Tulles tossestreger


tulle
 Share

Recommended Posts

Åh herregud, da. Jeg kom først fri af dynerne 12:45.

Betaler så også for det "om lidt" når det :devil::rocketwhore: ur ringer lidt over seks for jeg kan jo ikke sove allerede nu :blink:

Føj, det kender jeg godt :w00t: Jeg har heldigvis aftenvagt i morgen :blush: Efter jeg sov hele dagen i søndags var jeg godtnok også ret smadret da jeg skulle op lidt i fire mandag morgen :wacko:

Men det er sq ikke altid helt nemt når man har vekslende arbejdstider :unsure: Svært at få en rytme synes jeg :eh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Torsdag d. 9/3:

"Træning" i fitness.dk:

Når træning er sat i gåseøjne er det fordi det ikke liiiige gik så godt i dag :chicken: Første øvelse, squat, gik sådan set ok bortset fra at jeg fik ondt i venstre inderlår, sådan en rigtig ubehagelig spænden :dry: Så den blev ikke kørt med de 50 kg jeg ellers kan klare i 5 x 5... og så til bænken... også lidt noget hø :nonono: der var ikke rigtig power i mig i dag :eh: Men da jeg så sad og tænkte nærmere efter kom jeg frem til jeg ikke har fået mere end knap 1200 kcal i går, og så er det vel egentlig ikke så mærkeligt :tongue: Men følgende udover bænk og squat kom jeg nogenlunde hæderligt igennem:

lat. raises

ass. pull ups

ass. dips

stabilisering i yderlårssjover

sit ups med 5 kg skive.

Og så må jeg vist hellere lige begynde at tænke over også at få nok at spise selvom jeg kører diæt :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 10/3:

Udover arbejde er i dag blevet hviledag... ikke helt med min gode vilje :sneaky2: Der er et eller andet der ser ud til at gå på omgang på arbejde, maveproblemer :cry: Startede i nat og fortsatte på arbejde i dag så må vist hellere bare passe sengen i aften :wink:

Link to comment
Share on other sites

TULLE :poking: , hvor er du?????????????????????

Ville lige sige tak for en hyggelig, og meget brugbar sludder forleden.

Håber du nød din fridag, og at du (og dyreparken :w00t: ) har det godt.

Knus Mette

BØH!!!! :4jumpy::tongue: Er skam ikke blevet helt væk :wink: Men sådan rent træningsmæssigt har der været nada at berette de sidste... 10 dage :blush::4whip: Arbejdet tager temmelig megen energi for tiden... OK det har det jo gjort i lang tid :rolleyes: Og så leder jeg jo med lys og lygte efter et sted at bo da jeg jo skal flytte fra kollegiet senest 1/8 hvilket også tager en hel del energi af den psykiske slags... Så altså, fysisk overskud har der ikke været. Heller ikke til madlavning så kører fortsat på en ret så usund kost. Ville sq gerne spise sundt og tabe mig, det vil bare ikke rigtig lykkes, men det er der jo kun én der kan gøre noget ved :innocent: :4whistling: Har vendt og drejet det meget i mit lille hoved den sidste tid og tror jeg skal tage en periode på overvejdende vegetarisk kost supleret med æg og mejeriprodukter for at få protein :unsure: For den kost jeg indtager nu er noget værre junk... færdiglavet lasagne lige til at smide i ovnen om aftenen, foccacia eller pølsehorn på arbejde fordi jeg aldrig får madpakke med og videre i samme dur :nonono: Trænger vist til noget næring med vitaminer i, så i dag var der storindkøb i bilkas grøntafdeling og nu er det ihvertfald ikke sunde fødevarer jeg mangler i køkkenet :4thumbup:

Og selv tak MH for den hyggelige snak, glad for at det er brugbart :bigsmile: Resten af fridagen blev brugt på... ingenting af den mest afslappe slags :4whistling: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 22/3:

