bodyhouse.dk


korsager
 Share

Recommended Posts

[snip]

1.Thomas Jagd, Sheiko og HST's principper er de eneste RIGTIGE måder at træne på

2.Folk med mindre end 10.000 indlæg er tåbelig mennesker der bruger tiden på pjat som træning, arbejde, studie, socialt samværd med andre (Kæreste, børn, venner, bekendte osv – og de er derfor lavere rangerende mennesker ofte sociale og velfungerende i det "normale" samfund og der skal derfor ikke lægges så meget vægt på deres indlæg

3.Folk der bruger Doping har lavt selvværd, uintelligente og deres eneste formål med dette er at snyde deres medmennesker

4.Siden Bodyhouse.dk – er ikke velanset her på siden så har man en profil der, er man mindre intelligent og tåbelig – Så kigger du af og til fordi denne (så skjul dette så godt du kan).

5.Alle MOL" beboere" der har "boet" her i mere end et par år er med 110% sikkerhed clean og doping mistanke er derfor grundløse – Fordi sådan er det bare………I øvrigt findes der IKKE doping i styrkeløft og fitness.

6.Skriv helst dine indlæg med en provokerende eller nedladende tone og helst personligt – Ellers kan du ikke forvente svar på disse.

7.Kun dem du kender herinde fra laver gode resultater (I øvrigt uanset hvad de fremviser) med andre ord så ros kun dem du "kender" herinde fra (dvs. dem der har rost dig i din egen log) – Andres resultater regnes IKKE for noget

8.Andre trænings hjemmesider er overflødige når man nu har MOL og besøg på disse er ikke velset herinde

9.Alt skal diskuteres og bliver det, unden nogen som helst ofte bliver meget klogere…….Helst på over 20 sider.

10.Kommer du fra Odense helst OBBC eller dyrker styrkeløft på "seriøst plan" er det en fordel…

Er du ikke enige i ovenstående, ja så har du nok logget på den forkerte side………

[snip]

Jeg må åbenbart være logget ind et forkert sted så :blink:

1. Thomas Jagd har mig bekendt trænet så godt som alle tænkelige program-typer under solen, så det giver umiddelbart en ret god vifte. Sheiko og HST er fornuftige programmer, men næppe de vise sten.

2. :laugh: Vi er fire med 10000+ indlæg. Folk bliver primært vurderet på deres tone, argumentation og kilder.

3. Enkelte personers holdning er IKKE generelle for 8000+ medlemmer.

4. Blah - jeg har aldrig fattet folk ekstreme lyst til at lege skyttegravskrig. Faktum er at der ikke er noget "dem" og "os", da mange er brugere begge steder. Fordi man benytter andre boards plejer man vel næppe ligefrem at reklamere med dette overalt.

5. Nogle er kommet med en påstand at doping-problemet er markant mindre i styrkeløft end i bodybuilding, og ud fra positive dopingtest at dømme er det næppe helt hen i vejret.

6. At visse personer føler dette er nødvendigt for at få opmærksomhed eller kompensere for andre problemer er ærgeligt, men desværre en næsten uundgåelig del denne kommunikationsform.

7. :blink: ahva

8. Mange har ikke behov for at benytte andre sider for at få svar på deres spørgsmål - svar de sikkert nok kunne finde alle mulige andre steder. Andre benytter sig af flere andre boards, både danske og udenlandske.

9. Du har sgu' nok ret :laugh: - i hvert fald i OT. Men hvis det er det folk vil bruge tid på, så fred være med det.

10. Gaab

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg må åbenbart være logget ind et forkert sted så :blink:

1. Thomas Jagd har mig bekendt trænet så godt som alle tænkelige program-typer under solen, så det giver umiddelbart en ret god vifte. Sheiko og HST er fornuftige programmer, men næppe de vise sten.

2. :laugh: Vi er fire med 10000+ indlæg. Folk bliver primært vurderet på deres tone, argumentation og kilder.

3. Enkelte personers holdning er IKKE generelle for 8000+ medlemmer.

4. Blah - jeg har aldrig fattet folk ekstreme lyst til at lege skyttegravskrig. Faktum er at der ikke er noget "dem" og "os", da mange er brugere begge steder. Fordi man benytter andre boards plejer man vel næppe ligefrem at reklamere med dette overalt.

