bodyhouse.dk


korsager
 Share

Recommended Posts

  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er heller ikke dem allesammen der har det, men en stor del af dem.

Har ikke hørt om så mange AS-brugere der besidder middel eller topposter i det danske samfund. Desuden er det udbredt i miljøer såsom rockerne, fabriksarbejdere etc.

Tror du misforstod mit indlæg omkring AS og IQ.

Social arv har ikke nødvendigvis noget med Intelligens at gøre.

Det jeg mente var bare at Inteligensen gennemsnitligt, vil være mindre hos en der træner på AS, end en der træner træner clean!!

Og ikke at det er de AS, der har forårsaget den lavere intelligens..!

Link to comment
Share on other sites

Det er heller ikke dem allesammen der har det, men en stor del af dem.

Har ikke hørt om så mange AS-brugere der besidder middel eller topposter i det danske samfund. Desuden er det udbredt i miljøer såsom rockerne, fabriksarbejdere etc.

En af de ting man ved omkring brugen af fx. ecstasy og hash er at der netop ikke er en entydig social profil på brugerne af disse stoffer. Den jurastuderende rigmandssøn fra Nordsjælland bruger altså i ligeså høj grad ulovlige stoffer som børn af ufaglærte forældre.

Ser man på hvilke personer, der træner i motionscentre gør det samme mønster sig gældende - her kommer også folk fra "alle lag", så at sige..

Om en social slagside gør sig gældende vedr. brug af AAS ved jeg ikke, men jeg synes ikke det er en oplagt påstand medmindre det er underbygget..

Edited by Scorpio
Link to comment
Share on other sites

Nu skal man nok liige påsse lidt på med at sætte lighedstegn mellem intelligens og et evt. AS misbrug uden at ha' noget reelt til at bakke sit udsagn op med ud over "jeg tror...." :raisebrow:

Men hvis doping på eliteplan skal bekæmpes skal man vel starte et sted - f.eks. i det lokale træningscenter(selvom det måske er et naivt mål). Oder was...?

Link to comment
Share on other sites

Nu skal man nok liige påsse lidt på med at sætte lighedstegn mellem intelligens og et evt. AS misbrug uden at ha' noget reelt til at bakke sit udsagn op med ud over "jeg tror...." :raisebrow:

Ganske rigtigt, jeg har på nværende tidspunkt, ingen reelle undersøgelser der påviser at AS-brugere har laver intelligens end folk der træner clean.

Men det kunne da i grunden være sjovt at lave en test, om ikke andet for at få aflivet fordommen...

Men hvad ville være dit bud.. hvilken gruppe ville have den højeste score...?

Link to comment
Share on other sites

Det er heller ikke dem allesammen der har det, men en stor del af dem.

Har ikke hørt om så mange AS-brugere der besidder middel eller topposter i det danske samfund. Desuden er det udbredt i miljøer såsom rockerne, fabriksarbejdere etc.

Hvad du personligt har "hørt" om kan da være bedøvende ligemeget. Jeg har ikke hørt om nogen, der besidder en middel- eller toppost i det danske samfund, der spiller fire på stribe. Det må jo så betyde, at fire på stribe er et underklassespil, der dyrkes i det farlige, betændte fabriksarbejdermiljø, eller hvad? Men det er vel også et spil, der passer godt til undeklassens begrænsede IQ, ligesom steroidemisbrug... :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Hvad du personligt har "hørt" om kan da være bedøvende ligemeget. Jeg har ikke hørt om nogen, der besidder en middel- eller toppost i det danske samfund, der spiller fire på stribe. Det må jo så betyde, at fire på stribe er et underklassespil, der dyrkes i det farlige, betændte fabriksarbejdermiljø, eller hvad? Men det er vel også et spil, der passer godt til undeklassens begrænsede IQ, ligesom steroidemisbrug... :raisebrow:

:4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det er heller ikke dem allesammen der har det, men en stor del af dem.

