NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

ME TO :sneaky2:

Heysa Betty Booooobbb...

Ja hvad pokker skal vi gøre ved den lorte mørke tid.... Vil du være med til at flytte til Florida??? :w00t:

Åååhhh hvad det kunne være nice med 30 grader dagen lang 365 dage om året .. :sun::wub:

Hei du..

HVOR SEJT at du BOKSER - GIRL POWER :smilerock:

-ha en strålende dag.. :nissegrin:

Hola timea :4flex:

Jeps jeps.. har gået til boksning, og har også fået mine øretæv.. Men lige pt. står jeg uden træninsmuligheder i en rigtig bokseklub, så må nøjes med fitnesscenteres boksecardio.. Og de er sku gode nok til at få min puls op og ringe!! desvære bare ikke så meget med boksning at gøre.. *griner* :laugh:

Og kan kun takke for dit ønske om en god dag.. i lige måde søde.. :rudolph: Knus

Op med humøret Nille - På med smilet og nisse huen :nissegrin::nissegrin::nissegrin::nissegrin:

Super, at du kan sparke dig selv igang - selv om du har lige har en down periode (Træning er eneste medicin mod sådan noget).....

Iøvrigt fine træningstips - Havde jeg hende som personlig træner skulle du bare se resultater :laugh::laugh::wink:

Hey Bond Ven.. :shades:

1000 tak for dine fine nisser.. og opmundring, altid dejligt når en tænker på en..! Tjaaa du har det jo heller ikke super lige for tiden, vi er sku et kønt par!!! *griner* Har haft en "okay" dag er bare glad for at jeg skal skal hjem til Moooaaa i næste uge og blive hygget om..! :tongue:

Ligesom Betty Boob, så er vinteren sku ikke lige min kop te.. Går altid og fryser :cold: , pisse belastende..!! bare spørg Granhof.. *lol*

Ang. hende personlig træner der... Det er sku da MIG (til næste sommer) :blush: eller noget.. hehe :laugh:

Knus Nillepige

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heysa Betty Booooobbb...

Ja hvad pokker skal vi gøre ved den lorte mørke tid.... Vil du være med til at flytte til Florida??? :w00t:

Åååhhh hvad det kunne være nice med 30 grader dagen lang 365 dage om året .. :sun::wub:

Hola timea :4flex:

YEP, jeg er klar - pakket og det hele :w00t: Kan snart ikke há alt det mørke mere - synes sgu der er mørkt hele tiden :mad: og det er altså ikke særlig opmuntrende.

MEEEN om 7 dage (d. 21.12) mener jeg at det begynder at gå den anden vej igen - bare det at dagene begynder at blive bare lidt lysere, så bliver jeg glad igen :smile::banana:

Link to comment
Share on other sites

FREDAGS TRÆNING 16/12-05 I Equinox

Så skulle der trænes bryst og ryg..!! :dumbbell_lift: Havde en træningsfri dag igår, så var glad for at komme afsted i morges..!! Og en af de dage hvor der var godt med energi, så skulle den jo lige udnyttes.. :santa2:

Løb/PW

20 min - 3 km - 220 kcal

Bænk press

1set * 6reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 11reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 30 kg

DB Inc. Bench press

1set * 10reps @ 9 kg

1set * 10reps @ 10 kg

1set * 10reps @ 10 kg

1set * 10reps @ 10 kg

DB One arm Row:

1set * 10reps @ 10 kg

1set * 10reps @ 12 kg

1set * 10reps @ 16 kg

1set * 8reps @ 18 kg

Cabel Cross

1set * 10reps @ 3 block

1set * 10reps @ 2 block

1set * 10reps @ 2 block

1set * 10reps @ 2 block

1set * 8reps @ 2 block

Row maskine

1set * 10reps @ 50 pl

1set * 10reps @ 60 pl

1set * 10reps @ 70 pl

1set * 8reps @ 80 pl

Cykel Cardio

30 min - 300 kcal

Så skal der holdes weekendt, købes gaver, en bytur i aften og træning.. :cool:

GOD Fredag og Weekendt til Alle.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

YEP, synes sgu der er mørkt hele tiden :mad: og det er altså ikke særlig opmuntrende.