5. Nogle er kommet med en påstand at doping-problemet er markant mindre i styrkeløft end i bodybuilding, og ud fra positive dopingtest at dømme er det næppe helt hen i vejret.

6. At visse personer føler dette er nødvendigt for at få opmærksomhed eller kompensere for andre problemer er ærgeligt, men desværre en næsten uundgåelig del denne kommunikationsform.

7. :blink: ahva

8. Mange har ikke behov for at benytte andre sider for at få svar på deres spørgsmål - svar de sikkert nok kunne finde alle mulige andre steder. Andre benytter sig af flere andre boards, både danske og udenlandske.

9. Du har sgu' nok ret :laugh: - i hvert fald i OT. Men hvis det er det folk vil bruge tid på, så fred være med det.

10. Gaab

He, he - FAIR NOK svar MaxPower - Kan se jeg ramte dig vedr. de 10.000 indlæg - ville ikke lave indlæget direkte personligt, så jeg valgte at skrive over 10.000 indlæg da jeg ikke troede der var nogen med denne mængde :bigsmile: Så indlæget var altså ikke hæftet direkte på nogen - men kun et lille indput omkring hvordan tingene kan se ud sådan lidt ude fra siden............... :bigsmile:

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror grunden til det meget polomik omkring bruger af OBBC er der ikke findes andre center hvor så mange også er på Mol.

Det fylder meget for dem der kigger udfra.

Jeg kan godt være forundret over at man ser bruger af OBBC som en enhed, når vi i er så forskellige både i vores træning, som personer og ikke mindst i vores måde at holde logs.

Men sådan var det jo også i skoletiden A klssen havde tit meget lidt at gøre med B klassen. Der var faktisk ingen grund til de ikke sås mere socialt.. sådan var det bare. :blink:

Mange af brugerne fra OBBC træner på samme dage og samme tid og dermed bygget kammerartskab op igennem træning.

Hertil synes jeg det er vigtigt at vide at denne lille gruppe som befinder sig her på mol ikke fylder ret meget op i OBBC.

Der er rigtig mange andre bruger som man også kommer i kontakt med og mange man aldrig taler med, men genkender.

Jeg er ikke klar over hvor mange medlemmer der er i OBBC men jeg kan skrive under på det er et super socialt center.

Jeg har ikke trænet der sålænge jeg kommer faktisk fra et andet træningscenter i byen som ligger tæt på min bolig. Et lille hyggeligt center som der også er mange fordele i at træne sådan et sted. Dog var det sådan at ingen talte sammen, det kostet mere pr mdr så derfor træf jeg valget om at flytte til OBBC.

I sommers oplevede jeg mange besøgende fra Mol der kom til byen for at mødes med hinanden, der blev gjort et stort stykke arbejde for at være imødekommende og finde løsninger så alle følte sig velkommen og fik en sjov oplevelse med sig hjem.

Så jeg ser ikke at OBBC folk udelukker andre tværtimod.

Måske er der bare gået mode i at "Drille" OBBC bruger???

:raisebrow:

:wink:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Yes, det har været med i mine tanker. Men da mange af jeres log's normalt er rimelige fornuftige og udemærket læsning og dermed også har høje læser tal - vil i jo dermed automatisk blive en slag menings dannere ik ? Mener bare i denne forbindelse der har været episoder inden for de sidste 1,5 år - hvor man har lukket øjene for fornuften og udelukkende baseret sine holdninger på om man kender vedkomne fra OBBC - hvilket kan sende de forkerte konklusioner ud til læserne som der nu engang er........

Men respekt for jeres opbakning til hinanden - men lad den nu ikke løbe helt løbsk..............

Iøvrigt var indlæget kun et oplæg og jeg er da villige til at forhandle på visse punkter......... :wink:

Ok, så skal jeg heller ikke være helt urimelig... :wink:

Er ret imponeret over din evne til at vide at det handler om opbakning og ikke blot decideret meningstilkendegivelse ( Men det er åbenbart sådan flertallet opfatter det)

Kunne godt tænke mig nogle eksempler.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror grunden til det meget polomik omkring bruger af OBBC er der ikke findes andre center hvor så mange også er på Mol.

Det fylder meget for dem der kigger udfra.

