kg x 2r x 1s

90kg x 2r x 1s

95kg x 2r x 2s

105kg x 2r x 2s

- heavy sets -

140kg x 2r x 2s

Tjuhejsasa! squatten kørte intet mindre en glimrende idag! Lidt slidt, men god fart!

Bænk

- warm up -

65kg x 5r x 1s

- DE -

65kg x 3r x 2s

75kg x 3r x 2s

80kg x 3r x 2s

85kg x 3r x 2s

-heavy sets (not really ;) ) -

110kg x 3r x 2s PR

HELLEDUSEDA!!! Mine albuer knagede og værkede, min pectoralis sener sved, men der var POWER i patværket idag!!! Fik fundet min indtil videre bedste bænk stilling, rigtig godt opspænd, numsen blev i bænken, god lang pause, FULD tryk på! De 110kg fløj op som var det intet! God bænktræning!

Dødløft

- warm up -

105kg x 5r x 1s

- DE -

105kg x 1r x 1s

115kg x 1r x 2s

130kg x 1r x 5s

- heavy -

180kg x 1r x 1s

190kg x 1r x 1s

Kørte også genialt!!! De 190kg sprang op til mig som et forvildet kid til den kærlige hyrde, som en lille fugl der finder ly i stormen… Stor poesi opstod under træningen, små engle fløj rundt og trompeterede! :lol:

Close Grip PullUp

mig x 8r x 2s

mig+5kg x 6r x 1s

DB Curl (superset)

15kg x 15r x 1s

22,5kg x 5r x 1s

Kommentar

KANON træning!!! Alt kørte over al forventning! Nu vil jeg holde en uges deload igen, men jeg tror indtil videre godt at jeg tør sætte min startvægte til MOL træf op til: 165 - 125 - 195. Bare lige 5 kg på hver til at starte med, men det finder jeg nærmere ud af på næste lørdag!

Link to comment
Share on other sites

Squat/Bænk/Dødløft | mandag d. 18 juni 2003

Hang Snatch + Overhead Squat (warmup)

3s x 3r+3r @ 40kg

God måde at få hele kroppen varmet op på. Lavede først 3reps Han Snatch og så 3reps Overhead Squat i hvert sæt.

Squat

4s x 3r @ 90kg

BANG! BANG! BANG! Go' fart! B)

Squat Walkout + Partials

10sek+3r @ 180kg

10sek+3r @ 200kg

10sek+3r @ 220kg

Bænk

4s x 3r @ 70kg

Dødløft til knæ + Dødløft

4s x 2r+1r @ 105kg

En idé fra Rods log. Kørte meget godt, jeg følte at jeg på den sidste hele bevægelse holdt bagdelen mere nede.

Kommentar

Klar parat til MOL træf! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

MOL-træf III

3 Kamp

Squat

160kg MISS

165kg MISS

170kg MISS

Så kan jeg lære det!!! :devil:

Kom slet ikke i dybden med de to første pga knæbind den sidste var god dyb, men uden knæbind, jeg var LIIIGE ved at ha' den, men gik i stå halvvejs oppe. Så er jeg en erfaring rigere!

Dagen var dog langt fra spildt! Det var det hidtil mest hyggelig MOL-træf (ihvertfald for mit vedkommende), der blev snakket godt med mange, jeg var godt nok bitter over at jeg havde lovet at komme tidlig hjem! :(

Fik også en LÆÆÆKKER massage af to søde blondiner (Tak til Mette og Dorthe :w00t: ), de morede sig begge gevaldigt over min total skæve og usymmetriske krop! :retard: :tongue:

Endnu en sejr i min dag stod Morten Zacho (Don Morten?!?!) for, jeg fik målt min fedtprocent med rigtig tang og udregnet efter den "rigtige" formular og endte på 12,5%!!! Jeg havde regnet med at den var LANGT højere, men det var immervæk rart at den er så lav - bare ærgeligt at det ser ud som 17%. :rolleyes:

Tak til alle fremmødte MOL'er for en HELT genial dag!

mvh

Anders L

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var lidt bittert, men jeg skal tydeligvis øve mig mere i at bruge knæbind. Faktisk burde jeg bare ha' squattet raw som de fleste andre, men det er det med nye ting at de skal bare afprøves så meget som muligt! :D

Det var kanon hyggeligt at møde dig i virkeligheden Blackmoore, håber at gense dig til andre træf i fremtiden!

