NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Jeg har vist fået lidt forårs kuller.. og et cardio flip.. :bigsmile:

Ja ja Nille du kan ligeså godt indrømme det. Vores fællesbrænder i søndag tog så hårdt på dig, at du fortsat er slået helt ud af kurs :laugh:

Apopo Cardio flip, så hopper jeg jo snart med på vognen. Inden længe starter mit "Sommer-garderobe-projekt" Så jeg kan blive klar til stranden post-11838-1173887011.gif

Knus Pia (Bambi) post-11838-1173886874.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chokolade butikker??

Min krop har råbt.. Chokolade, chokolaaade, chokolaaade... chokolaaade.............. chokolade.. FUUUCK mand, skulle næsten bruge vold for ikke at voldtage en chokolade butik..
Sig mig en gang.. Har I sådan nogle i Århus?? Godt jeg bor ude på Lars Tyndskids marker, for det ville da ikke være til at holde ud.. Hernede er det kun Otto Duborg's 10 rittersport for 40 kroner, der frister, men heldigvis er det 40 km væk. På den anden side, så kan dit cardio flip måske lovliggøre en enkelt tur ind i choko-biksen :4mewantfood:

God onsdag aften

/m

Link to comment
Share on other sites

Ja ja Nille du kan ligeså godt indrømme det. Vores fællesbrænder i søndag tog så hårdt på dig, at du fortsat er slået helt ud af kurs :laugh:

Apopo Cardio flip, så hopper jeg jo snart med på vognen. Inden længe starter mit "Sommer-garderobe-projekt" Så jeg kan blive klar til stranden post-11838-1173887011.gif

He he.. jaaahhh kan stadig mærke dødløften i mine baglår :tongue:

tror vist jeg skal bruge en DEL FLERE timer på cardio maskinerne end dig inden sommer.. :laugh:

Så jeg kan jo lige så godt begynde.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Chokolade butikker??

Sig mig en gang.. Har I sådan nogle i Århus?? Godt jeg bor ude på Lars Tyndskids marker, for det ville da ikke være til at holde ud.. Hernede er det kun Otto Duborg's 10 rittersport for 40 kroner, der frister, men heldigvis er det 40 km væk. På den anden side, så kan dit cardio flip måske lovliggøre en enkelt tur ind i choko-biksen :4mewantfood:

Jep CHOKOLADE butikker... Djævlens værk.. :devil:

Men Otto Duborg er nu lige så farlig når jeg er hjemme hos de gamle.. :innocent: PIIIS...!!!!!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jep CHOKOLADE butikker... Djævlens værk.. :devil:

Men Otto Duborg er nu lige så farlig når jeg er hjemme hos de gamle.. :innocent: PIIIS...!!!!!! :laugh:

Det er jo weekend og så er næsten ALTTTTTT TILLADT :laugh::laugh:

post-12019-1174051985_thumb.jpg

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag d. 17.03

Forårs humør, forårs humør... :hippy: Det eneste nedtur i dag, er at der venter mig en 13 timers arbejdsvagt i aften..

Fuck det..! det tager jeg med stiv arm.. :gun2:

Motion cykel

30 min

Crozztrainer

20 min

skrå bench press

10 rep * 26,5 kg

8 rep * 31,5 kg

7 rep * 31,5 kg

7 rep * 31,5 kg

Chest Press (maskine)

10 rep * 30 kg

10 rep * 30 kg

8 rep * 30 kg

8 rep * 30 kg

Cabel fly

10 rep * 20 kg

10 rep * 20 kg

8 rep * 20 kg

8 rep * 20 kg

Triceps push down cabel

10 rep * 15 kg

10 rep * 20 kg

8 rep * 20 kg

8 rep * 15 kg

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag d. 17.03

Forårs humør, forårs humør... :hippy: Det eneste nedtur i dag, er at der venter mig en 13 timers arbejdsvagt i aften..