Har ikke hørt om så mange AS-brugere der besidder middel eller topposter i det danske samfund. Desuden er det udbredt i miljøer såsom rockerne, fabriksarbejdere etc.

Nej, det er jo meget normalt, at folk i betydningsfulde poster og er virksomhedens ansigt ud af til går ud og reklamere med sit evt. AS eller stof forbrug.........(tror du ikke, at disse som mange andre holder kortene tæt til kroppen for, at undgå at blive dømt eller indgå en dialog på jeres generalt meget lave plan...........

Kender personligt MANGE folk med store stillinger i dansk erhversliv der bruger såvel doping som store mængder af stoffer.............. (Men du får sku ingen navne.........). Men som mange ved har jeg selv haft forholdsvis store stillinger og selv brugt AS på et tidspunkt - Så kender den vej igennem lidt til hvad der forgår rundt omkring..................Iøvrigt har folk der bestrider størrere og mere krævende job ofte en del flere arbejdstimer hvorfor folk har en mere sparsom fritid hvorfor mange ikke har tiden til seriøs træning og dermed ikke finder evt. brug af AS interesssant - Men der er altså stadigvæk folk der finder tiden til træningen og vil være med på et højt plan som de også er erhversmæssigt og bruger derfor AS - tro mig der findes også MEGET "snyd" i erhverslivet

Utroligt med de fordomme i har.....................

Iøvrigt viser interesssen og deltagerne i denne tråd at der er et STORT behov for sider som Bodyhouse.dk - så stop da nu denne latterligt hetz mod denne og andre sider..................Læs lidt mere i dybden på BH - så vil i faktisk blive en del klogere og vi ville fremover kunne undgå denne hetz af BH og AS brugere......

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Nej, det er jo meget normalt, at folk i betydningsfulde poster og er virksomhedens ansigt ud af til går ud og reklamere med sit evt. AS eller stof forbrug.........(tror du ikke, at disse som mange andre holder kortene tæt til kroppen for, at undgå at blive dømt eller indgå en dialog på jeres generalt meget lave plan...........

Kender personligt MANGE folk med store stillinger i dansk erhversliv der bruger såvel doping som store mængder af stoffer.............. (Men du får sku ingen navne.........). Men som mange ved har jeg selv haft forholdsvis store stillinger og selv brugt AS på et tidspunkt - Så kender den vej igennem livt til hvad der forgår rundt omkring..................

Ked af at sige det, men du må ta fejl... Enten har dit krudt været fake eller også lyver du for det passer altså ik med mol....

Link to comment
Share on other sites

Nu skal man altid passe på med at generalisere, men jeg er rimelig sikker på at hvis man udtog 100 personer der alle ofte træner.

50 af dem brugte AS.

og 50 trænede clean.

Satte dem alle til at løse en IQ-test.

Så er jeg rimelig sikker på at Clean-gruppen ville have den højeste gennemsntlige score...!!

Jeg skrev ikke dette for at køre decideret hetz eller noget..

Og mener også det er at gå for langt ligefrem at bringe social arv ind i billedet.

Jeg vil dog stadig holde fast i min påstand om at Clean gruppen ville have den højest gennemsnitlige score..!

Dermed ikke sagt at enkelte personer i AS-gruppen ikke kan have en høj Intelligens, og personer i Clean gruppen kan have folk med meget lav intelligens.

Men set over en stor gruppe er jeg sikker på der vil være en mærkbar forskel...!

Link to comment
Share on other sites

...Kender personligt MANGE folk med store stillinger i dansk erhversliv der bruger såvel doping som store mængder af stoffer.............. (Men du får sku ingen navne.........).

At man har en høj stilling i erhvervslivet, er langt fra ensbetydende med, at man er noget geni...!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skrev ikke dette for at køre decideret hetz eller noget..

Og mener også det er at gå for langt ligefrem at bringe social arv ind i billedet.

