Hver anden dag, er en gang om ugen.


tjr
 Share

Recommended Posts

Mandag 14JUN2010 @ Thor

Dejlig træning. Uge 3 af cyklus 9.

Sjip

5 'set' double unders. De fleste var elendige, hvilket vil sige under 10 reps. De sidste var tilgengæld flot med omkring 12-13 stykker.

Råtræk

Blandet opvarmning med tom stang og 40kg

2x50kg

2x50kg

2x50kg

Squat

5x20kg

5x20kg

5x50kg

5x70kg - bælte herfra

-work sets-

5x92kg

3x105kg

1x120kg

-Teknikken brød fuldstændigt sammen på singlen, men den kom op.

Bænk, smal fatning

5x20kg

5x20kg

5x50kg

5x60kg

-work sets-

5x72kg

3x82kg

1x91kg

-Sidste var lidt tung i det. Skiftede til smal fatning - den passer mig bare bedre.

Pendlay Rows

5x60kg - stropper herfra

5x65kg

5x65kg

5x65kg

5x65kg

5x65kg

-I alt 30 reps. Bænktræningen var 29 reps, så der er god balance.

A1: Incline Leg Raises

@ Anden ribbe

8xBW

8xBW

8xBW

A2: KB Swings

8/8x32kg

8/8x32kg

8/8x32kg

Link to comment
Share on other sites

Nå ja, er begyndt på kreatin. Planen er 10 gram hver dag den her uge (2x5g) og derefter 5g hver dag indtil jeg løber tør.

Lørdag er sidste kamp inden sommerpausen så jeg går og fifler lidt med det program jeg skal køre henover sommeren. Der skal - sikkert til The Jeffs store glæde - squattes meget.

Derudover har jeg landet mig et frivilligt arbejde til Roskilde. Jeg har aldrig været til Roskilde før, så jeg glæder mig til at se hvad det er for noget.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 16JUN2010 @ Thor

Lidt sen træning. Basketdrengene var der og fjollede rundt og de to unge FMT'er, hvoraf den ene er mere F end den anden fik lagt sidste set i gunsene. Senere kom Jonas.

Opvarmning

Bestod af leg extensions på maskine, for at varme quads godt op og strække ud (pga. fibersprængning) samt lidt blandende KB C&P + Snatch.

Stem

10x20kg

10x20kg

10x30kg

5x40kg

-work sets-

5x46kg

3x52kg

2x58kg - bælte

-Der var overskud til en double på sidste set, hvilket jeg var meget glad for. Jeg blev dog dwarfed af Jonas der kørte 5'ere med 72,5kg - fuck ham. Sammenlagt 45 gentagelser.

Ingen frivend pga. fibersprængning.

Dødløft

5x60kg

5x100kg

-work sets-

5x110kg

3x125kg

1x140kg

-Stille og roligt. Singlen var meget nem. Jeg triplede den trods alt også i sidste uge...

Stødhiv fra 41cm kasser

5x100kg - stropper

5x130kg

5x150kg

Squat

5x60kg

5x60kg

5x60kg

5x60kg

20x60kg

-Første fire set var meget meget korte pauser. Sidste set var 'breathing'. Min rugby-fys sagde jeg skulle træne ben med lavere vægt (~50%) og højere antal gentagelser. Jeg ved ikke om det var det her hun havde i tankerne.

Seated Cable Row

10x9 blokke

10x9 blokke

10x9 blokke

10x9 blokke

19x9 blokke (rest pause)

-59 reps.

Pull Down Abs

8x6 blokke

8x8 blokke

8x8 blokke

8x8 blokke

Face Pull

15x6 blokke

15x6 blokke

-Totalt 89 gentagelser 'træk'.

EZ-bar Curls

3 set med stang + 20kg

JM Press

8x20kg

8x20kg

Jeg vågnede kl. 6 i morges pga. solen. Efter en halv time på langs med lidt Black Sabbath kunne jeg lige så godt stå op. Jeg har drukket sindsygt meget vand i dag. Jeg rundede nok 6 liter. Jeg tænker det måske har lidt med kreatinen at gøre. Jeg har forresten kun taget 5 gram i dag. Tager 15g i morgen. Derudover cyklede jeg til Lyngby og tilbage for at holde møde med Martin om bachelor. Efter at have set lidt fodbold indtil kl. 16 tog jeg en lur til kl. 18 hvor jeg var fuldstændigt bombet da jeg vågnede. Kom først ned i Thor omkring 19-tiden.

