anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alle sammen

Mange, mange tak! Jeg blev også selv temmelig begejstret, lavede næææsten min sejrsdans. :w00t::tongue:

Dr. pattøj

Takkerdi! Jeg har nu haft den i et stykke tid, desværre fungerede den ikke så umiddelbart magisk som jeg havde forventet, faktisk har jeg indtil nu fået mere tæsk end gavn af den.

De vægte motionister og licensløftere smider rundt med VIL meget ofte være temmelig forskellige, så du behøves slet ikke at sammeligne dem. ;) :tongue:

Onkel T

Du er der allerede, du ved det bare ikke endnu! :)

Link to comment
Share on other sites

Martin

Den gang jeg trænede fast i FitDK sadge de aldrig noget til det.

Desuden har deres instruktøre ikke meget mere størrelse end min frokost, så hvis jeg hælder noget Perfect Balance udover dem, bliver det ikke blot en let, men også en velafbalanceret snack i tilfælde af brok! 

Først og fremmest :lol: :lol: :lol:

Dernæst tillykke med squatten; jeg tør slet ikke tænke på hvordan min ryg ville se ud 0,121 sekund efter, at jeg havde "trådt ud" med 200 kg på nakken :blink:

Og endeligt, kan du ikke lige beskrive hvordan du anvender inclinebænken til squat. Jeg kender en som træner i FitDK (Østerbro), og som gerne vil squatte, men bliver nødt til at gøre det i Smith'en :angry:

Og nå ja, tillykke med squatten :kickass:

Link to comment
Share on other sites

Og endeligt, kan du ikke lige beskrive hvordan du anvender inclinebænken til squat. Jeg kender en som træner i FitDK (Østerbro), og som gerne vil squatte, men bliver nødt til at gøre det i Smith'en

Jeg ligger stangen i øverste hak, sætter sædet ned i nederste hak, går ind under stangen, ligger den til rette på tapezius og løfter ud, går et par skridt tilbage og squatter ned. Omstændigt og bestemt ikke nogen god idé, hvis man skal køre virkelig tungt.

Og nå ja, tillykke med squatten

Manke, manke TARK! :)

Cardio | 261103

Vægt

103.7kg (Perfekt, bliver det ved på denne måde er diæten færdig på mandag! :D )

Crosstrainer bout I

15 min | 302kcal | MaxPuls 194

Technogym Rotary Calf

30kg : 35r / 25r / 25r / 15r

Crosstrainer bout II

15 min | 288kcal | MaxPuls 187

Kommentar

Idag kunne jeg godt mærke gårsdagen lave kalorier (2035,4kcal) bide fra sig!!! Det var hårdt og på omgang to var jeg umådelig tæt på at brække mig da pulsen havde ligget mellem 180 og 185 i et par minutter hen mod slutningen.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig flot coaching - er der nogen specielle teknikker du anvendt på ham? :tongue:

Jep... box og godbider... simpelt men effektivt ;)

Er der også godbidder til Hoosier og jeg, når vi skal modtage undervisning hos dem hr. Box ekspert? :tongue:

Edited by Arne
Link to comment
Share on other sites

DE Bænkpres (Skulder-rehab) | 261103

DE : Bænkpres

- warmup -

10r x 20kg (stang)

6r x 50kg

6r x 60kg

3r x 70kg

- workset · miniband -

3s x 3r x 70kg (medium grip)

3s x 3r x 70kg (close grip)

3s x 3r x 80kg (medium grip)

3s x 3r x 80kg (close grip)

Supereksplosiv idag! 50% af trøjemax + miniband, ser ud til at passe meget godt til optimal fart, samtidig med at skulderen ikke brokkede sig under udførselen. Jeg har revurderet min DE tankegang noget efter at ha' set interviewet med George Halbert og set hvilken hastighed der er på WSB gutternes DE dag. Samme hastighed var på mine løft idag, dog med en kort pause i bunden. Kørte ikke med konkurrence grip for at skåne skulderen.

RM : DB Row

10r x 25kg

3r x 38kg

6r x 50kg

12 x 38kg

Lidt brok fra skulderen, men generelt "all to easy".

RM : Skullz (s1)

10r x 30kg

3r x 40kg

6r x 50kg

12r x 40kg

RM : DB Spider Curls (s1)

10r x 10kg

3r x 17,5kg

6r x 22,5kg

12r x 17,5kg

Joint Support : Leaning Side Raise (t1)

3s x 20r x 3kg

RM : Rear Raise (t1)

3s x 20r x 3kg

RM : Front Raise (t1)

3s x 20r x 3kg

Meget, meget let vægt! Utrolig rart at få pumpet blod til skuldrene igen. Jeg har endelig fået opbygget fornuftige delts, ville være synd at miste dem igen med det samme.

Kommentar

God træning! Min skulder var langt, langt ømmere end sidste gang da jeg startede, men i modsætning til sidste gang blev smerten ikke være under træningen. Forskellen har nok været at jeg var på Diclon sidste gang, men de er meget hårde for maven så man får kun til 6 dage. Så ømheden var mindre, tilgengæld havde jeg bedre føling med HVAD jeg egentlig lavede, meget rart på en måde.

Situationen taget i betragtning kunne det ikke ha' været bedre! :)

Kreasvin

Tak! Regner også med at se dig deroppe meget, meget snart! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Herkules

Tak! Ja det er en kanonfornemmelse! Jublede også højlydt!

Cardio | 271103

Vægt

104.1kg

Crosstrainer

20 min | 387kcal | MaxPuls 177

Tehcnogym Leg Curl

50r x 30kg

Kommentar

I AM A CARDIO MACHINE :zcyclon:

Kiropraktor | 271103

Så var jeg lige til sidste tjek. Alt er perfekt, fik bare en lille massage og et "hygge-ryk"! :w00t:

Dog var det nok til at jeg måtte ligge ned hele aftenen.

