anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Takkerdi! :)

Der er MEEEGET stor chancer for at jeg skifter til sumo, jeg fortsætter med normal stil indtil videre, men hvis jeg ikke løfter betydeligt mere med almindelig stil når jeg maxer næste gang, så er det sumostil der er vejen frem!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er skam levende endnu, men jeg ha været til stævne på Brøndby Stadion de sidste 4 dage og har ikke fået trænet, tilgengæld har jeg reddet mig en forkølelse, så jeg får nok først trænet på onsdag!

ØV! Havde ellers glædet mig til Sumo dødløft!!! :(

Link to comment
Share on other sites

Desparat-armbøjnings-træning-på-arbejde | Tirsdag d. 22 juli 2003

Jeg har ikke trænet i næsten en uge, og blev ganske desparat, så jeg besluttede mig for lige at lave nogen armbøjninger på arbejdet!!! Jeg fandt desuden nogen fyldte vanddunke frem, der hver indeholder 19liter, for lige at sætte lidt krydderi på træningen!!! :D

Armbøjninger med vanddunke på ryggen

3s x 10r x mig

10r x 1dunk | 19liter

8r x 2dunke | 38liter

5r x 3dunke | 57liter :w00t:

Armøjninger med klap

14r x mig

Kanon lille omgang træning for lige at få rørt patværket! :) Mine medarbejdere rystede dog noget på hovedet og mente bestemt at det var MEGET usundt for kroppen og farligt det jeg havde gang i, men det var rart at komme lidt igang igen!

P U M P ! ! ! :tongue:

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Det er fandme iorden det der Anyone..... jeg kan lige se det for mig! :lol: hvad gør man ikke for at få et godt pump på patværket :4whip::devil:

(btw: hvordan fik du de der dunke op på ryggen, for 57liter fylder immervæk en del?) :)

Link to comment
Share on other sites

Min gamle træningsmakker er jo også min lærling herinde på arbejde, så vi laver indimellem nogen sære ting! Mest almindligt er dog hop med samlede ben op på et 75cm højt bord! :)

Jeg fik en af grafikerne til at løfte dunkene op på min ryg mens jeg lå ned på mavsen og stod han og sekretæren og støttede dunkene! :bigsmile:

Fremover vil jeg putte min kone på ryggen derhjemme når jeg har bruge for lidt ekstra træning, hun vejer en 54-55kg så det passer vidst meget godt! :D

Link to comment
Share on other sites

WSB ME Dødløft | Onsdag d. 23 juli 2003

Start 16.45 - Slut 19.10

ME øvelse : Sumo Dødløft

- opvarmning -

5r x 60kg

2s x 5r x 100kg

- workset -

3r x 120kg

3r x 140kg

3r x 160kg

3r x 180kg 3 rep PR

1r x 190kg

1r x 202,5kg PR

1r x 210kg PR

1r x 215kg miss

Så fik jeg løftet mere på sumo maner ind i aldmindelig stil! :w00t:

Skiftet er IKKE 100% sikkert endnu, men jeg skal løfte markant mere ved maxtesten for ikke at skifte til sumo. De 215kg lå helt stille på gulvet, hvilket jeg var klar over fra det øjeblik jeg satte skiverne på, jeg var træt!

Supplemental øvelse : Leg Press

6r x 200kg

6r x 220kg

6r x 240kg

6r x 260kg

6r x 280kg

6r x 300kg Rep PR

DET var godt nok en figther, jeg spruttede og stønnede om en gal!!!

Behind Back Shrugs

8r x 100kg

3s x 8r x 125kg

Der sad 15kg skiver på, men jeg troede det var 10'er så vægten blev højere end forventet, stadig let og uden problemer, især fordi jeg havde lånt et par straps.

Wide Stance Pull Through

8r x 25kg

3s x 8r x 45kg

Body Raise (superset)

3r x 0kg (strict)

3s x 10r x 0kg

Reverse Hyper (superset)

10r x 0kg

3s x 10r x 20kg

Kommentar

Der blev snakket AAALT for meget idag, men der var en superhyggelig stemning i klubben!

Jeg forøvrigt fra nu af officiel TSK DJ, da jeg blev spurgt om jeg ikke kunne sætte noget hårdt musik man ku' blive tændt af på, og det var en der spurgte der normalt plejer at HADE det muzika jeg sætter på! :tongue:

Jeg fik forøvrigt også en request senere af nogen motionister!