Det plejer at hjælpe squatten at ruske vildt i stangen, jeg kommer "in-tha-zone" på den måde og jeg lagde faktisk slet ikke mærke til andre mennesker ind XAX der sad lige foran mig, så jeg kan ikke engang påstå (undskylde med) at det pga publikum og præstationsangst! :tongue:

Til næste MOL træf, vil jeg ikke deltage i nogen konkurrence tror jeg, men bare gå rundt og småtræne og hygge! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders :)

Ville bare lige sige tak for den søde kommentar i min log. Og ja, jeg var i rigtig godt humør i lørdags. Vågnede, gad egentlig ikke rigtig afsted, men afsted kom jeg selvfølgelig - og heldigvis. Blev selvfølgelig også i godt humør, så snart jeg trådte ind i TSK til alle de dejlige MOL'boere. Glæder mig allerede helt vildt til næste gang! :bigsmile:

Til næste MOL træf, vil jeg ikke deltage i nogen konkurrence tror jeg, men bare gå rundt og småtræne og hygge!

Det kan kun anbefales - fik jo to PR's + min første chinup på den konto. ;) Og vigtigst af alt: kæbetræning til nær-failure. :lol:

Må snart komme i TSK igen og rykke i nogle ordentlige stænger med nogle rigtige Eleiko-skiver. :devil:

Ærgerligt med din squat i øvrigt. Men det var da lækkert med din fedtprocent. :thumbwink: Men jeg synes nu heller ikke, den ser specielt høj ud - men man er vel altid selvkritisk. ;)

:wave: Kathrine

Link to comment
Share on other sites

Hey Katrine

Det er altid sådn liiidt sært i starten af træffene, man skal lige finde ud af hvilket ben man skal stå på, og lissom falde til ro blandt de mennesker, man egentligt ikke kender, men alligevel lidt… ;)

Jeg glæder mig allerede vildt til det næste MOL-træf, men vi kan jo bare holde en masse Mini-træf i tiden op til det store! :bigsmile:

Det kunne ihvertfald være hyggeligt og hvis du har brug for pålidelige spottere til Max-forsøg er du også altid velkommen til at komme ud til en gæstetræning i TSK og få lidt hjælp! :)

Selvkritisk, mjah… tjoh… nja… lidt måske… :bblush:

Tak for opmuntringen! :)

Vi ses forhåbentlig snart!

Anders

Link to comment
Share on other sites

WSB ME Bænkpres | Mandag d. 23 juni 2003

Start 17.30 - Slut 19.30 (Lasse Tenace var i huset, og så bli'r der ALTID trænet kæbe til failure!!!)

ME Øvelse : Boardpress (ca. 12cm)

- opvarmning . alm. bænkpres -

2 x 5 x 70kg

- workset -

3 x 90kg

3 x 100kg

3 x 110kg

3 x 120kg

3 x 130kg

3 x 140kg

1 x 150kg

1 x 155kg PR

Således!!! Grunden til de mange sæt er at jeg regnede med at ende på 140kg, men det gjorde jeg ikke. De 150kg ramte en fuldstændig skæv bane og derfor var jeg forsigtig med at sætte vægten op, de 155kg ramte dog perfekt og var såmænd lette nok. Jeg burde ha' kørt videre op, men jeg er lidt nervøs for min højre albue, tror jeg har reddet mig en mindre inflamation, ikke noget som MSM ikke kan klare pået par uger.

Supplement øvelse : Paused Dumbell Press (2 sek pause i bunden)

6 x 22,5kg

6 x 32,5kg

6 x 37,5kg

2 x 6 x 41kg

5 x 41kg

Alle sæt kørte let nok, men jeg stoppede på 5reps på sidste sæt, fordi jeg kunne mærke at min triceps var meget tæt på at ramme failure. Vægtene springer også fra 41kg til 45kg til 55kg, så det gør ikke noget at laver en smulle progression. (så meget/lidt som jeg nu kan)

Close Grip Pulldown

6 x 70kg

3 x 6 x 100kg (+)

Flyes

0 x 0 x 0

Min albue kunne IKKE lide Flyes idag, ikke engang med en meget spids vinkel på albueleddet.

