Tulles tossestreger


tulle
 Share

Recommended Posts

Hej Tullemås,

tak for godt selskab på en god tur. Håber du fik en ordentligt velkomst af rotterne, da du kom hjem :laugh:

Vi tales ved,

Niske

I lige måde Svisken :4winkkiss::bigsmile: Og selvfølgelig bød rotterne mig pænt og højlydt velkommen hjem... de vidste jo at der så nok var mad i farvandet da jeg trådte ind af døren :4mewantfood: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tirsdag d. 6/6:

En lille hurtig opdatering. I dag blev det til en lille morgenjoggetur på 30 min. Det er desværre det eneste jeg har nået siden sidste opdatering :blush: De næste dage byder nok heller ikke på det helt store grundet arbejde og flytning :w00t: Har hyret et flyttefirma til på mandag og har intet pakket endnu :4slap: Men OK da jeg flyttede fra jydeland og herover fik jeg pakket en knap 60 kvm lejlighed på en uge så mon ikke en 24 kvm også er mulig til på mandag... det skal det nok være :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 8/6:

Morgencardio:

31 min. jogging. Havde hjemmefra sat mig for en tur der er dobbelt så lang, men skiftede hurtigt mening. Efter 10 arbejdsdage i træk var det nogle særdeles tunge og energiforladte ben jeg var kommet afsted på :sleepy::dry: Men hva en lille tur fik jeg da ud af det :smile:

Link to comment
Share on other sites

søndag d. 11/6:

Sidste indlæg fra amagerkollegiet... Oven i flyttekaos tog jeg en morgenjoggetur på 36 min. i dag. Ud på vestamager for sidste gang sådan lige med det samme ihvertfald :unhappy: Benene var tuuuunge og det var lige lidt for varmt til at turen kan betegnes som god :sneaky2: Og så var der "store cykeldag" og da jeg var ved at være færdig kom jeg forbi en dame der delte vand ud til folk og selvom jeg ikke var på cykel fik jeg også en flaske. Halvdelen ned i svælget og resten ned af ryggen, aaahhhhhh :4thumbup: Det var så det motion, nu tilbage til pakning, hvor mangler jeg egentlig meget :w00t: Først skal dyrene "pakkes ned", en af mine koleger kommer om en halv time og kører dyrene om på værelset, syntes ikke de skulle udsættes for flyttemænd, bugsering af møbler, transport i flyttebil osv. :nonono::smile:

Fortsat god weekend til alle :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

En hel uge uden internet :w00t: Men nu er jeg online igen fra mit nye værelse hvor der stadig flyder lidt med et par kasser og almindeligt flytterod, men det begynder at ligne noget :4thumbup:

Træning halter stadig noget, men får til gengæld cyklet en del mere nu end før :bike: I forbindelse med flytningen har jeg også fået fundet mit håndvægtsæt frem så om ikke andet må jeg have gang i noget hjemmetræning :dumbbell_lift::smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 19/6:

En lille eftermiddagsjoggetur på ca 25 min. blev det til i dag... Lige den nemmest tilgængelige rute jeg kunne se på Krak :tongue: Rigtig god energi i benene :alright:

Nå ja og så har jeg fundet en rigtig god grund til at få seriøst gang i noget mere træning!!! Badet her i lejligheden er ikke særlig godt, der kommer næsten ikke vand ud og det er enten megavarmt eller hundekoldt :cold: Så hellere fællesbad i fitness.dk :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med overstået flytning. Håber dig og "de små" bliver glade for jeres nye hjem! :smile::smile::smile:

Ikke optimalt med badet :crazy:, men som du skriver kan det være det kan "motivere" til noget ekstra træning :tongue:!

Takker :bigsmile: De små pelskugler er ved at vænne sig til det, men de er stadig ikke helt trygge ved min udlejers hund som bare er helt vild med dem, den står og kigger ind i burene mens den logrer og piber. Nu er udlejer + hund så på ferie, så har de lige lidt mere tid til at falde til. Imens babysitter jeg så nymfeparakitten Elinor, papegøjen Jacksen, de to skildpadder samt fiskene, jo jo der er gang i den :laugh:

Nu har jeg lige været i bad igen og ja, må absolut snart i gang med mere centertræning, skal bare lige være helt færdig med at pakke ud og få gjort rent på kollegiet før jeg kan koncentrere mig om at få noget rutine. I aften har jeg min sidste aftenvagt i foreløbig 2 måneder :w00t::alright::yahoo: Total fedt for så er der udsigt til at jeg kan få lidt struktur ind i min hverdag og dermed også med træning :bunny:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 24/6:

