anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tillykke med det rigtig flotte løft på 215' Anyooooooooooooone.. :w00t::devil:

Fedt at se hvor glad du bliver for den PR.... :firebounce: ja faktisk så glad at den lille grønne uskyldige magnesiumsbøtte+holder, får en ordentlig tur under din sejrs-dans :mandance: :4boxing: :lol: :lol:

Stærk gået champ!!

Mass :wave:

Link to comment
Share on other sites

Du har før snakket om at din ryg kunne være lidt æv..hvordan havde den det efter det tonserløft?????

Det er sjovt du nævner der, for i går før nedbruddet på sjælland var jeg LIGE ved at skrive om det!!!

Jeg har selvfølgelig været øm i ryggen, men bortset fra det har min ryg det bedre end den har haft det i lang tid!!! Det er som om sumoløftet har skadet min ryg og nu er alt bare godt igen! Jeg har i lang tid haft problemer med opspænd i bænkpres, det har været hel vildt ringe, men efter min 180*5 og de 215 i alm. dødløft er min ryg LANGT mere fleksibel og mit opspænd sparker bagdel!

Jeg ved ikke hvad der er sket, men min ryg ELSKER det! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres i mørket | Tirsdag d. 23 september 2003

Bænkpres med korte pauser 30-60 sek

- opvarmning -

2s x 8r x 70kg

- workset -

10s x 3r x 110kg

WHEEEEE! Det var en fed omgang bænkpres! Det kørte forygende og det var først på det sidste sæt, og den sidste rep at jeg skulle kæmpe lidt.

Hammerstrength Incline Press (vægt pr. arm)

6r x 20kg

6r x 30kg

6r x 35kg

6r x 40kg

4r x 45kg

4r x 45kg

Genial maskine!!! Jeg har aldrig kunne mærke den claviculare del af pectoralis så meget før! NAJS!

Hammerstrength Dips (vægt pr. arm)

6r x 20kg

6r x 30kg

6r x 35kg

6r x 40kg

6r x 45kg

6r x 50kg

Ojojojojo! Min triceps og skuldre blev ristet!

Hammerstrength Hi-Row (vægt pr. arm)

6r x 20kg

6r x 30kg

6r x 40kg

6r x 45kg

6r x 50kg

6r x 55kg

NAAAJS rygpump!

Kommentar

Lyset og strømmen gik! Og den første tanke min lærling og jeg fik var selvfølgelig: "Lad os gå ned og træne!" Som sagt så gjort, vi smuttede ned i HW og de flinke mennesker lukkede os ind.

Jeg havde hørt at der var kommet Hammerstrength over hele banen i HW, og da de maskiner er klart de bedste på markedet - ifølge mig - skulle de afprøves! NEEEEJ hvor var det godt! Jeg er forelsket! Jeg vil tilbage til HW og KUN træne i maskiner! :tongue:

Naaah… Men de er nu rare… :wub:

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Nice løft anders.

godt at se det hele kører.

Længe siden jeg har set noget til dig.

Ja det er immervæk ved at være noget tid siden! M&Ms bryllup må det være?!

HW - er det hardwork?

SHHHHHH! Du må ikke dekyptrere de hemmelige koder i offentlighed! :ninja:

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Squat | Onsdag d. 24 september 2003

Squat med udstyr

- opvarmning · uden udstyr -

8r x 60kg

8r x 80kg

8r x 100kg

3r x 120kg

2r x 140kg

- workset · med udstyr -

1r x 165kg | STALL

1r x 185kg | STALL | Bagover til spotterne

1r x 185kg | STALL | Bagover til spotterne

1r x 145kg | STALL | Bagover til spotterne

2r x 145kg | WPO dybde

2r x 145kg | WPO dybde og Elvis dans

Det blev en interesant dag i udstyret! Jeg havde endelig fået min Titan Centurion NXG+ i str. 46!!! Den her dragt var noget strammere og noget mere kontant end den dragt jeg havde på for et par uger siden. Med den anden dragt skulle man være bestemt, med denne her skal man være ULTRA BESTEMT! Jeg fandt dog noget af det på de sidste 2 sæt. Lidt mærkeligt at lave 2 lette reps på 140 uden udstyr og så hoppe i udstyr og GRINDE 2 reps ud på 145kg! LOL :lol:

Russian Twist

10r x 20kg (PR SIDE Mr. MaxP)

Reverse Hypers

25r

Kommentar

Det var det! Jeg begynder at fatte lidt af udstyret, meeen det er immervæk en kamp og der er lang vej endnu!!! HVIS jeg skulle ha' været til SM havde jeg ihvertfald nappet den kun med knæbind!

Link to comment
Share on other sites

Dødløft | Fredag d. 26 september 2003

Powerclean (opvarmning)

2s x 5r x 60kg

Dødløft med udstyr

- opvarmning · uden udstyr -

5r x 100kg

3r x 120kg

3r x 140kg

- workset · med udstyr -

1r x 160 | Kunne ikke komme ned til stangen :bblush:

- workset · sumo stil · med udstyr -

1r x 140 | supereksplosiv

1r x 160 | supereksplosiv

1r x 180 | supereksplosiv

4s x 1r x 200 | supereksplosiv

- workset · alm. stil · med udstyr -

3s x 1r x 140 | supereksplosiv, da jeg endelig fik kæmpet mig ned til stangen

Vendte min Centurion om og kørte lidt dødkøft med den. Det var HELT umuligt at komme ned til stangen i starten, så jeg kørte noget sumo istedet. Det er helt vildt så meget dragten giver i bunden, der var til mange, MANGE flere kg end dem jeg løftede idag. Det var virkelig en kamp med egoet at ta' det stille og roligt.

Russian Twist

10r x 10kg

10r x 20kg

Farmer Walk

60m x 55kg

Kommentar

Genial, god, let træning. Jeg er 100% tændt klar og parat til Sheiko på mandag!!!

Link to comment
Share on other sites

Det var HELT umuligt at komme ned til stangen i starten, så jeg kørte noget sumo istedet.

Udstyrsryttere har altså nogle sjove problemer :lol: :lol:

Ikke at jeg har noget imod udstyr når det nu er tilladt, men det er dælme sjovt at se en skulle iføres bænktrøje. Jeg gætter på det ikke er helt så slemt med dødløft og squat dragter :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Det var HELT umuligt at komme ned til stangen i starten, så jeg kørte noget sumo istedet.

Udstyrsryttere har altså nogle sjove problemer :lol: :lol:

Ikke at jeg har noget imod udstyr når det nu er tilladt, men det er dælme sjovt at se en skulle iføres bænktrøje. Jeg gætter på det ikke er helt så slemt med dødløft og squat dragter :unsure:

Det værste er at en bænkprestrøje virkelig fremhæver ens dunk, samtidig med at den strammer så meget at man ser tyndarmet ud. <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg gætter på det ikke er helt så slemt med dødløft og squat dragter

Tja… Her er et billede af hvordan mine ben ser ud efter en LET dag med dødløft i dragt, så kan du selv vurdere om det er slemt. B)

auv_ben.jpg

Dårlig kvalie som bare, jeg er på vej iseng og det skulle bare gå hurtigt. Men man kan da ane en del rifter og blodudtrækninger.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share