Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Formiddagstræning :bigsmile:

OH squat - asymmetrisk load

1x12xmig

1x10x20

4x10x20+det asymmetriske

- supersættet med -

OL Rumænsk DL

4x5/5xmig

Stående kabel Rows med rotation

3x10x12? :unsure: - kan ikke huske vægten

- supersættet med -

Straight Arm Latt. Pulldown

3x10x?

OA DB Press på Bold

4x8x14

- supersættet med -

Squat med Bold i ryg

3x10

Windmills

4x5/5x12

- supersættet med -

Knæ4stående Transversusøvelse

3x10 - nogle med hold

og det var vist det :cheer:..

en lille hurtig omgang inden jeg skal i skole (hvilket jeg ikke har været siden ugen før påskeugen :w00t: .... Men så har vi da heldigvis også kun 3 timer i dag, fri i morgen, 4 timer torsdag og fri igen fredag :tongue: ...

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asymmetrisk?? Er det noget at gøre med hvilken side baby'en ligger til? :laugh:

Kommer du forbi TSC og hepper på lørdag?

:laugh: Hehe :hehe: ... Ikke helt - i stedet kommer der forskellig vægt på siderne af stangen, så er det noget sværere at stabilisere :tongue:

Selvfølgelig gør jeg det :devil: ... og tager mit kamera med :cheer:

Her til eftermiddag er det blevet til en gåtur i mosen med Kauf :wub: .... Super hyggeligt og meget underholdende... Blev til ca 1 times tid :walking: ....

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

BP

1x15x20

1x12x30

4x8x40 - easy (som altid) :devil:

DL

1x15x20

4x10x40 - same same :blush:

Træk til bryst

4x8-10x42,5 - også meget nem

Siddende Rotræk

3x8x16,5 pr. arm

Lunges m. elastikpres

3x8 pr. ben,

Knæ4stående transversus(bækkenbundsøvelse

3x10

og så hjem og kokkerere :bigsmile: .. Får en veninde til besøg her om lidt til en gang frokost :4mewantfood: ...

Ha' en super dag :cheer:

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Længe siden jeg har fået opdateret :blush:

Lørdag var jeg med til TSC som tilskuer / fotograf :superman: ... Så jeg brugte dagen på at tage en masse billeder af svedende og kæmpende hanner og hunner :cheer: ...

Søndag ved jeg ikke rigtig hvad jeg lavede, men træning blev det ikke til :nonono: ...

I går mandag blev det til 2x35mins transportcykling

+ det løse på arbejdet... Bl.a:

Windmills

4x5/5x12

Snatches

4x5/5

OH Squat med asymmetrisk load

1x10x11

3x10x20+2,5 på en side

Stående OA Kabel Rows med rotationer

4x10x?

BrystPres i maskine

1x12x?

4x10x?

Knæ4stående transversusøvelse

3x10

og så kan jeg ikke huske så meget andet end diverse forevisninger og instruktioner af forskellige øvelser :yo:

I dag har jeg så været påvirket af denne fantastiske maveinfektion - så tror jeg bliver nødt til at skippe HardCore i aften for at komme helt ovenpå :wink: ...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Tak for sidst - glæder mig til at se billederne - også dem hvor jeg ser lidt sjov ud i hovedet :wink:

Kommer du med til Adrenaline? www.adrenalinesports.dk

Sidste dag for køb af billigere billetter er i morgen. Bogs er muligvis også interesseret..

:smile:

Link to comment
Share on other sites

QP - ked af at jeg blev nødt til at springe over i aften :nonono: .. Det er skidt stil :wink: ... Men håber I kommer afsted alligevel og får en faktastisk aften :yo::superman:

Dagens træning:

DB Press

1x15x10

4x8x16

Liggende Flyers

3x10x7

Rumænsk DL

1x15x10

3x15x30

SemiSumoDL

3-4x10x40

Træk til bryst

4x8-10x??

Squats - smal - men bold

3x10

og så lige her og der til at få pauserne til at gå med :innocent:

Blev ikke til det store, men det var dejligt alligevel at få lavet lidt :cheer: ...

Ha' en super weekend

:yo: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

Dagens fysiske aktiviteter (har fået forbud mod at kalde det både motion og træning fra Kauf :4whip: ):

2x35mins transportcykling :bigsmile:

1½times gåtur :walking:

og det var så det :blush: ...

I morgen står den på styrke igen :devil::superman::yahoo:

og her er så lige et lille billede så man får indtryk af hvor stor maven er gået hen og blevet :wink: ... Føler mig squ' lidt stor i øjeblikket hvis jeg skal være ærlig - og jeg er stadig "kun" 28+4... Billedet er dog allerede en uge gammelt :innocent: ...

post-2010-1208105819_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

Dagens fysiske aktiviteter (har fået forbud mod at kalde det både motion og træning fra Kauf :4whip: ):

2x35mins transportcykling :bigsmile:

1½times gåtur :walking:

og det var så det :blush: ...

