REN ONDSKAB, styrkeløft 2006


Prehn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

så er det bare om at komme igang. Du kan forsøge dig med elefanter, det er en tough øl

Ja, er også godt igang :4thumbup: Jeg fandt dog en endnu mere tough øl som jeg købte. En Årgangsøl fra Harboe. 10%Alcohol. Svare til 2 1/4d genstand :cool:

Har den dog stadig til gode og sidder og varme op med Alm. tuborg som som dog er knap så tough :blush: Men må alligevel give lidt startstyrke i dø'løften :superman:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning:

squat:

100/2

120/2

140/2

lav box m. kæder (+38kg):

100/2,2,2,2,2,2,2,2,2

bænkpres:

70/3,3,3,3,3

- alle med stop

dødløft:

110/3,3

135/1,1,1,1,1,1,1,1

+ vom, legextensions

ok træning, farten var fin i alle løft. Dog lavede jeg et stunt i squat da stangen lige pludselig trillede ned ad ryggen på et af sættene fra boksen, så mine arme og skudlre kom i en lidt akavet position. Jeg fik dog moslet den op igen og fik racket stangen. Jeg havde dog lidt ondt i højre skulder under bænken - kan have skyldtes førnævnte stunt. jeg håber bare den er klar til at gå i trøjen på onsdga og bænke til ligaen. Alt andet ville fandme være untough

Link to comment
Share on other sites

thepaintrain <-- god ide :4thumbup:

dagens træning:

bænkpres:

80/3,3

100/2

110/1

140/1(trøje, 8cm klods)

140/1(trøje, 4cm klods)

152,5/1(trøje)

157,5/1(trøje)

162,5/1(trøje)

8cm klods:

120/2

130/1

140/1

12cm klods:

152,5/1

162,5/1

16cm klods:

170/1

180/miss(dårlig bane, UNTOUGH :nonono: )

-alt kørt med stop, med undtagelse af sættet på 110 raw, og de 2 på 140 m. trøje og klods

+ chins, tate press, hammer curls

ok træning. Min skulder har ikke noget mod løft fra klods og i trøje. Tilgengæld gør det ondt når jeg raw bænker. Jeg må selvfølgelig gøre nogle tiltag for at få orden i skulderen igen. Rent træningsmæssigt smider jeg en del reps bare med stangen ind på fredag for at få noget blod igennem og så får den med noget let bænk på 70-80kg på mandag og så ellers hvile op til ligaen d. 28, hvor je gskal bænke. Derefter må jeg se hvordan det ser ud, måske medføre det at alt tung træning op til DM er henlagt til trøje og klods, hvilket jeg dog helst gerne vil undgå.

Med hensyn til føden må den få med en masse c vitamin, og msm+glucosammin. Desuden får den også noget tryk akupunktur(trykker istedet for at stikke nåle i. Ikke helt så effektivt, men har stadig en virkning) - måske smutter jeg også lige til rigtig akunktør.

Link to comment
Share on other sites

dagens træning:

squat:

120/2

150/2

175/2(bælte, ½dragt)

200/2(bælte, ½dragt, knæbind)

225/2(fuldt udstyr) - lorte løft, kom kun halvt eller kvart ned :crazy:

215/1(bælte, ½dragt, knæbind) - så kunne jeg komme ned - nogenlunde løft

235/1(fuldt udstyr) - lorte løft. Kom dog til vandret, men brugte alle kræfterne på at komme ned, så det blev ikke så pænt

bænk:

20/15,15,15 - skulle lige have lidt blod igennem

dødløft:

110/3

140/2

160/2,2,2,2

snatch grip deadlift:

130/8,8

+ vom, legextensions

jeg løftede i min gamle 42er idag i squatten. Stropeprne var ret stramme, hvilket åbenbart ikke passede mig så godt. Ihvertfald syens jeg bedre om min 40er der er strammere omkring hofte og lår, men med lidt løsere stropper. Eller også er det bare fordi jeg ikke har løftet i fuldt udstyr siden oktober. Jeg har indtil videre planlagt 4 gange mere i squat udstyr inden DM, men skal lige tage mig lidt sammen hvis jeg skal få det til at spille

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share