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Jeg er meget jaloux på MamboMads' kreative logtitel. Min er jo bare borings nu.

Lørdag d. 19 @ Jens Jessens Vej

FRK v. Hamlet - 60-0

Nårj det var rart at vinde en kamp. Det virker som om det er evigheder siden sidste. Jeg startede inde som tight-head da Mathias var på familie-tamtam. Det gik sådan rigtigt fint. Blev udskiftet med Tuncay med ~15 minutter igen.

Kløveret v. CBS - 51-12

Startede igen som tight-head. Jeg tror vi var 13 spillere på hvert hold. Jeg kan ikke huske så meget fra kampen andet end det var sjovt. Med ~15mins igen skiftede jeg mig selv ud (CBS havde fået skader så de var i undertal). Ude på sidelinien drikker jeg en øl og vupti er der en skadet CBS spiller mere, hvorfor jeg tager én af deres trøjer på og spiller for dem :laugh: I det hele taget var det et kmæpe clusterfuck for begge hold at stille nok spillere.

Det er herligt i anden division.

AK Thor grill-hygge @ Bathulen

Godt forsinket af 2 kampe, regnvejr og dovenskab dukkede jeg op ved Batman kl. ~19 (mødetid = 15). Her prøvede jeg mange nye ting; østers, brisler, metaxa (sød, græsk 'cognac') og et dansk fodboldhold der vandt. Bagefter tog jeg i byen. Lidt for meget.

Tirsdag 22JUN2010 @ Tietgen

Skåne træning til en gammel lortekrop. Min cykel har ikke lappet sig selv endnu, så det blev på kollegiet istedet for i klubben.

Skavanker pt:

  • Højre fod er nederen. Stammer fra dengang jeg flækkede noget i anklen som 10-årig.
  • Venstre ankel. Fra forrige weekend mod Speed, hvor jeg blev jokket godt og grundigt på.
  • Fiber i venstre rectus femoris - pga. sprints. Enten var jeg ikke varm eller lige belastet nok.
  • Ét eller andet fastklemt i højre side af nakken - Sikkert fra CSR kampen.
  • Et antal bøjede ribben (begge sider) - ikke særligt slemt. Det kommer med territoriet.
  • Højre quadratus lumborum brokker sig - det er blevet meget bedre efter jeg er mere striks med udførslen af squat/dødløft.
  • Begge skuldre er ømme, på en nedern måde, jeg ellers lige var sluppet af med - det kommer med territoriet.
  • Venstre hofte generelt nederen foran, lateralt og bagpå. Det er ikke nyt. Jeg er sikker på det skyldes dårlig mobilitet. Jeg aner bare ikke hvad jeg skal gøre ved det efterhånden.

Opvarmning

Udstrækning af hofter/lårmuskler.

Én masse VL-øvelser med tom stang. De er gode.

TKEs

Squat

6x40kg

6x40kg

6x60kg

6x60kg

6x60kg

20x70kg

Bænk, smal fatning

5x20kg

5x30kg

5x40kg

5x50kg

5x60kg

Derudover lidt træk (chins / pull downs) og curls.

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Update fra 23. juni til 6. juli

Fra den onsdag 23. til den søndag 27. juni havde jeg vist kun 2 træninger, der mest af alt bestod af fizz-BB. Jeg kan ikke huske det og det var alligevel ikke værd at logge - men der blev trænet GUNZ. Lørdag var jeg 'Kaptajn' for sommerfesten på kollegiet, hvilket indebærer at jeg er ved tilpads meget bevidsthed til at lukke baren når tid kommer - det klarede jeg rigtigt godt. Den anden Kaptajn kendt som Møgkranen ville lukke kl. 4 fordi han ikke gad mere. Så gik han i seng og jeg lukkede kl. 6....