Aftencardio:

Joggetur, 45.36 min. Har på de 3 joggeture jeg har haft siden jeg er flyttet eksperimenteret med at finde en rute der er tilpas i længden og i dag fandt jeg den så :4thumbup: Igen en rigtig god tur og også menneskelige temperaturer her til aften :bigsmile:

I dag blev også dagen hvor det der ikke må ske skete... jeg sov over til en åbnevagt :w00t::4slap: Vækkeuret var sat til 04.50 og jeg vågnede 06.40 da souchefen ringede for 3. gang :blush::nonono: Men formåede da at være der 1 min. over 7 (og 110 kr fattigere da jeg måtte tage en taxa). Ja ja så har jeg også prøvet det :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Havde svært ved at sove i nat og så jeg lå og tænkte over at jeg også snart skal igang med noget træning igen (ja ja nogle tæller får, men jeg har selvfølgelig heller aldrig været helt som gennemsnittet :tongue: ). Anyway så fik jeg den her idé at det må være på tide at tage en HST igen :alright::pumpin: Godtnok er det ikke et diætegnet program, men det har virket før selvom jeg ikke grovåd og det vil passe fint med at jeg kan komme i centret 3 gange i ugen :4thumbup:

Programmet er lagt, dekonditionering er jo ikke lige et problem :innocent::laugh: Så tirsdag går det løs :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

What a week :4jumpy:

Startede ugen med fri mandag og tirsdag. Mandag hjalp en veninde mig med at tage noget af rengøringen på kollegiet :smile: Sjovt, en gammel veninde fra holstebro som jeg helt havde mistet kontakten med og så pludselig for en måned siden popper der en sms ind at hun er flyttet herover og nu er det som om vi aldrig har været fra hinanden :4thumbup:

Tirsdag fik jeg så gang i HST :pumpin::firebounce: Som altid efter en pause kom det som et chok for mig hvor hårdt det var, men superfedt at komme i gang igen!!! :alright::alright::alright:

Onsdag: arbejde og mere rengøring.

Torsdag: Havde jeg sat vækkeuret så jeg kunne komme ud og træne inden jeg skulle møde kl 12. Men da jeg vågnede var jeg helt ødelagt, som om nogen havde været forbi om natten og gennembanke mig med en muggert eller noget i den stil :blink::dry:

Fredag: ikke bedre så jeg meldte mig syg på arbejde :ill: Første gang i den tid jeg har været der jeg har måttet melde mig syg og det huer mig ikke at ligge i sengen. Men tror det er en kulmination af at jeg har haft for lidt tøj på denne uge, for meget om ørene (lejligheden skal synes på mandag :w00t: ) og for dårlig kost. Har mere eller mindre levet af pizza den sidste uges tid da der ikke har været tid eller overskud til at lave mad :nonono:

Føler mig dog rimeligt ovenpå nu og planen er at jeg skal træne igen i morgen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Kan man sætte sit liv til at køre i slowmotion hastighed og i så fald hvordan??? Kunne meget godt bruge præcis det lige nu :eh:

Lørdag: fik jeg trænet dag 2 i HST. Mere rengøring af lejlighed og arbejde på en Q8 i centrum om aftenen. Meget spændende, de har en parkeringskælder og det var godtnok sin sag at finde rundt i det computersystem der styrer det, men har ikke hørt at jeg skulle have lukket nogen inde dernede :tongue:

Søndag: åbne stationen og så ud og blive færdig med at gøre rent samt de sidste ting skulle flyttes. Men gode veninde og kollega kom og hjalp og overtog hurtigt styringen af dét show for jeg havde total mistet overblikket over det :wacko:

Om aftenen mødtes jeg med Svisken, nogle rigtigt underholdende timer da vi begge var overtrætte og total fjollede :rofl2:

Mandag: Tidlig op og ud til syn af lejlighed, det gik ret smertefrit. Da jeg kom hjem trængte jeg bare til at sove ovenpå weekenden og gik lige i brædderne og sov det meste af dagen væk! :sleeping:

I dag, tirsdag: tog træningstøj med så jeg kunne komme op og træne når jeg fik fri kl 13.... Men, og der er jo altid et men når jeg har planlagt noget træningsmæssigt SUK :dry: , så valgte vores souchef at udeblive fra sin vagt :w00t: Kunne ikke få fat i ham (eller nogen andre fra arbejde) så stod alene med hele butikken til kl 11 hvor man normalt er to senest fra kl 8!!! Ingen har kunnet få fat i SC´en og det endte med at en FC fra en anden station måtte ud og ordne kontorarbejdet da vores egen chef holder ferie i Kroatien i disse uger.... For hel... en dag det blev. Gik først halv fire og der var der ingen energi tilbage i mig :unhappy:

Men man er vel optimist, jeg tror stadig på jeg kan få gang i denne HST og mit træningstøj står parat på stationen til jeg får fri i morgen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Juhu, på nettet igen :4thumbup: Har ikke kunnet komme på de sidste dage, men heldigvis er min udlejer kommet tilbage fra ferie og har fået styr på det!