Jeg kan godt være forundret over at man ser bruger af OBBC som en enhed, når vi i er så forskellige både i vores træning, som personer og ikke mindst i vores måde at holde logs.

Men sådan var det jo også i skoletiden A klssen havde tit meget lidt at gøre med B klassen. Der var faktisk ingen grund til de ikke sås mere socialt.. sådan var det bare. :blink:

Mange af brugerne fra OBBC træner på samme dage og samme tid og dermed bygget kammerartskab op igennem træning.

Hertil synes jeg det er vigtigt at vide at denne lille gruppe som befinder sig her på mol ikke fylder ret meget op i OBBC.

Der er rigtig mange andre bruger som man også kommer i kontakt med og mange man aldrig taler med, men genkender.

Jeg er ikke klar over hvor mange medlemmer der er i OBBC men jeg kan skrive under på det er et super socialt center.

Jeg har ikke trænet der sålænge jeg kommer faktisk fra et andet træningscenter i byen som ligger tæt på min bolig. Et lille hyggeligt center som der også er mange fordele i at træne sådan et sted. Dog var det sådan at ingen talte sammen, det kostet mere pr mdr så derfor træf jeg valget om at flytte til OBBC.

I sommers oplevede jeg mange besøgende fra Mol der kom til byen for at mødes med hinanden, der blev gjort et stort stykke arbejde for at være imødekommende og finde løsninger så alle følte sig velkommen og fik en sjov oplevelse med sig hjem.

Så jeg ser ikke at OBBC folk udelukker andre tværtimod.

Måske er der bare gået mode i at "Drille" OBBC bruger???

:raisebrow:

:wink:

Tjaa, måske har tingen ændret sig lidt siden jeg var der sidst. Skal ærligt indrømme, at jeg har det lidt tungt med OBBC, da jeg i forbindelse med mit daværende firma kom til byen for at deltage i en messe. Efter messen tog jeg og mine sælgere ud til OBBC for lige at rører kroppen lidt efter en lang dag på gulvet - Men jeg blev blankt afvist i receptionen med ordene: Typer som dig/jer kan ikke træne her, under henvisning til min størrelse (eller underforstået du er fyldt med krudt så vi vil ikke riskikere at du eksplodere herinde og dem du har med er sikert også "banditter") Sjovt nok var jeg på daværende tispunkt ikke på AS.............Så at OBBC ikke udlukker andre.......ved jeg sku ik................

Men nok om OBBC - den var nok mest taget med som lidt dril, som du skrev...................(Men i har altså ind imellem været lidt for "romantiske" i jeres syn på hinanden) og jeres "udsmidning" af mig, var sku ikke fair og slet ikke smart foran en flok af mine sælgere og da slet ikke når man på daværende tidspunkt kunne aflægge en ren test - men nok om det........det har sikkert ændret sig.........

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Naturligvis holder vi sammen Mr Bond. Konservativ styrke :showoff:

Efter dit første indlæg regnede Overarmen med at Mr Bond var en mand af stor viden, men der må erkendes at du på nuværende tidspunkt bevæger sig over i mod en regulær Pernille Rosehkranz Teil argumentation "Nej for så holder de bare sammen".

Overarmen mener at du enten spiller et maskespil eller er på vej ud på en regulær glidebane.

Link to comment
Share on other sites

Tjaa, måske har tingen ændret sig lidt siden jeg var der sidst. Skal ærligt indrømme, at jeg har det lidt tungt med OBBC, da jeg i forbindelse med mit daværende firma kom til byen for at deltage i en messe. Efter messen tog jeg og mine sælgere ud til OBBC for lige at rører kroppen lidt efter en lang dag på gulvet - Men jeg blev blankt afvist i receptionen med ordene: Typer som dig kan ikke træne her, under henvisning til min størrelse (eller underforstået du er fyldt med krudt så vi vil ikke riskikere at du eksplodere herinde) Sjovt nok var jeg på daværende tispunkt ikke på AS.............Så at OBBC ikke udlukker andre.......ved jeg sku ik................

Men nok om OBBC - den var nok mest taget med som lidt dril, som du skrev...................(Men i har altså ind imellem været lidt for "romantiske" i jeres syn på hinanden) og jeres "udsmidning" af mig, var sku ikke fair og slet ikke smart foran en flok af mine sælgere og da slet ikke når man på daværende tidspunkt kunne aflægge en ren test - men nok om det........det har sikkert ændret sig.........

