Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Jeg hepper på dig og de 10kg til januar!!! :cheer::cheer::cheer:

Mange tak sakl du ha' :bigsmile:

Og så har du bare at hive :4whip: frem når det bliver nødvendigt :devil::devil::devil:

Ok - jeg skal også have fart i vægttabet igen - så jeg sætter det samme mål! Dette er nu en udfordring - en konkurance :devil::laugh:

Perfekt :yahoo:

En udfordring som extra motivation er altid velkommen :firebounce::superman: ....

Så jeg er game :devil:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey!

Held og lykke, eller god fornøjelse, eller hvad man nu siger, med vægttabet!

Jeg følger med, og bliver glad nok hvis jeg kan smide 2kg inden jul, alle de julefrokoster m.m. kommer jo bare så meget i vejen!

Håber vi ses i løbet af ugen?

Jeg er sandsynligvis i FDK Nørrebro i morgen aften inden HC, og håber på at have energi nok til at prøve Kauf's time.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Held og lykke, eller god fornøjelse, eller hvad man nu siger, med vægttabet!

Jeg følger med, og bliver glad nok hvis jeg kan smide 2kg inden jul, alle de julefrokoster m.m. kommer jo bare så meget i vejen!

Håber vi ses i løbet af ugen?

Jeg er sandsynligvis i FDK Nørrebro i morgen aften inden HC, og håber på at have energi nok til at prøve Kauf's time.. :bigsmile:

:hehe: Mange tak :bigsmile: ...

Ja - tidspunktet er ikke ligefrem velvalgt :innocent: , men vægten siger desværre at det er blevet mere end nødvendigt :devil::blush: ...

Det kunne være super lige at mødes til en omgang styrke :bigsmile: - i morgen skal jeg bare spille kamp :yo: og skal allerede være i hallen ved 19tiden, så hverken morgentræning, styrke eller HardCore til mig i morgen :dry: ... Til gengæld skal jeg lave lidt morgencardio selv og så gi' den max gas til kampen :yahoo::superman: ...

Hvad siger du til onsdag eftermiddag?

Om ikke andet regner jeg i hvert fald med en omgang HardCore torsdag (hvis ikke min træner finder på at vi skal spille bold der :devil: )... og overvejer da også at dukke op til en morgentræning torsdag :bigsmile: ....

og selvfølgelig har du energi nok til Kauf's time - du er jo sej :devil::tongue:

:bigsmile: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

:hehe: Mange tak :bigsmile: ...

Ja - tidspunktet er ikke ligefrem velvalgt :innocent: , men vægten siger desværre at det er blevet mere end nødvendigt :devil::blush: ...

Det kunne være super lige at mødes til en omgang styrke :bigsmile: - i morgen skal jeg bare spille kamp :yo: og skal allerede være i hallen ved 19tiden, så hverken morgentræning, styrke eller HardCore til mig i morgen :dry: ... Til gengæld skal jeg lave lidt morgencardio selv og så gi' den max gas til kampen :yahoo::superman: ...

Hvad siger du til onsdag eftermiddag?

Om ikke andet regner jeg i hvert fald med en omgang HardCore torsdag (hvis ikke min træner finder på at vi skal spille bold der :devil: )... og overvejer da også at dukke op til en morgentræning torsdag :bigsmile: ....

og selvfølgelig har du energi nok til Kauf's time - du er jo sej :devil::tongue:

:bigsmile: Cat

Mandag og onsdag er rimelige faste BJJ-dage (og har desuden en venindeaftale nu på onsdag).

Men måske finder vi jo ud af noget senere på ugen så (torsdag). :smile:

Held og lykke med kampen... :devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Mandag og onsdag er rimelige faste BJJ-dage (og har desuden en venindeaftale nu på onsdag).

Men måske finder vi jo ud af noget senere på ugen så (torsdag). :smile:

Held og lykke med kampen... :devil: :devil:

Ok :bigsmile:

Mange tak - og god fornøjelse med venindeaftalen :slut: ...

Så ses vi bare torsdag :superman::devil:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde aftalt med 2 veninder at jeg skulle vise dem hvordan nogle maskiner fungerer og lave et program til dem... Så jeg tilbragte aftenen i Fitness.dk på Østerbro :blink: ... Jeg vil så også sige at jeg ikke er sikker på at jeg kommer der igen :unhappy: ... Var godt nok ikke særligt veludstyret og der var vanvittig mange mennesker....