SÅ skete der endelig noget! Havde fri i dag så tænkte dagen var ideel for både træning og til at forsøge at tage hul på nye kostvaner :4thumbup: Og lur mig om ikke begge dele er lykkedes :w00t:

Træning i fitness.dk:

bænk (5 x 5)

good mornings

row i maskine

seated leg press

stabilisation i yderlår :wacko:

lat. raises

cable curls

push down

cable crunches

En ret overraskende god energi, meget bedre end jeg havde forventet :4thumbup:

Dagens menu har bestået af: riskage med hytteost, 0,7 l. cocio light, grøntsager med holiday dip (rørt m. fromage frais) og ca 1/3 af en toblerone som lå i køleskabet... så er den udryddet og nu skal der ikke mere af den slags snask ind i huset det næste lange stykke tid :nonono::wink:

Det er ikke så meget jeg har fået at spise, men stod først op kl 13 :innocent:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 24/3:

Fridag igen :bigsmile: Og søreme om ikke jeg kom op og træne igen :w00t::tongue::pumpin:

Træning i fitness.dk:

dødløft (7 x 5 med stigende vægt)

bænk (5 x 5)

seated leg press

stabilliesering i yderlår

row i maskine

lat. raises

ass. dips

ass. chins

mave på swissball

En meget lille tur på sofacyklel, 15 min, så blev det for kedeligt :innocent: Overvejer at begynde at spinne lidt igen :unsure: Men først skal jeg lige lure lidt på timerne udefra og de forskellige instruktører og se om der er nogen der kører nogle ordentlige timer. Der er ihvertfald én som er total udelukket at jeg vil køre med: opvarmning i noget der ligner 3 x dobbelttakt og så en masse fryseture :nonono::crazy:

Ellers endnu en super træning med rigtig god energi :4thumbup:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Men først skal jeg lige lure lidt på timerne udefra og de forskellige instruktører og se om der er nogen der kører nogle ordentlige timer. Der er ihvertfald én som er total udelukket at jeg vil køre med: opvarmning i noget der ligner 3 x dobbelttakt og så en masse fryseture

Hæhæ - samme skeptiske indgang til spinning som jeg havde. Dog er alt der kommer i nærheden af fryseture, armbøjninger og andet "pjank" strengt forbudt i mit center, men lige den med at spotte efter dobbelt/trippeltakt kender jeg :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hæhæ - samme skeptiske indgang til spinning som jeg havde. Dog er alt der kommer i nærheden af fryseture, armbøjninger og andet "pjank" strengt forbudt i mit center, men lige den med at spotte efter dobbelt/trippeltakt kender jeg :laugh:

Hmm med de mellemrum der er mellem jeg kommer i centret for tiden går der vist noget tid inden jeg får luret på alle instruktørerne :blush: Har været på arbejde hver dag siden fredag!

Søndag, hvor jeg havde aftenvagt, var vækkeuret ellers sat til at jeg kunne komme ud på en god lang joggetur... men da jeg vågnede sagde den dér kraftige trommelyd mig at hvis jeg skulle ud ville det nok blive i en gummibåd :tongue:

I går, onsdag, blev det dog til lidt morgencardio :w00t: En jogge/powerwalk (med overvejende jogging) på 32 min. BIIIP hvor gik det ringe!!! :dry: Til gengæld går det rigtig godt med kosten efterhånden :4mewantfood: Får især gnasket gulerødder og agurk til den store guldmedalje :4eat: Også på høje tid, for det der møder mig i spejlet nu er en krop der bærer tydeligt præg af for lang tids laden stå til, har ikke været større siden før jeg blev syg for 9 år siden! Tror ikke det er helt urealistisk at jeg skal smide 5 kg fedt før jeg begynder at se fit ud :w00t: Men jeg har reduceret fedt%´en før og jeg kan såmænd nok også gøre det igen... :smile:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Hey Tulle.

Hvordan går det med det hele?

