Resultater og billeder


jfk
 Share

Recommended Posts

Ja ja ja ja, det er igen en endeløs diskution, men hvis man ser ca 8-10 år tilbage var tilstanden i dansk SL meget ringere der var der faktisk ikke ret mange på LANDSHOLDET.

Men jeg syntes dog at man skal stille med en eller flere løftere i alle vægtklasserne det give erfaring, motivation til dem der ligger lige i svinget til at bryde igennem, noget der hedder SELVTILLID til den enkelte løfter.

Det primære for de unge løftere er vel ikke man skal kræve megaresultater hver gang, på den måde skræmmer man en masse talenter væk... Dansk SL er pt kun reprænsenteret internationalt af nogle få "gamle" mænd og det er for ringe man ikke giver de unge en mulighed der.....

Håber ikke dette bliver opfattet forkert men det er da sørgeligt at vi skal se Niels, Erik og Morten på senior siden værer dem vi satser på hver gang, jeg vil lige tilføje at jeg har meget respekt for deres resultater, kan ihvertfald ikke selv gøre det bedre...

Lad os få nogle af de unge ud i den store verden, heldigvis er Michael Jensen, Nickolaj Dahlin og flere på vej, vi skal nok få de medaljer som der KRÆVES...

Det var somend bare lige et lille bøvs...

:cooldance:

Jan "Vagn"

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Angel>> Man kan ikke forvente at sætte ny PR hver gang, når man har været med i mange år. Prøv at kigge på en fyr som Morten Sørigs profil på styrke.dk, der kan du se hvordan en atlet udvikler sig over mange år, og med en del udsving i præstationerne, men med kontinuerlig fremgang.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er jeg godt klar over :wink:

Men der er vel forskel på om man ligger langt fra tidligere bedst eller lige ved??!

(igen... kender ikke tidligere resulateter ... spekulerer bare ud fra et af de første indlæg)

Jeg gad i hvert tilfælde ikke at stille op bare for at stille op ... og så lave noget der var 20% under hvad jeg ellers ville kunne yde!

Men min verden er også fokuseret på så få stævner som den er lige nu, at jeg ikke kan forholde mig til den anden mentalitet med mange og hyppige stævnedeltagelser!

Derfor kan man nok heller ikke sammenligne min træningstilgang som er præstation fremfor resultat-orienteret :smile:

Der er jo folk der er på et niveau, hvor de sagtens kan være Danmarks bedste repræsentant uden at lave en ny PR. Desuden er der ihvertfald en af de deltagne løftere, hvis træning er lagt an på at toppe til VM om to måneder.

Mener du iøvrigt ikke, at Danmark bør stille med så mange løftere som muligt?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu synes jeg ikke ALLE der var afsted kan betegnes som værende på et højt niveau! Specielt internationalt niveau

Om Danmark skal stille med så mange løftere som muligt, så NEJ ... med mindre det er til et stævne tætliggende på DK, så omkostninger ikke er for mange!

Mener at det er vigtigt at en løfter er af en hvis kvalitet, samt ikke mindst udviser dedikation til sin sport 100% før de kommer afsted som landsholdsrepræsentanter!

Hvis dette så betyder, at man ikke stiller med så mange til de store stævner som NM, EM og VM så er det fint med mig... så kunne man måske bruge lidt flere ressourcer herhjemme på at udvikle talentmassen og holde flere træningssamlinger??!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Der er jo folk der er på et niveau, hvor de sagtens kan være Danmarks bedste repræsentant uden at lave en ny PR. Desuden er der ihvertfald en af de deltagne løftere, hvis træning er lagt an på at toppe til VM om to måneder.

Mener du iøvrigt ikke, at Danmark bør stille med så mange løftere som muligt?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu synes jeg ikke ALLE der var afsted kan betegnes som værende på et højt niveau! Specielt internationalt niveau

Om Danmark skal stille med så mange løftere som muligt, så NEJ ... med mindre det er til et stævne tætliggende på DK, så omkostninger ikke er for mange!

Mener at det er vigtigt at en løfter er af en hvis kvalitet, samt ikke mindst udviser dedikation til sin sport 100% før de kommer afsted som landsholdsrepræsentanter!