Side Raise (superset)

6 x 7,5kg

3 x 6 x 15kg (+)

Front Raise (superset)

6 x 7,5kg

3 x 6 x 10kg (+)

Blev kørt med super Jane Fonda stil, når der kommer lidt flere kilo på, bliver stilen nok lidt mere cheatet og produktiv.

French Press (superset)

6 x 32,5kg

3 x 6 x 42,5kg (+)

Ez-Bar Curl (superset)

6 x 32,5kg

3 x 6 x 42,5kg (+)

Breathing Pullover

10 x 27,5kg

10 x 32,5kg (+)

DB Ext. Rotation (superset)

12 x 7,5kg

10 x 7,5kg

8 x 7,5kg (-)

Straight Bar Pulldown (superset)

20 x 15kg

2 x 15 x 30kg (+)

Rotationerne skal helt ned på 5kg, mit højre led kan sagtens, men mit venstre har ikke meget guf i sig. Pulldowns var rigtig gode og det føltes som om at jeg fik pumpet blod, liiige til det sted der havde brug for det.

Kommentar

Dejligt at være tilbage på WSB igen! Dagens træning kørte - trods kun 2200 indtagede kalorier - helt perfekt og med masser af overskud!

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

WSB DE Squat/Dødløft | Onsdag d. 25 juni 2003

Start 17.30 - Slut 19.15

DE Box Squat

- opvarmning -

2 x 6 x 70kg

- workset -

4 x 2 x 85kg

4 x 2 x 90kg

Efter at ha' kigget på mit squat fra MOL træfo og hvordan de første løft kørte, har jeg besluttet at ændre min squatstil så jeg står noget bredere, mine knæ vandrede ALT for langt ud, de kan holde til det nu, men jeg vil hellere prøve at stå lidt bredere. Hveranden gang på DE squat vil jeg squatte til en box så jeg er ca. 2-7 cm under parralel. Det kørte godt idag, manglede lidt power i starten, men ved at presse godt ud af med knæene fik jeg alligvel god smæk på. Min gluteus medius bliver godt ristet med den bredere stand. :4whip:

DE Dødløft

- opvarmning -

2 x 5 x 105kg

- workset -

2 x 1 x 110kg

6 x 1 x 120kg

Køre en halv rep til knæ og derefter en hel med fuld fart, det ser ud til at hjælpe en smulle på min hofte-rejse tendenser. Som med Box Squat er det noget jeg vil køre på hveranden DE dag.

Leg Press

6 x 200kg

6 x 220kg

6 x 240kg

6 x 250kg

6 x 260kg

6 x 270kg rep PR

"Varme" knæ forhindrede mig ikke i at lave en rep PR i Leg Press! :devil:

Hang Snatch

3 x 20kg (WAUW!) :tongue:

3 x 30kg

3 x 40kg

3 x 50kg

Bare lidt stille og roligt…

Reverse Hyper (superset)

12 x 0kg

3 x 10 x 5kg (+)

BodyRaise i powerbooty-bounce variant (superset)

3 x 8 x 0kg

Hehe… Nu hvor jeg har set videoklippet med Pavel der laver dragonflags, skal jeg LYNHURTIGT indrømme at dem kan jeg IKKE lave mange af, jeg lavede én (1, UNO, ONE) i hvad jeg selv vil betegne som perfekt stil! Resten blev lavet med strict stil ned og så benyttede jeg de elastisk egenskaber i min powerbooty til få benene op igen! :D :D :D

Calf 100rep challenge

Calf Press 200kg : 25r | 15r | 12r | 8r

Calf Raise 100kg : 20r | 15r | 15r

Ups… Lavede 110reps, det går nok.

Rep challenge går simpelthen bare ud på at lave 100reps, med meget korte pauser mellem hvert sæt. Jeg zig-zaggede mellem de 2 øvelser, går direkte fra den ene til den ande uden anden pause en at jeg liiige kan få pusten.

Kommentar

Rigtig god træning! Jeg var måske lidt for flink ved mig selv i mit valg af vægte. Én ting må jeg sige om Sheikoen, min workcapacity er sindsyg nu!!! Selv efter al det deload osv, så kan jeg klare langt flere sæt med kortere pauser end før Sheiko! Lækkert, lækkert! Det eneste der mangler på denne dag er en shrug øvelse, så det tilføjer jeg fra og med næste gang.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share