Jeg fik lidt skældud af min kone for at komme så sent hjem, men da det idag er 4 år siden vi første gang kyssede og begyndte at date, var hun let at formilde! :inlove: :inlove: :inlove:

Link to comment
Share on other sites

ME øvelse : Sumo Dødløft

1r x 202,5kg PR

1r x 210kg PR

1r x 215kg miss

Super-flot PR i kødløften der! Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om, hvordan du gør. Hvor meget vinkler du fødderne, er de helt ude ved skiverne, hvordan starter du løftet etc. :)

Nasty benpres btw! :asthanos:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak gutter! :)

KJ

Jeg står med fødderne så min tæer er ca. 2cm fra skiverne på hver side, jeg vinkler fødderne ca. 30° vil jeg mene, løftet bli'r startet med at presse benene udaf så glutes'ne kan komme på arbejde, og så trækker jeg ellers bare! :) Jeg har tendens til at strække benene liiiidt for tidligt i sumo lissom i alm. dødløft, men på 210kg løftet følte jeg selv at stilen var med godt leg drive.

Jeg skal prøve at hive et kamera med ud i TSK og optage det! :)

Prehn

Hvis jeg ikke ved magisk indgriben trækker 250kg i almindelig stil, så er sumo 100% vejen frem! B)

Min glutes var forøvrigt så "varme"/ømme om aftenen, at jeg havde svært ved at falde i søvn på ryggen, blev nødt til at ligge mig halvt på siden, halvt på mavsen! :moon: :D

Link to comment
Share on other sites

KANON løfter dér Anyone :devil: Nu kan du da efterhånden ikke være i tvivl om at sumo er "Da' liftingstyyyle of Champions" ;)

Nu du nævner det, hvor mange top-dødløftere bruger sumo-stil - både nationalt og generelt?

Er det i øvrigt tilladt i alle forbund?

Link to comment
Share on other sites

Mange gange tillykke med det Arnold.. det var et virkeligt flot løft også elsker jeg den måde du psyker dig selv op på :devil: ... alligevel har jeg lidt ambivalente følelser mhs. til dit løft.. jeg var jo 99,9% sikker på at sumo var mit løft men du overhalede mig indenom din din din... :4whip: og alligevel er jeg lige så glad på din vegne som var det mit eget løft... du om nogen har fortjent at få positive resultater i dødløft da jeg gang på gang har kunnet se hvor meget det har gået dig på mhs til din ufatteligt svingende dagsform... det ser ud til at du endelig har fundet din stil... håber du bliver ved med at køre sumo selv om den går lige i medius :devil: flot flot flot... de 250 er hjemme inden års-skiftet

Link to comment
Share on other sites

TARK TARK! :bigsmile:

Og lad og se stilen på video (nu har du set min jo)

Sure ting! Men det bli'r først på næste fredag, men så hiver jeg et digi-kam med og optager det hele!

Nu du nævner det, hvor mange top-dødløftere bruger sumo-stil - både nationalt og generelt?

Se det er DET der er mit dillema, næsten alle topløft - ihvertfald ved et hurtigt gennemkig af billeder fra sidste VM - er lavet med almindelig stil og ikke sumo, det højeste sumo var vidst kun 350kg, rekorden er 407,5kg… <_<

Zoa

Nu ikke så trist!!! Jeg har både trænet længere og er tungere, du overhaler mig lynhurtigt!!! Specielt din squat kommer til at være lysår forud for mig, så snart du bliver lidt mere sikker i din stil, der er power i de stammer der! B)

Har tænkt over tingene, og hvis jeg vil nå at lave et 250kg dødløft iår, så skal jeg skifte til sumo med det samme, så jeg får noget mere eksplosivitet - for det ejer jeg IKKE på det løft - og noget mere neuralt drive. Så fra og med idag er sumo stilen! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Se det er DET der er mit dillema, næsten alle topløft - ihvertfald ved et hurtigt gennemkig af billeder fra sidste VM - er lavet med almindelig stil og ikke sumo, det højeste sumo var vidst kun 350kg, rekorden er 407,5kg…

Det havde jeg også på fornemmelsen, men skal vi så ikke sige at du bruger sumo op til 350 og så må vi tage den derfra :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Så åbner du lige op for din "can of whoop-ass" og trækker 210kg...... tillykke og respekt herfra!! :devil:

Så fra og med idag er sumo stilen!  :devil:

Så må vi se om du kan arbejde dig op på 250kg i år, det skulle bestemt være muligt.... :4whip: ;)

Link to comment
Share on other sites

WSB ME Bænkpres | Fredag d. 25 juli 2003

Start 16.40 - Slut 18.45

ME Øvelse : Board Press

- opvarmning . alm. bænkpres -

3s x 6r x 60kg

- workset -

3r x 100kg

3r x 110kg

3r x 120kg

3r x 130kg

3r x 140kg

3r x 150kg 3 Rep PR

1r x 155kg miss

1r x 155kg

1r x 160kg PR

1r x 165kg miss

Det gik glimrende! De to jeg missede ramte jeg en helt forkert bane.

Supplement øvelse : Low Incline Dumbell Press

6r x 32,5kg

3s x 6r x 41kg

Rep energien var ikke eksisterende!

Wide Grip Pulldown

6r x 70kg

3s x 6r x 95kg

Vildt let, masser af power, godt pump! :devil:

Low Incline Power Flyes

6r x 17,5kg

6r x 27,5kg

5r x 30kg

French Press (superset)

6r x 42,5kg

6r x 52,5kg

Ez-Bar Curl (superset)

6r x 42,5kg

6r x 52,5kg

Der var kun energi til et tungt sæt af hvert, tilgenæld kørte det godt!