Hvis dette så betyder, at man ikke stiller med så mange til de store stævner som NM, EM og VM så er det fint med mig... så kunne man måske bruge lidt flere ressourcer herhjemme på at udvikle talentmassen og holde flere træningssamlinger??!

<{POST_SNAPBACK}>

Imo er jeg den eneste, som stikker betydeligt ud i forhold til niveau. Så kan man da godt være af den mening, at jeg ikke burde have været udtaget, hvilket jeg har fuld forståelse for. :smile: Men hvis jeg ikke havde været med, havde der været en tom plads i Kims bil + en tom seng på et værelse, dvs. der kan næppe have været de store omkostninger forbundet med at sende mig afsted?! Bare lige en note. :smile: Og jeg er i hvert fald virkelig glad og taknemmelig for at være denne erfaring rigere :bigsmile:(selvom det ikke lige var mit stævne :dry:).

Link to comment
Share on other sites

Der er jo folk der er på et niveau, hvor de sagtens kan være Danmarks bedste repræsentant uden at lave en ny PR. Desuden er der ihvertfald en af de deltagne løftere, hvis træning er lagt an på at toppe til VM om to måneder.

Mener du iøvrigt ikke, at Danmark bør stille med så mange løftere som muligt?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu synes jeg ikke ALLE der var afsted kan betegnes som værende på et højt niveau! Specielt internationalt niveau

Om Danmark skal stille med så mange løftere som muligt, så NEJ ... med mindre det er til et stævne tætliggende på DK, så omkostninger ikke er for mange!

Mener at det er vigtigt at en løfter er af en hvis kvalitet, samt ikke mindst udviser dedikation til sin sport 100% før de kommer afsted som landsholdsrepræsentanter!

Hvis dette så betyder, at man ikke stiller med så mange til de store stævner som NM, EM og VM så er det fint med mig... så kunne man måske bruge lidt flere ressourcer herhjemme på at udvikle talentmassen og holde flere træningssamlinger??!

<{POST_SNAPBACK}>

Imo er jeg den eneste, som stikker betydeligt ud i forhold til niveau. Så kan man da godt være af den mening, at jeg ikke burde have været udtaget, hvilket jeg har fuld forståelse for. :smile: Men hvis jeg ikke havde været med, havde der været en tom plads i Kims bil + en tom seng på et værelse, dvs. der kan næppe have været de store omkostninger forbundet med at sende mig afsted?! Bare lige en note. :smile: Og jeg er i hvert fald virkelig glad og taknemmelig for at være denne erfaring rigere :bigsmile:(selvom det ikke lige var mit stævne :dry:).

<{POST_SNAPBACK}>

Nu synes jeg ikke, at du skiller dig særligt ud fra mængden, hvad det angår :wink: men vil give Angel ret i, at der er mange med som ikke har international klasse, men derfor skal de selvfølgelig have lov til at komme ud og få noget erfaring og det er et nordisk mesterskab jo fint til, men synes kun at det er talentmassen, der skal have den chance! Nu er situtation lidt anderledes på kvindesiden, da der ikke er så mange at vælge mellem, men konkurrencen bliver heldigvis større hele tiden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke lige de konkrete tal, men jeg vil tro det koster ca. 1 en deltagerbillet til f.eks. VM i Sydafrika at sende 10 mand til NM, plus det ligger i en weekend , så folk ikke skal tage fri fra arbejde.

Ved et hurtigt kig ned over listen kan jeg ikke spotte nogen, der ligger 20% under deres bedste, uden der var en god forklaring på det (sygdom/skade/lign).

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det lidt sådan, at Danmark selvfølgelig skal lade sig repræsentere af de bedste løftere ved EM og VM, men om der er nogen idé i at stille fuldt hold ved jeg ikke. Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er en eller anden fidus ved det eller om det er national stolthed. :smile: Taler vi NM og EU cup er det jo glimrende stævner for frembrusende talenter, der godt kunne bruge lidt stævneerfaring i international sammenhæng. Taler vi om antal af stævner, bør en løfter vel næppe deltage i mere end 3-4 stævner årligt og helst mindre, med undtagelse af stævner som går for at være tung træning (maks 95% intensitet).

