MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

Jeg har selv samme oplevelse mellem de to identiske, men ikke jævnaldrende technogym-tårne i mit center. Så det skal nok passe, at det også har noget med slid at gøre.

Behøver jeg nævne, at jeg naturligvis altid vælger det tårn hvor "pinden" kan sættes længst nede :blush:

:laugh: Det ville jeg helt sikkert også gøre :wink:

Torsdag d. 27. marts 2008

Endelig en træning for ben og nedre ryg og jeg var motiveret for at give gaz :devil:

Opvarmning

4 min Cross trainer

:sleeping: ZZZZzzzzz ingen ledige C2'ere

Squat

5 * 51 kg

5 * 76 kg

5 * 76 kg

5 * 76 kg

5 * 76 kg

5 * 76 kg

Det gik fint, så vægten skal op næste gang. Det bliver sikkert kun med en lille kiks :smile: Jeg prøvede at holde 1-1½ minut pause mellem sæt, men efter to sæt kom en pige og ville gerne køre mellem. Det betød, at vi skulle skifte vægte hver gang OG hun ville gerne snakke. Det betød noget længere pauser... lidt træls

Stiff legged dead lift

5 * 81 kg

5 * 81 kg

5 * 81 kg

5 * 81 kg

5 * 81 kg

Well, den må også op næste gang :w00t:

Weighted hyper extensions

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

Leg Curl

5 * 60 kg

5 * 60 kg

5 * 60 kg

5 * 60 kg

5 * 60 kg

Altså - på den ene side var alle reps der, men de var ikke helt stricte, så vægten bliver her næste gang.

BB Walking Lunges

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

Jeg kunne ikke finde låsene så jeg kunne få mere vægt på stangen. Det burde der ellers, men til gengæld tog jeg længere og dybere skridt end normalt, så de blev faktisk hårde nok :smile:

Lateral Flexion

8 * 10 kg

8 * 10 kg

8 * 10 kg

8 * 10 kg

Ab roll

8

8

8

supersættet med

Push up med fødder på bold

8

8

8

Til sidst udstrækning :wub:

Jeg har nu været gennem hele mit styrketræningsprogram på 5*5. Jeg er ret sikker på, at det bliver hårdt, for selv om jeg synes, at jeg løfter tungt hver gang, så er der alligevel mange øvelser, hvor jeg har kunnet gennemføre de 5*5 første gang og dermed været en anelse konservativ :blush: Jeg er spændt på at se, hvordan det kommer til at gå i de kommende uger :4jumpy:

wow - jeg glæder mig til weekend :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 29. marts 2008

Som skrevet i Candy-musens log, så skulle vi i dag i roadbikeshop for at se på cykel og få en bodyscanning (opmåling til cykel) :smile: Vi var der tidligt, for vi var blevet advaret om, at der er run på derude. Det er da også lige sæson for at købe ny racer. Jeg fik mig nu bare en hjelm, prøvet nogle nye sko og ellers kigget lidt på det forskellige gear :bigsmile: Som vist nok tidligere nævnt, er jeg så heldig, at jeg kan låne en cykel i en periode :flowers: Så kan jeg jo altid se om jeg bliver så bidt af landevejskørsel, at jeg selv må have mig en cykel.

Vi teamede op et par timer senere til en omgang styrketræning i Adelgade.

Jeg havde glemt min notesbog, men så er det jo godt, at man har sin online-træningslog på MOL man lige kan slå op i og se, hvilke vægte og øvelser der skal bruges i dag :smile:

Opvarmning

Cross trainer, 3½ minut.

