Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Hey Cat :bigsmile:

Læste lige, at du var på kursus hos Tomas Pilsborg - hvis det er ham fra ProAcademy, så er det den samme Tomas, som pt er ved at få styr på min dysfunktionelle krop.

Hvad handlede dit kursus om? :smile:

Kram, Anna.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Cat :bigsmile:

Læste lige, at du var på kursus hos Tomas Pilsborg - hvis det er ham fra ProAcademy, så er det den samme Tomas, som pt er ved at få styr på min dysfunktionelle krop.

Hvad handlede dit kursus om? :smile:

Kram, Anna.

Jeps... The one and only :bigsmile: ...

Lækkert at høre at det er ham der skal tage sig af dig :cheer: ... Så burde du i hvert fald være i gode hænder :wink: - og han er heldigvis også tilhænger af styrketræning til trods for skader :devil: ... Samtidig super sød og hjælpsom :bigsmile: ....

Kurset var på mit arbejde (fysioterapeutisk træningscenter) og handlede om træning/genoptræning... Meget af stoffet, i hvert fald de praktiske øvelser, har jeg dog været igennem før... Han holdt også oplæg om rygtræning på Nike Convention som jeg deltog i...

Nu vil jeg hoppe ned og få trænet :walking: :yahoo::cheer::devil::firebounce: ....

Link to comment
Share on other sites

Dagens aktiviteter :bigsmile:

Jaja... det varede lidt før jeg kom ud af døren, men jeg kom da afsted :innocent:

35min på løbebånd fordelt på følgende måde:

5mins gang med hastighed 6,5 :walking:

10min "løb" med hastighed 9,0

5min løb med hastighed 9,3

5min løb med hastighed 9,7

5min løb med hastighed 10,0

3min løb med hastighed 9,5

2min løb med hastighed 9,0

Dejligt at få løbet lidt :bigsmile: ... og er stadig ikke presset, så løberbare og slapper af :cheer::firebounce:

Efterfølgende 40mins Core/stabilitetstræning med adskillige øvelser bl.a.:

Bækkenløft

Rotationer med ben på bold

Bækkenløft med hasetræk

Bækkenløft med et bens løft

Russian twists

Knæ4stående diagonaløvelse

Dynamisk sidebridge med hold

Sidde på knæ på bold

Holde i bro med bold kun støttende på en side

mm...

Kan ikke lige huske hvad ellers, men lavede en masse gøgl :devil: ....

Nu venter jeg på at min dejlige kæreste :wub::flowers: kommer hjem så vi kan få noget lækker mam :4mewantfood: ....

God aften til jer alle

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

G'aften...

Dagens aktiviteter:

ca 1,5times moderate aktiviteter i skolen i forbindelse med et psykiatrikursus... Alt fra boldspil, fangelege og stafetter mm.... Lækkert at være lidt aktiv i løbet af dagen :bigsmile::firebounce: ...

Her til aften en omgang HardCore :devil: featuring Musashi :yahoo: ...

Men inden da var planen en omgang cardio - desværre faldt jeg i søvn på sofaen og kom derfor for sent ud af døren :innocent::blush: ...

Blev kun til sølle

10 min :walking: på løbebånd, hastighed 6,5, 3,0 Incline...

8min på crostrainer (nåede ikke mere da timen gik i gang :4whip: ...

HardCoren var super :cheer: - og man var godt nok brugt bagefter :devil: ... Rosa-Viola og Shanti var også i huset, mens et par andre som havde lovet at komme ikke dukkede op :4whip::nonono: ...

Desværre var jeg nødt til at lave alternativer til et par af øvelserne, dels pga skulderen og dels pga maven :wink: ... Men fik en rigtig god workout allivegel :firebounce: ....

Desuden en rigtig god debut fra Musashi i FitnessDK Nørrebronx :flowers: ...

Det var alt for nu

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

Træning i går Onsdag:

Jeg var meget uoplagt og havde faktisk forestillet mig hjemme i sofaen hele aftenen - og absolut ikke til en gang træning :innocent: ... Kauf fik dog skubbet mig ud af døren :flowers::wub: , så afsted kom jeg til en meget lille og hurtig omgang :devil: ...