Nå men mine forventniger om selv at få lov at træne røg lidt i vasken - i stedet gik der en hel del hygge :blahblah: i den... Men man skal jo snakke lidt når det er længe siden man har set tøserne :blush::bigsmile: ...

Blev dog alligevel til en hurtig omgang;

:devil: Incline DB Press (skulderen har brokket sig de sidste dage, så valgte ikke at lave andet for presmuskulaturen)

:devil: Træk til bryst

:devil: DL

:devil: Squat

:devil: Rumænsk DL

:devil: Lunges

:devil: Straight Arm lat. pulldown...

+ diverse instruktioner mm.

Det var det :bigsmile: .... Benene er godt brugte nu, selvom jeg synes jeg holdt ret meget igen (pga kampen i morgen :innocent:) så nu håber jeg at jeg ikke får DOMS :blush:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
SÅ ER DIÆTEN SKUDT I GANG :devil::devil::devil:

Fra dags dato står den på nogenlunde strikt diæt :bigsmile: ... Vil så vidt mulig ramme omkring 1800 kcal - nogle dage måske lidt mere og andre lidt mindre :bigsmile: ... Når julefrokoster mm. begynder skal jeg ha' lov at deltage, men planen er alligevel at begrænse kcal-indtaget på de pågældende dage :tongue: ...

Midlerne er altså kcalunderskud, kombineret med noget extra Cardio...

Målet er med realistiske briller 7 kg inden jul - og lidt mere drømmende 10 kg inden midten af januar :slut: ...

Kosten vil hver aften blive registreret i loggen som jeg plejer når jeg er på diæt :blush: ...

Så dagen i dag blev startet med følgende:

20min gang på løbebånd (ca 170kcal)

20min på crosstrainer (ca 330 kcal)

Go' dag til jer alle

/Cat :cheer:

ps: og så er løbeprojektet indtil videre langt lidt på hylden grundet begyndende overbelastninger i knæene :dry::nonono: ....

Hej Cat :cool:

Held og lykke med det hele :bigsmile: . Jeg skal love at :poking: til dig. :bigsmile:

I øvrigt ved ikke hvordan du har tænkt at afvikle dine 20 min på løbebånd, men du kunne jo overveje at lave lidt opvarmning og så køre nogle hårde :devil: intervaller så du får pulsen godt op.

Hvorledes ellers med din kost? :4mewantfood: har du en plan for din diæt, eller spiser du bare løs og stopper når du når 1800 kcal. :wink:

De bedste hilsnerpost-15167-1193079307.gif

Signe

Link to comment
Share on other sites

Hej Cat :cool:

Held og lykke med det hele :bigsmile: . Jeg skal love at :poking: til dig. :bigsmile:

I øvrigt ved ikke hvordan du har tænkt at afvikle dine 20 min på løbebånd, men du kunne jo overveje at lave lidt opvarmning og så køre nogle hårde :devil: intervaller så du får pulsen godt op.

Hvorledes ellers med din kost? :4mewantfood: har du en plan for din diæt, eller spiser du bare løs og stopper når du når 1800 kcal. :wink:

De bedste hilsnerpost-15167-1193079307.gif

Signe

Hey Signe :cheer:

Hyggeligt at du kigger forbi :smile:

og mange tak... der skal nok komme et tidspunkt hvor jeg får brug for nogle til at holde mig i ørene :innocent::devil: ....

De 20min på løbebånd er ikke nødvendigvis noget fast - planen er at ramme ca 45mins extra lavintensitets cardio om morgene de dage hvor jeg møder sent :innocent: ... Mine knæ kan desværre hverken holde til løb eller intervaller, så indtil videre kører jeg bare på med InclinePW og Crosstraineren - eller hvad jeg nu føler for :bigsmile: ... men ellers er jeg fuldstændig enig i at intervaller er vejen frem :devil::superman::firebounce: - jeg får dog en del intervalpræget i forbindelse med basket :yo: og skal som sagt passe ret meget på overbelastningsskader i knæene - især når jeg er så tung som jeg er :unhappy: ...

Angående kosten så er hovedmålet at ramme ca 1800, hvor fordelingen af kulhydrat og protein er ca 35-40% mens fedtet er 25-30%... Og indenfor de grænser varierer jeg det alt efter hvad jeg har lyst til :4mewantfood: ... Så der er kun lidt overordnede linier - resten er frit :bigsmile:

/Cat :smile:

Link to comment
Share on other sites

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Kosten i går troede jeg var lige i skabet :bigsmile: .. Havde tastet ind i krop&kost og var kommet frem til 1744kcal med god fordeling...