Husk at få tid til andet end arbejdet :smile:

Kh. Mette

Andet...???? :unsure: Hmmm nu det bliver bragt på bane synes jeg at jeg svagt mindes at der vist nok findes en verden udenfor arbejde... er ikke helt sikker, det er vist et stykke tid siden jeg har set dén verden sidst :blink::tongue: Hæhæ ja der bliver stadig brugt en del tid på jobbet! Men synes ligeså godt jeg kan tjene så mange penge som mulig inden jeg går over på fast månedsløn engang til sommer... SÅ(!!!) får det til gengæld også en ende, så har jeg kun 37 timer i ugen (tilmed ingen aftener eller weekender) og ellers skal jeg enten have tilsvarende fri eller dobbelt timeløn :shades:

Og så er jeg inviteret med til paris i uge 21 :w00t: Den søde sviske fik et godt tilbud på fly og hotel så vi skal en lille flok afsted i 5 dage, glæder mig for vildt :wootdance:

:laugh:

Nå ja og i onsdags blev det faktisk til en 35 min løbetur :w00t: Hvor stort :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 12/4:

En lille løbetur på 20 min. blev det til denne dag :w00t: Ville godt have haft en længere tur, men var lidt presset da vi havde arrangeret surprise-du-skal-ikke-hjem-du-skal-med-ud-at-spise-fødselsdags ting for chefen på arbejde :4mewantfood:

Torsdag d. 13/4:

En morgenpowerwalk på 40 min. :walking:

Der er ved at komme ok styr på kosten... så mangler jeg bare at få træningen med :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 14/4:

En bette morgen løbetur på 23 min. :bunny: Kom som altid for sent ud af døren til at nå en ordentlig tur inden jeg skulle på arbejde :nonono::rolleyes:

Lørdag d. 15/4:

Var fridag og havde rigtig glædet mig, nu var der eeeendelig tid til at komme i centret og få styrketrænet :superman: og får ordnet en masse andre ting. Vågnede lidt omtumlet i morges og tænkte hvad der mon havde vækket mig :blink: Det var så tlf og kl var halv seks!!! Sygemelding på arbejde... hvad fanden ligner det at melde sig syg kl 5, en time før man skal møde??? :dry: Nå, men altså Tulle afsted på job til kl 14 og da jeg kom hjem stod der kun en ting i hovedet på mig: soooooove :sleeping: Havde først lagt mig til at sove kl 2.30 i nat så var pænt smadret! Så nu er træning igen udskudt, denne gang til tirsdag så må jeg se om jeg faktisk får mulighed for at komme afsted dér :unsure::smile:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 18/4:

Saftsuseme om ikke jeg har fået lov at have min fridag i fred :w00t::tongue: Og fri i morgen også, det´altså helt vildt :laugh:

Men styrketræning blev det ikke til :blush: Skulle i banken og blev ringet op og skulle ud og se på et værelse. Et rigtigt lækkert værelse faktisk, men ham der skulle af med det havde liiige glemt at skrive i sin annonce at det kun er 4 mdr man kan leje det så videre i boligjagten :wacko: Midt i alt det blev der dog tid til at være aktiv :cheer:

Først kombineret cykel- og gåtur til og fra banken :bike:

Senere en løbetur :banana: 30 min. og ca. 10 min powerwalk indimellem :walking:

Link to comment
Share on other sites

Hej Tulle.

Tak for din hilsen i min log.

Tak det skrider fremad med opgaven. Det står stille i perioder for så pludselig at rykke rigtig meget. Sjov process :laugh: . Jeg arbejder klart bedst under pres, og da jeg absolut ikke føler mig presset bliver jeg stresset. Jeg kan dog sagtens se det komiske i situationen, og der får mig ned på jorden igen :tongue:

Hvad mangler du af bolig, og fra hvornår? Jeg kan da lige slå lyttelapperne ud i omgangskredsen

Link to comment
Share on other sites

Hej Tulle.