Mht. til prioritet ved internationale stævner, gælder det både at man repræsentere Danmark men også en selv. Set udfra holdet gælder det om at få noget godkendt basta! Dernæst mener jeg så, at personlig tilfredshed står for resten med undtagelse af at man ved et snedigt træk kan plante sig i medaljerækkerne(det burde jo også være tilfredsstillende :tongue: ). Det er jo reglen at vi er klasser bagefter de bedste internationalt. At man så finder det tilfredstillende at være den bedste vesteuropæer er igen noget personligt som kan være enormt motiverende. I landsholdssammenhæng har det ingen betydning andet end at være inspiration til motivation. :smile:

PS: Tillykke til Thomas, Morten og Hoos :4thumbup:

Edited by Casper T
Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke lige de konkrete tal, men jeg vil tro det koster ca. 1 en deltagerbillet til f.eks. VM i Sydafrika at sende 10 mand til NM, plus det ligger i en weekend , så folk ikke skal tage fri fra arbejde.

Ved et hurtigt kig ned over listen kan jeg ikke spotte nogen, der ligger 20% under deres bedste, uden der var en god forklaring på det (sygdom/skade/lign).

<{POST_SNAPBACK}>

20% er også en meget højt tal, men sygdom og skader er jo som bekendt svære at gøre noget ved, men det er da bare slående, at dette gør sig gældende for så stor en del af truppen, der var sendt afsted. For flere af dem der var med, var NM årets højdepunkt og så kunne man nok forvente lidt mere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke lige de konkrete tal, men jeg vil tro det koster ca. 1 en deltagerbillet til f.eks. VM i Sydafrika at sende 10 mand til NM, plus det ligger i en weekend , så folk ikke skal tage fri fra arbejde.

Ved et hurtigt kig ned over listen kan jeg ikke spotte nogen, der ligger 20% under deres bedste, uden der var en god forklaring på det (sygdom/skade/lign).

<{POST_SNAPBACK}>

20% er også en meget højt tal, men sygdom og skader er jo som bekendt svære at gøre noget ved, men det er da bare slående, at dette gør sig gældende for så stor en del af truppen, der var sendt afsted. For flere af dem der var med, var NM årets højdepunkt og så kunne man nok forvente lidt mere.

<{POST_SNAPBACK}>

For hvem mener du, at NM var årets højdepunkt? Blandt de mandlige deltagere har alle pånær Kim Dahl og Vorup tidligere i år været til EM.

Link to comment
Share on other sites

Har snakket med en del styrkeløftere siden i går(dvs. 3) :laugh: og den generelle holdning er, at der mangler seriøsitet, vilje og konsekvenser. Med disse menes der:

Seriøsitet: Hermed ikke sagt, at folk ikke er seriøse, men derimod at det kan blive langt bedre. Der er en grund til, at vi hænger i bremsen i forhold til fx vores nordiske naboer. Hvis man skal være på topniveau i en hvilke som helst sportgren kræver det, at man yder mere end de fleste.

Vijle: Der skal være en vilje til at præstere fremgang ved hvert stævne. Er man for syg til at gøre dette, skal man ikke løfte. Det er Danmarks ære der står på spil! Folk skal være i topform og giver alt hvad de har i dem. Skal møde op til træning gang efter gang og udstråle en vilje til at gennemføre programmet. Kan man ikke dette, så er det her ens venner skal træde til og hjælpe.

Konsekvenser: Hvis man ikke præstere fremgang, så skal man ikke blive ved med at have chancen, men skal mærke at der er konkurrence om pladserne. Man skal kæmpe for sin plads, hvilket også giver kg på stangen.

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke lige de konkrete tal, men jeg vil tro det koster ca. 1 en deltagerbillet til f.eks. VM i Sydafrika at sende 10 mand til NM, plus det ligger i en weekend , så folk ikke skal tage fri fra arbejde.

Ved et hurtigt kig ned over listen kan jeg ikke spotte nogen, der ligger 20% under deres bedste, uden der var en god forklaring på det (sygdom/skade/lign).

<{POST_SNAPBACK}>

20% er også en meget højt tal, men sygdom og skader er jo som bekendt svære at gøre noget ved, men det er da bare slående, at dette gør sig gældende for så stor en del af truppen, der var sendt afsted. For flere af dem der var med, var NM årets højdepunkt og så kunne man nok forvente lidt mere.

