Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Så blev det også lige til en meget lille smule på løbebåndet :bigsmile:

5min gang (hastighed 6,5) :walking:

15min jog (hastighed 9) - lidt langsommere end sidst, men det er der vel heller ikke noget at sige til når der er gået en måned.. tiden er med vilje kort da det er længe siden - så satser jeg på 20min næste gang

5min gang (hastighed 6,5) :walking:

og det var så det :wink:

Planen i morgen er en let omgang styrke og lidt cardio :w00t: - nu er det sagt, så nu bliver jeg jo nødt til at overholde det :tongue:...

/Cat :yo:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning her til morgen :cheer:

Lagde ud med lidt BP, men skulderen brokkede sig fra start :nonono: ... Droppede det igen og fandt på noget andet:

Straight Arm Latt Pulldown

3x10xca.16

Træk til Bryst

3x10x40

Et-bens rumæsnk DL

3x5 pr. ben

Siddende Rows

3x10x16,5 pr. arm

Bækkenøvelse

3x12 pr. side

DB Press

1x10x9

3x10x12

OH squat

3x10 (kun med stangen) :wink:

Lunges

3x8 pr. ben

Mave - skrå

2x10 på bold

lidt uden bold

Liggende bækkenøvelse

2x15 pr. side

og det var vist ca det :bigsmile: ... Dejligt at være lidt igang igen :devil: ...

Det var en meget meget let træning, men tænkte at jeg lige skulle gi' mig selv en chance for at komme igang igen :innocent:

God søndag til jer alle :smile:

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Ja - så har jeg ligget syg siden søndag :nonono:

Møg irriterende... startede med ondt i halsen, så kom der feber og hovedpine.... Det blev så afløst af feber og forkølelse... og nu er det så heldigvis kun en omgang snotnæse og hosteri der er tilbage :wink: ...

Satser dog på snart at være tilbage for fuld skrue :devil::cheer:

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Ja - så har jeg ligget syg siden søndag :nonono:

Møg irriterende... startede med ondt i halsen, så kom der feber og hovedpine.... Det blev så afløst af feber og forkølelse... og nu er det så heldigvis kun en omgang snotnæse og hosteri der er tilbage :wink: ...

Satser dog på snart at være tilbage for fuld skrue :devil::cheer:

/Cat :yo:

Hey! God bedring! :wink:

Håber maven + indhold har det godt, og håber på at løbe ind i dig en af dagene, kunne være hyggeligt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey! God bedring! :wink:

Håber maven + indhold har det godt, og håber på at løbe ind i dig en af dagene, kunne være hyggeligt. :smile:

Rigtig mange tak Giiiirl :devil::yo:

Både mave og indhold har det stadig dejligt :wub::flowers: ...

Ja - det kunne være super :bigsmile: ... Så kan du også se hvor tyk jeg efterhånden er blevet :wink::superman: .. Men er desværre stadig småsyg, så tror ikke jeg kommer i fitnessdk.dk før i næste uge (er på job i denne weekend)

/Cat :slut:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig mange tak Giiiirl :devil::yo:

Både mave og indhold har det stadig dejligt :wub::flowers: ...

Ja - det kunne være super :bigsmile: ... Så kan du også se hvor tyk jeg efterhånden er blevet :wink::superman: .. Men er desværre stadig småsyg, så tror ikke jeg kommer i fitnessdk.dk før i næste uge (er på job i denne weekend)

/Cat :slut:

Ævævæv, synes alle omkring er syge for tiden!! :unhappy:

Nå, men måske kan vi tage en tur til FDK over påsken, hvis du har fået det bedre til den tid.

:wink:

Forstæt god weekend!

Link to comment
Share on other sites

Ævævæv, synes alle omkring er syge for tiden!! :unhappy:

Nå, men måske kan vi tage en tur til FDK over påsken, hvis du har fået det bedre til den tid.

:wink:

Forstæt god weekend!

Ja - jeg synes også der er rigtig mange syge i øjeblikket :nonono: ....

