Cookies Log - Styrkeløft


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

For det første; hvorfor har du også bestilt den fra USA, når du kunne få den meget hurtigere fra Tjekkiet? :blink:

Desuden er det ikke en undskyldning for at bøsse den med så lette vægte, når du kunne give den gas med tooough toptræning :wink:

Men ja, det var jo før du valgte at drikke formen endnu mere væk :tongue:

Hvad ligger leveringstiden fra tjekkiet ca på? og prisleje?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stop drinking Pjevs, så er der dansk rekord :smile:

Kan du forresten heller ikke dødløfte pga. knæet, eller har du bare "glemt" øvelsen?

Jeg dødløfter 1 gang om ugen !!!!!!!!!!!!!!!!! :superman::superman::superman::superman::superman::devil::devil::devil::devil::devil::devil::w00t::w00t::w00t:

Fik det bare ikke lige klaret sidste uge pga at jeg trænede med nogle venner fredag jeg skulle sætte i gang, og efter 10x3 i bænken tænkte jeg at de nok var trætte af at vente.

Ville ikke døløfte mandag/tirsdag i denne uge pga sygdom.

EDIT:

Moos, har i bestilt fra tjekkerland før, for jeg kan ikke se noget om leveringstider?

Edited by cookie_sq
Link to comment
Share on other sites

Måå og kage <-- jeg har både prøve at få udstyr fra Tjekkiet og USA, og amerikanerne har været hurtigst. Priscilla RIbic er lynhurtig til at sende. det samme gælder hvis man bestiller fra liftignlarge.com

ham tjekken var besværlig og der skulle der bbetales med noget international chekc, så skulle hele vejen ned i banken - besværligt!!

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Måå og kage <-- jeg har både prøve at få udstyr fra Tjekkiet og USA, og amerikanerne har været hurtigst. Priscilla RIbic er lynhurtig til at sende. det samme gælder hvis man bestiller fra liftignlarge.com

ham tjekken var besværlig og der skulle der bbetales med noget international chekc, så skulle hele vejen ned i banken - besværligt!!

Hurtigt som i en måned, eller hurtigt som i en uge til 10 dage?

Min 40 er ankommet i dag, men vejede sq 86,1 i morges, så tror ikke der er meget sjov i at hoppe i trøjen PT. Så overvejer stærkt en 42, selvom en 42 self er kæmpestor...

Hmmm lifftinglarge skriver 4-6 dage, men at man skal maile dem, det tror jeg lige jeg tester...

Priscilla RIbic ??? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Hurtigt som i en måned, eller hurtigt som i en uge til 10 dage?

Min 40 er ankommet i dag, men vejede sq 86,1 i morges, så tror ikke der er meget sjov i at hoppe i trøjen PT. Så overvejer stærkt en 42, selvom en 42 self er kæmpestor...

Hmmm lifftinglarge skriver 4-6 dage, men at man skal maile dem, det tror jeg lige jeg tester...

Priscilla RIbic ??? :confused:

Det er lige før vi skal træne sammen på søndag i AUS, bytte Katana og se hvad der sker :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det er lige før vi skal træne sammen på søndag i AUS, bytte Katana og se hvad der sker :bigsmile:

Det kan godt tænkes, men jeg skal lige teste hvor stram 40'eren er først, den ligger pt hos Allan Riis, så ved ikke hvornår mine fede fingre får fat i den, men rygtet siger at den er lidt strammere end en F6'er.

Hvornår træner i normalvis på en søndag?

Link to comment
Share on other sites

Det kan godt tænkes, men jeg skal lige teste hvor stram 40'eren er først, den ligger pt hos Allan Riis, så ved ikke hvornår mine fede fingre får fat i den, men rygtet siger at den er lidt strammere end en F6'er.

Hvornår træner i normalvis på en søndag?

Jeg synes også den er lidt strammere...men det er altså ikke meget. Det meste skyldes at den er en del hårdere og derfor lidt svær at styre i bunden.

Ud på eftermiddag når div folk er stået op og kommet sig over deres drukture :smile:

Jeg tror faktisk også at jeg vil fortsætte lidt med min egen str 42 inden jeg prøver andet....men når jeg har smidt et par kg skal jeg have prøvet en str 40.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes også den er lidt strammere...men det er altså ikke meget. Det meste skyldes at den er en del hårdere og derfor lidt svær at styre i bunden.