Hele situationen på arbejde omkring den udeblevne souchef tirsdag har udviklet sig til noget af en historie. Kort fortalt har vi ikke nogen souchef mere, vores FC er stadig på ferie og med en vikarierende FC der samtidig har sin egen station at tage vare på også har jeg fået en hel del flere opgaver denne uge end normalt. Dog ikke noget jeg har det mindste imod (man er vel ikke workaholic for ingenting :tongue: ), men det gør at jeg vist hellere må tage 3 uger med 15 rep i HST programmet da jeg indtil videre ikke har haft mine 3 x træning i ugen :blush:

Fik trænet i torsdags og forhåbentlig igen i morgen :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

:sun:Mandag d. 10/7: :sun:

Juhu en fridag :w00t: Så var der endelig overskud til træning! Har for øvrigt slet ikke præsenteret mit HST-program i loggen :4slap: Det er aldeles simpelt:

bænk

close grip pull down

lat raises

ezbar curls

ass. dips

cablecrunches

Benene og r**** kører jeg ikke med i HST da jeg absolut ikke har brug for mere fylde dér :dry: Så der kører jeg fortsat 5 x 5 med rumænsk dødløft og løbende progression som formen nu er til det :smile:

Dagens træning gik let og smertefrit, kører som tidligere nævnt en uge til med 15 rep da jeg ikke har haft tiden eller overskuddet til de planlagte træninger...

God aften til alle fra Tulle :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 11/7:

Har ikke haft gang i morgencardio i lang tid, men i dag fik jeg en god rask gåtur på 40 min. :walking:

Hvis ikke det begynder at regne i aften tager jeg en tur mere med udlejerens vuffer :4dog: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:sleepy:Torsdag d. 13/7: :sleepy:

Det var en meget træt udgave af mig der åbnede tanken i dag, den ene af mine kaniner har lidt svært ved at forstå at han ikke er et natdyr og han har tonset rundt i sit bur i nat så jeg vågnede et utal af gange :nonono::sleeping: Var meget i tvivl om jeg overhovedet havde kræfter til at træne, men da først jeg var i centret gik det ganske udmærket :alright:

På lørdag tager jeg endnu en dag med 15 rep og i næste uge går jeg så i gang med 10 rep cyklus :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 14/7:

Igen i dag skulle jeg åbne ragnarok som vist er den bedste titel til vores lille tank for tiden... torsdag til luk blev ham der havde lukkevagten så fyret!!! Utroligt når man flere gange siger til folk "du må ikke tage noget du ikke har betalt for og du må ikke have noget med ud du ikke har en bon på!" og hvad har idioten med ud??? 5 pølsehorn :blink: For fan... i hel... da ikke også :rocketwhore:

Hvor dum har man egentlig lov at være :eh: Som Niske meget fint udtrykte det i en telefonsamtale så er man faktisk så dum at man ikke burde have lov at leve! :wacko::4slap: Meeeen han har vist også haft fingrene i kassen :sneaky2: Så værsgo: en straffeattest der i mange år fremover vil være plettet pga. "tyveri på plads" :nonono:

Nå så fik jeg lige renset ud :smile: Efter arbejde i går blev det til en 5,3 km gåtur med cyklen på slæb... ikke at den var punkteret, men min veninde ringede lige da jeg skulle ud af døren og da jeg ikke brøds mig om at cykle og snakke i tlf på en gang trak jeg den mens vi fik kæwet den ordentlig af :blahblah::blahblah::blahblah: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hov har godtnok forsømt loggen lidt :blush: Der har nu heller ikke været det store træningsmæssige at berette...