Mandag 28. juni - Mandag 5. juli stod den på Roskilde Festival. Det var ikke så fedt som jeg havde forventet. Det eneste der kan minde om træning var en bryde-turnering lørdag aften :laugh:

Tips hvis jeg nogensinde skal afsted igen:

  • Liggeunderlag er noget lort. Køb en luftmadras.
  • Smid omtalte luftmadras i skyggen under 'cirkusteltene' og sov når der bliver for varmt i teltet om formiddagen
  • Ørepropper og natmaske er guld værd
  • Tag mad med. Tun, olie, citron, Tuc, riskiks, rugbrød og Fåborg er hits
  • Det er koldt om natten - godt du huskede tøj
  • Mere end ét par sko og nogle sandaler
  • Mere end 2 par sokker

Tirsdag 6. juli lå jeg brak. Så meget jeg var nødt til at flytte en aftale med min vejleder.

  • Højre fod er nederen. Stammer fra dengang jeg flækkede noget i anklen som 10-årig.
  • Venstre ankel. Fra forrige weekend mod Speed, hvor jeg blev jokket godt og grundigt på.
  • Fiber i venstre rectus femoris - pga. sprints. Enten var jeg ikke varm eller lige belastet nok.
  • Ét eller andet fastklemt i højre side af nakken - Sikkert fra CSR kampen.
  • Et antal bøjede ribben (begge sider) - ikke særligt slemt. Det kommer med territoriet.
  • Højre quadratus lumborum brokker sig - det er blevet meget bedre efter jeg er mere striks med udførslen af squat/dødløft.
  • Begge skuldre er ømme, på en nedern måde, jeg ellers lige var sluppet af med - det kommer med territoriet.
  • Venstre hofte generelt nederen foran, lateralt og bagpå. Det er ikke nyt. Jeg er sikker på det skyldes dårlig mobilitet. Jeg aner bare ikke hvad jeg skal gøre ved det efterhånden.

Update:

  • Foden har det fint igen. Den skal nok blive smadret når jeg begynder at løbe igen
  • Venstre ankel OK
  • Fiber i venstre rectus femoris OK
  • Nakken vist nok OK
  • Ribben i bedring
  • Højre quadraus lumborum OK indtil videre
  • Skuldre OK
  • Venstre hofte OK
  • NYT: Lidt bøvl med venstre baglår og indadfører. Vist ikke det helt store og burde gå i sig selv.
  • NYT: Lidt knas i venstre side af lænden, nede over ballen. Kom under dagens træning - muligvis grundet svagt baglår?

Onsdag 07JUN2010 @ Tietgen

I dag begyndte min sommer-pause-træning. Planen er at squatte 3x ugen efter Bill Starrs Heavy/Light/Medium og løbe bakker 2x om ugen på Heavy og Medium dagene. Resten bliver kørt efter 5/3/1 som hidtil.

Kropshævninger, smalt UHG: 5-6 singles

Overraskende god styrke

Squat

5x20kg

5x40kg

5x60kg

5x85kg

5x105kg

-Jeg burde nok ha' haft et opvarmningsset mere. Der var OK styrke men teknikken kørte ikke specielt godt. Jeg er sikker på de 105kg er et godt sted at starte

Stem

5x20kg

5x25kg

5x30kg

5x35kg

5x40kg

5x45kg

5x50kg

Jeg burde ha' kørt med 53kg. Der var masser af overskud i alt.

Pull downs, smalt UHG

Omkring 25 reps med omkring 80kg

Shrugs, medium greb

Omkring 30 reps med 100kg

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Torsdag 08JUL2010 @ Thor

Cyklede til og fra DTU på dårlig cykel. Besøgte Bene på vejen hjem.

Første træning i klubben i noget tid. Besluttede mig for bare at køre samme træning som i går.

Frivend

2x40kg

2x40kg

2x50kg

2x60kg

2x70kg

2x80kg

1x85kg

-OK tilfreds med ydeevnen, alting taget i betragtning.

Squat

5x20kg

5x40kg

5x60kg

5x75kg

5x90kg - bælte

5x105kg

-Liiiiidt tungere end i går. Jeg mistænker fortsat vægtene på kollegiet for at være lidt lette.

Stem

5x20kg - bælte

5x25kg

5x30kg

5x35kg

5x40kg

5x43kg

5x48kg

2-3x53kg

-Der var desværre lidt udsolgt.