Fuck det..! det tager jeg med stiv arm.. :gun2:

Motion cykel

30 min

Crozztrainer

20 min

skrå bench press

10 rep * 26,5 kg

8 rep * 31,5 kg

7 rep * 31,5 kg

7 rep * 31,5 kg

Chest Press (maskine)

10 rep * 30 kg

10 rep * 30 kg

8 rep * 30 kg

8 rep * 30 kg

Cabel fly

10 rep * 20 kg

10 rep * 20 kg

8 rep * 20 kg

8 rep * 20 kg

Triceps push down cabel

10 rep * 15 kg

10 rep * 20 kg

8 rep * 20 kg

8 rep * 15 kg

Rigtig Fin Træning du lægger for dagen! Det virker som om i har det rigtigt hyggeligt deroppe nord på!

Det spiller bare :superman:

Mennn det R altså ik søndag idag :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Syd fitness halløj..

Hej Nille.

Jeg er ikke helt med på, hvad snakken går ud på, men mit center er også godt i gang med at skifte navn til det mundrette Syd Fitness halløj. Ved dog ikke hvad det indebærer andet end åbent hus i næste weekend. Men jeg tror der er flere centre blandet ind i historien her i det Sydjyske.

/Morten

Link to comment
Share on other sites

Hej, Nille.

Det endte dæleme med, at jeg købte en stor guldbarre, efter al den chokolade-snak forleden. Dér kan du se, hvad du er skyld i, forføreriske tøz! :laugh::laugh::tongue:

Spøg til side. Hav en rigtig god søndag, og giv den en spand kul med træningen! :4thumbup:

Mange hilsner fra Martin/Oksen :smile:

*griner* sorry Martin.. :laugh:

Heller dig end mig.. jeg kan sku ikke tåle at æde en STOR guldbarre.. :unhappy: Gid jeg kunne.. :wub:

Og takker, vil nyde min søndag og lige over.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille.

Jeg er ikke helt med på, hvad snakken går ud på, men mit center er også godt i gang med at skifte navn til det mundrette Syd Fitness halløj. Ved dog ikke hvad det indebærer andet end åbent hus i næste weekend. Men jeg tror der er flere centre blandet ind i historien her i det Sydjyske.

Heyy Als :bigsmile:

snakken går på at jeg altid træner i fitnessdk i Tønder når jeg er hjemme hos de gamle, som er et hyggeligt lille center.. Men det er desvære blevet opkøbt :unhappy: så kan ikke bruge mit fitnessdk kort dertil mere.. øv øv..

men derfor kan jeg vel stadig godt træne der når jeg skal have en lille frirum i det Sønderjyske (nu skal jeg bare betale for det) :smile:

Håber det går godt i Sønderborg, den fantastiske hyggelig by.. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille-pige! :bigsmile:

Ville bare lige sige hej her i din log og ønske dig en rigtig go´søndag. :4thumbup:

Knuzzer Helle

Hej Helle pige...

Dejligt at se dig herinde.. :bigsmile: i min lille log, som kæmper med vægtstængerne og cardioen.. :4flex:

Og med din søndags hilsen vil jeg hoppe i centert og cardio den lidt af da den stod på varme friskbagte chokolade muffins i går på arbejde.. :innocent: Man må både for de små herligheder i dagligdagen hvis man ikke har ryggrad nok til at takke nej.. :hehe:

kram Nilletøsen

Link to comment
Share on other sites

Rigtig Fin Træning du lægger for dagen! Det virker som om i har det rigtigt hyggeligt deroppe nord på!

Det spiller bare :superman:

Mennn det R altså ik søndag idag :tongue:

Takker Pokkedreng.. :tongue:

Høre at vi ses på Lørdag.. til en lille fællesbrænder :bottom: Eller ved ikke om jeg bare ender med at stå og glo på dig.. :innocent::laugh:

Og btw. fik lige rettet søndag til lørdag.. i det mindste passede datoen da.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag d. 18.03

Har specielt svært ved at sige nej til det søde ting i weekendterne når jeg er på arbejde.. Never learning.... Men jeg må gir den gaz igen denne uge så jeg kan tillade mig at slå hjernen fra i weekendten.. 5 gode dage og to off dage burde stadig gi fremskridt.. Rigtht..????

Ved godt det ikke er den indstilling man kommer længst med :dry: Nå men op på cardio maskinerne igen, har jo stadig et lille projekt der hedder af med vinter fedtet..

