NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

:nonono: Nillepigen det lyder sgu da ikke så godt med dig - Nok klogt lige at tage en slapper fra træningen indtil din mave er "back to normal" igen, for det der lyder sgu da syret :crazy:

God bedring

post-11838-1173293460.gif - Pia (Bambi)

Tak Pia... :flowers: ja en ulykke kommer sjælden allene... tsk tsk tsk.. Nu var jeg liiiige blevet okay igen efter den feber krampe jeg havde i sidste uge.. :4slap:

Uanset hvad.. har jeg heller ikke tid til at træne de næste to dage.. på grund af masser af arbejde.. men hvis alt går godt regner jeg med at kikke forbi DHS på Søndag.. :bigsmile:

Kan ikke vente på min mave er okay, fik at vide at det kunne tage et godt stykke tid det her..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi er mange der er UTROLIG skuffede, jeg har hørt op til flere gå med selvmordstanker pga. manglene nude pics af dig :crazy::laugh:

Jeg har hørt at det nede i Jernbanegade er blevet solgt, har ikke hørt noget om fitnessdk. Men kan godt ske jeg bare er bagud :tongue:

Flere...!!! Snakker du om dig selv i flertal igen bRODER... :tongue:

Det kan også NEMT være at min far, bare har læst at et center er blevet opkøbt i Tønder, og tror med det samme at der ikke er andre træningscenter... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Flere...!!! Snakker du om dig selv i flertal igen bRODER... :tongue:

Det kan også NEMT være at min far, bare har læst at et center er blevet opkøbt i Tønder, og tror med det samme at der ikke er andre træningscenter... :laugh:

Nej da, vi er utrolig mange sømderjyder som følger med i din log - og vi vil alle se din booty :tongue:

Tror sq at pappa har læst lidt forkert så, for min centerleder prøvede da på at købe det i jernbanegade - men det blev solgt inden han fik afgivet et bud :smile:

Link to comment
Share on other sites

My life sucks :sneaky2:

Jeg har ødelagt min splinter nye mobil i dag, ødelagt min ipod... og hvorfor ikke også miste sin pung, med dankort, kørekort, sygesikringsbevis og 300kr i nu hvor det gik så godt..... :unhappy:

alt sammen på EN fucking formiddag...!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

My life sucks :sneaky2:

Jeg har ødelagt min splinter nye mobil i dag, ødelagt min ipod... og hvorfor ikke også miste sin pung, med dankort, kørekort, sygesikringsbevis og 300kr i nu hvor det gik så godt..... :unhappy:

alt sammen på EN fucking formiddag...!!!!!!!!!!!!!!

okay, det lyder pisse nedern !

Link to comment
Share on other sites

My life sucks :sneaky2:

Jeg har ødelagt min splinter nye mobil i dag, ødelagt min ipod... og hvorfor ikke også miste sin pung, med dankort, kørekort, sygesikringsbevis og 300kr i nu hvor det gik så godt..... :unhappy:

alt sammen på EN fucking formiddag...!!!!!!!!!!!!!!

Okay Nille :blink: Hvordan fanden kan det gå så galt på én enkelt dag??? :nonono:

Kram Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

okay, det lyder pisse nedern !

Det var/er overdrevede nedern... :mad: overvejer også at smadre min bærbar bare for at fuldføre dagen..

og bagefter gå ned og spille Lotto, og vente på prinsen på den hvide hest.... :tongue:

Ja, det kan man fan'me da kalde for en røvsyg torsdag. :sneaky2:

Men se det fra den positive side; du tabte ikke min Volbeat-billet. :tongue:

Håber din tegnebog kommer op til overfladen igen. :bigsmile:

Ja man kan da håbe at ting falder lidt på plads de næste par dage.. ved ikke om mobilen er til at redde, den skulle "tørre" i 24 timer før teledanmark vil kikke på den.. :innocent:

Og er glad for at jeg lige 2 timer inden havde taget din billet ud af tasken.. ellers havde den været død.. :crazy:

Okay Nille :blink: Hvordan fanden kan det gå så galt på én enkelt dag??? :nonono:

Tjjaaa.... Jeg kan nogle tricks.. :wink:

Hvis jeg nu siger:

