anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Ja det var jeg, men mærkelig nok, så jeg ingen jeg sådan kunne genkende! Der var jo pludselig, så mange folk der var 2 meter høj og 3 meter over skulderen :tongue: at det pludselig blev lidt svært at se, hvem der kunne være hvem :( Prøvede da ellers at tage turen rundt om stolepladserne, men belysning var alt for mørk, til at man kunne se folk ordentlig.

Edited by Infestedass
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Igen mange, mange tak! :)

Det er en solid total du kan stable på benene

190 + 160 + 215 = 565kg.

Stadig 10 kg fra guldkrav… <_< Men dem skal jeg nok få hentet snart. :)

men glem ikke at jeg napper dig indenom - i en gammel slidt Maiden trøje

Du skal da være velkommen, fuel for my fire! :devil:

hvad bliver dit første stævne?

Jeg har allerede et bænkpres stævne og et ligadødløft på samvittigheden, fik bronze ved SM i bænk i -100kg klassen! :tongue:

Næste stævne bliver Divisionsturneringsfinale d. 13 December, så bliver det ER Open bænkpres d. 28-29 februar og første 3-kamp bliver DM Diverse (Junior) 20-21. marts. :)

Hvis en løs EHPHD trøje kan gøre sig meget, så tør jeg ikke tænke på hvad en stram Fury eller Metal trøje kan give dig

Jeg ved det heller ikke selv, men jeg tror hellere jeg må begynde at spare op til en… B)

Link to comment
Share on other sites

Hvem stille i med på junior holdet til liga.

I skal jo løfte mod Ak-frem´s drenge hold.... :)

Thomas Lunau | dødløft eller squat

Lasse Hille | bænk

Anders Landau | squat eller dødløft

Jeg skal lige ha' snakket med Thomas om hvad han helst vil løfte og hvad der vil give os flest point. Lasse er fast mand på bænken, selvom jeg meget gerne ville ha' den tjans! :wub:

Hvilket hold stiller i med?

Link to comment
Share on other sites

160 i bænk... på noget der lød som en dårlig dag..det kan godt være du kalder dig selv en glasdreng, men du smider altså rundt med nogen gennemført brutale vægte!! 160, det er jo hele 10 kg over den magiske 150 barriere...

Thats bloddy nice :) Især for en der engang var keitose-cutting-ninja :)

hvor ligger skulderproblemet?? Rotary cuff, slid eller noget helt andet???

Link to comment
Share on other sites

Blackmoore

Mange tak du, men nu var det jo trods alt med trøje på, så starter den magiske grænse først ved de 200kg. :)

Jeg kan ikke garantere at jeg ikke ryger på en omgang ketosediæt igen, det bliver bare ikke med samme formål, gider ikke tabe mig for at se pænere ud, kun for at holde vægtklasse. B)

Jeg er 100% sikker på at det en inflamation i slimsækken i skulderen, nogenlunde det samme problem jeg havde med den venstre for noget tid tilbage, bare meget, meget mildere denne her gang. Det forhindre mig jo ikke i at træne, men med tunge vægte forsvinder styrken desværre fuldstændig i midten af bænkpresset. Har bestilt noget MSM, smutter til lægen mandag og får nogen Dicodener(mener jeg de hedder) og noget Ibuprofen, og så skulle jeg gerne være på 100% igen om en 14 dages tid. :)

Regner 100% med at ramme 150kg raw og 170kg i Klaus' trøje inden årets udgang.

Link to comment
Share on other sites

nu er jeg bare ikke sikker på at Ibuprofen er så godt.. jeg læste et sted at Ibuprofen skulle kunne kunne virke nedbrydende over for bruskvæv over længere tids forbrug.. æder selv MSN og Glukosamin så mine prutter lugter skidt ;)

mht inflamation. Læste et sted at GLA syre+Fiskeole (Omega 3+6)+C vitamin i gram doser skulle være en god coktail som især roerere havde succes med mod inflamationsskader...

men held og lykke med at få det i orden igen.. og 160 kg er stadigvæk rigtigt meget!!!!

Link to comment
Share on other sites

nu er jeg bare ikke sikker på at Ibuprofen er så godt.. jeg læste et sted at Ibuprofen skulle kunne kunne virke nedbrydende over for bruskvæv over længere tids forbrug..

Er du sikker på du ikke blander det sammen med binyrebarkhormon indsprøjtninger???

Link to comment
Share on other sites

DE Squat/Dødløft

DE: Squat

- warmup -

5r x 60kg

5r x 80kg

- workset · lowbox -

4s x 2r x 90kg

6s x 2r x 100kg

Var noget tung i bagenden idag, men startede også opvarmning med for lav en vægt.

DE: Dødløft

- warmup -

3r x 100kg

3r x 120kg

- workset · lowbox -

15s x 1r x 140kg

Fuld power på! :)

RM: Dynamic Shrugs

10r x 70kg

3r x 115kg

6r x 140kg

12 x 115kg

Let vægt, men mine bukser blev hevet af af stangen, godt jeg havde mit trusty røde trikot på! :tongue:

RM: Pull Throu

8r x 35kg

3s x 8r x 50kg

RM: Standing Cable Crunch

10r x 30kg

10r x 40kg

2s x 10r x 50kg

RM: Hypers

3s x 10r x 25kg

RM: Standing Cal Raise

25r x 110kg

20r x 110kg

Kommentar

God træning, men det virker som om at mit squat "fremstød" er ved at tage af og at dødløften bliver det næste med fremgang. :)

Link to comment
Share on other sites

nu er jeg bare ikke sikker på at Ibuprofen er så godt.. jeg læste et sted at Ibuprofen skulle kunne kunne virke nedbrydende over for bruskvæv over længere tids forbrug..

Er du sikker på du ikke blander det sammen med binyrebarkhormon indsprøjtninger???

Den er god nok! Ironisk nok er den populære gigtmedicin Ibuprofen meget skidt for brusk og "(stød-)væsken" (kan ikke lige huske hvad det præcis hedder) mellem knoglerne.

Der kom dog for et par år siden nogle gigtpiller som efter sigende ikke har denne nedbrydende effekt, men de koster også derefter. Men jeg ville da lige nævne det for lægen, nu du alligevel skal snakke med ham...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share