Her tænker du hvilken romantiske syn... :w00t: klør mig i håret... tænker på der er tre par som har hver deres log her på mol... de er sikker romantiske ellers er der sku mere snak end romantik imellem brugerne.

Jeg er da vældig ked af du fik sådan en oplevelse af OBBC men tror næppe det har sin berrettigelse at os andre som bruger vores sparsomme penge på kontigent kan bankes i hovede pga af en ansat eller ejer ikke ønsker jer ind den pågældende dag.

:dry:

Jeg lægger gerne hus og mit medlemskab til dig og dine ansatte hvis du er frisk på at tag en "Ommer!" :wink: Kan ikke lige forstille mig det skulle ske igen da.

Dril er ok.. Mobning er noget som ikke er oki. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Naturligvis holder vi sammen Mr Bond. Konservativ styrke :showoff:

Efter dit første indlæg regnede Overarmen med at Mr Bond var en mand af stor viden, men der må erkendes at du på nuværende tidspunkt bevæger sig over i mod en regulær Pernille Rosehkranz Teil argumentation "Nej for så holder de bare sammen".

Overarmen mener at du enten spiller et maskespil eller er på vej ud på en regulær glidebane.

Kan se, at jeg er oppe imod TUNGE konservative kræfter og diveres spin doctore der arbejder for det konservative bagland, der konstant forsøger, at plante tvivl om rigtigheden i mine udsagn ved at plante tvivsomme indlæg overalt..............

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Tjaa, måske har tingen ændret sig lidt siden jeg var der sidst. Skal ærligt indrømme, at jeg har det lidt tungt med OBBC, da jeg i forbindelse med mit daværende firma kom til byen for at deltage i en messe. Efter messen tog jeg og mine sælgere ud til OBBC for lige at rører kroppen lidt efter en lang dag på gulvet - Men jeg blev blankt afvist i receptionen med ordene: Typer som dig/jer kan ikke træne her, under henvisning til min størrelse (eller underforstået du er fyldt med krudt så vi vil ikke riskikere at du eksplodere herinde og dem du har med er sikert også "banditter") Sjovt nok var jeg på daværende tispunkt ikke på AS.............Så at OBBC ikke udlukker andre.......ved jeg sku ik................

Men nok om OBBC - den var nok mest taget med som lidt dril, som du skrev...................(Men i har altså ind imellem været lidt for "romantiske" i jeres syn på hinanden) og jeres "udsmidning" af mig, var sku ikke fair og slet ikke smart foran en flok af mine sælgere og da slet ikke når man på daværende tidspunkt kunne aflægge en ren test - men nok om det........det har sikkert ændret sig.........

Ked af at høre om din negative oplevelse. Det er noget fis sådan noget :sneaky2:

Mener dog ikke at du kan retfærdiggøre at projicere dén oplevelses indtryk over på OBBC'ere, da vi ikke har noget at gøre med dette. Kan så også fortælle dig at situationen ikke er sådan længere :smile: Tværtimod synes jeg du skulle tænke på alle de folk, der er kommet til OBBC fra hele landet, og er blevet en naturlig del af slænget på ingen tid ( Her taler jeg selvfølgelig primært mol'ere)

Link to comment
Share on other sites

Tjaa, måske har tingen ændret sig lidt siden jeg var der sidst. Skal ærligt indrømme, at jeg har det lidt tungt med OBBC, da jeg i forbindelse med mit daværende firma kom til byen for at deltage i en messe. Efter messen tog jeg og mine sælgere ud til OBBC for lige at rører kroppen lidt efter en lang dag på gulvet - Men jeg blev blankt afvist i receptionen med ordene: Typer som dig/jer kan ikke træne her, under henvisning til min størrelse (eller underforstået du er fyldt med krudt så vi vil ikke riskikere at du eksplodere herinde og dem du har med er sikert også "banditter") Sjovt nok var jeg på daværende tispunkt ikke på AS.............Så at OBBC ikke udlukker andre.......ved jeg sku ik................