MEEEN om 7 dage (d. 21.12) mener jeg at det begynder at gå den anden vej igen - bare det at dagene begynder at blive bare lidt lysere, så bliver jeg glad igen :smile::banana:

Hey Betty.. :rudolph:

Jeps tæller også dagene.. kan så skrive hele 4 dage, og så vender hele skudet..!! Glæder mig skam også til juleaften og nytår, men det bliver også fedt når det er overstået.. da det er lige der foråret starter igen inde i mit hovede.. :hippy:

Super at følge din træning :4thumbup: ja jeg har jo lidt at stile efter :superman:

Hvad er din benstilling i de dybe squat, som jeg lige skrev til lillen, så synes jeg ikke at jeg får ordentligt fat i glutterne :unhappy: ??

Heysa Majbritt - kbh tøs :tongue:

Min ben stilling... - søger altid for at mine knæ ikke går ud over mine tåspidser når de er i vinkel.

Hvis du vil have at det skal gå liiiiiiiiggggee i numsen!! :w00t: skal du lave dybe squat lidt længere ned end 90 grader (klem/spænd i baller når du squater)

Men igen pas på dine knæ, når du går dybt, så hellere lidt mindre vægt på.. ! Men for pokker jeg kan heller ikke altid mærke at jeg har trænet baller, men der sker helt sikkert noget kan jeg både se og mærke på mine bukser :cheer: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

LØRDAGS TRÆNING 17/12-05 I Fitnessdk

Cardio dag..!! :walking: Så skulle der lige forbrændes nogle kcal, det er jo altid godt at være lidt i kcal underskud her op til jul :nissetunge:

Crozz trainer

1 time - 740 kcal Damn det er kedeligt at så der og svede i en time.. :wacko:

Back extension

1set * 10reps @ bw

1set * 10reps @ bw + 3 kg

1set * 10reps @ bw

Rotary Torso (mave/skrå) maskine

1set * 15reps @ 15 kg

1set * 10reps @ 20 kg

1set * 10reps @ 20 kg

Mave bøjninger

30 stk 90 grader i ribbe

50 stk alm.

Sluttede lige af med 20 min i sauna.. total nice!! det kan anbefales :sun:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

SØNDAGS TRÆNING 18/12-05 I Fitnessdk

Så skulle der trænes Ben, baller og lår.. :smile:

Crozz trainer

40 min - 500 kcal

Sqquuaatt Der skulle køres dybe squat idag..

1set * 10reps @ 31,5 kg

1set * 10reps @ 34 kg

1set * 11reps @ 39 kg Fuck det er hårdt at komme op, når numsen er plantet tæt på gulvet :gal:

1set * 10reps @ 56,5 kg - (halv dybe, kunne bare ikke mere) øv øv..

Leg extension

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 30 kg

Leg Curl

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 30 kg

Ben Press

1set * 10reps @ 60 kg

1set * 10reps @ 70 kg

1set * 10reps @ 90 kg

1set * 5reps @ 80 kg Fik vildt ondt i lysken??? :eh:

mave halløj

ca. 50 stk

Så skal der hygges med god aftesmad, og julekalender.. hehe det bliver man vel aldrig for gammel til :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille! :smile:

Hvor er det fedt at se du giver den så meget gas med træningen, den fysiske prøve bliver da en walkover for dig, har du fået en dato?

instruktørtime slut.. og der blev til en masse snak blahblah.gif med min ven, som er kommet ind til politiet fra d. 1. April cool.gif

Hvornår har din ven fået at vide han er kommet ind d 1. april og ved du hvornår han bestod den afsluttende samtale?

Det er nemlig flere måneder siden jeg har bestået de afsluttende samtaler og er blevet erklæret egnet til skolen, men jeg har stadig ikke fået at vide om der bliver en plads til mig. :unhappy:

Jeg bliver lige nødt til at høre hvad ham din ven hedder, jeg har nemlig været igennem hele politiforløbet med en som er instruktør i Equinox, så måske er det den samme du kender :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Heysa Jones

Fik først sendt min ansøgning for 3 uger siden, er bange for at de er gået på juleferie.. :newyear: Så jeg har rigelig tid til at træne vidre op til prøven!! Jeg skal kæmpe lidt mere med mit løb, når jeg nærmere mig lidt mere.. lige nu hygger jeg mig med vægttræning :banana:

Det er da lidt noget øv at du Overhovedet ikke har hørt fra dem..?? :eh: Men det er Muhammet der er instruktøren, og ved ikke hvornår han har fået besked, men tror det er over 2 måneder siden.. Spørg ham, hvis ikke andet prøv at ringe til the police..! :4police: Jeg ville ikke kunne tåle at gå så længe uden at vide om jeg var solgt eller hvad..?