I centret viste det sig desværre at mit ene SI-led driller en lille smule, så kørte de fleste øvelser nærmest uden vægt :mad: ...

BP

1x12x20

1x10x30

3x8x40

- supersættet med -

Step-ups

1x8(pr. ben)xmig - av i SI-leddet på højre side :nonono:

3x8(pr. ben)xmig+10

Semi Sumo DL

1x15x11

3x10x31

OH Squats

3x10x11

Siddende Træk

3x8-10x16,5 (pr. arm)

Push-ups

3x10

Mave på bold:

Lige 3x10

Skrå 2x8

Transversus gulvøvelse

og så hjem igen :bigsmile: ... Fik ikke lavet det store, men kom afsted og fik lavet lidt.. Smerterne blev også bedre til sidst i træningen så det var rigtig godt :cheer::firebounce: ...

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Skidt skidt skidt træningsfrekvens i øjeblikket :nonono: ...

Torsdag endte jeg med at have en laaaang dag, så besluttede at udskyde træningen til fredag som ellers sku' ha' været hvile...

Fredag fik jeg bare lige pludselig super travlt og var derfor nødt til ikke at træne :mad: .. Super dårlig stil - og dårligere prioriteringer fra min side.. Men sådan kan det jo gå :innocent: ... Skulle bl.a. ha' tjek på indkøb mm. da jeg skulle igang med et større madlavningsprojekt lørdag...

Lørdag blev det dog til en gang træning...

Løbebånd:

5min gang :walking:

15min løb, hvor det bare overhovedet ikke kørte....

Cykel

10min

derefter lidt styrke...

DB Press

Liggende Flyers

BO DB Rows

Straight Arm Lat Pulldown

Bulgarian Squats

Et-bens-Rumænsk DL

Lige mave

Skrå Mave

Lidt gulvøvelser

Kan ikke rigtig huske så meget af træningen, men ovenstående er jeg helt sikker på... og så var der vel også det løse :innocent: ... Si-leddet driller stadig engang imellem, så passer lidt på med de tungere øvelser :blush: ...

Eftermiddag og aften gik så med at madlavning da jeg fik hele familien til besøg søndag til en omgang lækker frokost :4mewantfood: ....

Søndag gik dagen med fødselsdagen :cheer: og da alle var taget hjem begyndte jeg at blive skidt... Fik en smule feber, hovedpine og lukkede fuldstændig til i næsepartiet.. Ikke særlig :devil: ... I havde jeg det ca på samme måde så der fik jeg absolut intet lavet - udover at bytte et par af gaverne :bigsmile:.... I dag synes jeg umiddelbart jeg har det lidt bedre, så overvejer at prøve en lille gang cardio i aften - dog ikke noget vildt da jeg stadig er tilstoppet i næsen og har lidt med hovedet :wink: ...

/Cat :yo:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Dagens "træning" :innocent:

Var ikke på toppen, så droppede HardCore og tænkte at jeg bare ville forsøge at få lidt stille og rolig gang i kroppen... Og meget mere end stille og roligt blev det heller ikke :blush: ...

Blev til:

20min Gang på løbebånd :walking: (hastighed 6,3-6,5, incline 1,5-2,0)

15min intervalprogram på cykel :bigsmile: (næste gang kan jeg nok godt ta' et lidt højere level :4whip: )

10min på CrossTraineren :wink: ... Det synes jeg altså ikke er særligt spændende :innocent: ...

Gulvøvelser:

Diagonaløvelse i knæ4stående

SI-leds øvelse

Transversusaktivering i knæ4stående

Bækkenbundstræning (yes yes, må jo hellere komme i gang :tongue: )

Dynamisk Sideplank fra knæ

Knæ4stående "knæ-sænkninger" (SI-leds øvelse)

Mave:

2 sæt af 6 lige + 5 skrå til hver side

1x6 lige

1x6 skrå til hver side

og så op at hyggechatte :blahblah: lidt med Musashi :devil: , Sarah :boobs: og Kauf :flowers: ....