<{POST_SNAPBACK}>

For hvem mener du, at NM var årets højdepunkt? Blandt de mandlige deltagere har alle pånær Kim Dahl og Vorup tidligere i år været til EM.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu mener jeg, at det er et højdepunkt, da man til et NM har en god chance for et godt resultat. At man har været til et EM eller VM kan jo ikke være et højdepunkt, hvis man ikke kan gøre sig gældende. Men hvis man ikke er i form, burde man jo melde fra, alt andet vil være egoistisk.

Link to comment
Share on other sites

>Faber

Prøv lige at klappe hesten og gå ind og tjek de indvoldveredes PRs på styrke.dk inden du lukker mere ud af den slags. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha :laugh: Det kan man da ikke bruge til noget som helst. Det gør jo bare problemets omgang meget større :wink: Kan skam godt huske, hvad de forskellige har lavet, og huske endnu bedre, hvad de bedste internationalt har lavet :smile:

Hvorfor skal vi være tilfredse med den forskel? Nu synes jeg ikke, at 2 pr'er i squat kan redde et helt stævne.

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

>Faber

Prøv lige at klappe hesten og gå ind og tjek de indvoldveredes PRs på styrke.dk inden du lukker mere ud af den slags. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha :laugh: Det kan man da ikke bruge til noget som helst. Det gør jo bare problemets omgang meget større :wink: Kan skam godt huske, hvad de forskellige har lavet, og huske endnu bedre, hvad det bedste internationalt har lavet :smile:

Hvorfor skal vi være tilfredse med den forskel? Nu synes jeg ikke, at 2 pr'er i squat kan redde et helt stævne.

<{POST_SNAPBACK}>

¨

Jeg er helt enig med dig i, at det absolut ikke er det bedste stævne for flere af de indvoldverede. Men det lader til at du på ingen måde tager antalet af løftere med i betragtning, når du stiller krav op til hvad du forventer af landsholdet. Det er jo ikke sådan, at vi herhjemme har tusinde løftere at rekrutere af som tilfældet er i andre lande....

Link to comment
Share on other sites

>Faber

Prøv lige at klappe hesten og gå ind og tjek de indvoldveredes PRs på styrke.dk inden du lukker mere ud af den slags. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha :laugh: Det kan man da ikke bruge til noget som helst. Det gør jo bare problemets omgang meget større :wink: Kan skam godt huske, hvad de forskellige har lavet, og huske endnu bedre, hvad det bedste internationalt har lavet :smile:

Hvorfor skal vi være tilfredse med den forskel? Nu synes jeg ikke, at 2 pr'er i squat kan redde et helt stævne.

<{POST_SNAPBACK}>

¨

Jeg er helt enig med dig i, at det absolut ikke er det bedste stævne for flere af de indvoldverede. Men det lader til at du på ingen måde tager antalet af løftere med i betragtning, når du stiller krav op til hvad du forventer af landsholdet. Det er jo ikke sådan, at vi herhjemme har tusinde løftere at rekrutere af som tilfældet er i andre lande....

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er vi med fremme i mange sportsgrene til trods for få aktive, så det burde være muligt at opnå det samme i styrkeløft. Der har været danske styrkeløftere, der har klaret det godt internationalt, der er få der gør det nu, og der vil komme endnu flere.

Men vi må finde os i, at der er langt i mellem dem med international klasse, hvis der ikke bliver gjort en større indsats. Nu siger de fleste styrkeløftere, at det bare er en hyggesport for dem, hvilket jeg vil give dem ret i, da jeg har det på samme måde, men når man trække i nationaldragten så er det ikke en hyggesport længere, så må der kunne forventes mere. Der er jo flere der er med på landsholdet, som faktisk ikke er gået frem i flere år.

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Desværre er vores forbund så lille, at vi ikke kan have en dialog om noget prinicipielt andet end bliver noget med, at man kan genkende eksemplet. Dybest set, så har vi den samme snak og nogenlunde samme resultater efter hvert internationalt stævne, med mindre vi bliver sexuelt opstemte eller fornøjede på anden vis af den snak, så skulle vi måske bruge tid på at træne. Iden sidste ende er det jo trods alt kun via træning, vi får bedre resultater og så er der endda ingen garanti....