Ja, det bliver man jo faktisk ikke særlig var af, men det var nok i dag :4whistling:

Dødløft

5 * 51 kg (opvarmningssæt)

5 * 83.5 kg

5 * 83.5 kg

5 * 83.5 kg

5 * 83.5 kg

5 * 83.5 kg

Lige da jeg var færdig kom en instruktør hen og sagde, at hun syntes min ryg ikke var ret nok i løftet, så jeg lavede lige et par reps mere. Der var jeg naturligvis meget mere opmærksom på at holde opspændet, så der var ikke noget at udsætte, men det er nok meget godt med en reminder nu og da. Faktisk synes jeg det kunne være godt, hvis instruktørerne nogle gange lige gik rundt og gav et godt råd, men det er nok ikke alle, der ville sætte pris på det :unsure:

De 5*5 var i skabet, så næste gang bliver det 86 kg og fokus på ret ryg :wink:

Assisted Chin ups

5 * -12.5 kg

5 * -12.5 kg

4 * -12.5 kg

4 * -12.5 kg

3 * -12.5 kg

Jeg ser nu, at jeg faktisk ikke skulle have ændret vægt i dag, da jeg sidst kun tog 3 i sidste sæt med 15 kg assist. Any way - jeg bliver i hvert fald her næste gang :smile:

BB Bent over row

5 * 51 kg

5 * 51 kg

5 * 51 kg

5 * 51 kg

5 * 51 kg

Her kunne jeg køre sammen med C og vi hjalp hinanden med at chekke teknikken.

Preacher Curl

5 * 15 kg + stang

5 * 17.5 kg + stang

5 * 17.5 kg + stang

3 * 17.5 kg + stang

3 * 17.5 kg + stang

Jeg regnede lige forkert i første sæt. De resterende sæt var dårligere end sidst, men tror det skyldes den øgede belastning i chin up'en

DB rear lateral raise

8 * 4 kg

8 * 4 kg

8 * 4 kg

Cable Face pull

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

Pull Down

5 * 55 kg

5 * 55 kg

5 * 55 kg

5 * 55 kg

5 * 55 kg

Jeg havde egentlig også DB biceps Curl på programmet, men syntes Biceps var blevet ramt nok, så for en gangs skyld tog jeg en øvelse AF programmet :4jumpy:

Til slut lige lidt udstræk og snik-snak :smile:

Jeg er forøvrigt ganske DOMS'et i ben og balder efter torsdagens træning. Der var ikke nogle nye øvelser på programmet, men det var første gang på 5*5, så måske det var den ændrede belastning, der er skyld i min ømhed.

Jeg håber det letter lidt inden morgendagens spinning :wink:

God lørdag :shades:

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Det var da egentlig en smart pulsgraf - Er det dit pulsur der er så avanceret? :yo: Er det evt. et program man kan hente eller lign?!

Go Lørdag :bigsmile:

Tak :smile:

Ja, det er mit pulsur, der er så avanceret :smile:

Man får programmet med når man køber uret. Mit ur er et polar 625x, men der er lavet en ny serie siden, der er endnu mere avanceret :w00t: Der kan man bl.a. v.h.a. g.p.s. (:tongue:) få løbe-distance og -hastighed, hvis man har brug for det.

Link to comment
Share on other sites

Tak :smile:

Ja, det er mit pulsur, der er så avanceret :smile:

Man får programmet med når man køber uret. Mit ur er et polar 625x, men der er lavet en ny serie siden, der er endnu mere avanceret :w00t: Der kan man bl.a. v.h.a. g.p.s. (:tongue:) få løbe-distance og -hastighed, hvis man har brug for det.

Wow det må jeg nok sige! (det lyder også lidt dyrt m løbedistance og hastighed, men helt sikkert rigtig nyttigt) - Jeg har et ganske almindeligt Polar F6 - tror ikke det kan så meget på den front, ved man kan koble det til computeren - men det har jeg dog ikke prøvet endnu.

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning

Cross trainer, 3½ minut.

Ja, det bliver man jo faktisk ikke særlig var af, men det var nok i dag :4whistling:

Ja, du var godt nok hurtig til at stoppe, da jeg sagde at nu havde jeg kørt 4 minutter. :laugh:

Jeg havde egentlig også DB biceps Curl på programmet, men syntes Biceps var blevet ramt nok, så for en gangs skyld tog jeg en øvelse AF programmet :4jumpy:

Ja, hvilken overraskelse - den havde jeg ikke lige set komme :tongue:

Til slut lige lidt udstræk og snik-snak :smile:

Skulle der ikke havde stået Candy strak ud og jeg sad lidt på en bold :tongue:

Men tak for god træning og cykelovervejelses snak og hjælp :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Wow det må jeg nok sige! (det lyder også lidt dyrt m løbedistance og hastighed, men helt sikkert rigtig nyttigt) - Jeg har et ganske almindeligt Polar F6 - tror ikke det kan så meget på den front, ved man kan koble det til computeren - men det har jeg dog ikke prøvet endnu.