Men nok om OBBC - den var nok mest taget med som lidt dril, som du skrev...................(Men i har altså ind imellem været lidt for "romantiske" i jeres syn på hinanden) og jeres "udsmidning" af mig, var sku ikke fair og slet ikke smart foran en flok af mine sælgere og da slet ikke når man på daværende tidspunkt kunne aflægge en ren test - men nok om det........det har sikkert ændret sig.........

Nu har dem der træner i OBBC jo intet med bestyrelsen og dem der står i receptionen at gøre... mange af dem er jo endda ikke særlig begejstret for styrkeløfterne i forvejen af en eller anden underlig grund hvorfor du ikke kan skære OBBC'erne over en kam :wink:

Edited by Zoa
Link to comment
Share on other sites

Ked af at høre om din negative oplevelse. Det er noget fis sådan noget :sneaky2:

Mener dog ikke at du kan retfærdiggøre at projicere dén oplevelses indtryk over på OBBC'ere, da vi ikke har noget at gøre med dette. Kan så også fortælle dig at situationen ikke er sådan længere :smile: Tværtimod synes jeg du skulle tænke på alle de folk, der er kommet til OBBC fra hele landet, og er blevet en naturlig del af slænget på ingen tid ( Her taler jeg selvfølgelig primært mol'ere)

Var heller ikke meningen, at det skulle overføres som en generalisering af OBBC medlemmer (og havde ikke noget at gøre med mit første indlæg) - men kun en flygtig indskyldelse til Jeanette's kommentar. Og regner da også med, at denne linje nu er fortid. Det virker som i har et godt og sundt kammerat skab og en fornuftig klub at træne i..................Så jeg har på nuværende tispunkt ikke mere at udsætte på OBBC.......Men jeg holder øje med jer........... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Var heller ikke meningen, at det skulle overføres som en generalisering af OBBC medlemmer (og havde ikke noget at gøre med mit første indlæg) - men kun en flygtig indskyldelse til Jeanette's kommentar. Og regner da også med, at denne linje nu er fortid. Det virker som i har et godt og sundt kammerat skab og en fornuftig klub at træne i..................Så jeg har på nuværende tispunkt ikke mere at udsætte på OBBC.......Men jeg holder øje med jer........... :bigsmile:

:w00t: :4thumbup: :cooldance:

Altid godt når nogen holder øje med os..... vi er temmelig fjollet tit.....

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Var heller ikke meningen, at det skulle overføres som en generalisering af OBBC medlemmer (og havde ikke noget at gøre med mit første indlæg) - men kun en flygtig indskyldelse til Jeanette's kommentar. Og regner da også med, at denne linje nu er fortid. Det virker som i har et godt og sundt kammerat skab og en fornuftig klub at træne i..................Så jeg har på nuværende tispunkt ikke mere at udsætte på OBBC.......Men jeg holder øje med jer........... :bigsmile:

Nu ved jeg ikke hvor lang tid siden det var at du satte din ben i OBBC, men vi havde for et par år siden en daglig leder, som var kendt for at opføre sig noget svinsk overfor folk, gerne folk der kom udefra eller folk som var anderledes(stor, overvægtig, etc.) Han arbejder ikke i OBBC mere (heldigvis) så det har nok været ham som har været skyld i din dårlige oplevelse.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en lovlydig liberal. Men det er sjovt du forbinder det at man er liberal som om man er liberal på ALLE områder. Der findes jo økonomisk liberalisme...

Arnold Schwarzenegger ville du jo også kalde liberal - ik? - og han er antidoping nu (oprigtigt eller ej vides ikke) hvis nogen er det.

Jeg vil til hver en tid holde på, at det skrider mod alle liberale principer, at underkaste alle medlemer af motionscentrer en dopingtest! Med hensyn til Arnold Schwarzenegger, så vil jeg sætte et stort spørgsmålstegn ved hvad hans holdning til doping er. Manden er trods alt medarrangør af verdens næststørste ikke testede BB-kunkurrence...

Nu skal man altid passe på med at generalisere, men jeg er rimelig sikker på at hvis man udtog 100 personer der alle ofte træner.

50 af dem brugte AS.

og 50 trænede clean.

Satte dem alle til at løse en IQ-test.

Så er jeg rimelig sikker på at Clean-gruppen ville have den højeste gennemsntlige score...!!

Årsagen ligger vel et andet sted, idet dem der falder for AS har en anden social-arv, generelt set, end dem der vælger en normal tilgang til træningen.

