NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Jeg vil også gerne have hendes nr :wub:

Bond... ... Cirkeline..!!!!!?? Så længe hun ikke laver cirkelspark, med de ondeste Kamp scener i filmen, gider jeg ik se den.. :nonono:

Btw.. ang. Natasja.. telefon nr. tror jeg godt jeg kan skaffe det til dig, et lille bijob Flexi har om aften som hedder telefon sex.. :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning Tirsdag d. 17.04

Formiddag

hjemme Motion Cykel

40 min

Bagefter en tur ned til cykelhandleren og få min cykel fikset (forårs chek) Slut med busser vinteren er over.. :bigsmile:

Og så en tur til Fitnessdk til en gang rygtræning + inderlår og Røv.. :hehe:

Pull down Bred

Front

10 rep * 40 kg

8 rep * 45 kg

6 rep * 50 kg

8 rep * 40 kg'

Til nakke

10 rep * 35 kg

8 rep * 40 kg

8 rep * 40 kg

8 rep * 35 kg'

Barbel Row - Er ikke særlig vild med denne øvelse :sneaky2:

10 rep * 26,5 kg

3 set @ 8 rep * 31,5 kg

Hyper Extension

2 set @ 10 rep * bw

2 set @ 8 rep * bw

Straight arm pull down - Uhhm.. havde helt glemt hvor fed den øvelse er.. :showoff:

2 set @ 10 rep * 35 kg

2 set @ 8 rep * 37,5 kg

Inderlår "Ma"

2 set @ 10 rep * 30 kg

2 set @ 8 rep * 35 kg

Glute Extension

2 set @ 10 rep * 45 kg

2 set @ 10 rep * 50 kg

mave Lir

60 blandet - Jack knife, alm. Hip raise

Hi hi.. en dejlig omgang i dag... KANON.. :yo:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hejsa Nille post-11838-1176827680.gif

Har du det godt? :bigsmile: Glæder mig til vi kan finde en dag, at ses igen. Det er jo så hygsomt. :tongue:

Jeg er ret imponeret over din ihærdige cardiotræning. Det er jo tæt på 1 time om dagen. :blink: Min bodybike bliver vist ikke rørt så ihærdigt for tiden. :nonono:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

FLOT TRÆNING NILLE - RESPEKT :4thumbup:

:bigsmile: Taaakkkk.... Vil altid gerne kæmpe for din respekt.. :blush:

Af en så Viljestærk person som dig Mr Bond - James Bond.. :cool:

Men det er de folk som står bag dig med sikkerhed :tongue:

:tongue: :tongue: Ha ha...

Måske jeg skulle tage penge for at lave BB Row´s :laugh:

Og One arm row´s..

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Nille post-11838-1176827680.gif

Har du det godt? :bigsmile: Glæder mig til vi kan finde en dag, at ses igen. Det er jo så hygsomt. :tongue:

Jeg er ret imponeret over din ihærdige cardiotræning. Det er jo tæt på 1 time om dagen. :blink: Min bodybike bliver vist ikke rørt så ihærdigt for tiden. :nonono:

Hejsa Pia.. :bigsmile:

Ja vi skal da snart ses igen.. :dumbbell_lift: Har lidt flere fridage i næste uge, så mon ikke vi kan finde en dag der.. :cool:

Btw. hvad tid tager du til Odense fredag? jeg tager nemlig nok også allerede til kbh på fredag og tager til Loaded derfra.. :w00t: Måske vi kunne tage toget sammen.. :wink:

og ang. mit cardio træning så er det skam kun af dårlig samvitihed jeg dyrker så meget.. :tongue:

Kram Nille

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Pia.. :bigsmile:

Ja vi skal da snart ses igen.. :dumbbell_lift: Har lidt flere fridage i næste uge, så mon ikke vi kan finde en dag der.. :cool:

Btw. hvad tid tager du til Odense fredag? jeg tager nemlig nok også allerede til kbh på fredag og tager til Loaded derfra.. :w00t: Måske vi kunne tage toget sammen.. :wink:

og ang. mit cardio træning så er det skam kun af dårlig samvitihed jeg dyrker så meget.. :tongue:

Kram Nille

Hej min ven :bigsmile:

Yes lad os se om vi kan få en af vores træningsdage koordineret, så de ligger sammen i næste uge. Det kunne være hygsomt. Nu er Caspers makker jo atter vendt tilbage fra militæret, så jeg træner mest alene igen nu. :sneaky2: Men der er nu fordele og ulemper ved begge dele. :tongue:

Jeg har ikke fået tjekket togtiderne mod Odense på næste fredag, men det bliver engang lige over middag. Skal nok lige komme med det præcise tidspunkt senere. Jeg kører med Casper hjem Lørdag aften. :smile: Jeg skal jo nå hjem til min fødselsdag om søndagen. Særdeles væsentlig detalje, kan du godt hører. :laugh:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke fået tjekket togtiderne mod Odense på næste fredag, men det bliver engang lige over middag. Skal nok lige komme med det præcise tidspunkt senere. Jeg kører med Casper hjem Lørdag aften. :smile: Jeg skal jo nå hjem til min fødselsdag om søndagen. Særdeles væsentlig detalje, kan du godt hører. :laugh:

Nååå der er forskel på fisk.. :wink: Jeg skal måske luske mig ind i en bil for at komme hjem til Århus igen lørdag aften.. :smile: Jeg skal til komfirmation søndag.. :unhappy: øv..

