Tulles tossestreger


tulle
 Share

Recommended Posts

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hej alle :bigsmile:

Så kom man lige forbi et internet, hurra hvor avanceret :tongue: Nå men ville lige ovenpå alle begivenhederne i december fortælle at jeg er i fuld gang og godt humør igen :4thumbup: Har fået startet lidt træning, dog i det små.. meget små... men det er der!!! Og så er jeg ligesom vågnet op og er begyndt at gå lidt i by igen hvilket jeg ike har gjort i mange år :w00t: Så alt i alt hygger jeg mig. Når jeg engang flytter ind hos Svisken og får adgang til nettet igen vil jeg også genindføre opdateringer af træning, men lige nu virker det lidt meningsløst så længe jeg kun er på nettet 1-2 gange i måneden :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Halli-halløj :bigsmile:

Er lige gået undercover som Niske, men det er nu mig selv, Tulle der skriver :tongue:

Alt går rigtig godt stadigvæk!!! Det kører på arbejde, der er måske endda en forfremmelse på vej :w00t: Jeg får trænet sådan OK jævnligt og der er små bevægelser på :heartpump: fronten, kort sagt det er forår og det er dejligt :4thumbup:

God weekend fra Tulle

Link to comment
Share on other sites

Halli-halløj :bigsmile:

Er lige gået undercover som Niske, men det er nu mig selv, Tulle der skriver :tongue:

Alt går rigtig godt stadigvæk!!! Det kører på arbejde, der er måske endda en forfremmelse på vej :w00t: Jeg får trænet sådan OK jævnligt og der er små bevægelser på :heartpump: fronten, kort sagt det er forår og det er dejligt :4thumbup:

God weekend fra Tulle

Hej Tulle.

Hvor dejligt at høre at det går dig godt :bigsmile:

Og foråret er lige om hjørnet, og det der med :heartpump: vil vi da godt liiiiige have uddybet

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Kan da oplyse at Trunten er blevet forfremmet per april, samt fået farvelnøzzzz :tongue: (mere siger jeg ikke)

Niske

Nej men til gengæld siger du det så to gange :blink::tongue:

Ja jeg er blevet souschef nu :bigsmile: Eller officielt per 1. april, men er indtrådt. Dejligt når ens indsats bliver belønnet :4thumbup:

:heartpump: er stadig i "startfasen", en stakkels sagesløs fyr jeg på en eller anden måde fik i nettet til vores julefrokost i februar haps haps :laugh: (dog ikke en fra arbejde!!!).

Ellers har jeg nu meldt mig ind i fitness world og har været deroppe og træne. Det er ret godt, ligger tæt på og har godt udstyr. Og så er der blæsere på hver enkelt cardiomaskine, det var dog en genial idé :4thumbup: Har også fået løbet lidt, så alt i alt sker der lidt i mit liv... Hvad angår træning så skulle jeg gerne komme i noget der ligner bikiniform i år! De sidste par år er det blevet ved snakken, men i år mener jeg det... nu har jeg jo også en udover mig selv at gøre mig lækker for :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Jeg er godt nok MAX domset i ryg og rumpet efter oprydning igår :sneaky2: Sådan går det når man er blevet kontorstolsafhængig :nonono:

Vi ses,

Niske

Haha så bare vent til vi har har rykket alt mit lort ind i weekenden :devil::biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share