Det var også lidt dyrt. Jeg mener jeg gav 2.500 kr for det (cirka)

Skulle der ikke havde stået Candy strak ud og jeg sad lidt på en bold :tongue:

Men tak for god træning og cykelovervejelses snak og hjælp :bigsmile:

Jeg mener faktisk jeg lavede et enkelt stræk for bagskulder, hvor man presser armen ind foran brystet :unsure: Men det er da sandt, at jeg sad på en bold mens jeg gjorde det :tongue:

Selv tak :smile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 30. marts 2008

Startede søndagstræningen med en gang spinningØvet, 90 min i Adelgade.

Timen var opbygget af 3 * 27 min, de først 14 min tempo-kørsel og derefter 13 min bjerg-kørsel.

Jeg var lidt træt i benene (....endnu :blush:) og skulle kæmpe lidt for at få pulsen op på de udmeldte niveauer. Jeg kom da også til at ligge lidt under noget af timen.

Nu er det jo en lidt lang time, så der er også tid til at tænke over mange ting. Bl.a. nåede jeg frem til, at når jeg er færdig med min 5*5 styrkerunde, må jeg nok hellere sætte bentræningen ned til en gang om ugen, for at få lidt mere fokus på spinningen. Sådan som jeg kører lige nu, så er mine ben aldrig helt friske til spinning.

Pulsdata :heartpump:

Max 170

Gns 161

Styrketræning

Cable press

10 * 10 kg (H+V)

10 * 10 kg (H+V)

10 * 10 kg (H+V)

Bench Press :4jumpy:

5 * 41 kg

5 * 41 kg

5 * 41 kg

5 * 41 kg

5 * 41 kg

:yahoo: Fedt, at de alle kom op, men jeg er allerede lidt nervøs for, hvordan det kommer til at gå næste gang, for de var da også tunge i dag :smile:

Push down

5 * 30 kg

5 * 30 kg

5 * 30 kg

5 * 30 kg

5 * 30 kg

DB Lateral raise

8 * 6 kg

8 * 6 kg

8 * 6 kg

DB Shoulder press

8 * 12 kg

8 * 12 kg

7 * 12 kg

7 * 12 kg

Det var egentlig min mening, at jeg ville tage 4 * 8 i dag, da jeg (næsten) havde taget 3 * 10 sidst, men sådan skulle det altså ikke gå :blush:

DB Pull over

8 * 18 kg

8 * 18 kg

8 * 18 kg

8 * 18 kg

Nu på tværs af bænken

BB Lying extensions

8 * 25 kg

7 * 25 kg

4 * 25 kg

WTF :w00t: Jeg mener da også det var 25 kg jeg brugte sidst :unsure: Måske tager jeg fejl, eller også var det bare fordi det var sidst i træningen og der var ikke mere energi tilbage

Ab roll

8

8

8

supersættet med

Weighted Twisted Crunch

10 * 10 kg (H+V)

10 * 10 kg (H+V)

10 * 10 kg (H+V)

Jeg tror det bliver til hviledag i morgen, 5 * styrketræning og 3 * spinning på en uge har gjort mig træt :blush:

God søndag MOL'ere :sun:

Link to comment
Share on other sites

Yeah, vi var seje i bænken i dag - det var feeeedt :superman: Og syntes jeg var sød, ikke at sige noget til dig i sidste sæt, så du kom til at grine og missede de 5 reps. ...og så ville jeg jo selvfølgelig ikke være solidarisk :innocent::tongue:

DB Shoulder press

8 * 12 kg

8 * 12 kg

7 * 12 kg

7 * 12 kg

Det var egentlig min mening, at jeg ville tage 4 * 8 i dag, da jeg (næsten) havde taget 3 * 10 sidst, men sådan skulle det altså ikke gå :blush:

BB Lying extensions

8 * 25 kg

7 * 25 kg

4 * 25 kg

WTF :w00t: Jeg mener da også det var 25 kg jeg brugte sidst :unsure: Måske tager jeg fejl, eller også var det bare fordi det var sidst i træningen og der var ikke mere energi tilbage

Vil lige pointere, at jeg brugte samme vægte i lying ext. og 1 kg mere i går i Shoulder press. Rart, at jeg på nogle punkter, stadig kan følge lidt med :blush:

Hvordan går det forøvrigt med træning af ab roll fra tæerne evt. med hjælp fra en elastik? Eller kører du dem stadigæk fra knæene :poking:

Link to comment
Share on other sites

Yeah, vi var seje i bænken i dag - det var feeeedt :superman: Og syntes jeg var sød, ikke at sige noget til dig i sidste sæt, så du kom til at grine og missede de 5 reps. ...og så ville jeg jo selvfølgelig ikke være solidarisk :innocent::tongue:

Du er jo altid sød :wub: Det var Candy, ikke? :tongue:

Vil lige pointere, at jeg brugte samme vægte i lying ext. og 1 kg mere i går i Shoulder press. Rart, at jeg på nogle punkter, stadig kan følge lidt med :blush:

Hvordan går det forøvrigt med træning af ab roll fra tæerne evt. med hjælp fra en elastik? Eller kører du dem stadigæk fra knæene :poking:

F*ck - jeg er svag :tongue: Eller nej, det er da dig, der har haft rigtig god fremgang :superman:

Jeg ved ikke lige hvad der skete med lying ext. i dag, det var en ussel omgang, men jeg kommer stærkt igen næste gang :devil: Skulder-øvelserne tør/kan jeg ikke rigtig konkurrere i. Med de 12 kg kan jeg holde fokus på teknik og samtidig blive presset på vægten, men jeg tror det bliver for usikkert, hvis jeg øger her :unhappy:Patience, I must have selvom du giver mig baghjul :smile:

@Ab roll :4whistling: Næh, der er ikke sket nogen progression siden det sidst blev logget, så det er stadig fra knæene. "Problemet" (eller undskyldningen måske) er, at jeg altid laver øvelsen sidst i min work out og der er normalt ikke så meget energi til ekstra udfordringer, især ikke hvis der er blevet trænet tungt for ryg/lænd. Men godt du nævner det - måske jeg skulle prøve det lidt i starten af WO'en nogle gange :smile:

Link to comment
Share on other sites

@Ab roll :4whistling: Næh, der er ikke sket nogen progression siden det sidst blev logget, så det er stadig fra knæene. "Problemet" (eller undskyldningen måske) er, at jeg altid laver øvelsen sidst i min work out og der er normalt ikke så meget energi til ekstra udfordringer, især ikke hvis der er blevet trænet tungt for ryg/lænd. Men godt du nævner det - måske jeg skulle prøve det lidt i starten af WO'en nogle gange :smile:

Den er der Ab-roll... er det bare mirakel-tingesten/øvelsen til maven...??

Rikke

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Den er der Ab-roll... er det bare mirakel-tingesten/øvelsen til maven...??

Rikke

også kaldet the evil wheel :crazy::devil: . så vidt jeg husker har du nogle problemer med din ryg så det kan godt være at den vil være for hård for din ryg. :wink:

Det her er vidunderet :tongue:

post-15167-1206906247.jpg

Link to comment
Share on other sites

Den er der Ab-roll... er det bare mirakel-tingesten/øvelsen til maven...??

Rikke

Ja, den er ret god for maven :devil:

også kaldet the evil wheel :crazy::devil: . så vidt jeg husker har du nogle problemer med din ryg så det kan godt være at den vil være for hård for din ryg. :wink:

Det her er vidunderet :tongue:

post-15167-1206906247.jpg

Jeg vil også mene, at man bør have en vis styrke i mave/Core-muskulatur inden man går i gang, da det er vigtigt med et godt opspænd, da den ellers kan være hård for lænden.

Der var en tråd her, der omhandlede øvelsen, hvor der bl.a. er links til nogle beskrivelser af, hvordan man laver den.