Du kan jo lige skrive, når du høre noget.. er da nysgerrig.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe ja de dovne politifolk holder sgu ferie hele tiden, det tager i hvert fald vildt lang tid for dem at behandle ansøgningerne, men så har du jo lidt mere tid til at løbetræne i som du siger. :smile:

Lidt tid efter den afsluttende samtale fik jeg brev om at jeg havde bestået den og var egnet til skolen og at jeg senere ville få mere at vide, altså om der bliver en plads til mig.

Ja det er Mohamed som jeg har været oppe til alle prøverne med, super flink fyr. Men jeg tror altså du har misforstået ham, han har nemlig heller ikke hørt noget, eller det havde han i hvert fald ikke sidst jeg snakkede med ham, og det er ikke så længe siden, men jeg prøver lige at snakke med ham igen.

Hvis du møder ham til træning, må du jo lige hilse ham fra Jonas han har været til prøverne med. :smile:

Og ja skal selvfølgelig nok lige give dig besked når jeg hører noget fra politiet. :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Okay hmm der var godt nok 2 som hed Mohamed til vores prøver, ham du kender er det halloum? Det er nemlig ham jeg har snakket mest med og som jeg ikke troede var kommet ind, og jeg ved nemlig han er instruktør i Equinox, men måske er den anden Mohamed også.

Han skrev ellers til mig på msn, i fredags tror jeg det var, om jeg havde set det med den nye politireform. Men der var jeg lige på vej ud af døren og sagde til ham vi lige måtte snakke på et andet tidspunkt, kan bare ik forstå han ik lige nævnte han var kommet ind så, men måske fordi han er så beskeden. Du må lige ønske ham tillykke når du ser ham.

Men det tyder jo måske nok på jeg ikke kommer ind, da jeg så burde have fået besked nu også. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Hey Jones

Ej nu skal du da lige gi det en chance.. Man kan jo sige intet nyt er godt nyt :shades: hvis du ikke var eget så havde du nok fået et afslag ret hurtigt, dem jeg kender som ikke kom ind fik det hurtigt at vide..

Men det ville da være en FED julegave at få, hvis du kom ind :newyear: Det skal nok gå.. *smiler*

Nå nu vil jeg ned og BRÆÆNDE lidt ... :weight_lift::headphonedance: vi snakkes..

Link to comment
Share on other sites

MANDAGS TRÆNING 19/12-05 I Equinox

Aaahh kunne godt mærke at jeg havde trænet ben igår, var noget stivbenet i morgens.. :gal: men idag skulle der trænes bryst, ryg og arm.. Og havde rimlig meget energi der skulle fyres af :cooldance:

Crozz trainer

40 min - 450 kcal

Bænk press

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 8reps @ 35 kg

1set * 7reps @ 35 kg - øv følte mig rigtig slap i dag.. :cry: måske jeg skal til at holde en pause med bænkpress?

1set * 10reps @ 30 kg

Inc DB bench Press

1set * 10reps @ 10 kg

1set * 10reps @ 12 kg

1set * 8reps @ 12 kg

1set * 8reps @ 10 kg

Chin

1set * 6reps @ bw + 8 block hjælp

1set * 8reps @ bw + 9

1set * 7reps @ bw + 9

1set * 9reps @ bw + 10

Row (maskine)

1set * 10reps @ 50 pl

1set * 10reps @ 60 pl

1set * 10reps @ 70 pl

1set * 8reps @ 80 pl

Hold da op mine arme var godt syret til.. så god træning.. :thumb: Tiden flyver bare afsted, når man både cardio træner 40 min og så skal til at vægttræne.. der var rimlig mange øvelser jeg godt gad og have haft med idag (men man kan vel ikke nå det hele) + jeg tror ikke mine arme gad meget mere :raisebrow:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hey Jones

Ej nu skal du da lige gi det en chance.. Man kan jo sige intet nyt er godt nyt shades.gif hvis du ikke var eget så havde du nok fået et afslag ret hurtigt, dem jeg kender som ikke kom ind fik det hurtigt at vide..