SMR + udstrækning.

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Lørdag 10JUL2010 @ Thor

Satte vækkeuret til kl. 8, stod op kl. 10, spiste morgenmad til kl. 11.30 og skrev indlæg på nettet til kl. 13... Det er ikke meget formiddagstræning jeg kan drive det til.

Trænede sammen Michael(?) og senere kom en bagstiv Zapp :laugh:

Squat

5x40kg

5x40kg

5x50kg

5x60kg

5x70kg

4x80kg

3x90kg - bælte

3x100kg

3x107,5kg

-Nemme nok.

Kropshævninger, smalt UHG

2 @ BW

2 @ BW

1½ @ BW

1 @ BW

-Det må være en PR af en slags...

Bænkpres

5x20kg

5x30kg

5x40kg

5x47,5kg

5x55kg

5x62,5kg

5x70kg

5x75kg

2-3-4x83kg

-Fik ikke de foreskrevne 5 reps medd 83kg. Det hænger nok sammen med for meget træning af stem. Jeg har kørt med røven i vandskorpen hvad bænk angår gennem noget tid. Enten skal træningsmax reduceret eller også skifter jeg til skrå-bænk...

Dødløft

1x60kg

1x60kg

1x80kg

5x100kg

5x115kg

5x130kg

-NÅÅÅRH hvor jeg bare ikke gad. Temperaturen og luftfugtigheden tog pippet fra mig. Blood for Blood, Hatebreed og en MASSE uanstændigt brøleri fik mig igennem. Det er meget lang tid siden jeg har opført mig så uanstændigt i et vægtlokale :laugh:

http://www.youtube.com/watch?v=m-4gJXdPSSw

http://www.youtube.com/watch?v=VYv2-gi4xWQ

Link to comment
Share on other sites

Godt at se du får lavet lidt, selvom jeg andet sted skrev jeg ikke troede du trænede laugh.gif

Hvordan kan det være du vil squatte 3x om ugen modsat de andre øvelser??

Du har jo kørt 5/3/1, så må jo se om det er din erfaring der siger noget klogt.

Jeg går igang med programmet efter min ferie.

Link to comment
Share on other sites

Godt at se du får lavet lidt, selvom jeg andet sted skrev jeg ikke troede du trænede laugh.gif

Hvordan kan det være du vil squatte 3x om ugen modsat de andre øvelser??

Du har jo kørt 5/3/1, så må jo se om det er din erfaring der siger noget klogt.

Jeg går igang med programmet efter min ferie.

Fordi det er squat man bliver stærk af. Du kan selv spørge Jeff.

Du skal i gang med rugby efter ferien.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 13JUL2010 @ Thor

NICE! Har lige opdaget at vi har et neck-harness i Thor. Farvel til str. 44 skjorter.

Squat

5x20kg

5x20kg

5x40kg

5x40kg

5x50kg

5x60kg

5x70kg

5x80kg

5x90kg - bælte

5x100kg

5x107,5kg

-Var ikke i støddet så jeg tog meget lange pauser. Fint tryk i sidste set.

Kropshævninger, smalt UHG

5x1 @ BW

Back extensions

3 set @ BW

Hanging leg raises

2 set @ BW

Neck extensions

3 set @ 10kg

Neck flexion

3 set @ 10kg

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 14JUL2010 @ Thor

Puh ha en lidt sløv omgang. Kan godt mærke jeg ikke får nok mad for tiden...

Havde slæbt Mikkjal med i Thor hvor Per lige var gået igang da vi kom.

Stem

5x20kg

5x30kg

5x30kg

5x40kg

3x46kg - bælte

3x51kg

1x56kg

-Slattent! Burde have haft 3. På tide at nedregulere træningsmax for både stem og bænk.

Træk-hiv fra kasser

5x5x60kg

Derudover lavede jeg lidt blandet lala. Skrå bænk, nakke, flere shrugs og nogle DB rows.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 15JUL2010 @ Thor

Igen en meget doven og varm omgang i Thor.

Opvarmningen tog evigheder før jeg følte mig klar.

Frivend

Vist ikke særligt imponerende. Tror en single på 80kg var max. Sørgeligt.

