anyone's log


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Blackmoore

Du er simpelthen "sub-apatisk" oder was? :lol:

Martin

Den gang jeg trænede fast i FitDK sadge de aldrig noget til det.

Desuden har deres instruktøre ikke meget mere størrelse end min frokost, så hvis jeg hælder noget Perfect Balance udover dem, bliver det ikke blot en let, men også en velafbalanceret snack i tilfælde af brok! :devil::tongue:

MaxP

Det der var kun morgenplanen, madplanen for en "on" dag ser generisk således ud:

6.00:

  • Nutrisport Protein 20g

8.30:

  • Havregryn 100g
    Skummetmælk 200g
    Kakao 30g
    Sukker 20g
    Nutrisport Protein 20g

11.00-15.00:

  • Kalkun 300g
    Ris 300g
    Salat/Grøntsager 400g
    Perfect Balance 20g

16.30 - 18.30:

  • Nutrisport Protein 80g
    Skummetmælk 400g
    Dextrose 50g

19.00:

  • Kalkun 200g
    Pasta 200g
    Salat/Grøntsager 200g
    Perfect Balance 10g

22.00:

  • Nutrisport Protein 20g

Breakdown

3184,4 Kcal | 39,1/42/18,9

:)

Det er kun en guideline, spiser noget nyt hver dag (næsten), men breakdown og kcal er konstant (+- hist og her)

Link to comment
Share on other sites

ME Squat/Dødløft | d. 24/11/03

ME: Squat

10r x 20kg

6r x 60kg

6r x 100kg

3r x 120kg

1r x 140kg

1r x 160kg (bælte + x-knæbind | god dybde)

1r x 180kg (bælte + x-knæbind + dragt | god dybde)

1r x 200kg (bælte + xx-knæbind + dragt | manglede dybde)

1r x 200kg PR (bælte + xx-knæbind + dragt | rigelig dybde)

KANON SQUATDAG!!! Da jeg startede ud føltes det hele tungt, selv de 100kg under opvarmning var tunge på ryggen, men det var bare et spørgsmål om tilvænning. Som jeg sadge til René (TSK næste Junior brag, bare vent og se næste år, 2 1/2 måneds træning, bænker 95kg :devil: ), de 180kg var de letteste squat jeg nogensinde har lavet i fuldt udstyr, de 200kg kommer på en MEGET tæt andenplads. Hold da fast mand, piece of cake. Der er til meget, meget mere der! :bigsmile:

Jeg benyttede mig af en lidt bredere stand en ellers, jeg står allerede meget bredt, men idag (inspireret af Thomas/Zoa) lagde jeg ca. 5cm til i hver side, passede mig perfekt!!! Det var let at komme i dybden og let at holde ryggen ret! KANON!

Endnu en ting, fik også for første gang nogensinde lært "psyche-up-on-demand", normalt bruger jeg meget tid på at psyche til tunge løft, idag var det bare lidt "brum-brum" og et vredt blik på stangen, KANOOON! :D

ps. X, XX og XXX vil for fremtiden blive brugt til at beskrive, hvor stramheden af mine knæbind. Det er simpelthen antallet af krydser jeg laver over knæskallen. 3 krydser er KUN til konkurrence brug! :devil:

ME: Dødløft

- warmup -

3r x 100kg

3r x 140kg

1r x 160kg

- workset · bælte -

7s x 1r x 187,5kg

Jeg skulle kun ha' lavet 5 sæt, men vægten føltes så let idag, at jeg slet ikke kunne stoppe! :D

Efter nr 7 tog jeg mig dog i nakken og stoppede! Men det kriblede i efter at lave 15 singles.

RM: Power Shrugs

10r x 75kg

3r x 120kg

6r x 150kg

12 x 120kg

RM: Pull Throu

8r x 40kg

3s x 8r x 55kg

RM: Hypers (s1)

10r x 20kg

3s x 10r x 30kg

RM: Weighted Crunch (s1)

10r x 20kg

3s x 10r x 30kg

Kommentar

Perfekt træning!!! Havde jeg været en MUBSVETer, havde den fået 10 bananas! :w00t:

Alt var let, fuglene kvidrede, og scooteren kørte minimum 10km/t hurtigere idag! :tongue:

Puha, jeg tør næsten ikke tænke på hvor jeg ender når jeg begynder at føle en top! ;) :D

:mandance: :mandance: :mandance: :mandance: :mandance:

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Desuden har deres instruktøre ikke meget mere størrelse end min frokost, så hvis jeg hælder noget Perfect Balance udover dem, bliver det ikke blot en let, men også en velafbalanceret snack i tilfælde af brok!

HAHAHAHA!! Kanon! Var ved at få aftensnacken galt i halsen af grin og teløk med superskvatten :devil: - cant wait til jeg selv hamrer op med de 200 på nakken....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share