Tulles tossestreger


tulle
 Share

Recommended Posts

Det er bare så skønt at opleve, gør virkelig turen meget bedre :smile:

Noget nyt på boligfronten?

yepper, det er helt fantastisk :4thumbup: Og så at man kan opleve det kun 15 min fra kbh centrum :w00t:

Nej stadig intet nyt ang. bolig. Skal ud og kigge på noget her i aften, et værelse her på amager. I en villa med have hvor mine dyr kan gå og spise græs som ejeren sagde. DÈT er jo lige noget der tiltaler jegelskerminedyrogdeskalhavedetbedsteafdetbedste-tullen :tongue: Men nu må jeg se stedet og udlejeren og se om det bliver dér :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mandag d. 8/5:

Efter 7 arbejdsdage i træk var det endelig fridag i dag :firebounce: Faktisk har jeg kun to arbejdsdage i denne uge :bigsmile: Besluttede at dagen skulle bruges på noget vildt... noget spontant... noget udover det sædvanlige... jeg tog op og styrketrænede :w00t::laugh:

Træning i fitness.dk:

Følgende øvelser fik jeg kørt:

lunges

bænk

rumænsk DL

lat. raises

stiff armed push down

cable curls

push down

mave tamtam

Og så til noget cardio, og hvad er vel mere lækkert på en dag som denne end en svømmetur? :alright:

Det blev til 50 baner af (fandt jeg senere ud af da jeg spurgte personalet om længden) 15 meter, det er ganske OK. Lækkert var det ihvertfald :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Nej stadig intet nyt ang. bolig. Skal ud og kigge på noget her i aften, et værelse her på amager. I en villa med have hvor mine dyr kan gå og spise græs som ejeren sagde. DÈT er jo lige noget der tiltaler jegelskerminedyrogdeskalhavedetbedsteafdetbedste-tullen :tongue: Men nu må jeg se stedet og udlejeren og se om det bliver dér :smile:

Og øhhh... det bliver det så ikke :unhappy: Huset var meget misligeholdt og trængte til grundig rengøring og haven var halvt ukrudt der nok engang har været græs og halvt losseplads fyldt med gamle cykler, brædder, diverse plasticafald osv.

Manden var såmænd ellers meget flink og kunne ikke engang få mig selv til på stedet at sige nej tak så sagde jeg ville tænke over det og give besked i morgen :blush: Jeg er altså lidt en kylling nogen gange :chicken::nonono::innocent:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 10/5:

Dagens optur:

cardio:

Da jeg er plaget af andendagsdoms droppede jeg mine intentioner om styrke, var ret sikker på jeg ville være for pivet til at kunne løfte mere end 2 kg i nogen øvelse :tongue: I stedet pakkede jeg badetøjet og tog i fitness.dk.

Det blev i dag til: 150 baner i stille og roligt tempo. Det må jo være 2,25 km :superman: Super lækkert, men kunne godt mærke til sidst at nu syntes lænden altså det var på tide at stoppe :poking::wink:

Og dagens nedtur.... :unhappy: Jeg har bragt min lidt brede ryg (og brede bygning i det hele taget på bane før). Efter svømningen gik jeg lige ind i H&M. Fandt to kjoler jeg lige ville prøve. Den ene i ren bomuld sad så stramt at jeg lignede en indsnøret bayonneskinke (eller hvordan man nu staver det) og den anden havde noget strækstof og lynlås foroven (og havde ikke taget str small eller noget, det var large!). Det til trods kunne jeg ikke lyne den op :mad: Jeg stod altså helt klart bagest i køen da der blev delt pigekroppe ud... hvis jeg overhovedet var i køen :unsure::nonono:

Målte lige af ren interesse mig selv om ryggen/brystet lige under armhulen da jeg kom hjem... 101 cm, det er ca det samme som om hofterne :w00t: Og der er ikke brysterne der gør målet så stort, kan knap udfylde en a-skål... Nå ja ja jeg kan ikke lave så meget om på det da det ikke er overkroppen mit fedt sidder på så der er ikk noget at gøre ved det :smile: Bare besværligt i forhold til tøj...