Bus

Sodavandsflaske m. løs skruelåg

Panik

ville faktisk ha skrevet til dig i middags for at sige at jeg godt kunne ha hoppet i biffen i aften alligevel.. men der lå min mobil til tørre.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Det var/er overdrevede nedern... :mad: overvejer også at smadre min bærbar bare for at fuldføre dagen..

og bagefter gå ned og spille Lotto, og vente på prinsen på den hvide hest.... :tongue:

Ja man kan da håbe at ting falder lidt på plads de næste par dage.. ved ikke om mobilen er til at redde, den skulle "tørre" i 24 timer før teledanmark vil kikke på den.. :innocent:

Og er glad for at jeg lige 2 timer inden havde taget din billet ud af tasken.. ellers havde den været død.. :crazy:

Tjjaaa.... Jeg kan nogle tricks.. :wink:

Hvis jeg nu siger:

Bus

Sodavandsflaske m. løs skruelåg

Panik

ville faktisk ha skrevet til dig i middags for at sige at jeg godt kunne ha hoppet i biffen i aften alligevel.. men der lå min mobil til tørre.. :blush:

:rofl2: Jeg er flad af grin - Nille gå i panik - det ville jeg gerne have set :laugh: Jeg har lokket Casper med i biffen søndag aften alligevel, for der har han fået fri.

God bedring med mobilen.

Knus Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Det var/er overdrevede nedern... :mad: overvejer også at smadre min bærbar bare for at fuldføre dagen..

og bagefter gå ned og spille Lotto, og vente på prinsen på den hvide hest.... :tongue:

hehe, tja man kan altid være heldig med lotte, men syns nu aldrig det sker :tongue:

men hvis du skulle gøre nogen af tingene skal du nok vælge at spille lotte i stedet for at smadre din bærbar :laugh: hehe da det "tjoo" ville være dumt ! :D

Link to comment
Share on other sites

Nej da, vi er utrolig mange sømderjyder som følger med i din log - og vi vil alle se din booty :tongue:

Tror sq at pappa har læst lidt forkert så, for min centerleder prøvede da på at købe det i jernbanegade - men det blev solgt inden han fik afgivet et bud :smile:

Ha ha ha... i er sku ikke rigtige kloge i TyØnder.. :laugh:

Jamen er da glad for at mit fristed, (når jeg skal hjem til de gamle).. ikke er blevet opkøbt :4thumbup:

Så slipper i for mig i dit center.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

JUHU ! Har sq også nok i en fan derude :laugh: ej, kunne da være hyggeligt at træne med en der har større patter end en selv for engangs skyld :tongue:

Det skal vi da næsten have en træninsdag sammen...

Hvis du ikke har noget i mod en snaksalig tøs, der er lidt rund pt.. :blush: Skal måske hjem d. 18-19 marts.. lad os skrive ved der.. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag d. 10.03

High:

Har lånt en gammel mobil af min veninde så, efter 3 døgn uden mobils var jeg EKSTREM taknemlig... :w00t:

Og der væltede ind med dejlige smsér, men den bedste var at der lå en besked om at min PUNG var afleveret til Århus sporveje (kan hente den på mandag) :w00t:

Low:

Ved stadig ikke hvad jeg skal gøre ved min mobil, må købe en brugt gammel billig mobil, som bare skal virke indtil jeg er ude af det abonnement jeg liiiiige har bundet mig til i 6 måneder.. SUR RØV.. :sneaky2: (nogens som har en brugt mobil de vil sælge?)

Min Ipod har jeg opgivet.. !!!!!!!

Motion cykel

15 min - opvarmning

Standing Lunges "smith"

8 rep * 26,5 kg

8 rep * 31,5 kg

8 rep * 31,5 kg

8 rep * 31,5 kg

Ben Press

10 rep * 80 kg

8 rep * 90 kg

8 rep * 90 kg

8 rep * 90 kg

Glute extension

10 rep * 45 kg

10 rep * 45 kg

10 rep * 50 kg

10 rep * 50 kg

Skulder press Db

8 rep * 12 kg

8 rep * 12 kg

7 rep * 12 kg

8 rep * 10 kg

Lat raise

10 rep * 7 kg

8 rep * 7 kg

8 rep * 7 kg

8 rep * 6 kg

Stadig påvirket af mine mavemuskler som er total ømme, og energien er lidt low, men det skal nok blive godt.. i næste uge.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag d. 11.03

Så havde de fint besøg i DHS.. :tongue: hi hi... troppede op med Pia til en gang fed ryg træning.. :devil: Kun lidt forstyrret af Casper som skulle drille og snakke lidt fordi han kedet sig bag disken.. :smile:

Chest Row

1 * 10 rep * 40 kg

3 * 10 rep * 60 kg

1 * 8 rep * 60 kg

SL Dødløft

10 rep * 45 kg

10 rep * 60 kg

5 rep * 65 kg - gik død i dødløften..