I morges da jeg skulle taste maden for i dag opdagede jeg at min første indtastning i går var ændret fra æg til æbleskiver, så kcaltallet så lidt anderledes ud end jeg troede :nonono: ...

Men så kan man da sige at jeg startede hårdt ud :tongue:

Kcal 1556

Fordeling p40/k33/f27

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Kosten i går troede jeg var lige i skabet :bigsmile: .. Havde tastet ind i krop&kost og var kommet frem til 1744kcal med god fordeling...

I morges da jeg skulle taste maden for i dag opdagede jeg at min første indtastning i går var ændret fra æg til æbleskiver, så kcaltallet så lidt anderledes ud end jeg troede :nonono: ...

Men så kan man da sige at jeg startede hårdt ud :tongue:

Kcal 1556

Fordeling p40/k33/f27

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Mmmmm... ææææbleskiiiver :4mewantfood: :tongue:

Så er skidtet da skudt igang - god fornøjelse, jeg skal nok holde æbleskiverne på arbejdet, så jeg kan give dig fuld opbakning derhjemme :4whip::chopper::wink:

Giv den gas med projektet tøsen, jeg hepper på dig hele vejen og giver dig tape for munden, når du bliver sulten :tease::shades:

Link to comment
Share on other sites

Mmmmm... ææææbleskiiiver :4mewantfood: :tongue:

Så er skidtet da skudt igang - god fornøjelse, jeg skal nok holde æbleskiverne på arbejdet, så jeg kan give dig fuld opbakning derhjemme :4whip::chopper::wink:

Giv den gas med projektet tøsen, jeg hepper på dig hele vejen og giver dig tape for munden, når du bliver sulten :tease::shades:

Heldigvis er jeg ikke såååå glad for æbleskiver :innocent: ... Så dem kan du nu sagtens ta' med hjem :tongue: ... Men mange tak for at du vil give mig opbakning - det betyder rigtig meget for mig :bigsmile: ...

- og så har jeg en challenge til dig; denne gang SKAL du spise mere end mig når jeg er på diæt og du bulker :tongue::superman::crazy: - deal???

Jeg håber da i hvert fald at det kommer til at køre på skinner - og ellers vil jeg blive begejstret for en gang tape :crazy::innocent::laugh: ....

Tak endnue engang :wub:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Dagens formiddagscardio :bigsmile:

Gang på Løbebånd :walking: : 20min

Crosstrainer: 20 min

- ligesom i går :innocent::blush:

Hvad er det lige der sker for de helikoptere her på Nørrebro? De flyver rundt overalt og hele tiden og har gjort det hele formiddagen :unsure: ???

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Dagens formiddagscardio :bigsmile:

Gang på Løbebånd :walking: : 20min

Crosstrainer: 20 min

- ligesom i går :innocent::blush:

Hvad er det lige der sker for de helikoptere her på Nørrebro? De flyver rundt overalt og hele tiden og har gjort det hele formiddagen :unsure: ???

Nu skriver du formiddagen...?! :tongue:

Men ellers tænker jeg jo det "nye ungdomshus"

Ellers good luck med projekt diæt ...eller vel rettere, god arbejdslyst :devil:

Link to comment
Share on other sites

Nu skriver du formiddagen...?! :tongue:

Men ellers tænker jeg jo det "nye ungdomshus"

Ellers good luck med projekt diæt ...eller vel rettere, god arbejdslyst :devil:

Jeg forstår ikke den med formiddagen? :unsure: (Sorry :blush:)

Ungdomshuset er selvfølgelig også det første jeg tænkte på - men når de er i gang plejer der også at være politi overalt???

Rigtig mange tak :bigsmile: .. Det er virkelig dejligt med så stor opbakning fra jeg alle :firebounce: ... Og arbejdes det skal det :devil:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hmmmm - møgkamp :nonono: ... Vi spillede virkeligt ringe og fik monster tæsk :crazy: ... Mine ben var døde - så aldrig mere bentræning inden en kamp (og slet ikke når det er et stykke tid siden man har løftet sidst :innocent: ...