Jeg satser da stærkt på at være frisk igen her efter weekenden :superman::yahoo::cheer:

Men lad os lige snakkes :bigsmile:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

G'lørdagdag :bigsmile:

Selvom jeg stadig er lidt småsyg forsøgte jeg mig med lidt let træning :wink: ...

Det blev til følgende:

Bækkenøvelse på gulv

3x15

DB press - på bold

1x10x12

3x10x14

One Arm DB Press - på bold

3x10x12

Supersættet med

Windmills

3x5pr.sidex12

Swings+snatches

3x5+5pr.sidex12

OH squat - asymmetrisk loading

4x10 (vægten skiftede side)

Bækkenøvelse igen

2x12

BO DB Rows

3x8x22

Straight Arm Latt pulldown

3x10x15

og så ikke mere... men jeg skal da love for at jeg fik varmen :blush:...

jeg gemmer DL, lunges, TGU'er, mave og lidt cardio til i morgen hvor jeg også er på job :smile:

Det var så alt for nu...

:wink: Cat

Link to comment
Share on other sites

Så nåede jeg også lidt i dag - dog meget lidt, men sådan er det jo når man er på job :innocent:

Løbebånd:

10min gang :walking:

Lunges

4x8pr.ben

Bækkenøvelse

3x12

Bækkenøvelse - liggende

2x12

TGU'er

2x2+2

Mave på bold

lige: 2x12

skrå: 2x8

DL

4x10-15x30 , meget easy peasy og Si'erne blev heldigvis ikke provokeret - så næste gang kan der komme lidt mere på :bigsmile:

+ diverse instruktioner og visning af øvelser...

+ den der skulle svare på "100spørgsmål til professoren"

Jeg håber på en gåtur senere i det dejlige vejr :sun: - men jeg ser lige om det fortsætter til jeg har fri og er kommet hjem :blush: ...

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Hola i loggen :cheer:

I går lavede jeg ikke det store udover at arbejde med min opgave og være på job :smile: ...

Så træning blev det ikke til :wink: ....

I morges blev jeg ringet op fra jobbet igen - de havde brug for hjælp i træningscentret :yo: , så jeg smuttede derned...

Til tider var der ikke så meget tryk på, så jeg fik også lavet lidt selv:

15min på cykel :walking:

Squat m. bold

4x10-12

Windmills

3x5pr.sidex12

Mave på bold

Skrå 3x10

Bækkenøvelse

3x15 pr. side

Et-bens-ben-pres

3x10x? pr. ben

Brystpres i maskine

3x10

Stående Kabel Rows med rotationer

3x12 pr.side

Et-bens-rumænsk DL

3x5 pr.ben

Liggende rotationer med ben på bold

3x12

Transversusøvelse m. bækkenbund

3x10 med hold

og så kan jeg ikke lige huske hvad jeg ellers fik lavet :blush: ...

Til gengæld fik jeg også lavet et nyt træningsprogram, så det starter jeg på i morgen :superman::devil: ... Det skal nok blive super :yahoo: .... 3 ugentlige styrketræninger, hvor den ene har fokus på unilateral træning eller asymmetrisk loading og de andre er gode basisøvelser (i den grad jeg er i stand til at lave dem)....

/Cat :yo:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Længe siden der har været opdateret :wink:

Jeg har nemlig været i "sommerhus" med Kauf :wub::flowers:

Onsdag stod den på oprydningen i kælderen - da vi havde lidt forskelligt der lige trængte til en kærlig hånd :blush: , så nåede ikke træning da jeg for en gangs skyld måtte slappe lidt af grundet mavsen og isæt SIerne..

Torsdag var det tid til en omgang træning, hvor jeg kom følgende igennem:

DL

Linges

Siddende Rotræk

Træk til bryst

BP

Mave

3x knæ4stående øvelser

og en gåtur i det lækre vejr med kæresten :wub::cheer:

senere denne eftermiddag gik turen til mine forældre hvor vi fik lækker mad og hyggede det meste af aftenen. Vi skulle sove der inden vi den efterfølgemde morgen skulle videre til sommerhuset (som egentlig er mine forældres gamle hus som er til salg, men desværre endnu ikke blevet solgt)...

