Få større muskler fuldt lovligt


Storemuskler
 Share

Recommended Posts

Få et par på hovedet. Uden andre bivirkninger end lidt ondt i kæben osv. For kun 500kr.

Ej det er fair nok. Jeg har set det produkt. De sælger det i stor stil på TV-SHOP og andre lign steder.

Det er vildt smart, bare sådan nogle små elektroder du sætter på brystet og maven osv, og så sætter du en 220V igennem med 15Amp det gør du 3-4 gange om ugen i 20 min mens du læser avis eller sådan noget, og så bliver du stor i løbet af kun 3 uger. Alt dette for kun 1400kr. Og så har du en pro tennis spillers ord for at det virker.

Altså jeg har personligt droppet min vægt træning. For med det her kan jeg både få tid til at se film, og læse bøger, mens jeg træner. Det er altså et hit.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også droppet træningen efter at have læst Sortpis' indlæg omkring fordelen ved det her vidunderapperat...

Troede eksplosiv dødløft var noget der virkede - men det var kun indtil jeg satte apperatet til en 380volt kontakt... se det er muskelsammentrækninger *LOL*

Link to comment
Share on other sites

ja det er noget der virker. Rent faktisk så kraftigt at du bare ligger og spjætter ind til en anden slukker for dimsen.

Det er virkelig eksplosivt. Der er tale om muskel udfoldelser som ikke kan lade sig gøre på nogen anden måde.

Plus at du får smart hår af det.

Link to comment
Share on other sites

hmm teoreitsik så burde det virker glimrende. Du kan få gode Pecs af det tror jeg.

ellers må man kunne lave en anordning her hjemme. Jeg kan sikkert ombygge en gammel pc. Det ville da også skabe sådan lidt hygge at side med et kabinet på maven og ledningerne fra den er klistret fast rundt omkring.

Link to comment
Share on other sites

Tror I ikke det er sådan noget med at man skal sende nogle penge til en eller anden suspekt postbox og så vil man få tilsendt "flere oplysninger". Disse oplysninger lyder så: "træn i et motionscenter"... og så er de penge væk. Men jeg synes da det kunne være fedt hvis der var nogen der ville lægge mail til. Jeg synes dog lige man skal være opmærksom på muligheden for at få spammet sin mailbox bagefter.

Link to comment
Share on other sites

Tror I ikke det er sådan noget med at man skal sende nogle penge til en eller anden suspekt postbox og så vil man få tilsendt "flere oplysninger". Disse oplysninger lyder så: "træn i et motionscenter"... og så er de penge væk. Men jeg synes da det kunne være fedt hvis der var nogen der ville lægge mail til. Jeg synes dog lige man skal være opmærksom på muligheden for at få spammet sin mailbox bagefter.

Det er ikke let at vide, hvilket svar man får, hvis man sender, men han læser vel selv med, da han har startet denne debat, og kan så kommentere, hvis der er noget vi bør vide (ud over det der stor andre steder her på webstedet...)

Link to comment
Share on other sites

Fik følgende mail tilsendt af fra [email protected]

Hej bodybuilder!

Du har sikkert hørt det før køb vores produkt -eller træningsprogram og bliv

stor som et hus, jeg har selv brugt flere 1.000 kroner på div. kosttilskud

og de fleste har ikke levet op til hvad de har lovet. Jeg er ikke ude på at

snyde folk, og jeg ønsker kun 30 kroner for at delagtig gøre dig i et,

ihvertfald for mig, helt fantastisk træningsprogram.

Lidt om mig selv:

Jeg har trænet i 9 år og indtil for 5 måneder siden havde jeg ikke taget på

i 4 år og jeg var næsten heller ikke blevet stærkere.

Men for 5 måneder siden begyndte jeg at træne på en ny måde, jeg har på de 5

måneder taget 10 kg på, jeg er gået 15 kg frem i bænkpres og 50 frem i

squat, og det på trods af at jeg var sengeliggende i en uge pga. influenza.

Jeg garanterer ikke at programmet virker på dig, men jeg ved, at mange andre

har haft endnu større fremgang end jeg, efter de er begyndt på denne

revolutionerende træningsmetode.

For at få programmet skal du blot sende en check på 30 kroner samt en

svarkuvert frankeret med 4 kroner til:

Med venlig hilsen Morten

Link to comment
Share on other sites

Fint nok, Michael. Så er nysgerrigheden klaret, også for mit vedkommende.

Mon ikke det kunne mailes, for at spare portoen..?

Var der iøvrigt ikke noget om at disse sider ikke måtte være kommercielle..?

Der er iøvrigt masser af rigtig gode gratis træningsprogrammer og tips her på nettet...og her på siden.

Jeg har samlet nogle på min linksside

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan også godt love 10 kg i squat og 3 kg i bænkpres pr. måned, hvis folk kører Sheiko´s programmer. Og et halvt kg vægtforøgelse skulle også kunne klares, hvis folk gider at æde nok. Og her behøver man IKKE give 30 kr :)

Men det kunne da være sjovt hvis en eller anden ofrede de 30 kroner, og så postede det, så vi kunne pille det fra hinanden og analysere det.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hej allesammen!

Jeg siger ikke, at der er noget videnskabligt bevis, for at mit træningsprogram virker, jeg siger blot, at det har virket helt fantastisk for mig.

Jeg mente selv at 30 kroner var en meget lav pris at tage for et sådan program, når man tænker på hvad der bliver taget andre steder.

Hvis jeg var en fupmager, havde jeg nok taget en del mere for programmet.

Link to comment
Share on other sites

Meget interessant at du prøver at tjene penge et sted hvor det handler om at hjælpe hinanden til at blive bedre, større og stærkere.....herinde villle der være MANGE penge at tjene på alle de guldklumper der ligger i de forskellige fora. Jeg har ikke set nogen komme med en pris for at hjælpe andre endnu, men det kunne da være TJ skulle have en femmer hver gang han lavede et indlæg :clown:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share