I morgen står den på styrke igen :devil::superman::yahoo:

og her er så lige et lille billede så man får indtryk af hvor stor maven er gået hen og blevet :wink: ... Føler mig squ' lidt stor i øjeblikket hvis jeg skal være ærlig - og jeg er stadig "kun" 28+4... Billedet er dog allerede en uge gammelt :innocent: ...

Hey babe :wub::flowers: du har fandme verdens dejligste store mave! :bigsmile::4jumpy::bigsmile:

De stuuuhre mavse har godt af noget fysisk aktivitet - motion eller ej :shades: Kæmpe respekt for at du er så pissesej i din træning, selv med ekstra kg. konstant monteret på fronten :4thumbup:

Glæder mig til du bliver ENDNU større :4jumpy: :4jumpy:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

Dagens fysiske aktiviteter (har fået forbud mod at kalde det både motion og træning fra Kauf :4whip: ):

2x35mins transportcykling :bigsmile:

1½times gåtur :walking:

og det var så det :blush: ...

I morgen står den på styrke igen :devil::superman::yahoo:

og her er så lige et lille billede så man får indtryk af hvor stor maven er gået hen og blevet :wink: ... Føler mig squ' lidt stor i øjeblikket hvis jeg skal være ærlig - og jeg er stadig "kun" 28+4... Billedet er dog allerede en uge gammelt :innocent: ...

Wooow jeg vil vædde på at når den baby kommer ud er den allerede stærk, stor og hakket (og sund, fremfor alt!!) :wub::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hey babe :wub::flowers: du har fandme verdens dejligste store mave! :bigsmile::4jumpy::bigsmile:

De stuuuhre mavse har godt af noget fysisk aktivitet - motion eller ej :shades: Kæmpe respekt for at du er så pissesej i din træning, selv med ekstra kg. konstant monteret på fronten :4thumbup:

Glæder mig til du bliver ENDNU større :4jumpy: :4jumpy:

Du er fandme verdens bedste kæreste :4thumbup: :wub::flowers:

Dejligt med nogle opmuntrende ord :wub::bigsmile:

Tak :flowers:

Wooow jeg vil vædde på at når den baby kommer ud er den allerede stærk, stor og hakket (og sund, fremfor alt!!) :wub::w00t:

Ohhhh yeah :devil::superman::yo: ....

Den er i hvert fald allerede over gennemsnittet i størrelse :laugh:

/Cat :cheer:

Link to comment
Share on other sites

og dagens fysiske aktivitet (meget mere er det vist ikke):

KB Front squat

4x10/10x12

Windmills

4x5/5x12

OA DB Press på bold

3x10-12x12

Lidt stabilitetsøvelser

og så blev det ikke til mere :blush: ... Havde jo satset på en rigtig omgang, men der var squ travlt på jobbet i dag :innocent: ... Og det er vel alligevel det der er vigtigst når jeg nu engang er på arbejde :tongue: ...

Til gengæld står den på en omgang pilates i morgen tidlig :laugh::crazy:

Desuden er jeg startet i praktik :yo::cheer::yahoo: - så det skal nok blive dejligt... Og jeg er ret træt efter en laaaaaaaaaaaaaaang dag i dag :wink: ... Heldigvis er det ikke hver dag jeg skal direkte videre på job bagefter :smile:

:bigsmile: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Godformiddag :bigsmile:

Jeg kan godt se at jeg er ved at falde ret så meget af på den mht opdateringer :blush: ... Det må jeg jo se at få gjort lidt ved igen (som jeg har sagt så mange gange før :4whip: ...

Går lige tilbage til weekenden:

Lørdag: Blev det ikke til så meget andet end en super hyggeligt gåtur i det lækre vejr :sun: ... Ca. 1½times tid i mosen :walking: + en masse oprydning hjemme..

Søndag: Lidt ala' lørdag, ca 2 timers :walking: i frederilsberg have med Kauf :wub: ... Rigtig lækkert forårsdag :cheer: ... Da Kauf skulle videre til leg i fælledparken havde jeg fået indtryk af, at det ikke involverede mig - så i stedet blev jeg hjemme og fik lidt styr på lejligheden...

Som den opmærksomme læser har opdaget er jeg gået i gang med et større oprydnings/sorterings projekt her i lejligheden. Skal jo så småt begynde at sørge for at der er lidt extra plads :innocent: - så det tager også lige lidt af energien :smile: ....

Mandag:

En meget lille omgang styrke mens jeg var på job (men maven begyndte at klage, så jeg stoppede hurtigt :wink: )

Træk til bryst

Straight Arm Latt Pulldown

OH Squat - let

Squat med bold i ryg

DB Press

Rumænsk DL

selvfølgelig + diverse programlægninger med visning af øvelser

Forresten så var det der PILATES jeg lavede i sidste uge meget meget stille og roligt. Kom helt bag på mig at størstedelen foregik liggende :blink: ... I hvert fald ikke noget som jeg ligefrem fik svedt igennem af, men meget hyggeligt... Planen er at jeg skal fortsætte på det hold en gang om ugen så længe jeg er i praktik (det er mit praktiksted som har holdet, og det er faktisk en ok måde at starte dagen på :bigsmile: )...