Havde planer om en tur på stepperen for at slutte af, men Kauf fik mig overtalt til bare at smutte hjem sammen med ham :wub: ...

Ikke det store, men fik da lavet lidt :bigsmile:

Så må vi se om opgaveskrivningen og sygdomstilstanden tillader lidt træning i morgen :firebounce:

God aften

/Cat :yo:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Cat :bigsmile:

Håber det går godt mig dig :cool: (og også med den anden=læs barnet) :wink:

Det virker som om, at du sagtens kan træne med samme intensitet selvom du er gravid :yo: .

Nå bare lige en lille hilsen som håber dig alt det bedste :banana3:

Link to comment
Share on other sites

Ihhh, altså Cattelat - du skal være MAMA!!!!! :yahoo: Piiiinligt at jeg først har opdaget det nu :blush: men rigtig megen TIIILLLLØØØKKKK herfra!!!!!!!! :cheer::flowers::heartpump:

Knus

M :elvis:

Hey Golden M

Dejligt at høre fra dig :bigsmile::cheer:

og ja jeg skal :blush: .... Er stadig kun ved at vænne mig til tanken, men det er helt ubeskrivelig fantastisk :firebounce: og super skræmmende på samme tid :innocent: ...

Kan ikke helt lade være med at glæde mig :yahoo: , selvom jeg ikke har nogle anelse om hvordan mit liv kommer til at se ud til sommer :sun:

Det er da ikke pinligt :elvis: ... Better late than never, right? :tongue:

Knus

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hej Cat :bigsmile:

Håber det går godt mig dig :cool: (og også med den anden=læs barnet) :wink:

Det virker som om, at du sagtens kan træne med samme intensitet selvom du er gravid :yo: .

Nå bare lige en lille hilsen som håber dig alt det bedste :banana3:

Hej Signe :bigsmile:

Det går rigtig fint her tak :cheer: ...

og jeg håber også det går godt med blob :innocent::blush: ... men jeg går stærkt ud fra at den har det forrygende :firebounce: ...

Angående intensitet så synes jeg selv at jeg har skruet en hel del ned :wink: , men så længe jeg stadig holder mig i gang er det super :devil: (også selvom jeg nogen gange godt ku' tænke mig at gi' den lidt mere gas :blush: ... Men især når mit højre SI-led er begyndt at drille lidt er jeg meget opmærksom på at lytte til hvad kroppen siger :smile: (også selvom jeg ikke altid er enig med den :tongue: )...

Som altid hyggeligt med en lille hilsen fra dig :bigsmile:

Kram

Link to comment
Share on other sites

I går fik Kauf overtalt mig til at putte lidt foran fjernsynet i stedet for at ta' i fitness.dk :4whip: ... (Ikke at det krævede de stole talegaver at få mig overbevist :innocent: :4whistling:)...

I stedet lavede jeg et mislykket forsøg på at træne i reklamepauserne :devil::cheer::nonono: ... Det gjorde helt automatisk at intensiteten forblev lav, at der var lange pauser mellem øvelserne og at man ikke følte man lavede en dyt :wink: ....

Det blev da til følgende:

Push-ups; 6 sæt a' 5-10

Bækkenøvelse: øhhhh, antal ved jeg ikke lige

Windmills; 4 sæt til hver side

Knæ4stående øvelse

Squats til lænestol; 4 sæt a' 12-15 (nogle med KB)

Lunges; 4 sæt a' 8 pr ben

Spiderman walkouts; 2 sæt a' 10

og så tror jeg ikke det blev til så meget mere :tongue::blush: ....

/Catten :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Hey igen :bigsmile:

I dag kom jeg endelig i fitness.dk med store planer :firebounce: .... Både løb og styrke var på programmet, men måtte revurderer undervejs :innocent::unsure: ....

Lagde ud på løbebåndet:

5min gang (hastighed 6,3) :walking:

25min løb med varierende hastighed (9-9,7) :wink:... det kørte ikke rigtig, præsterede ikke at finde en rytme, synes der var meget varmt og indelukket og ku mærke at jeg ikke har fået drukket nok i løbet af dagen... Efter ca 10min begyndte mit højre ben at genere lidt (ikke noget voldsomt men noget det har haft tendens til på det sidste :nonono::mad: )... Jeg fortsatte dog og gennemførte de 25min, også selvom tempoet og rytmen har været noget bedre :blush: ...