Fredag morgen gik turen altså til Ramløse :bigsmile: - og jeg kom i mit kreative hjørne og fik syet lidt (noget jeg ikke har gjort siden folkeskolen :blush: )... Men pga det lidt triste vejr blev det ikke til så meget aktivt... Kauf blev også grebet af stemningen og fik vist 3 middagslure i løbet af dagen :tongue: - men mon ikke han havde haft brug for det :wub: ....

Lørdag blev det til nogle gåture i stille og roligt hyggeligt slentre tempo :walking: ... Tror sammenlagt det var små 3 timers aktiv gåtid - og så var der lidt indlagte pauser til leg med hunden mm. :yahoo::superman:

I dag, søndag er vi så kommet tilbage til det Københavnske :yo: efter et par super hyggelige og helt fantastiske dage :bigsmile: ...

Dagens træning var følgende:

Rumænsk DL

1x12x20

3x10x40

Stepups

3x8x20

Front Squat (med DB i den ene hånd (ved bryst))

1x5+5x8

1x5+5x10

OA DB Rows

3x8x22

DB Press

1x12x11

3x8x15

Liggende Flyers

2x10x7

Lidt rotationsøvelser på gulv

Lidt mave

og det var så det... Nu: tid til en hurtig skyllder inden vi skal ha' noget lækker mam :4mewantfood: :bigsmile::wub:

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Det' sgu sejt at du stadig klør på med træningen! :devil:

Går det ellers godt med maven og resten af kroppen? Kufferten foran bliver jo ikke mindre, nu her hvor halvdelen af terminen er gået. :w00t:

Og det med at blive klar; det bliver man ikke. Men når først babyen er der, så går det alligevel. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det' sgu sejt at du stadig klør på med træningen! :devil:

Går det ellers godt med maven og resten af kroppen? Kufferten foran bliver jo ikke mindre, nu her hvor halvdelen af terminen er gået. :w00t:

Og det med at blive klar; det bliver man ikke. Men når først babyen er der, så går det alligevel. :smile:

Hey Kongen :strat:

Takker :devil: - men jeg kan godt mærke at intensiteten overhovedet ikke er hvad den plejer :innocent: ... Men for en gangs skyld er der jo en undskyldning :blush: ....

Ja alt har det fint :bigsmile: ... Jeg kan virkelig ikke klage :cheer: ... Mærker overhovedet ikke til graviditeten - udover at jeg synes jeg er blevet en kæmpe på mavsen (og så mærker jeg selvfølgelig bebs mange gange dagligt nu :wub: )... Det eneste jeg har er en smule bøvl med SIleddene engang imellem, men det er til at leve med - og plejer at gå væk ret hurtigt igen når det har været der :smile: ...

Ja halvdelen + det løse... Jeg synes godt nok det går hurtigt :4oops: ... Der er jo ikke meget mere end 3 måneder tilbage nu - lidt underligt at tænke på :crazy:

Men jeg glæder mig og er sikker på at det hele nok kommer til at gå :hehe::sleepy: - men jeg satser også på at det kommer til at blive hårdt i starten :innocent: ... men også dejligt og ubeskrivelig fantastisk :cheer: ....

Hyggeligt med besøg i loggen :bigsmile:

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Dagens aktiviteter:

Let OH squat med asymmetrisk load

1xopvarmning

2sæt til hver side (4 ialt)

Squat med bold i ryggen (den er så rar for ryggen :wink:)

3x10

OL rumænsk DL

3x5pr.ben

OA DB Press på Bold

3x8x14

Stående Rows med rotationer

3x10

Straight Arm Latt Pulldown

3x12

Windmills

Jeg droppede det andet KB leg da jeg satser på en omgang HardCore i morgen :devil::cheer::superman: , så det blev lidt mangelfuldt i dag - men lidt er vel bedre end ingenting (det må vel være mit motte efterhånden :innocent: )...