Ud på eftermiddag når div folk er stået op og kommet sig over deres drukture :smile:

Jeg tror faktisk også at jeg vil fortsætte lidt med min egen str 42 inden jeg prøver andet....men når jeg har smidt et par kg skal jeg have prøvet en str 40.

Ideen med en 42 er også mest for at have en træningstrøje jeg kan slide på, og så hoppe i 40'eren omkring stævner.

Link to comment
Share on other sites

@ luci

Kommer ikke i AUS søndag, få rmin trøje af Allan i AAK søndag...

Trøjen blev så stoppet i tolden, og den samlede pris for trøje + 1 par håndledsbind blev 1527, så kunne ligeså godt have købt i DK. Tror bare det bliver DK hvis jeg investerer i en 42 også, men er sq en dyr måned den her...

Link to comment
Share on other sites

@ luci

Kommer ikke i AUS søndag, få rmin trøje af Allan i AAK søndag...

Trøjen blev så stoppet i tolden, og den samlede pris for trøje + 1 par håndledsbind blev 1527, så kunne ligeså godt have købt i DK. Tror bare det bliver DK hvis jeg investerer i en 42 også, men er sq en dyr måned den her...

Flot....det får man ud af at bestille i USA. Vi bestilte i Finland og fik den til lidt over 1100kr :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Underlig historie, vågner lidt sent torsdag morgen, og kommer ud af mit værelse og ser efter min træningstaske, men kan ikke helt huske hvor jeg har sat den. Nede i stuen ligger alt mit træningsgrej så på sofaen. Hmmmm, whatever, smider det jeg skal bruge i en plastic pose, og så afsted.

AUS torsdag 9:10 til 10:00

bænk

10x50

10x50

3x70

3x80

4x92,5

4x92,5

4x92,5

4x92,5

4x92,5

4x92,5

4x92,5

4x92,5

Vend

5x50

5x50

5x50

To set BB Rows med 50

Jeg kommer så hjem fra træning og uni om efter middagen, og ser så at vores sorround sound og dvd afspiller er væk. Konklusionen er så at vi er blevet udsat for tyveri, fesent... og min Holy Book of Super Duper Training aka min træningnotesbog lå self deri.....

Link to comment
Share on other sites

AAK Fredag

bænk

10x50

10x50

3x70

3x80

3x90

3x97,5

3x97,5

3x97,5

3x97,5

3x97,5

3x97,5

3x97,5

3x97,5

2x97,5 - Tredje rep kom forkert ned, så spotteren fik lov at løfte den...

3x97,5

T-bar Rows

7x65 (tror jeg)

7x65 (tror jeg)

7x65 (tror jeg)

7x65 (tror jeg)

7x65 (tror jeg)

Dips

10

10

Får min fine katana på søndag aka i morgen :superman:

Tror dog jeg venter et par dage med at prøve den, er lidt en hård weekend jeg er i gang med...

Link to comment
Share on other sites

Nåede ikke i klubben og hente katana'en, men den ligger i skabet og venter på mig :smile:

Af ærgeligere nyheder kan nævnes at vi har udsat for røveri forsøg i går igen på gangen, denne gang var der nogle indvandrer kids der kastede sten gennem en rude, der var heldigvis nogen der hørte det, men de fangede desværre ikke dem der gjorde det.

Jeg flytter ud snarest muligt.

Link to comment
Share on other sites

Af ærgeligere nyheder kan nævnes at vi har udsat for røveri forsøg i går igen på gangen, denne gang var der nogle indvandrer kids der kastede sten gennem en rude, der var heldigvis nogen der hørte det, men de fangede desværre ikke dem der gjorde det.

Møgunger :mad:

Hvornår skal være trøjedag for dig, når du begynder at træne fast med katanaen?

Link to comment
Share on other sites

Kommer lidt an på mit skema, men tror jeg genindfører onsdag som fast trøjedag, da den dag ligger bedst ift weekenden :innocent:

Skal du til at have en fast trøjedag?

Yes, fredag :superman:

men det har det da været længe :innocent:

det ligger bare skidt i forhold til, når man skal nogle ting fra kl. lidt tidligere om fredagen, men det er den eneste dag af dem jeg kan, hvor jeg er sikker på, at der er nogen til at hjælpe i klubben

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share