Grundet ubehag i benet droppede jeg styrketræningen af UE og lavede i stedet diverse venepumpeøvelser :crazy: ...

Bagefter fik jeg dog leget lidt med nogle forskellige øvelser:

BP

3x10x31

3x8x41

Pullover

3x8x18

Kragelaterals

1x8x8 - gik overhovedet ikke, så

1x8x7

Lat-træk i maskine

3x10

Læg i maskine

3x20

Benpres i maskine

6x12-15

Lidt bækkenøvelse - den er så kedelig, men efter jeg er begyndt at lave den er SI-leddet holdt op med at drille... Om det er disse øvelsers fortjeneste, eller om det er fordi jeg har skruet lidt ned ved jeg ikke, men det er i hvert fald dejligt at jeg ikke har ondt :4thumbup: :superman: ...

og så tror jeg ikke jeg fik lavet mere :bigsmile:

Planen for næste træning er en omgang ben med "ordentlige" øvelser og selvfølgelig noget cardio og mave :superman::firebounce::cheer:

/Cat :yo:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hmm :unsure:

Så meget for den plan :mad:

Både i går og i dag har jeg været vanvittig træt... Om det er lidt sygdom der stadig huserer i kroppen (har ikke været rigtig syg da jeg har været nødt til at lave opgave) ved jeg ikke, men har i hvert fald været mere træt, ugidelig og tung end jeg plejer :nonono: ...

Dette betød også at jeg i dag havde brug for lige at ligge på sofaen :innocent: ... At jeg så først vågnede 3 kvarter før fitness.dk lukkede var ikke meningen :4whip: ...

Men op med mig og afsted til en super hurtig omgang med lidt ben :devil: ...

Blev til følgende; uden pauser

Stepups

1x10xmig

3x10x31

- supersættet med -

Rumænsk DL

1x15x20

3x10x40

og

"semisumo" DL

3x10x50

1x15x40

- supersættet med -

Lunges

3x8xmig

og til sidst lige den famøse bækkenøvelse :tongue:

Så ikke en voldsom omgang, men bedre end hvis jeg var blevet på sofaen :bigsmile::firebounce::cheer:

og så selvfølgelig hjem til Håndboldkampen :devil: - Hvor var det lækkert :cheer::firebounce::yahoo::superman: .... og super spændende :yo: ....

I morgen skal jeg så indhente noget af det forsømte cardio + have en omgang Core (det er vis ved at være længe siden :blush: ...)

Ha' en super aften :bigsmile:

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hej Cat :smile:

Sjovt, præcis det samme her.

Så dig godt - men var alligevel meget usikker og så er jeg jo lidt genert.

Var iø. heller klar over at der var en bebs på vej - så tillykke med det :banana3:

Hehe :hehe: Skægt... og samtidig lidt pudsigt :innocent: ... Næste gang skal jeg nok sige hej så :cheer: ...

Rigtig mange tak :firebounce::superman: ....

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag:

Havde som altid pludseligt lidt småtravlt :blush: så det blev kun til en time i fitness.dk.dk :yo:

Blev til følgende:

10min PW på løbebånd :walking: (hastighed 6,3-6,5, incline 2,5)

Mave:

lige - 3x8

skrå - 2x12

Bækkenøvelse

15min CrossTrainer :superman: (Hill program)

Coretræning:

Bækkenløft på bold

Bækkenløft med hasetræk - bold

Bækkenløft med etbensløft - bold

Rotationer - bold

Russian twists

Diagonalløft - knæ4stående

12min på stepperen til at slutte af med :devil:

og det var så det :innocent: ... en meget beskeden omgang, men dig alligevel glad for at jeg kom afsted :bigsmile:

:firebounce: Cat

Link to comment
Share on other sites

Træning i dag

Morgen:

ca 1 time og 40mins rask gåtur i skoven :wub::bigsmile::firebounce: med tha vuf :cheer: (yes yes, men var vel lige på besøg hos forældrene :innocent: )