Men nu er jeg jo blevet sendt på strejke, så venter lige til jeg igen må deltage i praktikken... (Det er en laaaaaaaaaaaaaaang historie :nonono:

Endnu engang kom der lidt forsinkede livstegn herfra...

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Goddag :bigsmile:

I dag var der møde på jobbet, så det blev desværre ikke til noget træning :nonono: ...

Jeg nåede dog lige lidt windmills (5x5/5x12), nogle highpulls og nogle snatches :wink: ...

og så 2x35min transportcykling...

Det er lige gået op for mig at jeg faktisk allerede er i gang med 3. trimester :superman::cheer: .... Nu synes jeg godt nok det begynder at nærme sig :shades::wub:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Goddag :bigsmile:

I dag var der møde på jobbet, så det blev desværre ikke til noget træning :nonono: ...

Jeg nåede dog lige lidt windmills (5x5/5x12), nogle highpulls og nogle snatches :wink: ...

og så 2x35min transportcykling...

Det er lige gået op for mig at jeg faktisk allerede er i gang med 3. trimester :superman::cheer: .... Nu synes jeg godt nok det begynder at nærme sig :shades::wub:

/Cat

JAAAAAAAAA!!!!!!!! Det er fandme lige om lidt :wub: :wub: :4jumpy::crazy_pilot::banana: :banana3:

Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

De sidste par dage er det ikke blevet til så meget træning :nonono: - Jeg har haft en del plukveer, så har forsøgt at tage det noget med ro :bigmsile:

I går forsøgte jeg dog at lave lidt - og det gik ok :wink:

Front Squat (KB, asymmetrisk)

Windmills

DL

Stående Rows med rotationer

Træk til bryst

+ diverse småting...

Jeg prøver en lille omgang igen i dag og håber på at det går :superman::yahoo::devil:

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

G'aften :bigsmile:

Det blev ikke til det store på arbejdet i dag, men fik da lavet en smule :wink:

- Et-bens-benpres

- Brystpress i maskine - skulderen brokkede sig lidt, så droppede yderligere brysttræning :nonono:

- Lunge m. pres og rotation - unilateral

- Straight Arm Latt Pulldown

- Step-ups

- Et-bens rumænsk DL

og det var så det :innocent: ... Igen må jeg sige at lidt vel er bedre end ingenting :tongue: .. Kunne mærke på maven at jeg ikke skulle presse mig overhovedet, så holdt vægtene meget lave og overkommelige :wink: ...

Jeg satser stærkt på en gang HardCore i morgen, men selvfølgelig kun hvis mavsen tillader det :superman::devil::cheer::unsure:

Ha' en super aften/nat

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej i loggen :smile:.

Såvidt jeg kan regne ud, er der kun godt en måned til du skal føde :smile: ... og til I skal hilse på jeres lille datter for første gang (uh, det er så stort! :w00t:). Jeg håber du og maven stadig har det godt og at det ikke er alt for belastende at være højgravid her i varmen...

Mange hilsner,

Stine.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Hej i loggen :smile:.

Såvidt jeg kan regne ud, er der kun godt en måned til du skal føde :smile: ... og til I skal hilse på jeres lille datter for første gang (uh, det er så stort! :w00t:). Jeg håber du og maven stadig har det godt og at det ikke er alt for belastende at være højgravid her i varmen...

Mange hilsner,

Stine.

Hov - det er vist lidt længe siden jeg har været aktiv herinde :blush: , men har haft lidt andet at tænke på end at få opdateret...

Det var helt rigtigt regnet ud - og jeg har nu født (du har helt ret - det er den mest surrealistiske og fantastiske følelse ´faktisk at se hende)...

Graviditeten var faktisk rigtig fin - og jeg nåede aldrig at blive sådan rigtig besværet og træt af det hele (selvom jeg dog var lidt flodhest til sidst :bigsmile: - især når jeg skulle ind og ud af sengen...)

Hej Catrine :bigsmile:

Nu er der godt gang i gemalens log så jeg vil være den første i denne log til at sige:

KÆMPE TILLYKKE MED DEN LILLE PRINSESSE, HVOR ER HUN BARE SØD :wub::flowers::smile:

Hey :smile:

Rigtig mange tak :superman: ...

Og jeg synes også hun er helt fantastisk :wub: ...

Men i anledning af at jeg nu har fået den lille trold har jeg planer om at starte en ny log (sådan en "kom tilbage i form" og "kom af med de overflødige kg" log...)

Så må vi se hvor meget tid hun giver mig til at få trænet - og opdateret :wink: :4whistling:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share