Side Raise (superset)

6r x 10kg

6r x 17,5kg

Front Raise (superset)

6r x 7,5kg

6r x 17,5kg

Det samme…

Breathing Pullover

10r x 41kg

Kommentar

Styrkedelen gik godt! Men hold da fast mand hvor kørte resten trægt når man ikke er på kreatin længere (og også en lille smulle i kcal underskud før ferie B) ).

Link to comment
Share on other sites

WSB ME Squat | Onsdag d. 29 juli 2003

Start 17.00 - Slut 19.00

ME øvelse : Box Squat

- opvarmning · alm. squat -

2s x 5r x 60kg

5r x 80kg

- workset -

3r x 90kg

3r x 100kg

3r x 110kg

3r x 120kg

3r x 130kg

3r x 140kg 3 rep PR

1r x 150kg PR

1r x 155kg PR

1r x 160kg PR

Gik overaskende godt! Jeg var temmelig utilpas og træt da jeg startede, men det flaskede sig nu alligevel.

Supplemental øvelse : RDL

6r x 60kg

6r x 80kg

6r x 100kg

6r x 120kg

6r x 130kg

Var lidt øm i ryggen, og uden straps kan jeg ikke lave reps med mere end 130kg! :(

Machine Shrugs

8r x 100kg

8r x 140kg

2s x 8r x 160kg

Jeg skulle ha' kært power shrugs, men uden straps er det en no go…

Close Stance Pull Through

8r x 20kg

3s x 8r x 30kg

Hypers (superset)

10r x 0kg

3s x 10r x 10kg

Calf Raise (superset)

3s x 20r x 110kg

Kommentar

Jeg havde monsterkvalme da jeg mødte op, og energien kunne ligge på et meget lille sted! Derudover var der ventetid på barbells, de var alle optaget da jeg kom derned! :blink: Efter en lille "lur" på en træningsbænk, kom jeg dog endelig til, og det udviklede sig til den slags træning hvor man tror det ALDRIG kan fungere, men faktisk går rigtig godt! :) (Bortset fra ALT for meget snak, og en Tenace der lugtede så klamt at det umuligt at træne med ham i nærheden!)

Link to comment
Share on other sites

WSB ME Bænkpres | Fredag d. 30 juli 2003

Start 16.50 - Slut 18.55

ME Øvelse : Board Press

- opvarmning . alm. bænkpres -

2s x 6r x 60kg

- opvarmning . boardpress -

6r x 80kg

- workset -

3r x 105kg

3r x 115kg

3r x 125kg

3r x 135kg

3r x 145kg

3r x 155kg 3 Rep PR

1r x 160kg

1r x 165kg PR

1r x 170kg miss

Det føltes faktisk som de 170kg var der, men den gik død efter en cm! :tongue:

Supplement øvelse : Incline Dumbell Press

6r x 25kg

6r x 30kg

6r x 32,5kg

3s x 6r x 37,5kg

Ingen problemer her! Prøver med 41kg næste gang.

Yates Row*

10r x 50kg

3r x 70kg

6r x 80kg

12r x 65kg

Så kan man da snakke om at starte alt, alt for let!!! Det kewl er at jeg får en fe' progression ud af det! ;)

Incline Power Flyes*

10r x 10kg

3r x 20kg

6r x 25kg

12r x 20kg

Rear Laterals* (triset)

10r x 5kg

3r x 7,5kg

6r x 10kg

12r x 7,5kg

Upright Row* (triset)

10r x 22,5kg

3r x 32,5kg

6r x 42,5kg

10r x 32,5kg

Arnold Press* (triset)

10r x 10kg

3r x 15kg

6r x 20kg

12r x 15kg

KANON TRISET!!! Det bliver noget helt andet når man køre det "omvendt" og starter med det bagerste hoved først, der skal BARE arbejdes hele vejen igennem!!! :w00t:

Lying DB Triceps Extension* (superset)

10r x 10kg

3r x 15kg

5r x 20kg

10r x 15kg

Hammer Curl* (superset)

10r x 10kg

3r x 15kg

6r x 20kg

12r x 15kg

SER GROßE PUMPET ARMEN!!! B)

Breathing Pullover

2s x 6r x 41kg

Kommentar

KANON TRÆNING! GENIAL ligefrem!!! De to vigtige øvelser kørte som smurt! Og alle mine RM øvelse markeret med "*" blev kørt "mol-style", hvilket passer afsindigt godt til mit temperament!!!

Derudover havde jeg lavet et lille kaffe-trick før jeg smuttede til træning, på arbejde drak jeg 0,6liter kaffe med kold skummetmælk, og det gav bonus!!! Jeg var idag det friskeste jeg har været i to uger! :bunny:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share