Jeg vil dog stadig holde fast i min påstand om at Clean gruppen ville have den højest gennemsnitlige score..!

Dermed ikke sagt at enkelte personer i AS-gruppen ikke kan have en høj Intelligens, og personer i Clean gruppen kan have folk med meget lav intelligens.

Men set over en stor gruppe er jeg sikker på der vil være en mærkbar forskel...!

Hvis du tar mænd mellem 20-30 år tror jeg det faktisk ikke... Men hvis du tar dem en del år længere oppe er det måske lidt noget andet...

Link to comment
Share on other sites

Ked af at sige det, men du må ta fejl... Enten har dit krudt været fake eller også lyver du for det passer altså ik med mol....

Nå, nej - AS har jo også gjort mig til lyst løgner - Arbejder iøvrigt med et indlæg der hedder:

LÆR MOL – DER TAGER KUN 5 MINUTTER………:

Har 10 gode råd/regler/retningslinjer/viden til nye medlemmer på MOL

1.Thomas Jagd, Sheiko og HST’s principper er de eneste RIGTIGE måder at træne på

2.Folk med mindre end 10.000 indlæg er tåbelig mennesker der bruger tiden på pjat som træning, arbejde, studie, socialt samværd med andre (Kæreste, børn, venner, bekendte osv – og de er derfor lavere rangerende mennesker ofte sociale og velfungerende i det ”normale” samfund og der skal derfor ikke lægges så meget vægt på deres indlæg

3.Folk der bruger Doping har lavt selvværd, uintelligente og deres eneste formål med dette er at snyde deres medmennesker

4.Siden Bodyhouse.dk – er ikke velanset her på siden så har man en profil der, er man mindre intelligent og tåbelig – Så kigger du af og til fordi denne (så skjul dette så godt du kan).

5.Alle MOL” beboere” der har ”boet” her i mere end et par år er med 110% sikkerhed clean og doping mistanke er derfor grundløse – Fordi sådan er det bare………I øvrigt findes der IKKE doping i styrkeløft og fitness.

6.Skriv helst dine indlæg med en provokerende eller nedladende tone og helst personligt – Ellers kan du ikke forvente svar på disse.

7.Kun dem du kender herinde fra laver gode resultater (I øvrigt uanset hvad de fremviser) med andre ord så ros kun dem du ”kender” herinde fra (dvs. dem der har rost dig i din egen log) – Andres resultater regnes IKKE for noget

8.Andre trænings hjemmesider er overflødige når man nu har MOL og besøg på disse er ikke velset herinde

9.Alt skal diskuteres og bliver det, unden nogen som helst ofte bliver meget klogere…….Helst på over 20 sider.

10.Kommer du fra Odense helst OBBC eller dyrker styrkeløft på ”seriøst plan” er det en fordel…

Er du ikke enige i ovenstående, ja så har du nok logget på den forkerte side………

Enjoy – der er så dejligt her på MOL……….

Er IKKE rette for fejl, stavefejl endnu da jeg lige sad og flettede det hurtigt sammen så........

Har du rettelser eller yderliger tilføjelser så smid dem ind så vi kan få indlæget tilrettet og postet som TOPIC for nye brugere

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Overarmen er fuldstændig enig i dine råd Mr Bond og især råd nr 10. :4thumbup:

Men føler du ikke det først er sket efter at Overarmen er kommet til OBBC og har fået OBBC til at blive Danmarks førende konservative klub. :4thumbup:

Man må erkende at der virkeligt er sket store fremskridt, dog har Overarmen erkendt der er visse defeitister i klubben.

Link to comment
Share on other sites

En fordel mht hvad og hvad bygger du det på?

Jeg er ved at være træt af idioter, der mener at man skal prikkes til, fordi man træner i OBBC :sneaky2:

Mht. at være meningsdannere og dette er bygget på at have læst mange tidligere tråde på MOL hvor OBBC broderskabet bakker hinanden op uanset om en fra "gruppen" mener, at jorden er flad..........