Da jeg for år tilbage selv var aktiv i AS-miljøet mødte jeg folk fra alle sociale lag, samt med vidt forskelige uddannelsesmæssigbaggrund. I det miljø var der mange universitetsstuderende, der var læger og sygeplejsker, ingenørere og succesfulde forretningsmænd. Deres repræsentation svarede nok meget godt overens med sådan som den ellers er i den danske befolkning. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvor lang tid siden det var at du satte din ben i OBBC, men vi havde for et par år siden en daglig leder, som var kendt for at opføre sig noget svinsk overfor folk, gerne folk der kom udefra eller folk som var anderledes(stor, overvægtig, etc.) Han arbejder ikke i OBBC mere (heldigvis) så det har nok været ham som har været skyld i din dårlige oplevelse.

Tjah, den mand kender jeg nu mange som vil betegne som utrolig hjælpsom og imødekommende....

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvor lang tid siden det var at du satte din ben i OBBC, men vi havde for et par år siden en daglig leder, som var kendt for at opføre sig noget svinsk overfor folk, gerne folk der kom udefra eller folk som var anderledes(stor, overvægtig, etc.) Han arbejder ikke i OBBC mere (heldigvis) så det har nok været ham som har været skyld i din dårlige oplevelse.

Yes, det er en del år siden - så det kunne nok godt være ham (beskrivelsen passer glimrende) - Det er sjældent jeg smækker med døren - men det blev den i det tilfælde her.

Squatfather:

Da jeg for år tilbage selv var aktiv i AS-miljøet mødte jeg folk fra alle sociale lag, samt med vidt forskelige uddannelsesmæssigbaggrund. I det miljø var der mange universitetsstuderende, der var læger og sygeplejsker, ingenørere og succesfulde forretningsmænd. Deres repræsentation svarede nok meget godt overens med sådan som den ellers er i den danske befolkning.

Har den sammen opfattelse af dette uanset hvor jeg har trænet - et eksempel på en klub jeg var medlem af i Århus så fordelingen således ud på dem jeg ved der var eller havde været ON:

Tekst forfatter/reklame branchen

Læge

Advokat

HA studerende

Jura studerende

Selvstændig erhversdrivende

Salgschef

Busschuffør

Arbejdsløs "biker" (Ja, den kunne i li)........

Portør

Studerende uni (samfundsfag)

Foto model

Sælger

Key account manager

Arbejdsløs

Selvstændig

Så den med at generalisere doping brugerne holder altså ikke i det virkelige liv (Ihverfald ikke i de mange klubber hvor jeg har trænet - der vil dog altid være nogen af "jeres ønskede typer" og disse er somregl også den der råber højest hvorfor det nok er dette billede folk har af doping brugere og media'erne/myndighederne har også været gode til at skubbe på i den retning - så man kunne få latterlig gjort AS brugere - så man den vej igennem kunne gøre det mindre attraktivt, at være i denne gruppering..............(måske ikke lige den den bedste måde at komme problemet til livs.............)Et seriøst problem bør gribes seriøst an...........Det andet holder ikke og er med til, at sænke troværdigheden i sådanne kampagne.

Ved godt der findes undersøgelser der viser det modsatte billed - men disse passer absolut ikke på det billede jeg har af hvad der realt forgår derude..............................

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Må lige komme med mit bidrag til diskutionen.

Jeg er en såkaldt "bh'er" og alt viden jeg nu engang har omkring træning osv. er kommet fra bodyhouse. Har aldrig læst meget på MOL, nok primært fordi jeg har kunne få alt viden jeg har haft brug for på bh.

To ting kan vi alle blive enige om ihvertfald..

1) Steorider/hormoner er ulovlige

2) Steorider/hormoner kan være farlige

Så er det på plads

Men jeg synes det er nogle sørgelige generaliseringer der bliver lavet, når man nu engang læser tråden igennem.

Folk postulere at dem der tager as er dumme, lavt selvværd osv., mens nogle påstår at dem fra MOL er en flok pindearme. Sørgeligt uanset hvad "side" det kommer fra.