Eftermiddag:

en kort let hurtig omgang i fitness.dk.dk :yo:

DB Press

1x10x14

3x10x15

Flyers (incline)

3x10x8

Straight Arm Lat Pulldown

3x10x17,5

Pulldown

4x8x42,5

Seated Rows

3x10x16,5 (pr. arm)

OH Squats

4x10x20

og så lidt :blahblah: med AndersL som jeg tilfældigt stødte på :bigsmile:

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Hmm :unsure:

Det går ikke så godt med hverken træningen eller opdateringerne i øjeblikket :blush: ...

I går blev det dog til følgende:

10min :walking: på løbebånd (hastighed 6,3-6,5, incline 2,5)

BP

1x15x20

1x12x30

3x8x40

Lunges

1x10xmig

3x8xmig + 10kg

SemiSumo DL

4x10x40

Bækkenøvelse

1x15

1x12

1x10

Siddende Row

3x10x16,5 (pr. arm)

Pullover

3x10x19

Skulderpres (skulle lige se hvad skulderen sagde - og den var ikke ligefrem begejstret :nonono: )

siddende 1x10x6

stående 1x10x6

Military 1x10x11

Mave - Lige

2x12 + lidt bækkenløft

og så hjem igen :wink: ... Var til en afveksling kommet for sent afsted så havde kun ca 50 min til træningen, så tempoet blev holdt relativt højt hele vejen igennem :devil: ...

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Træning i går søndag:

Ikke så meget, men 1½times gåtur med kæresten :wub::flowers::superman:

Træning i dag:

Løbebånd:

5 min :walking:

25min løb :cheer: (planen var kun 20, men benene ville mere og tempoet var godt - rytmen blev bedre efterhånden som tempoet steg; LÆKKERT! ) - hastighed 9,0 - 10,0

Mave

Lige - 12

Skrå - 3 x 8

Lige - 12

Coretræning;

- en masse af det sædvanlige

+ selvfølgelig en masse :blahblah: da AndersL og Cilius var i kælderen :bigsmile:

Mere Cardio kunne jeg ikke få overtalt mig selv til :nonono: , men jeg gentager mig selv; "lidt er bedre end ingenting" :innocent:

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

Dagens træning:

Havde egentlig tænkt mig at tage i fitnessdk for en omgang cardio - men HardCore trak for meget så blev til en time her i stedet :devil::superman:

Kørte med 16'eren hele tiden - lige med undtagelse af windmills som jeg kørte med 12 :wink:

Lækkert :yahoo: ...

Desværre var der et par øvelser til sidst som jeg var nødt til at sidde over, så i stedet blev det til noget mave, sideplanks, lidt extra windmills, et-bens-rumænsk DL mm...

men en rigtig fin time :devil::bigsmile::wub::flowers:

Håber der bliver tid til en gang styrke i morgen på job :smile: , men nu må vi se hvor travlt der er... Krydser nu fingre for at der bliver mulighed for en hurtig omgang :superman: ...

Fortsat god aften :bigsmile:

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag:

Træningen var

35mins transportcykling

+ 15min på CrossTraineren for fuld skrue

45mins transportcykling - som endte med en punkteret cykel :wink:

og så ellers ikke det store, men var godt brugt den aften :blush:

Turen på crosstraineren var ikke så god, jeg fik nemlig efterfølgende ondt i skulderen - og den har drillet lige siden :nonono: ... Tegner ikke umiddelbart godt for skituren jeg tager afsted på i weekenden ... Men jeg glæder mig som et lile barn :cheer: ....