Tak for din hilsen i min log.

Tak det skrider fremad med opgaven. Det står stille i perioder for så pludselig at rykke rigtig meget. Sjov process :laugh: . Jeg arbejder klart bedst under pres, og da jeg absolut ikke føler mig presset bliver jeg stresset. Jeg kan dog sagtens se det komiske i situationen, og der får mig ned på jorden igen :tongue:

Hvad mangler du af bolig, og fra hvornår? Jeg kan da lige slå lyttelapperne ud i omgangskredsen

Er spændt på hvordan din opgave bliver og hvad du får :w00t: Husk nu at sige til hvis der er nogle spørgsmål jeg evt. kan hjælpe med! :4thumbup:

Ihhh jo flere lyttelapper jo bedre :alright: Har i lang tid forsøgt at finde en andel, men det har jeg mere eller mindre opgivet... så nu søger jeg bare en lejlighed, et værelse, et eller andet :eh: Et sted hvor mine små kræ også er velkomne :wub::wink: Bare tag over hovedet, da jeg skal flytte fra kollegiet senest 1/8.

Så hvis du hører noget sig endelig til :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Fridag onsdag, yeah right, vidste det var for godt til at være sandt :blink: Så ingen styrketræning der heller :nonono: Efter arbejde skulle jeg en tur til Brønshøj for at se på et værelse. Det var rigtig dejligt, hos en sød pige og hendes lille legesyge hund, lige noget for mig :4thumbup: MEN ved nærmere undersøgelse af transport muligheder fandt jeg ud af at jeg ville være nødsaget til at tage natbus kl 03 når jeg skal åbne på arbejde, hvilket formentlig bliver fast hver anden uge omkring august så det bliver nok lige i overkanten, desværre :cry:

I går gik turen så til Nørrebro og se på et værelse. Højt til loftet, 20 kvm, men det var med skråvægge og kun et meget lille vindue... og så skråt over for min x og det synes jeg ikke der er 4500 kr værd i måneden :tongue:

I morgen skal jeg så til Østerbro. Om ikke andet får jeg da set på byen i disse dage :bigsmile: Men håber at det i morgen giver pote så jeg snart kan koncentrere mig om andet udover boligsøgning og arbejde :wink:

Link to comment
Share on other sites

Så har Tulle fået bolig :4thumbup: Flytter inden for den næste måned til Østerbro!!! Godtnok kommer jeg til at spænde livremmen ind da lejen er høj, men så har jeg ihvertfald et sikkert tag over hovedet og så kan jeg jo søge noget billigere når jeg falder på plads :wink:

Melder mig også ud af fitnessdk, nu har jeg ikke været der en måned og kan se at fitnessworld der også ligger på østerbro er noget billigere så deeet :cool:

Så er dét ihvertfald på plads :cooldance:

Nu håber jeg bare at folk snart holder op med at melde sig syge i tide og utide på arbejde så jeg rent faktisk også får tid til at flytte :dry::blink:

Link to comment
Share on other sites

En lille opdatering på boligsituationen: har på falderebet takket nej til det på østerbrogade, det var simpelthen for dyrt :unhappy: Onsdag var jeg til "samtale" hos en fyr der lejer et værelse på samme størrelse ud på vesterbrogade, 1000 kr billigere i måneden :w00t: Han havde dog flere der havde meldt sig som mulige lejere så det er ikke sikkert jeg er heldig at blive "den udvalgte", men man har vel lov at håbe... :sneaky2:

I dag er der endelig sket noget aktivt i mit liv :4jumpy: En lang rask gåtur på 65 min. :walking: Fantastisk vejr :sun:

Link to comment
Share on other sites

lørdag d. 29/4:

En rask gåtur:

Igen i dag stod den på :walking: Havde planlagt en ca. 70 min. rute hvor jeg så kunne slå vejen ind om bilka og få handlet på vej hjem... Sidst jeg gik denne tur, som går ud over naturområdet på vestamager, var en gang sidste sensommer. Og helt huske den kunne jeg åbenbart ikke :blush: Fik ihvertfald drejet forkert på en af stierne hvilket bragte mig ud på noget af en omvej :w00t: En 50 min. omvej :tongue: Så da jeg endelig stod ved fields havde jeg trasket afsted i 1 time, 59 min og 23 sekunder :laugh: Meget heldigt havde jeg netop i dag taget en flaske vand med i tasken :4thumbup:

Og mp3´eren var netop kommet ud af opladeren :headphonedance:

Ja så fik jeg da ihvertfald frisk luft og motion i dag :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 2/5:

En smule aftencardio efter arbejde: 30 min. rask gåtur :walking:

Mine skinneben er stadig lidt mærkede efter turen i lørdags :sneaky2: Regner dog med at få fyret flere gåture af i den kommende tid. Fantastisk dejligt at komme ud og få luft på den måde. Har vist også brug for det, al det her boligrod har efterhånden gjort mig i et lidt touchy humør til tider :blush: Så nu holder jeg pause i søgeriet denne uge, kan ikke lige overskue at sende flere mails eller ringe til flere fremmede folk lige nu, man bliver helt bims i bøtten til sidst synes jeg :wacko: Så resten af ugen afholdes uden boligbekymringer :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 3/5:

Lidt aftencardio:

Tænkte jeg ville lægge lidt jogging ind i aftenens gåtur der foregik i skumringen på vestamager. Men det endte med ret så meget jogging, eller faktisk løb :firebounce: Det gik simpelthen så godt da jeg efter at have gået mig varm begyndte at jogge at jeg løb det meste af vejen, stik mod forventning :4thumbup: Nød bare det overraskende flow!!! Udover at det bare gik som smurt blev det også en fed naturoplevelse. Pludselig kunne jeg i det tiltagende mørke se et rådyr komme frem og stå på tværs af stien ca 100 m fremme. Den stod og vejrede og lyttede så stoppede helt op for ikke at skræmme den. Kort efter løb den ind på en eng og efter den kom 4 til. Senere fik jeg lidt af et chok da noget jeg troede var en mørk plet på vejen pludselig tog et langt hop ind foran mig :freaked: "jamen godaften hr skrubtudse" :laugh: Fik også set en enkel hare og en hønsefugl af en art som jeg ikke kunne skelne i mørket... Bedste tur jeg har været på længe :alright::bigsmile:

Og nå ja, tiden blev 1.05.33, heraf ca 40 min løb.

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 3/5:

Lidt aftencardio:

Tænkte jeg ville lægge lidt jogging ind i aftenens gåtur der foregik i skumringen på vestamager. Men det endte med ret så meget jogging, eller faktisk løb :firebounce: Det gik simpelthen så godt da jeg efter at have gået mig varm begyndte at jogge at jeg løb det meste af vejen, stik mod forventning :4thumbup: Nød bare det overraskende flow!!! Udover at det bare gik som smurt blev det også en fed naturoplevelse. Pludselig kunne jeg i det tiltagende mørke se et rådyr komme frem og stå på tværs af stien ca 100 m fremme. Den stod og vejrede og lyttede så stoppede helt op for ikke at skræmme den. Kort efter løb den ind på en eng og efter den kom 4 til. Senere fik jeg lidt af et chok da noget jeg troede var en mørk plet på vejen pludselig tog et langt hop ind foran mig :freaked: "jamen godaften hr skrubtudse" :laugh: Fik også set en enkel hare og en hønsefugl af en art som jeg ikke kunne skelne i mørket... Bedste tur jeg har været på længe :alright::bigsmile:

Og nå ja, tiden blev 1.05.33, heraf ca 40 min løb.

Det er bare så skønt at opleve, gør virkelig turen meget bedre :smile:

Noget nyt på boligfronten?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share