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Gårsdagen kostopdatering:

Kcal 1763

Fordeling prot31/kulh44/fedt25

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Dagens kost :innocent: = lidt noget hø :blush: ...

Kcal: ca 1500

Fordeling: prot32/kulh39/fedt29

Har ikke rigtig fået spist nok - droppede det sidste måltid pga at jeg ikke ku' overskue at spise her til aften - føler mig stadig mæt, så tænker der ikke er grund til at tvinge det ned :crazy: ...

Tilgengæld har jeg spist ca 15g Läkerol - da jeg var inde og se Rune Klans Show i fantastisk selskab :wub::flowers: .... Showet var super :firebounce::yahoo::cheer: men synes ikke helt at Rune Klan levede op til vanlig standard :innocent: (men nu plejer jeg også at være helt tosset med ham :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: )....

Men dette her til aften - kombineret med en legatoverrækkelse til et nært familiemedlem - som jeg jo skulle overvære :innocent::bigsmile: - gjorde at der ikke har været tid til træning :nonono: ... Så har holdt lidt pause i dag - og det tror jeg mine ben er glade for :tongue: ...

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Dagens tal:

Kcalindtag: 1800 (meget godt ramt :4thumbup: )

Fordeling prots31/carbs42/fedt27

Helt ok og ganske mæt gennem hele dagen :bigsmile: ... har lige spist aftensmad og mangler så et postworkout/prebedtime meal når jeg kommer fra træning :devil: (som er regnet med :innocent:)....

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

1 omgang HardCore :superman: feat. Guarden :devil: med deltagelse af BOGS :firebounce: ...

En ok omgang - og glimrende opvarmning til efterfølgende lille styrkeomgang :innocent: (Bør lige bemærkes at jeg kørte alle TGU'er med 16'eren :devil::superman: .... Det var nice :bigsmile: )

Styrken:

Squat

1x10x20

4x8x40

DL

3x8x60

Rumænsk DL

4x10x40

BP

1x15x20

1x10x30

1x8x40

1x6x45

1x5x50

4x4x50

1x8x40

Rows - i maskine

1x8x25

3x8x20

Mave - lige

3x10x avs :crazy: den sad godt :wub:

Så det var hvad det blev til :innocent::bigsmile:

Nu kalder badet og dynerne :wub:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

:laugh: :laugh:

Cat: "Kan du ikke lige give en enkelt spot på min Bænkpres, det er længe siden jeg har kørt med 50 kg."

Kauf: "Øjeblik, jeg skal lige have et par chins"

- Kauf kører chins -

Kauf: "Ok, så er jeg klar"

Cat: "Glem det, jeg har taget dem, det kunne jeg da ikke vente på!"

- Og så stryger du lige 5 set m. 50 kg. :laugh: :laugh: :4thumbup: :superman:

Godt gået, tøsen!!

Og pissestærkt at du kører TGU med 16'eren!!! :king: :king:

Hvis jeg skal passe på min ryg, skal du passe på din skulder :wink::tongue::tease:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

1 omgang HardCore :superman: feat. Guarden :devil: med deltagelse af BOGS :firebounce: ...

En ok omgang - og glimrende opvarmning til efterfølgende lille styrkeomgang :innocent: (Bør lige bemærkes at jeg kørte alle TGU'er med 16'eren :devil::superman: .... Det var nice :bigsmile: )

/Cat

Sådan!!! Der kan man bare se. Misser jeg en omgang HC mere, bliver jeg sgu snart overhalet af dig med jernkuglerne!! :superman: :superman: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Cat!

Godt fightet til HardCore her til aften :bigsmile: Og friskt nok du blev til en omgang styrketræning bagefter :4thumbup: Jeg må tage mig sammen og være med næste gang - og holde op med at tude over, at jeg allerede havde kørt en times styrke tidligere på dagen - untought af mig... :nonono::tongue:

Og hey - seje TGU! :devil:

Anna.

EDIT: Og imponerende bænk i øvrigt!!!! Jeg vil også være stærk i bænk... :cry:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

:laugh: :laugh:

Cat: "Kan du ikke lige give en enkelt spot på min Bænkpres, det er længe siden jeg har kørt med 50 kg."

Kauf: "Øjeblik, jeg skal lige have et par chins"

- Kauf kører chins -

Kauf: "Ok, så er jeg klar"

Cat: "Glem det, jeg har taget dem, det kunne jeg da ikke vente på!"