Torsdag:

Ville skåne skulderen lidt og besøge en veninde i stedet for træning - så torsdag stod i hyggens tegn :bigsmile:

Blev dog alligevel til lidt raske gåture da cyklen jo var punkteret :innocent:

2x20min

og

2x15min

og så lige et smut til tandlægen som jeg ikke har været hos i 6 år :blush: (men alt var heldigvis helt fint og hun var meget imponeret :4thumbup: :superman:

:cheer: Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

- prøvede igen at skåne skulderen da den driller en del -

Step-ups

1x10xmig

1x10xmig+20

3x8xmig+30

BP

4x12x30

SemiSumoDL

4x10

Et-bens-rumænsk DL

3x5-6 pr. ben

BO DB Rows

3x8x24

Bækkenøvelse

Straight Arm Latt

1x10x19,5

1x12x17

1x10x19.5

selvfølgelig også 2x20mins :walking:

og så ikke mere :innocent: - stille og rolig træning i hyggeligt selskab :bigsmile: (havde fået overtalt en fra studiet til at komme med da vi pludselig fik tidligt fri :superman::devil: )

Ha' en super dag :cheer:

/Cat :yo:

I morgen satser jeg på lidt løb og en omgang Core+Mave

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej i loggen!

Længe siden jeg har været på kig her sidst kan jeg se ... der er en Blop på vej, TILLYKKE!!

Jeg må hellere følge lidt med her i fremtiden, bla for inspiration :w00t: - jeg er nemlig også blevet medlem af "de tykke pigers klub" :wink:, hvilket kræver en lidt anderledes tilgang til træningen. Sejt, som du går til den med både løb, DL og OH-squat!! :superman:

:smile:,

Stine.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hey Kuldskær :bigsmile:

og selv tillykke :4thumbup: ... Det er squ' fedt :superman: ... Nu har jeg jo ikke været aktiv på mol den sidste måned, så har først set din indlæg nu :blush: ... Sorry :blush:

Jeg har ikke været på mol i meget meget meget lang tid :blush: ... Startede med at være en uge i Norge på ski (langrend) og det var helt ubeskriveligt fantastisk :innocent::cheer::yahoo::devil: ... Havde selvfølgelig taget Kauf med - så det var hans første tur med langrendsski på fødderne :bigsmile: ...

Derefter var vi lige hjemme så vi kunne nå en scanning af mavsen :wink: ... Alt var stadig perfekt og vi fik at vide at det er en lille pige som kommer ud :wub: ...

Så gik turen til London - først en par turistdage med Kauf :bigsmile: og så et 4-dags kursus med Anthony Robbins :bigsmile: (hvor Musashi også sluttede sig til os, sammen med en masse fitness.dk-folk)...

Så tiden gik pludselig hurtigt og inden jeg har nået at opfatte det, er det blevet Marts...

Er også begyndt på en opgave som skal laves i skolen - og den har også taget noget af fritiden.. og er begyndt at arbejde fast igen...

Så træning er det faktisk ikke blevet til så meget af siden skituren - hvilket overhovedet ikke er planen... Jeg er dog så småt ved at være igang igen, så det bliver forhåbentlig bedre fremover...

Jeg lagde faktisk ud med en gang graviditetstræning på hold i fitness.dk, men det passer bare overhovedet ikke til mit temperement, og så vil jeg alligevel hellere bruge tiden på at gi' den lidt mere gas og få noget sved på panden... Men det var et fint hold - bare ikke for mig, så det er sikekrt at jeg ikke bliver fast inventar der endnu (men hvem ved hvordan det kommer til at se ud om nogle måneder)...

Torsdag var jeg oppe for at lege lidt med en bold sammen med en veninde fra basketholdet, men det blev desværre ikke til så meget som vi godt kunne ha' tænkt os da der pludselig kom nogle og skulle bruge banen...

I går stod den på skole og påskefrokost til et godt stykke ud på natten, så der var heller ingen træning...

I dag, lørdag har jeg cyklet 2x35 mig (det tæller vel også med :tongue:) og ellers lavet en gang Coretræning... og lidt windmills og TGU'er med KB'en...

Desuden har jeg planer om lige at jogge en lille tur her om lidt - bare for at være sikker på at jeg stadig kan... Men når det er så længe siden forsøger jeg mig bare med et kvarter tror jeg :blink::bigsmile: ....

Så nu synes jeg egentligt at det var på tide med livstegn herfra, og det er hermed givet :cheer:

Håber alle der følger med har det godt :bigsmile:

/Catten :yo:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share