Motion cykel

25 min

Crozztrainer

20 min

Rotary Torso (side deller)

4 * 10 rep * 20 kg på hver side delle.. :tongue:

Blandet mave Lir

30 rep * Alm

30 rep * Hip Raise

Har et par fridage i denne uge, så vil koncentere mig 110 % på min forårs kuller (Cardio og Træning til en bedre sommerfigur) :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Syd fitness halløj..

Hej Nille.

Jeg er ikke helt med på, hvad snakken går ud på, men mit center er også godt i gang med at skifte navn til det mundrette Syd Fitness halløj. Ved dog ikke hvad det indebærer andet end åbent hus i næste weekend. Men jeg tror der er flere centre blandet ind i historien her i det Sydjyske.

/Morten

Hej Morten!

Jeg er også fra Sønderborg men bor i Kbh nu, var lidt nysgerrig, hvad sker der med centrene dernede? Er det i Sønderbotg eller Gråsten det blir til Syd fitness? Det må da være en ny kæde..

Helle

Link to comment
Share on other sites

Hej Helle pige...

Dejligt at se dig herinde.. :bigsmile: i min lille log, som kæmper med vægtstængerne og cardioen.. :4flex:

Og med din søndags hilsen vil jeg hoppe i centert og cardio den lidt af da den stod på varme friskbagte chokolade muffins i går på arbejde.. :innocent: Man må både for de små herligheder i dagligdagen hvis man ikke har ryggrad nok til at takke nej.. :hehe:

kram Nilletøsen

:bigsmile: Håber du havde en god træning og fik "brændt" lidt af :superman:

Link to comment
Share on other sites

(Cardio og Træning til en bedre sommerfigur) :cooldance:

Vi må støtte hinanden Nille. Mit projekt starter i morgen :w00t: Har lige lavet min madpakke og frygter for om jeg stritter om af sult de første dage. Det plejer at gå over når kroppen lige vænner sig til mindre mad :blink:

Go træningsuge :superman:

Knus Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Træning Mandag d. 19.03

Lidt ryg og biceps træning :bigsmile:

Motion cykel

35 min

Pull Down Bred greb

8 rep * 40 kg

8 rep * 45 kg

8 rep * 50 kg

8 rep * 45 kg

BB row

1 * 10 rep * 26 kg

3 * 8 rep * 31 kg

One arm row DB

8 rep * 22 kg

6 rep * 24 kg

6 rep * 24 kg

8 rep * 22 kg

Hyper Extension

1 * 8 rep * bw

3 * 8 rep * bw

Biceps curl DB

1 * 10 rep * 10 kg

2 * 8 rep * 10 kg

Biceps curl BB

10 rep * 16 kg

7 rep * 18,5 kg

6 rep * 18,5 kg

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også fra Sønderborg men bor i Kbh nu, var lidt nysgerrig, hvad sker der med centrene dernede? Er det i Sønderbotg eller Gråsten det blir til Syd fitness? Det må da være en ny kæde..
Hej Helle.

Håber det er i orden at vi lige låner Nilles blog. Men hun er jo også fra Synnejylland, så måske læser hun med :bigsmile:

Jeg har faktisk i længere tid her på bloggen lovet en opdateret beskrivelse af centrene hernede, men nu med det nye projekt, så kan jeg vist ikke undskylde mig selv længere. Jeg er jo forholdsvis ny her i byen, da jeg har taget turen den anden vej, nemlig fra Kbh til Sønderborg. Jeg er dog oprindelig fra Vojens, så a kan da fx æ sproch.

Sønderborg Fitness, der tidligere hed Supertrim er der, hvor jeg træner. Det center bliver "slået sammen" med 3 fitness.dk centre fra hhv. Tønder, Aabenraa og Faaborg. Tilsammen bliver det til kæden Fitness Syd. Hvornår ved jeg ikke, men Sønderborg Fitness har åbent hus i den kommende weekend i forbindelse med projektet. Jeg tror det er en, som hedder John, der ejer alle 4 centre.

Derudover så har vi Motionsklubben Zielkes, hvor Bambi (Pia) vist har pumpet jern tidligere, Sønderborg Sport og Helsecenter, City fitness, som er helt nyt, og så er det center ude på Quality hotellet, som jeg har glemt navnet på. Der er muligvis flere, men dem kender jeg ikke.

Spørg endelig igen, hvis du eller andre vil vide mere :4thumbup:

Mvh.

Morten

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share