jarvig13


jarvig13
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Hmmmmmm, har været på Bornholm i en uge. Er nu tilbage! :) Bornholm er sq en flot ø. Disse områder er lækre: Hammerhus (området), Hammersø, Heligdomskliterne, paradisbakkerne, Alminidinge-skov og Dueodde. Det findes ikke bedre i DK. Men hold kæ.. hvor Bornholm en død ø. Ingen mennesker, ingen biler, ingen cafeer osv. Ævvvvvvvvv. ;)

Nå, men jeg vender tilbage med en update på min log imorgen. Problemer med at skrive indlæg da jeg var VIP'er :bblush: , travlhed og tur til Bornholm (uden at kunne komme i nærheden af netadgang), har gjort min log noget mangelfuld de sidste to uger. :huh:

Og mht. hende der den søde: Det går vidt som det skal, dog ikke 100 % sikker. :)

Har savnet Jer allesammen !!! :D

Link to comment
Share on other sites

Okay så må det være tid til en opdatering

21.8.

Løb

Distance: 4,6 km

Tid: 26.25

Hastighed: 10,5 km/t

Bemærkning: Lang tid siden, kan ikke huske bedømmelsen

23.8

Løb

Distance: 3,6 km

Tid: 20.47

Hastighed: 10,4 km/t

Bemærkning: Skulle af sted på ferie, så det blev til en kort tur

27.8

Løb

Distance: ?

Tid: 22.41

Hastighed: ?

Bemærkning: Kunne ikke opmåle ruten da jeg kom hjem (vejene var ikke på Kraks kort)

1.9

Løb

Distance: 4,6

Tid: 27.32

Hastighed: 10,0 km/t

Bedømmelse: :banana::banana:

Bemærkning: Benene var godt nok tunge. Desuden kan man jo ikke skjule overfor sig selv, at ferieperioden har været styg ved vægten. 4 ekstra kg over hele sommeren, heraf 1-2 kg på Bornholmsferien. Øv øv øv.

Fremtiden

Nu må der igen strammes op. Både mht. cardioen og kosten. Skal gerne tabe 4 kg over efterårsmånederne og kondition skulle gerne ordentligt i vejet.

Vil desuden meget snart begynde på styrketræningen. Eneste minus her er, at den jeg gerne vil træne med, nok ikke er klar lige med det samme – men det er noget der må forhandles om.

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en dårlig undskyldning (hvilket det strengt taget vel også er <_< ), men psykisk/følelsesmæssigt er jeg ikke oppe at svinge i øjeblikket, :ugone2far: så træningen i denne uge bliver nok noget sparsom/mangelfuld.

På mandag er der afklaring på fremtiden, og så begynder træningen. :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Der er vist kun en ting at sige til eksistensen :devil: :devil2: :devil: :devil2: :enforcer: :enforcer: :enforcer: :headwall: :headwall: :headwall: :beatup: :angry: :angry: :angry: :smashtard: :smashtard: :smashtard:

På den anden side, så bliver træningen fremover sikkert rimelig seriøs :huh: :devil: - ses på mandag :wave:

Link to comment
Share on other sites

ja nogle gange er livet noget lort. Når jeg har sådanne dage(det sker sjældent efterhånden) prøver jeg at sætte tingene lidt i perspektiv. Selvom vi sjældent tænker over det, så lever vi jo i luksus. Det kan godt føles som om verden er ved at falde ned om ørerne på en, men tager man et skridt tilbage opdager man tit at man egentlig ikke har det store at bekymre sig om.

Link to comment
Share on other sites

Status sommeren 2002 og tanker om det kommende efterår:

Der er dage, hvor man bare ønsker at leve :)

Der er dage, hvor man bare ønsker at dø :weeping:

Der er dage, hvor man bare ønsker at forbedre sig (mentalt og/eller fysisk) :huh:

Der er dage, hvor man bare ønsker at efterrationalisere sit liv og sin omverden :mellow:

Dette er en af de sidste slags dage.

Sommeren 2002 har på samme tid været en ganske stille og en meget begivenhedsrig sommer, i mit ellers kaotiske og forvirrede liv.