Jeg kalder den forøvrigt stadig "Ab roll" fordi jeg laver den fra knæene. Når jeg kommer op på fødder, så bliver det EVIL :devil:

Link to comment
Share on other sites

også kaldet the evil wheel :crazy::devil: . så vidt jeg husker har du nogle problemer med din ryg så det kan godt være at den vil være for hård for din ryg. :wink:

Det her er vidunderet :tongue:

post-15167-1206906247.jpg

Den ser ellers ganske tilforladelig ud, men det er vist kun én, som ikke har prøvet den, der kan finde på at sige det, kan jeg forstå :tongue: Ja okay, mht ryggen, kan det godt være, jeg skal vente med at begive mig ud af den landevej :blush:

Ja, den er ret god for maven :devil:

Jeg vil også mene, at man bør have en vis styrke i mave/Core-muskulatur inden man går i gang, da det er vigtigt med et godt opspænd, da den ellers kan være hård for lænden.

Der var en tråd her, der omhandlede øvelsen, hvor der bl.a. er links til nogle beskrivelser af, hvordan man laver den.

Jeg kalder den forøvrigt stadig "Ab roll" fordi jeg laver den fra knæene. Når jeg kommer op på fødder, så bliver det EVIL :devil:

Dit mål er at komme op på fødderne, så må mit mål være, at blive stærk nok i core-muskulaturen til i det hele taget at begynde på den :w00t:

Men mange tak for info :bigsmile:

Edited by Rikke B. M.
Link to comment
Share on other sites

Den er der Ab-roll... er det bare mirakel-tingesten/øvelsen til maven...??

Rikke

Ja! Jeg har ikke brugt den så længe.

Anden gang lavede jeg 5 reps + nogle 1'ere og 2'ere. I fredags lavede jeg 3*5 - og jeg får DOMS i flere dage.

Ganske imponerende at sådan et lille hjul, kan foresage det syntes.

Link to comment
Share on other sites

F*ck - jeg er svag :tongue: Eller nej, det er da dig, der har haft rigtig god fremgang :superman:

Jeg ved ikke lige hvad der skete med lying ext. i dag, det var en ussel omgang, men jeg kommer stærkt igen næste gang :devil: Skulder-øvelserne tør/kan jeg ikke rigtig konkurrere i. Med de 12 kg kan jeg holde fokus på teknik og samtidig blive presset på vægten, men jeg tror det bliver for usikkert, hvis jeg øger her :unhappy:Patience, I must have selvom du giver mig baghjul :smile:

@Ab roll :4whistling: Næh, der er ikke sket nogen progression siden det sidst blev logget, så det er stadig fra knæene. "Problemet" (eller undskyldningen måske) er, at jeg altid laver øvelsen sidst i min work out og der er normalt ikke så meget energi til ekstra udfordringer, især ikke hvis der er blevet trænet tungt for ryg/lænd. Men godt du nævner det - måske jeg skulle prøve det lidt i starten af WO'en nogle gange :smile:

Ja, må jo hellere holde lidt øje med dig :tongue: Og lyder som en god idé med at flytte lidt rundt på øvelserne :smile:

Mht skulderøvelserne, så lyder det jo ganske fornuftigt. Blev bare lige grebet af det, da jeg så der var nogle øvelser, hvor jeg (stadig?) er på niveau med dig :blush:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 29. marts 2008

Som skrevet i Candy-musens log, så skulle vi i dag i roadbikeshop for at se på cykel og få en bodyscanning (opmåling til cykel) :smile: Vi var der tidligt, for vi var blevet advaret om, at der er run på derude. Det er da også lige sæson for at købe ny racer. Jeg fik mig nu bare en hjelm, prøvet nogle nye sko og ellers kigget lidt på det forskellige gear :bigsmile: Som vist nok tidligere nævnt, er jeg så heldig, at jeg kan låne en cykel i en periode :flowers: Så kan jeg jo altid se om jeg bliver så bidt af landevejskørsel, at jeg selv må have mig en cykel.