10 rep * 60 kg

Pull Down Bred greb

10 rep * 35 kg

10 rep * 40 kg

10 rep * 40 kg

8 rep * 40 kg

Cabel Row smal greb

10 rep * 40 kg

10 rep * 45 kg

2 * 8 rep * 50 kg

One arm row DB

10 rep * 18 kg

10 rep * 22 kg - lånte pia´s straps, ikke meget styrke i mit greb efter de andre øvelser

8 rep * 26 kg

6 rep * 26 kg

En rigtig god rygtræning... :weight_lift: I aften står den på Biograftur med Casper Pia og miiiiiig.... :partytime2: Vi skal se DEN SORTE MADONNA :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning Mandag d. 12.03

Vi havde en rigtig hyggelig tur i biffen i går, og filmen var okay meget sjov med den samme humor som i kina spiser de hunde, blinkende lygter osv.. :bigsmile:

Men der røg lidt snoller ned, og i lørdags var jeg på cafe og hygge, så det var vist på tide med lidt cardio igen.. :innocent:

Sååååååååååå...

Motion Cykel

30 min

Crozztrainer

25 min

Pyyyyhhhh.. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Laber træning - laber tøs :4thumbup:

Men fuck mann - du er sku næsten lige så uheldig som Bondi :laugh: Skal nok undgå yderliger kommentare vedr. dette - skal ikke have mine ædlere dele smadret som CJ :laugh:

Heeyy... min uheldige makker.. :tongue:

Jaaahhh vi to har vist ikke været så heldig her på det sidste.. :unhappy: Men er sikker på at der venter noget godt for os to efter denne omgang.. :bigsmile:

og bare rolig, jeg har det kun i munden, jeg er blid som et lam....... så CJ ædlere dele har det fint.. :wink:

Knus fra en forhåbningsfuld Nille :sun:

Link to comment
Share on other sites

Træning Tirsdag d. 13.03

Min krop har råbt.. Chokolade, chokolaaade, chokolaaade... chokolaaade.............. chokolade.. FUUUCK mand, skulle næsten bruge vold for ikke at voldtage en chokolade butik.. :unhappy:

I mænd siger at kvinder er sindsyge og at i ikke forstår os.. Nej, sku da også svært når vi nogen gange ikke forstår vores egne krop, når den bliver fucket op med homoner en gang om måneden.. :sneaky2: Give us a chance

Motion Cykel

30 min

Crozztrainer

20 min

Link to comment
Share on other sites

Træning Tirsdag d. 13.03

Min krop har råbt.. Chokolade, chokolaaade, chokolaaade... chokolaaade.............. chokolade.. FUUUCK mand, skulle næsten bruge vold for ikke at voldtage en chokolade butik.. :unhappy:

Søde Nille pige... sådan har jeg haft det de sidste 3 mdr :unhappy: så jeg kan godt følge dig :4thumbup: Jeg har fået det dejligste belgiske Chokolade af SallY :flowers: som narturligvis først må spises efter Loaded så måske vi skulle holde en lille chokolade fest oppe på mit hotel værelse efter stævnet :innocent: Sally kommer se'følig også :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Søde Nille pige... sådan har jeg haft det de sidste 3 mdr :unhappy: så jeg kan godt følge dig :4thumbup: Jeg har fået det dejligste belgiske Chokolade af SallY :flowers: som narturligvis først må spises efter Loaded så måske vi skulle holde en lille chokolade fest oppe på mit hotel værelse efter stævnet :innocent: Sally kommer se'følig også :4thumbup:

DET ER BARE EN DEAL... :4mewantfood: :4thumbup:

Ser allerede frem til det.. *griner* Chokolade fest på dit hotel værelse.. :wub: hi hi..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share