Pavel Tsatsouline kommer til Danmark


Waits
 Share

Recommended Posts

Nu ved jeg ikke om man må oplyse/reklamere på denne måde her på MOL, og hvis ikke så slet endelig tråden igen. No hard feelings.

Men idet mange følger hans principper og træningsmetoder, forsøger jeg alligevel at gøre opmærksom på at han kommer til DK. Man kan læse mere her.

http://kettlebells.dk/default.asp?strPage=PavelDK

Skal desværre ikke selv med :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Betaling med check kan foretages til:

Dragon Door Publications, 5 East County Rd B, #3, Little Canada, MN 55117

Kursuspris: $1.995.00

$100 i afmeldingsgebyr, ingen undtagelser

:laugh::laugh::laugh:

Til de priser skal man da være mere end almindlig dum for at tilmelde sig. Pavel er jo ikke ligefrem noget orakel, men blot en formidler af nogle udemærkede simple træningsprinciper. Til sammenligning koster DSF´s weekendseminar med de to verdenklasseatleter Amit Selberg og Patrik Turesson 1350kr inklusiv overnatning og forplejning. Men man må da sige, at Pavel er en dygtig købmand der har forstået at omstille sig til den vestlige markedsøkonomi. :wink:

Link to comment
Share on other sites

goddamn, det er pepret.. hold da helt ferie!!! :blink:

Jeg har altid syntes at hans kettlebell var nogle overbetalte stykker stål (ikke at jeg ikke kunne se det brugbare ved dem. Synes bare at de var for dyre). Men det er da vand i forhold til det her. hehe... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh:

Til de priser skal man da være mere end almindlig dum for at tilmelde sig. Pavel er jo ikke ligefrem noget orakel, men blot en formidler af nogle udemærkede simple træningsprinciper. Til sammenligning koster DSF´s weekendseminar med de to verdenklasseatleter Amit Selberg og Patrik Turesson 1350kr inklusiv overnatning og forplejning. Men man må da sige, at Pavel er en dygtig købmand der har forstået at omstille sig til den vestlige markedsøkonomi. :wink:

Det koster så lidt mere hvis ikke man er medlem af DSF, men det er jo stadig pebernødder i forhold til Pavel. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Prisen for Pavel's seminar er i $ hvorimod DSF's er i kr. Der er en væsentlig forskel.

Præcis Honning og et fuldstændig latterligt beløb hvis du spørger mig... den smule respekt jeg havde tilbage af Pavel er fuldstændig forduftet som dug for morgensolen... han har forstået at sælge et simpelt og effektivt budskab til amerikanerne men det er vist også det

Link to comment
Share on other sites

Præcis Honning og et fuldstændig latterligt beløb hvis du spørger mig... den smule respekt jeg havde tilbage af Pavel er fuldstændig forduftet som dug for morgensolen... han har forstået at sælge et simpelt og effektivt budskab til amerikanerne men det er vist også det

Netop. Det beviser jo blot at manden nærmere er købmand end coach. Medmindre prisen inkludere champagne, samt rusisk kaviar og ludere.

Link to comment
Share on other sites

Og når man så har proppet i nærheden af 2000$ i Pavels lomme så har man ret til

Det vil for deltagere derudover være muligt at købe kettlebells med 10% rabat under hele forløbet.
Jamen er det ikke fantastisk... hele 10%... det er da storsind af ypperste klasse Edited by TLunau
Link to comment
Share on other sites

OK, jeg er på forhånd udelukket fra kurset :laugh:

Deltagere på RKC Instruktør seminaret, skal være i stand til at opfylde følgende kriterier for at bestå kurset og modtage instruktør certifikatet:
Udvise fornuft og omtanke især hvad angår sikkerhed

Not guilty your honor! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Minder mig lidt om det billede hvor man ser Lui Ferrigino tager 20Dollars for en autograf :crazy:

Prisen for Lous autograf er inklusiv det 8x10" billede han skriver autografen på. :wink:

Der må da seriøst være en fejl? Han kan da ikke forvente at nogen vil betale det beløb for at se ham?

Kunne det tænkes at der var kommet et 9 tal for meget på?

Det er absolut ikke en fejl, læs linket. :smile:

Der er da også skruet godt op for propagandaen:

Dette seminar, der hidtil kun har været tilgængeligt i staten Minnesota, er så efterspurgt at alle hold for i år har været fyldt op over 6 måneder før holdstart!
Yeah, only in the United States of America :laugh:
Blandingen af old school træningsredskab, kombineret med cutting edge science og nogle af de bedste instruktører på verdensplan, er en chance du ikke kan tillade dig at gå glip af.

Cutting edge science. :laugh:

Som noget enestående vil Pavel Tsatsouline være chefinstruktør på den første europæiske RKC certificering. Dette er en unik chance for at møde og træne med den legendariske russer, der på få år har revolutioneret fysisk træning for millioner af mennesker på verdensplan. Pavel kommer sandsynligvis kun til Danmark denne ene gang, så grib chancen og tilmeld dig inden holdet er booket op. Udover Pavel kommer også Steve Maxwell, Sr. RKC og Steve Cotter Sr. RKC, begge fænomenale kettlebell instruktører og atleter på verdenseliteplan.

Ja, hip hurra. The second coming of Christ. Jeg foretrækker nu Amit og Patrick. :wink:

Link to comment
Share on other sites

BTW der kan UMULIGT være nogle der tilmelder sig det der! aldrig i mit liv har jeg hørt så vanvittig en pris :blink:

Det ville jeg dårligt nok betale for en nat med Pamela Anderson eller Britney spears :laugh::tongue:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Tilmeldingsrabat:

• Betal inden 1. april 2006, pris kun $1.195.00 (spar $800)

• Betal inden 1. maj 2006, pris kun $1.395.00 (spar $600)

• Betal inden 1. juni 2006, pris kun $1.595.00 (spar $400)

• Betal inden 1. juli 2006, pris kun $1.795.00 (spar $200)

Hold da op... så kan der sgu spares hahah :lolabove:

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke om man må oplyse/reklamere på denne måde her på MOL, og hvis ikke så slet endelig tråden igen. No hard feelings.

Men idet mange følger hans principper og træningsmetoder, forsøger jeg alligevel at gøre opmærksom på at han kommer til DK. Man kan læse mere her.

http://kettlebells.dk/default.asp?strPage=PavelDK

Skal desværre ikke selv med :unhappy:

Nej, jeg kan desværre heller ikke...

men derfor synes jeg ikke jeg vil udtrykke en masse negative holdninger til det :laugh:

Det synes jeg ikke initiativet fortjener.

Jeg tænker bare på om tråden havde fået lov at bestå, hvis de fleste havde udtrykt sig positivt

i stedet for, og derved givet en masse reklame :smile:

Det håber jeg da, for det går ikke fra andre, men...

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Det er en gammel marketings gimmick. De lægger ud med en vanvittig høj pris (1995$) for at få den egentlige pris (1195$: rabatprisen for tidlig tilmeldning) til at se rimelig ud i sammenligning selvom 1195$ også er en opskruet pris.

Ja en opskruet pris? sjældent har jeg set noget så perverst... det er jo ikke just et stykke af mælkevejen han tilbyder :dry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share