Dødløft

3x80kg

3x90kg

3x105kg

3x120kg

3x135kg

-Mistede lidt opspændet på sidste set, men vist ikke noget faretruende.

Pendlay Rows

5x60kg

5x60kg

5x60kg

-De var tunge og jeg gad ikke.

Neck extensions

20x10kg

20x10kg

20x10kg

-Det undrer mig meget at jeg ikke får DOMS i nakken.

Link to comment
Share on other sites

Fredag 16JUL2010 @ Thor

I dag har både Signe og Julia fødselsdag, så dagens træning er naturligvis dedikeret dem :tongue:

Råtræk

3x30kg

3x30kg

3x40kg

3x40kg

3x45kg

3x45kg

3x50kg

3x50kg

3x55kg

3x55kg

3x60kg

3x60kg

3x65kg

3x65kg

0x70kg - nedtur!

0x70kg - nedtur!

1x70kg - optur!

-Ville virkeligt gerne have 70kg med hjem, så jeg besluttede mig for at jeg havde 3 forsøg og det lykkedes og det blev jeg meget glad for - jeg råbte i hvert fald en del bagefter. Den var ikke køn men den var der.

Squat

5x50kg

3x70kg

1x80kg

1x90kg

1x100kg

1x110kg

-Imorgen skal jeg ifølge planen køre 3x110kg så jeg tænkte jeg ville 'grease the groove'. Det ville også virke lidt fladt at køre træk i en lille time, uden at køre ben.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 17JUL2010 @ Thor

:firebounce: UDMÆRKET FREKVENS I LOGGEN! :firebounce:

20:05

Opvarmning.

Kropshævninger, smalt UHG

5x1xBW

20:20

Squat

?x20kg

?x20kg

5x40kg

5x60kg

3x80kg - bælte

3x100kg

3x110kg

-Ikke rigtigt nogen kommentarer. Formen kunne være bedre. En 5'er på mandag burde absolut være muligt.

20:50

Bænkpres, smal fatning

5x20kg

5x40kg

5x50kg

5x60kg

3x70kg

3x75kg

5x80kg

Har reduceret træningsmax med 10%. Jeg tror ikke det er nok, taget i betragtning jeg kun fik 5 reps.

Kropshævninger, smalt UHG

2x1xBW

A1 BB Curls

8x20kg

8x30kg

5x40kg

5x40kg - bælte

A2 PJR Pullover

Alle vægte er plus vægten af en Eleiko EZ-stang

8x0kg

10x5kg

10x15kg

10x15kg

A3 Leg Raises

Niveau 1

?xBW

?xBW

?xBW

21:25

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Nu tager jeg lige noget 5/3/1 og så står den nok på Starr igen og så kommer det med squatten nok helt af sig selv.

Det giver ingen mening at køre 5/3/1 i en så kort en periode som jeg mistænker dig for at have planlagt ("nu tager jeg lige noget 5/3/1"). Tag et solidt deload på Starr og fortsæt i det spor. Eller begyndt på Sheiko. Eller spørg en voksen.

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

I dag har både Signe og Julia fødselsdag, så dagens træning er naturligvis dedikeret dem :tongue:

Altså mig? Ih :smile:

Eller spørg en voksen.

Ha, det minder mig om den fremragende joke, vi opfandt lørdag nat/søndag morgen på Roskilde. Det var noget med 'hej, jeg har brug for en voksen' nej vent, det var noget med 'mit navn er XXXXX, jeg har brug for en voksen'. Og så skulle vi alle sammen sætte det i vores signatur her på mol. Eller nej, hvordan var det nu..?

Lol, det er jo overhovedet ikke sjovt nu. Vi må virkelig have været fulde. Nå ja, det var vi også...

Edit: og tillykke med din fødselsdag, sådan apropos.

Edited by Sina
Link to comment
Share on other sites

Ja præcis dig. Som det fremgår tvang jeg var selv til at præstere bare en lille smule. En SÅ vigtig træning som en fødselsdagsdekation skal helst indebære noget der lugter lidt af PR.

Ja det er en skøn joke. "Hej, jeg hedder Thyge og jeg har brug for en voksen" sagt med en lidt ynkelig stemme er da sjovt. Jeg kan godt nok ikke huske det med signeturen men det undrer mig slet ikke at humoren indebar noget med at nørde på MOL.