Du kan overveje at kigge forbi cyclingconcept.com, fysisk beliggende på Strandvejen 6. Jeg har tidligere selv benyttet RBS (de har bare for travlt) men må indrømme, at den service "concept" giver er lidt udover, hvad jeg normalt forventer. Yderst kompetent personale, som du kan læse dig til, endvidere har du også her mulighed for scanning samt programlægning på baggrund af test. Desuden starter de deres eget team op i april/ maj med fast fællestræning på flere niveauer.

Link to comment
Share on other sites

Du kan overveje at kigge forbi cyclingconcept.com, fysisk beliggende på Strandvejen 6. Jeg har tidligere selv benyttet RBS (de har bare for travlt) men må indrømme, at den service "concept" giver er lidt udover, hvad jeg normalt forventer. Yderst kompetent personale, som du kan læse dig til, endvidere har du også her mulighed for scanning samt programlægning på baggrund af test. Desuden starter de deres eget team op i april/ maj med fast fællestræning på flere niveauer.

Mon ikke bodyscanningen er den samme begge steder? Vi fik foretaget 5 kropsmål. Eller hvordan foregår det i CC?

Nu har jeg været begge steder, og må sige at jeg har et langt bedre indtryk af både personale og udvalg hos RBS.

Ekspedienten i CC gik flere gange, fordi han ikke lige kunne svare og så havde de ingen cykler i prisklassen 8-14.000 hjemme. Dét fatter jeg slet ikke :blink: Men "de ville nok få nogen snart".

Hos RBS havde jeg nu mest en cykel for øje, men de havde da også langt mere "tilbehør" og syntes ikke det var det store problem, at få hjælp af en ekspedient. Det kan så også have lidt, at gøre med det tidspunkt vi var der (forholdsvis tidligt).

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke bodyscanningen er den samme begge steder? Vi fik foretaget 5 kropsmål. Eller hvordan foregår det i CC?

Nu har jeg været begge steder, og må sige at jeg har et langt bedre indtryk af både personale og udvalg hos RBS.

Ekspedienten i CC gik flere gange, fordi han ikke lige kunne svare og så havde de ingen cykler i prisklassen 8-14.000 hjemme. Dét fatter jeg slet ikke :blink: Men "de ville nok få nogen snart".

Hos RBS havde jeg nu mest en cykel for øje, men de havde da også langt mere "tilbehør" og syntes ikke det var det store problem, at få hjælp af en ekspedient. Det kan så også have lidt, at gøre med det tidspunkt vi var der (forholdsvis tidligt).

To forskellige oplevelser. Jeg ved i hvertfald godt, hvor jeg vil smide min penge fremover.

:)

Link to comment
Share on other sites

Ja, må jo hellere holde lidt øje med dig :tongue: Og lyder som en god idé med at flytte lidt rundt på øvelserne :smile:

Mht skulderøvelserne, så lyder det jo ganske fornuftigt. Blev bare lige grebet af det, da jeg så der var nogle øvelser, hvor jeg (stadig?) er på niveau med dig :blush:

Det gælder vel alle øvelserne, at de ville kunne udføres bedst i starten af træningen, men der kan de jo ikke alle ligge :smile: Men god idé at give lidt fokus til ab roll/evil wheel :devil:

Du kan overveje at kigge forbi cyclingconcept.com, fysisk beliggende på Strandvejen 6. Jeg har tidligere selv benyttet RBS (de har bare for travlt) men må indrømme, at den service "concept" giver er lidt udover, hvad jeg normalt forventer. Yderst kompetent personale, som du kan læse dig til, endvidere har du også her mulighed for scanning samt programlægning på baggrund af test. Desuden starter de deres eget team op i april/ maj med fast fællestræning på flere niveauer.