Tre gange har jeg mærket livets surrealistiske indskydelser. Den ene kan I finde i en anden tråd, hvor jeg havde det som var jeg på LSD. Den anden findes i denne tråd, og har (helt ærligt og ikke overdrevet) medført en fundamental ændring i mit liv og livsindstilling. Den sidste begivenhed har vel ikke kunnet holdes skjult de sidste par dage: Jeg blev på et helt surrealistisk og absurd grundlag dumpet af en pige, jeg havde store planer med (hvis nogen undre sig over at jeg bruger ordet surrealistisk to gange (surrealisme må i sagens natur være en rimeligt sjældent forekommet begivenhed og derfor ikke noget man skal/kan bruge i flæng), så er det fordi surrealisme er en fast følgesvend i mit liv :retard: )

Men der har også været mange gode ting i sommerens gang: Jeg har fået en dejlig, sød og klog veninde (ikke kæreste) :banana: , jeg har været forelsket :wub: , min løbetræning er kommet i gang :) (dog lidt usammenhængende pga. livets mange forstyrrelser), og der har været mange dage med smil, latter og sjov.

Man kan vel sige, at sommeren grundlæggende har bestået af dage, hvor man enten bare ville dø eller leve, og med enkelte dage med efterrationaliseringer.

Således må efteråret 2002 næsten helt logisk stå i forbedringens ånd. Styrketræningen, løbetræningen og at tabe sig lidt, må være de ting, der sætter hverdagens dagsorden. Således vil der ikke blive givet tilladelse til mange dage med liv, død og efterrationaliseringer, såfremt jeg selv kan være herrer over dette (dette er jo ikke noget man selv helt kan bestemme – f.eks. er min mor dødssyg :cry_ani: (kræft), omend hun sikkert ikke stiller træskoene de første par år, hvis sygdommen følger sit nuværende mønster).

Jeg skal lige bruge et par dage eller måske en uge, på at fordøje og efterrationaliserer sommerens glæder og specielt skuffelser.

Men jeg vender stærkt tilbage med faste træningsplaner, når hjernen er tunet ind på det.

:wave:

(jeg tror min :devil: vil forsvinde, når dette tidspunkt oprinder)

:devil:

Link to comment
Share on other sites

Hmmmmmmmmmmm - det er altså en sværre en denne her. Gik en længere tur, fordi dette plejer at sætte hjernemassen i svingninger. Men det gik slet ikke. Hjernemassen var vist mere hjernemos end godt er. :( :devil: Kan ikke lige finde ud af, hvad der op og ned i tilværelsen ligenu.

Hmm - gud ved om det bliver i 2002 at systemet kommer helt i orden igen. Jeg tvivler sq. :devil::devil::devil:

:devil:

Link to comment
Share on other sites

Ingen bedring i dag. :ugone2far: Faktisk kun værre. Skulle lige fordøje endnu en stor skuffelse. :blink: Håber ikke det er ved at blive en vane, for det holder jeg sq ikke til :huh:

Nå, men træningsplanerne ligger klar. Det bliver ikke denne uge, der bliver trænet - hovedet er et helt andet sted <_< Men jeg har givet mig selv en uge til lige at rette op på den synkende skude. Er godt klar over detteher tager mere end at komme sig over. Men den første uge går til katastrofehjælp, herefter stå den krisehjælp, for med tiden at gå over i udviklingsbistand :lol: Så træning (både BB og løb ) påbegyndes (som lovet) i næste uge. :w00t:

:devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

jeg synes du skal prøve at komme igang med at træne eller lave et eller andet. Der er ikke noget værre end at side derhjemme og tænke over ting man ikke kan lave om på. Hvis du laver et eller andet så skal det alt sammen nok løse sig hen ad vejen, så får du måske en god ide en gang imellem som du ikke var kommet på hvis havde siddet og været trist.

Det er syn med din mor. Ved ikke om det kan muntre dig op, men min farfar som jeg elsker højt skulle være død for ca. 3år siden af kræft, men han lever endnu. Så selvom din mor har fået erklæret kraft er hun langt fra væk endnu og hendes liv er absolut ikke overstået, det må du ikke tro!!!!

op med humøret, efter en regnvejrsdag kommer der altid sol :wave:

Link to comment
Share on other sites

Takker Ramius.

Dine råd er sådan set også det jeg prøver på, idet jeg (som også er efter planen) vil begynde træningen i næste uge. Men ikke i denne uge. Her står den som sagt på katastrofehjælp - ved det lyder dramatisk, men mener det sq, idet jeg ligger rimeligt underdrejet på stort alle fronter pt. :devil::devil::devil: Så jeg kan ikke klare at presse mig mentalt eller fysisk denne uge. :( Kun at skrive vrede indlæg i diverse tråde, for at slippe overtrykket ud :devil:

Mht. min mor. Ja, det er nu heller ikke sådan, at jeg regner med, at hun stiller træskoene lige med det samme. Men når sygdommen udvikler sig som den gør, og behandlingen kun har marginale virkninger (hvis de overhovedet virker, det er svært at sige), ja, så må man jo se det realistiske i øjnene. :cry_ani:

Tak dog for de pæne ord og rådene i almindelighed :wave:

:devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share