Jeg kan som allerede sagt en del gange, ikke forstå hvorfor folk bruger så meget tid på at klage over at nogle tager steorider/hormoner når det ikke er i konkurrence øjemed. I mine øjne viser det vel bare at det er dem der gør det sammenligner sig med andre, hvilket jo sådan set er deres problem og ikke dem der tager aas(medmindre i konkurrence øjemed).

Det er da op til folk selv at vælge om de vil tage as, og hvis folk så kommer med pointen om at det er ulovligt.. jamen så må de folk jo blive politimænd eller søge ind hos add.

Jeg synes det er godt der er et site som Bodyhouse hvor folk der tager as, kan samles og dele viden/erfaringer så andre ikke begår de samme fejl (så vil den skarpe anti doping mand nok sige "jamen det er jo en fejl at de tager as i det hele taget".. ja det er så din mening, men deres valg.).

Jeg er ret overbevist om at folk hvis de vil tage as nok skal komme til at tage det! Og det faktum i sig selv retfærdiggører et sted som BH.

Jeg er overbevist om at BH har sørget for at mange ikke har dummet sig i forbindelse med as på den ene eller den anden måde. Hvis i læste derinde så kommer der nærmest også dagligt unge mennesker der vil havde en eller anden form for kur(ofte piller), og i _alle_ tilfælde bliver brugeren advaret og fortalt at det skal han holde sig langt væk fra. Og det gælder sådan set også en lang række andre tilfælde hvor folk uden den rette viden eller træningserfaring spørger om at skulle på en kur.

Derudover mener jeg at man kan finde lige så meget god info omkring træning/kost/osv. på BH som på MOL, men det finder folk jo ikke ud af medmindre de rent faktisk bruger tid derovre.

Det er også langt fra alle på BH som bruger as, men derfor blive folk jo ikke udstødt for at være clean. Der er plads til alle.. hvilket nogle kunne lære noget af.

Min opfordring er at folk skal åbne deres øjne mere, og lade være med at se på tingene så firkantet. AS-brugere er ikke dumme. Folk der er imod doping er ikke idioter. Og både BH og MOL er fine steder, med meget god viden hvor det ene sted ikke er mere beretigget end det andet til at være her.

Alle har ret til en holdning, men lad vær med at generalisere ud fra den holdning.

/Lynx :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke det jeg hører fra folk som stadig omgåes ham, men lad nu det ligge. Det er et sidespring i forhold til trådens oprindelige emne.

Jeg var udemærket klar over at det var et sidespring. Men jeg kunne bare ikke lade være med at kommenterer det, idet manden altid har været flink og hjælpsom over for mig. :smile:

Men jeg er da udemærket klar over, at han er en type som mange kan have det svært med.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg vil til hver en tid holde på, at det skrider mod alle liberale principer, at underkaste alle medlemer af motionscentrer en dopingtest! Med hensyn til Arnold Schwarzenegger, så vil jeg sætte et stort spørgsmålstegn ved hvad hans holdning til doping er. Manden er trods alt medarrangør af verdens næststørste ikke testede BB-kunkurrence...

Jeg er såmænd enig at det skrider mod liberale principper at man bestemmer hvordan folk skal leve.

Men og hvad så? Jeg har før argumenteret for at jeg ikke er ultraliberalistisk. Sådan som du bliver ved med at inddrage min overvejende liberale holdning kan jeg jo spørge dig: går du ind for skat? Ja? Så er du ikke liberal...

Jeg skal se om jeg kan finde de artikler jeg kan huske om Guvenør Arnold og steroider, det var en antidoping holdning der kom til udtryk.

Link to comment
Share on other sites

Her tænker du hvilken romantiske syn... :w00t: klør mig i håret... tænker på der er tre par som har hver deres log her på mol... de er sikker romantiske ellers er der sku mere snak end romantik imellem brugerne.

Når man siger man har et romantisk syn så referere det ikke til kærlighed eller noget i den stil, men til perioden romantiken ano 1800 tallet, hvor man havde et idylisk og idealiserende livssyn.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er såmænd enig at det skrider mod liberale principper at man bestemmer hvordan folk skal leve.

Men og hvad så? Jeg har før argumenteret for at jeg ikke er ultraliberalistisk. Sådan som du bliver ved med at inddrage min overvejende liberale holdning kan jeg jo spørge dig: går du ind for skat? Ja? Så er du ikke liberal...