Hej Dynamix - Tak for input :smile:

Som Candygirl skrev, så blev vi bodyscannet og var meget tilfredse med den service vi fik. Vi var der så også lige da de åbnede, så alle stod på spring for at hjælpe :bigsmile: (man kunne vist godt læse mit indlæg som om jeg ikke kunne komme til, men det var altså bare mig, der formulerede mig lidt kluntet :blush:)

Vi har talt lidt om at træne med nogle andre, så jeg vil da lige prøve at se på det team, der starter op hos cyclingconcept :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det gælder vel alle øvelserne, at de ville kunne udføres bedst i starten af træningen, men der kan de jo ikke alle ligge :smile: Men god idé at give lidt fokus til ab roll/evil wheel :devil:

Hej Dynamix - Tak for input :smile:

Som Candygirl skrev, så blev vi bodyscannet og var meget tilfredse med den service vi fik. Vi var der så også lige da de åbnede, så alle stod på spring for at hjælpe :bigsmile: (man kunne vist godt læse mit indlæg som om jeg ikke kunne komme til, men det var altså bare mig, der formulerede mig lidt kluntet :blush:)

Vi har talt lidt om at træne med nogle andre, så jeg vil da lige prøve at se på det team, der starter op hos cyclingconcept :smile:

Og som ægte Fitdk'er er der selvfølgelig søndagstræning fra Nygaardsvej og Gentofte. Stille og rolig tur, små indlagte spurter. Alle kan være med......

Link to comment
Share on other sites

Og som ægte Fitdk'er er der selvfølgelig søndagstræning fra Nygaardsvej og Gentofte. Stille og rolig tur, små indlagte spurter. Alle kan være med......

Det lyder da endnu mere interessant :4jumpy: På en eller anden måde tror jeg hellere jeg vil stille op som newbie på Fdk's hold end hos et halv-prof cykel-team :blush:

Ved du noget om, hvornår det går i gang? Jeg synes ikke jeg kan se noget i holdplanerne endnu :unsure::smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 1. april 2008

SpinningØvet med Lasse Träff. Jeg var motiveret og havde gode ben :4thumbup:

Programmet:

12 min siddende mellemtakt op til FYS7 (Opvarmning)

pause

5 min siddende enkelttakt, FYS7

1 min stående mellemtakt, FYS8

4 min siddende enkelttakt, FYS7

1 min stående mellemtakt, FYS8

3 min siddende enkelttakt, FYS7

pause

5 min stående enkelttakt, FYS8

1 min siddende mellemtakt, FYS7

4 min stående enkelttakt, FYS8

1 min siddende mellemtakt, FYS7

3 min stående enkelttakt, FYS8

pause

2 min stående enkelttakt, FYS6

10 sek, siddende angreb

50 sek stående enkelttakt

20 sek, siddende angreb

40 sek stående enkelttakt

30 sek, siddende angreb

30 sek stående enkelttakt

40 sek, siddende angreb

20 sek stående enkelttakt

Pulsdata :heartpump:

Max 171

Gns 158

Fin time med gode ben. Gennemsnitspulsen blev dog lidt lav, men ... whatever :smile:

Tørt tøj og så ud til Miss Candy, der var klar til at give gas :superman: Først måtte vi dog vente lææææænge på at få plads ved squat-racket, men vi holdt ud og pausen passede mig egentlig også fint :blush:

Squat

5 * 78.5 kg

5 * 78.5 kg

5 * 78.5 kg

5 * 78.5 kg

5 * 78.5 kg

Det var faktisk kun den allersidste rep, der var lidt usikker på at komme op, så vægten må op næste gang igen :4jumpy: Godt vi har de små 1.25 kg krummer :tongue:

Stiff legged dead lift

5 * 83.5 kg

5 * 83.5 kg

5 * 83.5 kg

5 * 83.5 kg

5 * 83.5 kg

Phew de er tunge :gal: Fokus på ret lænd :smile:

Leg Curl

5 * 60 kg

5 * 60 kg

5 * 60 kg

4 * 60 kg

2 * 60 kg

Det kørte meget bedre i dag. Måske fik jeg indstillet maskinen bedre til mig, så det blev lige noteret. Alle de 5*5 reps var der sådan set, men ovenstående er dem, der var med ful ROM :wink:

BB Walking Lunges

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

Weighted Hyper extensions

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

Pauserne blev ret lange her til sidst, for jeg var ved at være træt :smile:

Udstrækning, hvor lænden endelig blev rettet ud igen. Den var godt nok ristet til sidst. Og så var der også lige tid til lidt hyggesnak :wub:

:4george:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share