Senere står den på fødselsdag :4mewantfood: , så det skal nok blive hyggeligt...

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Godaften :bigsmile:

Her til aften blev det som planlagt til et besøg til HardCore :devil: feat. Kauf :flowers: og med deltagelse af QueenPearl :slut:

Det var faktisk en ganske ok time, men jeg holdt mig til 12'eren hele vejen igennem :blush: ...

Lækkert at få lavet lidt :cheer: og super at se QP igen :yahoo: - det er alt for længe siden :wink: ....

Nu: tid til en hurtig skyller og så i seng så jeg kan være frisk til endnu en feriedag i morgen :tongue:

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Hey Cat :bigsmile:

Vildt godt at se at det bare kører med bebs og træning. :yo:

Glæder mig til at se resultatet, må blive en lille kradsbørstig bandit med kettlebells i hænderne og barbells på nakken fra day one :devil:

/G

Hey Mr. Grrrrrrrrruard :bigsmile:

Yeah :superman::devil: ... Jeg er så småt ved at være i en ok rytme igen :cheer::yo: - så det er super lækkert... Mangler bare stadig at få gang i noget Cardio, men synes virkelig at det er dræbende kedeligt :innocent::blush: ....

Det gør jeg også selv :innocent::tongue::wub: ....

Den skal da helt sikkert ha' en mini KB :devil: - så den kan blive eviiiiiiiiiiiiiiiiiiiil :shades:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Dagens lille aftentræning i FitnessDK :smile:

BP

1x15x20

1x12x30

4x8x40

DL

1x15x20

4x10x40

Lunges

2x10xmig og maven :blush:

Bulgarian squats

1x8 pr. ben (jeg fik konstant krampe i det bagerste ben :nonono: )

Siddende rotræk

3x10x16,5pr. arm

Træk til bryst

1x10x40

3x8x42,5

Mave på bold - skrå

3x10 pr. side

Rotationer med ben på bold

3x12

Lidt for bækkenbunden og lidt kæbe :blahblah:

Det var alt for i dag - i morgen satser jeg stærkt på en gåtur i skoven :sun: og skal ellers tilbringe dagen med at fejre at min bror er blevet færdig som betjent :bigsmile: ...

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Du er så svinesej, når du høvler rundt med maven, KB's og Barbells :devil:

Glæder mig til vores photoshoot :shades:

Tark :blush::devil::superman:

Føler også lidt at folk kigger underligt engang imellem :unsure:

Hehe :hehe: - det skal nok blive sjovt :bigsmile:

Fotoshoot? Hmm...husk at poste bagefter så!! :bigsmile::cool:

(medmindre selvfølgelig det er totalt, erm, private)

Will do :cheer:

Det er træningsbilleder :devil: , så tvivler på det der kommer nogle, erm, private :tongue::laugh:

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Goddag :bigsmile:

Nåede desværre kun en meget hurtig omgang på arbejdet i dag inden lukketid :bigsmile:

Men tempoet var i vejret, pauserne ikke eksisterende og så blev der selvfølgelig supersættet :cheer:

Rumænsk DL

1x15x10

1x12x30

3x8x40

KB Front Squat - asymmetrisk

4x10x12 (2 til hver side)

BO DB Row

3x8x24

Step-ups på høj bænk

2x10pr. ben x mig

DB Press

1x10x14

3x8x16 :superman:

Liggende Flyers

2x8x8

Mave - skrå på bold

2x10pr. side

og det var vist det :blush: ... Satser stærkt på en session med gulvøvelser senere :bigsmile:

:devil: Cat

Link to comment
Share on other sites

Indtil videre i dag; 40min gang :walking: i fælledparken...

Skulle alligevel til skolen for at aflevere en opgave, så tænkte at jeg ville benytte lejligheden til et smut i parken :bigsmile:

Om lidt står den på job resten af aftenen...

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share