Pga. alt det rod på arbejde har jeg opgivet HST´en, desværre :dry: Men med en manglende souschef og en manglende flexfuldtid er der nok at lave. Havde søgt souschefstillingen selv, men fik afslag da jeg kun har været fuldtid i et halvt år og når jeg ikke har forudgående erfaring fra butik må jeg forsøge igen næste sommer :rolleyes: Stiger dog alligevel betydeligt i graderne på arbejde og træder nu ind som minibossens højre hånd på fast fuldtid :bigsmile:

Og så skal jeg flytte igen!!! Min udlejer har simpelthen vist sig at være en værre gris... køkkenet er så ulækkert af gamle madrester på køkkenbordet, skægstubbe fra han har barberet sig derude osv. at jeg ikke kan leve i det. Kombineret med at fuglene skider overalt (hvorfor de også bliver jaget ud hvis de når at flyve ind til mig når døren bliver åbnet!). Nå ja og så er det åbenbart ikke altid han lige gider lufte hunden som to gange har skidt i gangen :crazy: Planen har hele tiden været at jeg skal flytte op i et værelse hos Niske, der skal dog lægges nye gulve først så i eftermiddag flytter dyrene, mig og det mest nødvendige om til bedsterne :4thumbup: De kære bedster trådte straks til og tilbød mig sofaen i kælderen indtil jeg flytter ind hos Sviske, hvad skulle man gøre uden familie? :wub:

Kost og diæt er en by i rusland for tiden da jeg ikke har kunnet lave mad til mig selv (jvf. ovenstående) så har levet af takeout den sidste lange tid :4pizza::4slap: Nå men det skal nok blive rettet op når jeg flytter om til ordnede og rene forhold :alright: Nu er der en uges ferie i jylland der skal overståes og så kan jeg forhåbentlig starte forfra på HST når jeg kommer hjem igen :4thumbup:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Lidt blandet:

Tillykke med forfremmelsen.

Ærgeligt med din udlejer og den nødvendige flytning. Det lyder faktisk heller ikke særligt lækkert så kan sagtens forstå at du gerne vil væk. Hundehømhømer og fugleklatter er ikke det mest tiltalende indendørs.

Tillykke med en god familie i baghånden.

Og hav en rigtig god ferie i Tysklandsodde.

Link to comment
Share on other sites

Lidt blandet:

Tillykke med forfremmelsen.

Ærgeligt med din udlejer og den nødvendige flytning. Det lyder faktisk heller ikke særligt lækkert så kan sagtens forstå at du gerne vil væk. Hundehømhømer og fugleklatter er ikke det mest tiltalende indendørs.

Tillykke med en god familie i baghånden.

Og hav en rigtig god ferie i Tysklandsodde.

Tak Gregers :bigsmile:

Så er det sidste aften i Jylland, en uges ferie der har budt på lidt af hvert... fx en meget meget våd bytur i fredags :4drunk: :4drunk: :4drunk: Husker ikke så meget andet end at det var total sjovt... og så fik jeg vist også givet lidt payback til nogle folk der ikke var så søde ved mig da jeg boede herovre i sin tid :innocent: :4whistling: :tongue:

Når nu jeg kommer hjem igen starter jeg på diæt og denne gang mener jeg det!!! :4signme: Kunne næsten ikke lyne de bukser jeg skulle have på i fredags :freaked: Nå ja det er vel ikke så underligt, har jo ikke fået andet end takeaway mad i 1-1½ måned . Dog er jeg da heldigvis endnu ikke vokset så meget som ham i "supersize me", men kan da godt se at jeg kunne ende på samme måde hvis ikke jeg nu slipper væk fra ham min udlejer :sneaky2: Nu kan jeg både komme i gang med at løbe igen, svømme ved amager strand og forhåbentlig få styrketrænet lidt :4thumbup: Det bliver nok med ret spredte opdateringer da bedsternes internet er den gode gamle slags der kører på samme linie som telefonen og kan ikke tillade mig at blokere den hver dag! Men før og efterbilleder kommer der også :w00t:

Hyggehejsa allesammen, og de der som jeg stadig har lidt ferie tilbage... Enjoy :cool:

Link to comment
Share on other sites

Takker MH :bigsmile:

Så er jeg tilbage i KBH. Ok det har jeg været nogle dage, men nu er jeg lige oppe og hente nogle ting på værelset og få pakket lidt i kasser (fuck jeg hader at pakke flyttekasser efterhånden :mad: ) og så kunne jeg jo lige opdatere :smile:

Fredag d. 4/8:

Fik endelig taget mig sammen til at komme i gang!!! :4jumpy: Det blev med en powerwalk og joggetur på lidt over 50 min. :walking: Kunne godtnok godt mærke at det er nogle dage siden jeg rigtig har lavet noget sidst så det var lidt hårdere end jeg havde regnet med :newtongue::chicken::raisebrow:

Men hva, det skal nok komme hurtigt igen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share