REN ONDSKAB, styrkeløft 2006


Prehn
 Share

Recommended Posts

dagens træning:

squat:

120/2

150/2

175/2(bælte, ½dragt)

200/2(bælte, ½dragt, knæbind)

225/2(fuldt udstyr) - lorte løft, kom kun halvt eller kvart ned :crazy:

215/1(bælte, ½dragt, knæbind) - så kunne jeg komme ned - nogenlunde løft

235/1(fuldt udstyr) - lorte løft. Kom dog til vandret, men brugte alle kræfterne på at komme ned, så det blev ikke så pænt

Det var da lidt tamt i squatten hva? ja det kan godt gå skide godt Raw men i fuldt udstyr blir det lort når man ikke har øvet det længe :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

L^P <--- ingen grund til at male fanden på væggen. Den måde dragten trak i mig på er noget anderledes end jeg er vant til fra 40eren, så det kan være det ser helt anderledes ud når jeg får den på igen. Nu ville jeg ikke prøve det af, men det kunne jo rent faktisk være jeg havde lit nemmere ved det hvis jeg var gået højere, for mistede noget af luften på vej ned, fordi det var så tought for mig at komme ned. Og så er det jo kun første gang i udstyret. Med andre ord - jeg skal nok få bedre styr på det inden DM, det er jeg sikker på :wink:

Link to comment
Share on other sites

L^P <--- ingen grund til at male fanden på væggen. Den måde dragten trak i mig på er noget anderledes end jeg er vant til fra 40eren, så det kan være det ser helt anderledes ud når jeg får den på igen. Nu ville jeg ikke prøve det af, men det kunne jo rent faktisk være jeg havde lit nemmere ved det hvis jeg var gået højere, for mistede noget af luften på vej ned, fordi det var så tought for mig at komme ned. Og så er det jo kun første gang i udstyret. Med andre ord - jeg skal nok få bedre styr på det inden DM, det er jeg sikker på :wink:

Rolig Jacob :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tak for kampen :4mewantfood: er du gal jeg er ikke meget værd nu, Marc han viste ubehagelig form idag på restauranten :blink: puhaa 9½ fad, lige ved og næsten med de 10 :4thumbup: :laugh:

Kan vi ikke få lidt flere facts om den battle? Hvilke dicipliner blev der dystet i og hvordan klarede de enkelte sig? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

squatF <---- vi tog 4 mand på Fiesta Mexicana på Frederiksberg Allé. Vi blev enige om at vi måtte se om vi kunne slamme 10 af deres fade med burritofyld. Vi allesammen havde det mildt sagt temmelig dårligt da vi var nået til 9,5 :crazy:

Link to comment
Share on other sites

squatF <---- vi tog 4 mand på Fiesta Mexicana på Frederiksberg Allé. Vi blev enige om at vi måtte se om vi kunne slamme 10 af deres fade med burritofyld. Vi allesammen havde det mildt sagt temmelig dårligt da vi var nået til 9,5 :crazy:

hahahahahaahhaha :4thumbup: jeg er totalt færdig nu, og dennis magtede ikke andet end at ligge på sin Sofa, INGEN af os kunne trække vejret ordentligt efter 9½ fad HAHAHAHAHA :laugh: SÅ har man fandeme overspist lol :4thumbup: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

liga turnering første runde:

devar den sædvanlige tjans, bænkpres for førsteholdet. vejede ind på 89,2.

155 - godkendt

165 - godkendt, sejlede gevaldigt, men reddede den i rutineret stil og fik lavet lockouten helt lige, men lå elelrs temmelig skævt på bænken til sidst :laugh:

172,5 - godkendt(PR+2,5kg). Var lidt heldig, for løftede røven en anelse, hvilket den ene dommer også bemærkede, men godkendt 2-1.

fik også kørt lidt lats bagefter.

det var temmelig tilfredsstillende både for holdet og jeg selv at jge trods skulderskaden fik hevet en PR hjem. Det gør temmelig ondt når jeg bænker raw, men det hjælper en god del at få trøjen på, hveldigvis.

Iøvrigt var der en fed stemning til stævnet

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share