Og Faber du der ikke engang vil i avisen, hvorfor er du så ihærdig her i tråden - frit land men undrer mig blot

Link to comment
Share on other sites

>Faber

Prøv lige at klappe hesten og gå ind og tjek de indvoldveredes PRs på styrke.dk inden du lukker mere ud af den slags. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha :laugh: Det kan man da ikke bruge til noget som helst. Det gør jo bare problemets omgang meget større :wink: Kan skam godt huske, hvad de forskellige har lavet, og huske endnu bedre, hvad det bedste internationalt har lavet :smile:

Hvorfor skal vi være tilfredse med den forskel? Nu synes jeg ikke, at 2 pr'er i squat kan redde et helt stævne.

<{POST_SNAPBACK}>

¨

Jeg er helt enig med dig i, at det absolut ikke er det bedste stævne for flere af de indvoldverede. Men det lader til at du på ingen måde tager antalet af løftere med i betragtning, når du stiller krav op til hvad du forventer af landsholdet. Det er jo ikke sådan, at vi herhjemme har tusinde løftere at rekrutere af som tilfældet er i andre lande....

<{POST_SNAPBACK}>

Der er jo flere der er med på landsholdet, som faktisk ikke er gået frem i flere år.

<{POST_SNAPBACK}>

Kan vi få navne på eller skal det igen være tomme postulater?

Link to comment
Share on other sites

Desværre er vores forbund så lille, at vi ikke kan have en dialog om noget prinicipielt andet end bliver noget med, at man kan genkende eksemplet. Dybest set, så har vi den samme snak og nogenlunde samme resultater efter hvert internationalt stævne, med mindre vi bliver sexuelt opstemte eller fornøjede på anden vis af den snak, så skulle vi måske bruge tid på at træne. Iden sidste ende er det jo trods alt kun via træning, vi får bedre resultater og så er der endda ingen garanti....

Og Faber du der ikke engang vil i avisen, hvorfor er du så ihærdig her i tråden - frit land men undrer mig blot

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg plejer altid at give min mening til kende, hvis jeg synes jeg har noget at sige. Og jeg har skam været i avisen mange gange, hvor jeg har givet mine synspunkter til kende.

Link to comment
Share on other sites

>Faber

Prøv lige at klappe hesten og gå ind og tjek de indvoldveredes PRs på styrke.dk inden du lukker mere ud af den slags. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha :laugh: Det kan man da ikke bruge til noget som helst. Det gør jo bare problemets omgang meget større :wink: Kan skam godt huske, hvad de forskellige har lavet, og huske endnu bedre, hvad det bedste internationalt har lavet :smile:

Hvorfor skal vi være tilfredse med den forskel? Nu synes jeg ikke, at 2 pr'er i squat kan redde et helt stævne.

<{POST_SNAPBACK}>

¨

Jeg er helt enig med dig i, at det absolut ikke er det bedste stævne for flere af de indvoldverede. Men det lader til at du på ingen måde tager antalet af løftere med i betragtning, når du stiller krav op til hvad du forventer af landsholdet. Det er jo ikke sådan, at vi herhjemme har tusinde løftere at rekrutere af som tilfældet er i andre lande....

<{POST_SNAPBACK}>

Der er jo flere der er med på landsholdet, som faktisk ikke er gået frem i flere år.

<{POST_SNAPBACK}>

Kan vi få navne på eller skal det igen være tomme postulater?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er der faktisk så mange, at det ville være spild af tid at nævne dem. Kig du selv på styrke.dk

Link to comment
Share on other sites

Det danske niveau stiger langsomt, men sikkert, til trods for at styrkeløft bare ER en hyggesport for de fleste og som staten yder deres tilskud til sportsgrene i DK pt, vil det ikke ændre sig.

At DK først skulle stille hold når man har personer der er helt oppe i niveau med de andre landes løftere (eller hvad det nu end er Faber vil frem til, med sin evindelige nedgørelse af dansk styrkeløft og de personer der er bedre end han selv) er fuldstændig til grin. Som sagt, niveaut stiger støt og roligt og det er da altid noget at Faber har været mand nok til at se at han ikke havde hvad der skulle til for at hæve niveauet og har trukket sig fra konkurrence SL i DK.