Men det ville da være en FED julegave at få, hvis du kom ind newyear.gif Det skal nok gå.. *smiler*

TAk for tilliden og optimismen, jeg har nu heller ikke givet op. Jeg fik en god snak med Mohamed om det igår og du har ret med han er kommet ind, men længere historie og det betyder intet jeg ikke har fået besked endnu. :smile:

Link to comment
Share on other sites

TIRDAGS TRÆNING 20/12-05 I Fitnessdk

Der bliver total hygget i klassen lige for tiden, svært at tage sig sammen når vi har jule ferie om 2 dage.. :newyear: Så der blev lavet fællesmad Home made Burger :4mewantfood: Total nice..!! Men tilgængel havde jeg Total ondt i maven efter en DEL mad.. øv øv

Crozz trainer

15 min - 250 kcal

wl Lounge

1set * 8reps @ 8*8 kg

1set * 8reps @ 10*10 kg

1set * 8reps @ 12*12 kg

1set * 6reps @ 14*14 kg

SL dødløft

1set * 10reps @ 22,5 kg

1set * 10reps @ 38 kg

1set * 8reps @ 43 kg

1set * 6reps @ 50 kg

1set * 5reps @ 50 kg

Leg Curl

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 30 kg

Leg Extension

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

Hip Extension ydreside

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 40 kg

1set * 10reps @ 45 kg

Hip Extension inderside

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

1set * 10reps @ 35 kg

back Extension

1set * 10reps @ bw

1set * 10reps @ bw + 3kg

1set * 10reps @ bw

1set * 10reps @ bw

Mave Halløj

50 stk (blandet)

Step maskine (cardio)

15 min - 250 kcal

Daammn det blev til en del træning i dag Så skyndte mig ned i bad 20 min sauna :thumb: og så lige hurtig i sol.. (har fået at vide at jeg ligner en melorm) :nonono: så der skal vist lige lidt sol til.. hehe

Link to comment
Share on other sites

Hey Bond :bigsmile:

Nogen skal jo træne mens du er syg, og ikke kan.. Kan du ikke mærke at jeg har taget et extra set for din skyld.. *gg*

Prøve lige at tage nogle nye billeder.. man kan altså ikke finde ud af at flexe (ser total dum ud). :tongue: . Så der kommer lige et "normalt" billede ind nyt.. fra d. 20 dec. 2005

post-9443-1135106806_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Prøve lige at tage nogle nye billeder.. man kan altså ikke finde ud af at flexe (ser total dum ud). :tongue: . Så der kommer lige et "normalt" billede ind nyt.. fra d. 20 dec. 2005

Måske jeg lige skal give dig et lille flex kursus i Equinox en af dagene :4flex: :wink:

Men du ser nu også rigtig fin ud på det "normale" billede :smile:

Link to comment
Share on other sites

Måske jeg lige skal give dig et lille flex kursus i Equinox en af dagene :4flex: :wink:

Men du ser nu også rigtig fin ud på det "normale" billede :smile:

Hey Betty..

Ja det må du gerne gerne.. gi lidt privat undervisning, og så kan du måske komme til at lege fotograf en dag også :boobs::laugh:

Syntes faktisk jeg kan se at der sker noget (nogle muskler er begyndt at titte frem) :shades:

Link to comment
Share on other sites

Hey Betty..

Ja det må du gerne gerne.. gi lidt privat undervisning, og så kan du måske komme til at lege fotograf en dag også :boobs::laugh:

Syntes faktisk jeg kan se at der sker noget (nogle muskler er begyndt at titte frem) :shades:

DEAL :slut::boobs: Vi kan jo lave vores egen lille fotosession :laugh:

Med den træning du for hånden, så tror jeg bestemt også at der må titte en muskel frem her og der :wink:

Edited by Betty Boop
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share