Iøvrigt skal indlæget tages lidt fra den humoristiske side men har vel stadigvæk et stænk af sandhed over sig - Men igen typisk, at folk som dig nu farer frem og kalder mig idiot - Hvad bygger du det på ?????

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Mht. at være meningsdannere og dette er bygget på at have læst mange tidligere tråde på MOL hvor OBBC broderskabet bakker hinanden op uanset om en fra "gruppen" mener, at jorden er flad..........

Iøvrigt skal indlæget tages lidt fra den hormoristiske side men har vel stadigvæk et stænk af sanhed over sig - Men igen typisk at folk som dig nu farer frem og kalder mig idiot - Hvad bygger du det på ?????

Bygger det på at mængden af indlæg som du nævner har været så forsvindende lille de sidste 1½ år, sammen med det faktum at mængden af indlæg fra OBBC'ere er stort set forbeholdt logs, således at der ikke er megen "meningsdannelse" over dette. Desuden er der flere andre grupperinger på mol, som netop bruger off topic på nøjagtig samme måde, som du nævner.

Men det havde du vel tænkt på?

Link to comment
Share on other sites

Mr Bonds indlæg er skam sjovt nok... Nu når man kommer fra BH (som jeg nu gør) og lige hurtigt kigger på MOL ude fra. Så tænker man rent faktisk de 10 punkter omkring jer herinde... Præcis ligesom I tænker at brugerne på BH er nogle lavt inteligente mennesker som alle doper sig... Nu har jeg givet mig tid til at læse herinde og har fundet ud af at der faktisk er mange af jer som er OK... Måske I skulle gøre det samme ang BH :smile: Bare en tanke... Og lad nu være med at gå ind og læs på BH med en negativ og kritisk indstilling.. Så får man også kun en negativ oplevelese ud af det hele...

Angående lav inteligent og AS, så kan jeg da hurtigt nævne verdens førende BBer, Ronnie Coleman.. Han har et job ved siden af BB, som politimand. Alle ved jo at det kræver en del hjerne at blive panser. Selvom man egenlig ikke skulle tro det, og selvom der er mange pansere som VISER meget lav inteligens. Så har de det altså alligevel... Bare lige et hurtigt tilbage fald... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Bygger det på at mængden af indlæg som du nævner har været så forsvindende lille de sidste 1½ år, sammen med det faktum at mængden af indlæg fra OBBC'ere er stort set forbeholdt logs, således at der ikke er megen "meningsdannelse" over dette. Desuden er der flere andre grupperinger på mol, som netop bruger off topic på nøjagtig samme måde, som du nævner.

Men det havde du vel tænkt på?

Yes, det har været med i mine tanker. Men da mange af jeres log's normalt er rimelige fornuftige og udemærket læsning og dermed også har høje læser tal - vil i jo dermed automatisk blive en slag menings dannere ik ? Mener bare i denne forbindelse der har været episoder inden for de sidste 1,5 år - hvor man har lukket øjene for fornuften og udelukkende baseret sine holdninger på om man kender vedkomne fra OBBC - hvilket kan sende de forkerte konklusioner ud til læserne som der nu engang er........

Men respekt for jeres opbakning til hinanden - men lad den nu ikke løbe helt løbsk..............

Iøvrigt var indlæget kun et oplæg og jeg er da villige til at forhandle på visse punkter......... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Overarmen er fuldstændig enig i dine råd Mr Bond og især råd nr 10. :4thumbup:

Men føler du ikke det først er sket efter at Overarmen er kommet til OBBC og har fået OBBC til at blive Danmarks førende konservative klub. :4thumbup:

Man må erkende at der virkeligt er sket store fremskridt, dog har Overarmen erkendt der er visse defeitister i klubben.

Klart klart - udviklingen i denne retning er eskaleret voldsomt efter Overarmens indtog................... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share