- Og så stryger du lige 5 set m. 50 kg. :laugh: :laugh: :4thumbup: :superman:

Godt gået, tøsen!!

Og pissestærkt at du kører TGU med 16'eren!!! :king: :king:

Hvis jeg skal passe på min ryg, skal du passe på din skulder :wink::tongue::tease:

:laugh: Ja jeg regnede jo ikke ligerfem med at den var super tung :innocent: - var mest for en sikkerheds skyld :unsure:.. Såe no probs der :superman: ...

Var også selv overrasket over at 16 ikke var tungere end den var :blush: - men passer stadig lidt på pga skulderen :innocent: , den skal joikke gå mere i stykker end den allerede er :crazy: ...

Det gør jeg også - hvis du har bemærket det kører jeg kun flad eller decline bænk i øjeblikket - og alt andet pres er bandlyst... Så du skal først være bekymret hvis jeg begynder at presse tungt over hovedet / highrep eller andet i den dur (og seesaw lunges til HC tæller ikke med)

Sådan!!! Der kan man bare se. Misser jeg en omgang HC mere, bliver jeg sgu snart overhalet af dig med jernkuglerne!! :superman: :superman: :4thumbup:

Jeg tror skam sagtens at du kan være helt rolig :bigsmile: :4thumbup:

Den med at jeg skulle overhale dig er der vist ingen fare for i laaangt tid :superman: ...

Du er jo stærk :devil: og jeg er sikker på at du hopper videre til 24'eren før jeg overhovedet overvejer 20eren :tongue: ....

Link to comment
Share on other sites

Hey Cat!

Godt fightet til HardCore her til aften :bigsmile: Og friskt nok du blev til en omgang styrketræning bagefter :4thumbup: Jeg må tage mig sammen og være med næste gang - og holde op med at tude over, at jeg allerede havde kørt en times styrke tidligere på dagen - untought af mig... :nonono::tongue:

Og hey - seje TGU! :devil:

Anna.

EDIT: Og imponerende bænk i øvrigt!!!! Jeg vil også være stærk i bænk... :cry:

Hey Anna :firebounce:

Mange tak - og i lige måde :devil: ... Jeg må jo også lige få taget mig sammen til at komme til en morgentræning :superman: en af dagene - så jeg kan forstå hvorfor man går hjem efter HC :tongue: ...

Men du er altid velkommen - er sgu lidt sjovere/hyggelire at løfte hvis man er flere :innocent::firebounce:

og jeg synes squ du er rimelig tough alligevel :4thumbup: med dine ring chins og alt muligt :devil:

:hehe: Takker - synes stadig der er langt til tidligere styrkeniveau, men babysteps :bigsmile::devil: ... og så er det vist også snart ved at være på tide at jeg smider lidt mere på i squatten hva'? kan da ikke helt passe at jeg bænker mere end jeg squatter :laugh::laugh::laugh: (især ikke fordi jeg altid har været meget stærkere i ben og ryg end i forsiden :hehe::laugh: )...

Klem

Link to comment
Share on other sites

Hey Anna :firebounce:

Mange tak - og i lige måde :devil: ... Jeg må jo også lige få taget mig sammen til at komme til en morgentræning :superman: en af dagene - så jeg kan forstå hvorfor man går hjem efter HC :tongue: ...

Men du er altid velkommen - er sgu lidt sjovere/hyggelire at løfte hvis man er flere :innocent::firebounce:

og jeg synes squ du er rimelig tough alligevel :4thumbup: med dine ring chins og alt muligt :devil:

:hehe: Takker - synes stadig der er langt til tidligere styrkeniveau, men babysteps :bigsmile::devil: ... og så er det vist også snart ved at være på tide at jeg smider lidt mere på i squatten hva'? kan da ikke helt passe at jeg bænker mere end jeg squatter :laugh::laugh::laugh: (især ikke fordi jeg altid har været meget stærkere i ben og ryg end i forsiden :hehe::laugh: )...

Klem

Ben og ryg er også det vigtigste :superman: Men du må vist også se at smide noget mere på i dødløften - du kan jo godt mere :devil:

Morgentræninger - dem bliver man tough af :devil: og når man først har fået kroppen i omdrejninger, så er der ingen vej tilbage - så kan man ikke lade være med at holde den kørende. Og så bliver man afhængig... :wub:

Ses vi tirsdag morgen? :bigsmile::superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share