Jeg tager først et tog ved 15 tiden fredag.. desvære, kunne ellers være hyggelidt med lidt sladder undervejs.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag d. 21.04

Formiddag

hjemme Motion Cykel

20 min

Og så en tur til Fitnessdk som åbenbart havde fødselsdag, der blev fejret med alt muligt gøgel, men jeg lukkede øjnene og gik igang med mit Superset brystræning og ben.. :bigsmile:

Skrå DB Press

10 rep * 12 kg

8 rep * 14 kg

8 rep * 16 kg

6 rep * 16 kg

Leg Curl

10 rep * 35 kg

10 rep * 37,5 kg

10 rep * 40 kg

10 rep * 42,5 kg

Chest Press

10 rep * 30 kg

8 rep * 32,5 kg

8 rep * 35 kg

7 rep * 35 kg

Leg Extension

10 rep * 35 kg

10 rep * 37,5 kg

10 rep * 40 kg

10 rep * 42,5 kg

Der var faktisk krudt i de ben i dag.. kunne nemt have taget mere, men det var gammel vane jeg startede med de 35 kg.. :tongue: Skal vist snart have en squat og lunges dag igen.. :ninja:

Inderlår Extension

2 set @ 10 rep * 35 kg

2 set @ 8 rep * 35 kg

Glute Extension

2 set @ 10 rep * 45 kg

2 set @ 10 rep * 50 kg

Cabel Fly

10 rep * 20 kg

8 rep * 20 kg

8 rep * 20 kg

10 rep * 15 kg

Triceps "Pump"

3 set @ 10 * 10 rep * 10 kg vægt skive

En kombi af franskpress og pump, først 10 * fransk efterfuldt af 10 * chest pump.. :bigsmile:

Så blev det til en god omgang igen.. :4thumbup: efter et par dage hvor der ikke har været tid til træning.. :nonono:

I aften står den på work, work, work...... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Træning Mandag d. 23.04

En omgang superset med ben og skulder i et proppet fitnessdk..

Skulder press DB

8 rep * 14 kg

3 set @ 8 rep * 12 kg

Leg Press

10 rep * 80 kg

3 set @ 8 rep * 90 kg

One DB front pull up

4 set @ 8 rep * 10 kg

Lat raise DB

2 set @ 8 rep * 6 kg

2 set @ 6 rep * 7 kg

Cabel crozz

10 rep * 12,5 kg

3 set @ 8 rep * 20 kg

Standing Lunges "smith"

2 set @ 8 rep * 26,5 kg

2 set @ 8 rep * 31,5 kg

Så fik jeg taget mig sammen til Benpress og Lunges igen.. :cool:

Link to comment
Share on other sites

faldt lige over det her billede... Fuck det ser blæret ud :4thumbup:

gallery_1182_13_86609.jpg

Var egenlig igang med at finde nogle seje fitness tøser, som kunne inspirere min træning i dag... men tror jeg leder de forkerste steder :blush::cool:

akos4.jpg

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

ÆV :nonono: - Vi vil da hellere se Fitness Tøser og gerne af Nille :4thumbup:

Ellers fin træning - den der motions cykel må da snart være slidt op :smile:

Hvem har lokket dig på det der old nordiske super sæt program ????

*LOOOL* Bond..

Er det old nordisk super sæt program jeg har gang i ?? Er det dårligt.. :unhappy:

Men det er egenlig mig selv, som har fundet ud af at det passer mig rigtig godt at køre superset med ben og enten bryst, ryg eller skulder.. :cool:

Føler jeg får lavet noget mere når jeg udnytter mine pauser.. :bigsmile:

Er det en dårlig ide..???

Kram NillerZ

Link to comment
Share on other sites

Træning Tirsdag d. 24.04

En omgang Ryg træning i fitnessdk.. og ingen Old nordisk Superset :wink: havde nok at se til idag.. :dumbbell_lift:

Pull down Front

10 rep * 40 kg

8 rep * 45 kg

8 rep * 50 kg

6 rep * 50 kg

Til nakke

10 rep * 35 kg

8 rep * 40 kg

8 rep * 40 kg

10 rep * 35 kg

Straigt arm pull down

2 set @ 8 rep * 35 kg

2 set @ 8 rep * 37,5 kg

10 rep * 30 kg

Cabel row

8 rep * 45 kg

8 rep * 50 kg

8 rep * 50 kg

8 rep * 45 kg

Hyper extension

4 set @ 8 rep * Bw

Biceps Curl Cabel

2 set @ 10 rep * 27,5 kg

2 set @ 8 rep * 30 kg

Og så ned i Dansk Helse sport til Casper som havde mine billetter til Loaded.. Og wupti Pia dukkede op, så nappede jeg lige lidt mere ryg med hende.. :laugh: Så havde jeg en god undskyldning for at snakke også.. :4thumbup:

Chest sup Row

10 rep * 40 kg

8 rep * 60 kg

5 rep * 80 kg - CAAAASPER... jeg bad ham om at putte lidt mere kg på, og så smed han sku 20 kg oveni uden jeg opdagede det...Men det gav da et nyt PR.. :w00t:

8 rep * 70 kg

8 rep * 60 kg

One arm Row

8 rep * 17 kg

8 rep * 20 kg

8 rep * 22 kg

7 rep * 24 kg

Havde god overskud i dag, meeen fik også rigeligt med pauser imellem sættene især i DHS... :innocent:

Rendte også lige ind i Fisker(per) og Per´s Skat.. (Mini-fisker) :tongue:

Inden jeg stormede hjem fik Casper, Pia og jeg lige afstalt en Biograftur i aften... :partytime2::cheer:

Alt i alt en DEEJLIG fridag.. :sun:

Knus Nille

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Chest sup Row

5 rep * 80 kg - CAAAASPER... jeg bad ham om at putte lidt mere kg på, og så smed han sku 20 kg oveni uden jeg opdagede det...Men det gav da et nyt PM.. :w00t:

Fedt nok. :superman:

Du må sige til næste gang du løfter tungt, så skal jeg også nok skrive en PM til dig. :laugh:

Hvem var den PM egentlig fra? :tongue:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Fedt nok. :superman:

Du må sige til næste gang du løfter tungt, så skal jeg også nok skrive en PM til dig. :laugh:

Hvem var den PM egentlig fra? :tongue:

*LOOOOOL* PIS...... :laugh: :laugh: Nille´s Log find 5 fejl.. :4thumbup:

Casper og Pia nævnte det lige i biffen at jeg havde skrevet PM i stedet for PR, og skynte mit hjem for at nå at rette det før de nåede at skrive noget... :tongue: Men havde ikke lige regnet med at du ville mobbe mig.. :nonono:

Men det var ellers en fed film vi var inde at se.. :4thumbup:

shooterposter.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke mobning. Tværtimod. Sådan ser kærlighed ud mellem metalfrænde. :wink: Nu har du jo været til Volbeat, så jeg ved du ka' ta' det. :superman:

he he.. bare rolig Kongen, jeg kan tage meget når det er ment med kærlighed :laugh:

Og jeg skal da ned og høre dem igen på Tangkrogen d. 01 maj :bigsmile: ved faktisk ikke om der er andre bands der skal spille den dag dernede..? :sun:

Link to comment
Share on other sites

Chest sup Row

10 rep * 40 kg

8 rep * 60 kg

5 rep * 80 kg - CAAAASPER... jeg bad ham om at putte lidt mere kg på, og så smed han sku 20 kg oveni uden jeg opdagede det...Men det gav da et nyt PR..

8 rep * 70 kg

8 rep * 60 kg

SÅ SNAKKER VI :superman:

Fandme flot :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

*LOOOL* Bond..

Er det old nordisk super sæt program jeg har gang i ?? Er det dårligt.. :unhappy:

Men det er egenlig mig selv, som har fundet ud af at det passer mig rigtig godt at køre superset med ben og enten bryst, ryg eller skulder.. :cool:

Føler jeg får lavet noget mere når jeg udnytter mine pauser.. :bigsmile:

Er det en dårlig ide..???

Kram NillerZ

Næææ, personligt syntes jeg det virker ok - Har bare ikke set nogen træne det siden vi igang i den spæde begyndelse i slutningen af 80'erne trænede dette :laugh: Kan være du igang sætter en ny trend nu - ting har det jo med at komme tilbage og blive IN :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Næææ, personligt syntes jeg det virker ok - Har bare ikke set nogen træne det siden vi igang i den spæde begyndelse i slutningen af 80'erne trænede dette :laugh: Kan være du igang sætter en ny trend nu - ting har det jo med at komme tilbage og blive IN :laugh:

Det kan jo også kun være en fordel da store muskelgrupper som ben frigiver væksthormoner i kroppen som hjælper til muskelopbygning, til de f.eks små muskelgrupper.. :showoff:

Faldt lige over denne quote..

De store basisøvelser har nemlig den effekt, at de stimulerer frigørelsen af testosteron og væksthormon i langt højere grad end mindre isolerede øvelser gør det. Og det er ikke nogen hemmelig at disse hormoner spiller en vigtig rolle i de processer som har med muskelvækst at gøre. Specielt bentræning spiller her en vigtig rolle. Der er mange undersøgelser som viser at kroppen som helhed vokser bedre når man træner sine ben hårdt og tungt

Jamen så er mit mål da at få superset til at være IN igen.. :4thumbup: :4thumbup:

Kom så igang med SUPERSET... :superman::devil:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share