Jeg skal se om jeg kan finde de artikler jeg kan huske om Guvenør Arnold og steroider, det var en antidoping holdning der kom til udtryk.

Der vil aldrig komme et krav om doping test for alle der går i motionscenter, for det ville kræve at alle centrer var inde under fx. ADD vinger. Det ville bare aldrig blive aktuelt.. så er der ihvertfald Meget der skal ændres i lovgivningen.

De få tilfældige doping test der bliver foretaget rundt omkring i centrene er jo allerede en joke og hjælper absolut intet.

Derudover er det jo absurd at henvise til at Arnold's udtalelser omkring doping, da han er inden for politik i USA. Tror du selv han ville komme ud og sige god for doping?

Han har faktisk nedstemt i anti doping forslag, pga. forslaget inkluderede kosttilskud og protein pulver.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Må lige komme med mit bidrag til diskutionen.

Jeg er en såkaldt "bh'er" og alt viden jeg nu engang har omkring træning osv. er kommet fra bodyhouse. Har aldrig læst meget på MOL, nok primært fordi jeg har kunne få alt viden jeg har haft brug for på bh.

To ting kan vi alle blive enige om ihvertfald..

1) Steorider/hormoner er ulovlige

2) Steorider/hormoner kan være farlige

Så er det på plads

Men jeg synes det er nogle sørgelige generaliseringer der bliver lavet, når man nu engang læser tråden igennem.

Folk postulere at dem der tager as er dumme, lavt selvværd osv., mens nogle påstår at dem fra MOL er en flok pindearme. Sørgeligt uanset hvad "side" det kommer fra.

Jeg kan som allerede sagt en del gange, ikke forstå hvorfor folk bruger så meget tid på at klage over at nogle tager steorider/hormoner når det ikke er i konkurrence øjemed. I mine øjne viser det vel bare at det er dem der gør det sammenligner sig med andre, hvilket jo sådan set er deres problem og ikke dem der tager aas(medmindre i konkurrence øjemed).

Det er da op til folk selv at vælge om de vil tage as, og hvis folk så kommer med pointen om at det er ulovligt.. jamen så må de folk jo blive politimænd eller søge ind hos add.

Jeg synes det er godt der er et site som Bodyhouse hvor folk der tager as, kan samles og dele viden/erfaringer så andre ikke begår de samme fejl (så vil den skarpe anti doping mand nok sige "jamen det er jo en fejl at de tager as i det hele taget".. ja det er så din mening, men deres valg.).

Jeg er ret overbevist om at folk hvis de vil tage as nok skal komme til at tage det! Og det faktum i sig selv retfærdiggører et sted som BH.

Jeg er overbevist om at BH har sørget for at mange ikke har dummet sig i forbindelse med as på den ene eller den anden måde. Hvis i læste derinde så kommer der nærmest også dagligt unge mennesker der vil havde en eller anden form for kur(ofte piller), og i _alle_ tilfælde bliver brugeren advaret og fortalt at det skal han holde sig langt væk fra. Og det gælder sådan set også en lang række andre tilfælde hvor folk uden den rette viden eller træningserfaring spørger om at skulle på en kur.

Derudover mener jeg at man kan finde lige så meget god info omkring træning/kost/osv. på BH som på MOL, men det finder folk jo ikke ud af medmindre de rent faktisk bruger tid derovre.

Det er også langt fra alle på BH som bruger as, men derfor blive folk jo ikke udstødt for at være clean. Der er plads til alle.. hvilket nogle kunne lære noget af.

Min opfordring er at folk skal åbne deres øjne mere, og lade være med at se på tingene så firkantet. AS-brugere er ikke dumme. Folk der er imod doping er ikke idioter. Og både BH og MOL er fine steder, med meget god viden hvor det ene sted ikke er mere beretigget end det andet til at være her.

Alle har ret til en holdning, men lad vær med at generalisere ud fra den holdning.

/Lynx :smile:

Excactly... jeg sys det er folks eget valg om de vil ta' steroider... sys bare godt at man kan være ærlig omkring det, så andre der ikk tar noget render og sammenligner sig med en as-bruger...

Skal dog siges at jeg ikk sys krudt er sejt, eller en sej løsning overhovedet... det er helt klart sejest at se folk ta' deres kroppe langt uden...

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share