Har aftalt et fast tjek hver 3-4 måned, for at sørge for at SL-Maskinen køre som smurt, og altid er i topform! :devil:

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

DE Squat/Dødløft | 281103

DE : Boxsquat med halv dragt

- warmup · alm. squat -

6r x 60kg

6r x 80kg

- warmup · box -

2r x 80kg

- workset -

10s x 2r x 100kg

Superfart idag, men jeg gider ikke fremover køre DE squatten i halv dragt. WSB gutterne gør det, men jeg køre den fremover bare med evt. bælte.

DE : Dødløft

- warmup -

3r x 100kg

3r x 120kg

- workset -

15s x 1r x 140kg

100% ekplosionskraft, lidt for let, har mest lyst til at sætte den op med 10kg, men holder jeg mig til programmet.

RM : Power Shrugs

10r x 80kg

3r x 130kg

10r x 160kg*

11 x 130kg**

*Superlet, skulle kun ha' lavet 6, men jeg kunne ikke stoppe. Hvilket jeg betaler for med massiv DOMS idag.

**Tabte endnu engang bukserne, normalt plejer det ikke at hindre mig i at fortsætte, men med kvindelig tilskuer på, kom blufærdigheden alligvel op i mig. :bblush:

RM : Pull Throu

8r x 40kg

2s x 8r x 60kg

Selv trækket er fint nok, men i toppen for jeg et ubehageligt vrid/træk i albuerne. <_<

Kommentar

Rigtig god træning! :)

Fik ikke lavet så meget, tilgengæld tog det virkelig lang tid. Fik hjulpet og spottet Arne og Hoosier med lidt af hvert.

Link to comment
Share on other sites

DE Bænkpres (Skulder-rehab) | 301103

DE : Bænkpres

- warmup -

10r x 20kg (stang)

6r x 60kg

2s x 6r x 70kg

- workset -

8s x 3r x 80kg

Lidt brok fra skulderen, men ikke noget der betød at træningen burde holde. Bænken i FitDK er ca. 10cm lavere end en konkurrence bænk, så opspænd er helt umuligt.

RM : BB Row

10r x 50kg

3r x 75kg

4r x 100kg

12 x 75kg

Alt var let, men på sættet med de 100kg mindende min ryg mig lige om at jeg skal passe på, ikke at det gjorde ondt, but rather safe than sorry.

RM : Skullz (s1)

10r x 27,5kg

3r x 42,5kg

6r x 52,5kg

10r x 42,5kg

RM : DB Hammer Curl (s1)

10r x 12,5kg

3r x 17,5kg

6r x 22,5kg

12r x 17,5kg

Joint Support : Leaning Side Raise (t1)

3s x 20r x 3kg

Joint Support : Rear Raise (t1)

3s x 20r x 3kg

Joint Support : Front Raise (t1)

3s x 20r x 3kg

Aaaah… Idag kørte den endnu bedre, sætter den 1kg op til næste gang.

Kommentar

Trænede i FitDK med min bedre halvdel. Fik presset hende ud i en masse bænkpres træning, og hendes teknik var forbløffende god fra første færd. (Men *suk* jeg tror stadig ikke hun vil være styrkeløfter) <_<

Blev godt nok stirret på mig da jeg bænkede, og næsten endnu mere da jeg lavede BB Rows.

Så også en flok på 3 gutter der også trænede der da jeg var i FitDK fast for lidt over 2 år siden. De har ikke ændret sig bare en lille smulle, nøjagtig samme størrelse og samme vægte. Det sjoveste er at jeg faktisk "battlede" lidt med dem dengang i størrelse, hehe, det er vidst ikke aktuelt mere. B)

Link to comment
Share on other sites

ME Squat/Dødløft | 021203

ME: Squat m. kæder

- warmup -

10r x 20kg

6r x 60kg

6r x 100kg

3r x 120kg

3r x 140kg

- workset · 50kg kæder -

2r x 190kg(140) (bælte + x-knæbind + dragt)

3r x 190kg(140) (bælte + x-knæbind + dragt)

3r x 200kg(150) (bælte + x-knæbind + dragt)

2r x 210kg(160) (bælte + x-knæbind + dragt)

2r x 220kg(170) (bælte + x-knæbind + dragt)

Havde ikke så meget energi til squat idag, så jeg valgte at køre med kæder. Det kørte glimrende da jeg først kom igang. Jeg har en svaghed med ikke at spænde ordentlig op i maven, men det kan man IKKE tillade sig med kæder, så på første sæt knækkede jeg simpelthen bare sammen i bunden efter anden rep, det var heldgivis ikke tungere end jeg kunne komme op med den alligevel. På det næste sæt havde jeg fået mig en lærestreg og fik et suverænt tryk i maven, og lavede en "Brian Siders" på første rep (stangen lettede en god del :devil: ). Derfra kørte det bare, god træning. :)

ME: Dødløft

- warmup -

3r x 100kg

3r x 140kg

- workset -

15s x 1r x 150kg

All to easy!

RM: Manual GHR 40rep

10r \ 10r \ 10r \ 5r \ 5r

RM: Full Contact Twist (s1)

10r x 20kg

2s x 10r x 25kg

RM: DB Shrugs (s1)

3s x 10r x 45kg

RM: Reverse Hypers

3s x 10r x 20kg

Kommentar

Go' fin træning! Den fiffige læser vil bemærke at jeg ubemærket har sneget KlausJensen™ træning ind på min squat, og jeg må jo vedkende at guruens træning fungere! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share