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 10/5:

Dagens optur:

cardio:

Da jeg er plaget af andendagsdoms droppede jeg mine intentioner om styrke, var ret sikker på jeg ville være for pivet til at kunne løfte mere end 2 kg i nogen øvelse :tongue: I stedet pakkede jeg badetøjet og tog i fitness.dk.

Det blev i dag til: 150 baner i stille og roligt tempo. Det må jo være 2,25 km :superman: Super lækkert, men kunne godt mærke til sidst at nu syntes lænden altså det var på tide at stoppe :poking::wink:

Og dagens nedtur.... :unhappy: Jeg har bragt min lidt brede ryg (og brede bygning i det hele taget på bane før). Efter svømningen gik jeg lige ind i H&M. Fandt to kjoler jeg lige ville prøve. Den ene i ren bomuld sad så stramt at jeg lignede en indsnøret bayonneskinke (eller hvordan man nu staver det) og den anden havde noget strækstof og lynlås foroven (og havde ikke taget str small eller noget, det var large!). Det til trods kunne jeg ikke lyne den op :mad: Jeg stod altså helt klart bagest i køen da der blev delt pigekroppe ud... hvis jeg overhovedet var i køen :unsure::nonono:

Målte lige af ren interesse mig selv om ryggen/brystet lige under armhulen da jeg kom hjem... 101 cm, det er ca det samme som om hofterne :w00t: Og der er ikke brysterne der gør målet så stort, kan knap udfylde en a-skål... Nå ja ja jeg kan ikke lave så meget om på det da det ikke er overkroppen mit fedt sidder på så der er ikk noget at gøre ved det :smile: Bare besværligt i forhold til tøj...

Ved du hvad Tulle. De der størrelser kan du slet ikke regne med. Jeg prøvede forleden et par shorts og en bikini, begge fra Quiksilver. Shortsene var en medium, og bikinien måtte jeg have i en XL!!! Og det var ikke pga skålen, desværre :tongue: .

Og i øvrigt ser du altså ikke bredrygget ud :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ved du hvad Tulle. De der størrelser kan du slet ikke regne med. Jeg prøvede forleden et par shorts og en bikini, begge fra Quiksilver. Shortsene var en medium, og bikinien måtte jeg have i en XL!!! Og det var ikke pga skålen, desværre :tongue: .

Og i øvrigt ser du altså ikke bredrygget ud :smile:

Tak for opmuntringen :bigsmile::4winkkiss:

Og så dagens cardio part II:

En rask gåtur på 50 min. her til aften :walking: :walking: :walking:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 12/5:

I går blev der ikke noget decideret træning, men fik først en cykeltur til christianshavn og en super hyggelig tur på christiania med Arne :bigsmile: Derefter hjem igen.

Så en uplanlagt tur til Enghavevej og se på et værelse.

I dag blev en planlagt morgengåtur skiftet ud med en længere cykeltur. Først til amagerbrogade og hæve penge, derefter over rådhuspladsen, ad vesterbrogade og så ned på Enghavevej og betale depositum, så NU er boligjagten definitivt slut :4thumbup:

Har fundet et værelse på 16 kvm. hos en sjov gut, meget alternativ og spitituelt interesseret. Og så har han: en hund, en papegøje, en nymfeparakit, to skildpadder og guldfisk, så det bliver ren minizoo, lige noget for mig :wub: Og så får jeg det superbilligt!!! Så nu er Tullen glad :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Og dagens nedtur.... :unhappy: Jeg har bragt min lidt brede ryg (og brede bygning i det hele taget på bane før). Efter svømningen gik jeg lige ind i H&M. Fandt to kjoler jeg lige ville prøve. Den ene i ren bomuld sad så stramt at jeg lignede en indsnøret bayonneskinke (eller hvordan man nu staver det) og den anden havde noget strækstof og lynlås foroven (og havde ikke taget str small eller noget, det var large!). Det til trods kunne jeg ikke lyne den op :mad: Jeg stod altså helt klart bagest i køen da der blev delt pigekroppe ud... hvis jeg overhovedet var i køen :unsure::nonono:

Du er godt nok velsignet med utilfredshedens nådegave. :nonono:

Du er et både smukt og feminint godt sammenskruet stykke pigebarn med hjertet på rette sted, hvis største fejl er at du ikek selv ved det! :4thumbup:

Hvis en eller anden småt begavet designer-bøsse i en blandingsrus af stesolider, coke og jägermeister-shots har fejldesignet og fejlmærket noget tøj, så må du altså ikke lade det går dig på. :nonono:

Cool du har fundet en hippie-hybel forresten. :tongue:

Sommer-hilsener fra det ikke så mørke Jylland! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Du er godt nok velsignet med utilfredshedens nådegave. :nonono:

Du er et både smukt og feminint godt sammenskruet stykke pigebarn med hjertet på rette sted, hvis største fejl er at du ikek selv ved det! :4thumbup:

Hvis en eller anden småt begavet designer-bøsse i en blandingsrus af stesolider, coke og jägermeister-shots har fejldesignet og fejlmærket noget tøj, så må du altså ikke lade det går dig på. :nonono:

Cool du har fundet en hippie-hybel forresten. :tongue:

Sommer-hilsener fra det ikke så mørke Jylland! :cool:

Tak søde Klaus :4winkkiss: Du har altså den mest fantastiske måde at udtrykke dig på (småt begavet designer-bøsse i en blandingsrus af stesolider, coke og jägermeister-shots har fejldesignet og fejlmærket noget tøj...) :rofl2:

Og tak for tillykket, hippie-hybel tror jeg måske ikke er helt ved siden af :tongue: Men det skal nok blive godt, papegøjen er allerede blevet ret vild med mig :bigsmile: Ham der boede der før var også fra jylland og har lært den at sige "go daw" så mon ikke der er grundlag for jeg kan få lært den noget mere jysk :blahblah::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Men det skal nok blive godt, papegøjen er allerede blevet ret vild med mig :bigsmile: Ham der boede der før var også fra jylland og har lært den at sige "go daw" så mon ikke der er grundlag for jeg kan få lært den noget mere jysk :blahblah::laugh:

Hvis mængden af ord fjerkræet bliver udsat for er ligefrem proportionalt med antallet af ord den lærer, så skulle der være basis for et veritabelt kvantespring frem i dens ordforråd. :tongue::biggrin:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Hvis mængden af ord fjerkræet bliver udsat for er ligefrem proportionalt med antallet af ord den lærer, så skulle der være basis for et veritabelt kvantespring frem i dens ordforråd. :tongue::biggrin:

Hvad er det du antyder???? :blink::innocent::innocent::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 13/5:

Morgencardio:

En omgang blandet powerwalk og jogging, 58 min. Dejlig tur, men det var hårdt i dag, er bare bedre til at løbe når det er lidt køligere, mine lunger arbejder ikke godt sammen med varme :sneaky2::smile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 14/5:

Træning i fitness.dk:

Blev en kort omgang, sov alt for længe i dag og skal i gang med oprydning og gerne få overblik over pakning osv. :smile:

patpress i maskine

hip extensions

db shoulder press

stiff arm pull down

cable wood chops

db preacher curl

lidt blandet triceps

cable crunches

Det var så det, nu skal mutter i gang med kost og spand, suk... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 16/5:

I går var min lille ferie slut, skulle på arbejde igen. Tiden gik egentlig ret hurtigt deroppe, men hvor var jeg bare smadret da jeg kom hjem :blink::sleeping: I dag havde jeg så fridag (skal arbejde resten af ugen) og den blev bla. brugt på lidt træning :pumpin:

Træning i fitness.dk:

chestpress i maskine

seated leg press

db shoulder press

stiff arm pull down

ez bar curls

push down

cable crunches

Har ikke været i det bedste humør i dag og det smittede lidt af på træningen :blush: Da jeg havde pakket min taske havde jeg lige pludselig slet ikke lyst, men tvang nærmest mig selv lidt :4whip: Så lidt blev det trods alt til :smile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 21/5:

Et par dage siden der er sket noget siden sidst, har haft en del om ørerne med arbejde o.l. :rolleyes:

I dag skete der så endelig noget igen :tongue:

Morgencardio:

En lille kombineret jogge/powerwalk-tur på 28 min. Dejligt at være afsted igen :4thumbup:

Nu står den så på pakning af kuffert, i morgen tager jeg på en lille ferie i Paris sammen med den kære Niske, glæder mig for vildt :firebounce::firebounce::firebounce:

Og så lidt oprydning da viceværten kommer og fodrer dyreparken og som det ser ud nu synes jeg måske ikke han skal se det :blush::innocent::wink:

Link to comment
Share on other sites

I´m baaaaaack :tease:

Tak Gregers, for din hilsen :bigsmile:

Det var skønt med en ferie og aldeles underholdende i Niskes selskab :rofl2:

Har aldrig været i Paris før så det var en stor oplevelse. Vi havde ikke så mange dage, men fik da travet temmelig meget rundt i byen og set Eifeltårnet, Triumfbuen, Nortre Dame og Mona Lisa inde på Louvre. Blev dog ikke til så meget museumsvandring som især Niske havde ønsket, der var aaaalllt for mange mennesker desværre :unhappy:

Fik også kværnet aldeles meget mad :4mewantfood: Og is :icecream: Men når der både er Häagen daaz og Ben & Jerry boder kan man jo ikke sige nej :innocent: Så nu står den vist på diæt hvis jeg overhovedet skal gøre mig forhåbning om at kunne vise mig i andet en tshirt på stranden til sommer :4whistling: :wink:

Over og ud fra en træt turist-Tulle :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 30/5:

Ingen diæt uden træning :wink: Ville egentlig være startet med en løbetur i går, men var helt færdig da jeg startede ud efter min ferie med en åbnevagt og selvfølgelig ikke kunne sove natten til i går :dry: Så det blev i stedet i aften, efter en lidt for lang morfar på sofaen (mig og så mit sovehjerte :sleeping::w00t::tongue: ). Faktisk blev det midnat inden jeg kom afsted, men det var total lækket, stille på vejene og lige den rette temperatur :4thumbup:

Det blev så til: 39 min. jogging. Super lette ben og en overraskende energi :firebounce::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Åhhhhhhhhhhhh, hvor kunne man da godt trænge til sådan en tur...

Hvor dejligt!!! :firebounce::firebounce::firebounce:

Har du lyst at lufte lidt om hvad du er kommet frem til i løbet af opgaveskrivningen??? Er jo lidt nysgerrig :wink:

Hvis du har lyst til at læse projektet kan du bare sende en PM med din mail, kunne være super med feedback :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Sådan! :superman: .....og iøvrigt velkommen hjem fra ferie - det lyder sleeeeet ikke dårligt med sådan en tur til Paris!! :w00t::icecream: :4thumbup: :bigsmile::tongue4:

Det var absolut heller ikke dårligt :bigsmile: :4thumbup:

Åhhhhhhhhhhhh, hvor kunne man da godt trænge til sådan en tur...

Hvis du har lyst til at læse projektet kan du bare sende en PM med din mail, kunne være super med feedback :w00t:

Ok du hører fra mig :4signme::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 1/6:

19 min. jogging var hvad det kunne blive til i dag :dry: Ovenpå ferie er jeg smækket på vagter til den store guldmedalje da vi har 3 nye som skal læres op og da jeg, udover chefen og souchefen, nu anses som bedste og mest kompetente medarbejder ( :w00t: ) står jeg for alle aftenvagter med de nye!!! Men så snart de er lært op er der så udsigt til meget færre aftenvagter til mig :tongue: Nå arbejdet kalder... igen :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share