Og mange tak. Nu har jeg efterhånden en alder hvor jeg kan være andres voksen hvis der er brug for det. Jeg var faktisk ret voksen for min nabo-lejr mandag formiddag på festivallen samt en meget stegt svensker der væltede rundt.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 22JUL2010 @ Thor

Forholdet med hyggesnak og træning i den her log har da ramt bunden den her uge :nonono: :nonono: :nonono: :nonono:

Stem

Whatever.

Kiksede 1x57,5kg... Teknikken var der ikke.

Squat

Lavede 1x5x110kg og de var OK.

Kropshævninger, smalt UHG

5x1xBW

BØZ!

Link to comment
Share on other sites

Mandag 26JUL2010 @ Thor

I dag trænt' jeg.

Stød

Tror jeg var oppe på 75kg, der var alt for tunge i forhold til hvad de burde være.

Squat

Op til 1x3x112,5kg

Det varer nok aldrig før det er på tide med et skridt tilbage i ben.

Link to comment
Share on other sites

I dag har jeg spist:

1.

4 spejlæg

2 æbler

2.

Leftover kylling med kål. Vil skyde på der var 3/4 bryst.

Kaffe

3.

2 tykke skiver rugbrød med tun-salat.

1 tyk skive rugbrød med brie

Kaffe

Rugbrøddet er sådan noget hjemmebagt ready-mix med ekstra kerner.

4.

1 liter kakaomælk, skummet

5.

Leftover kylling med kål. Vil skyde på der var 3/4 bryst.

6.

Mellem 3 og 4 nakkekoteletter

1/3 bøf

Lidt alm. kotellet

3/4 grillpølse

Noget pasta/kartoffel-salat med spinat/ruccola.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 27JUL2010 @ Thor

I dag trænt jeg noget mere. Jeg synes jeg har haft lidt svært ved at finde motivationen på det sidste. Gider ikke rigtigt køre 5/3/1 mere. Nu handler det vist bare om at få "punched the clock".

A - Stem

?x20kg

?x20kg

5x30kg

5x35kg

5x40kg

5x45kg

5x45kg

5x45kg

B1 - BTN Push Press

3x50kg

10x40kg

10x40kg

10x40kg

10x40kg

10x40kg

På første set gjorde det ondt i skulderen på en nederen måde, hvilket var nederen.

B2.1 - Råtræk fra kasser

Op til

1x65kg

1x65kg

1x65kg

B2.2 - Trækhiv fra kasser

3x70kg

3x70kg

3x70kg

C1 - BB Curls

5x40kg

5x40kg

5x40kg

5x40kg

5x40kg

Mine guns blev godt og grundigt DWARFED i lørdags til MOL Summer BRO BANG, så det er på tide med noget mere bizzsp krøl.

C2 - Neck Harness Extensions

25x10kg

15x10kg

10x10kg

Uha, der var ikke meget at gi' af.

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

post-9807-062538100 1280342963_thumb.jpg

Dagens træning dedikeret til Ineta Radevica. En lettisk længdespringer og blondine, der har været i Playboy (Sep 2004, US udgaven). Hun konkurrerer lige nu til EM i atletik i Barcelona (faktisk som jeg sidder og skriver dette indlæg).

Onsdag 28JUL2010 @ Thor

For Satan i Helvete! I dag trænt jeg igen. Jeg kører åbenbart 7 dage ON!, 7 dage off.

Råtræk fra hæng (første fra gulv)

5x40kg

5x40kg

5x45kg

5x50kg

5x50kg

Zercher Squat

5x40kg

5x60kg

5x80kg

5x80kg

5x80kg

Næsten Stivbenet Dødløft

?x40kg

?x60kg

5x80kg

5x80kg

5x80kg

Pendlay Row

5x40kg

5x60kg

5x70kg

5x70kg

5x70kg

Curl

5x40kg

5x40kg

5x40kg

5x40kg

5x40kg

Som det TYDELIGT fremgår er dagens træning MEGET bedre end både Rippetoes og Starrs programmer. Faktisk fem (5!) gange bedre, da der blev kørt 5x5x5!

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share