Link to comment
Share on other sites

>Faber

Prøv lige at klappe hesten og gå ind og tjek de indvoldveredes PRs på styrke.dk inden du lukker mere ud af den slags. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha :laugh: Det kan man da ikke bruge til noget som helst. Det gør jo bare problemets omgang meget større :wink: Kan skam godt huske, hvad de forskellige har lavet, og huske endnu bedre, hvad det bedste internationalt har lavet :smile:

Hvorfor skal vi være tilfredse med den forskel? Nu synes jeg ikke, at 2 pr'er i squat kan redde et helt stævne.

<{POST_SNAPBACK}>

¨

Jeg er helt enig med dig i, at det absolut ikke er det bedste stævne for flere af de indvoldverede. Men det lader til at du på ingen måde tager antalet af løftere med i betragtning, når du stiller krav op til hvad du forventer af landsholdet. Det er jo ikke sådan, at vi herhjemme har tusinde løftere at rekrutere af som tilfældet er i andre lande....

<{POST_SNAPBACK}>

Der er jo flere der er med på landsholdet, som faktisk ikke er gået frem i flere år.

<{POST_SNAPBACK}>

Kan vi få navne på eller skal det igen være tomme postulater?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er der faktisk så mange, at det ville være spild af tid at nævne dem. Kig du selv på styrke.dk

<{POST_SNAPBACK}>

Nej tak Faber... når du er mand nok til at beskylde "mange" landsholds-styrkeløftere for stilstand så er du vel også mand nok til at nævne hvem... det vil ikke tage dig lang tid... men igen... det regner jeg ikke med du er mand for

Link to comment
Share on other sites

Det danske niveau stiger langsomt, men sikkert, til trods for at styrkeløft bare ER en hyggesport for de fleste og som staten yder deres tilskud til sportsgrene i DK pt, vil det ikke ændre sig.

At DK først skulle stille hold når man har personer der er helt oppe i niveau med de andre landes løftere (eller hvad det nu end er Faber vil frem til, med sin evindelige nedgørelse af dansk styrkeløft og de personer der er bedre end han selv) er fuldstændig til grin. Som sagt, niveaut stiger støt og roligt og det er da altid noget at Faber har været mand nok til at se at han ikke havde hvad der skulle til for at hæve niveauet og har trukket sig fra konkurrence SL i DK.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu ved jeg ikke, hvem du er, men går udfra at du er styrkeløfter :blink: Nu har jeg ikke blandet min person ind, så hvorfor gør du det? Med det tempo som du nævner, vil vi jo aldrig nå de bedste! Nu har jeg skam være med til at hæve niveauet ved bare at stille op, hvilket jo øger konkurrencen.

Link to comment
Share on other sites

Det danske niveau stiger langsomt, men sikkert, til trods for at styrkeløft bare ER en hyggesport for de fleste og som staten yder deres tilskud til sportsgrene i DK pt, vil det ikke ændre sig.

At DK først skulle stille hold når man har personer der er helt oppe i niveau med de andre landes løftere (eller hvad det nu end er Faber vil frem til, med sin evindelige nedgørelse af dansk styrkeløft og de personer der er bedre end han selv) er fuldstændig til grin. Som sagt, niveaut stiger støt og roligt og det er da altid noget at Faber har været mand nok til at se at han ikke havde hvad der skulle til for at hæve niveauet og har trukket sig fra konkurrence SL i DK.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu ved jeg ikke, hvem du er, men går udfra at du er styrkeløfter :blink: Nu har jeg ikke blandet min person ind, så hvorfor gør du det? Med det tempo som du nævner, vil vi jo aldrig nå de bedste! Nu har jeg skam være med til at hæve niveauet ved bare at stille op, hvilket jo øger konkurrencen.

<{POST_SNAPBACK}>

Du ved ikke hvem Anders er???... det fortæller vist også lidt om hvor meget du er inde i styrkeløft... og jeg vil da mene han øger konkurrencen noget mere end dig da han ikke bommer 7 ud af 9 mulige løft

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share