MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

Til mit store held kan jeg se, at jeg har en tid på 1:36,1 stående (fra gammel tid). Indenfor sidste år har jeg noteret en på 1:36,7. :blush:

Tror i øvrigt også sagtens de 1000m kan føles hårdere, simpelthen fordi det er længere tid. Chris siger også han har stor succes med pacebåden sat til.

Ok. Nu ved jeg hvad pace-båden skal stå på næste gang :4whistling: :tongue:

Søndag d. 24. februar 2008

Endnu en søndag, hvor jeg ikke lige kunne få mig samlet sammen til at komme til træning og da jeg nåede derind, var jeg ikke rigtig motiveret :sleeping: Men nu har jeg fundet endnu en måde at booste en træning. Man skal bare starte med en PR :4jumpy:

Opvarmning

Concept2

1000 m, 3:40 min.

Dødløft

6 * 51 kg (konventionel (K))

6 * 51 kg (Sumo (S))

6 * 71 kg (K)

6 * 71 kg (S)

6 * 91 kg (K)

6 * 91 kg (S)

1 * 101 kg (K) PR :yahoo:

Først lidt eksperimentering med konventionel og sumo stil og så et spontant max-forsøg. Det kan jeg vist godt gøre nogle gange endnu, for det var ikke sådan all out, men rigtig fedt at runde de 100 kg :smile:

DB biceps curls

8 * 12 kg

8 * 13 kg

8 * 13 kg

Cable row

8 * 40 kg

8 * 40 kg

8 * 45 kg

Push down

9 * 25 kg

8 * 27.5 kg

7 * 30 kg :blush:

supersættet med

DB Lateral raise

8 * 5 kg

8 * 5 kg

8 * 6 kg

DB one arm Row

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

DB shoulder press

8 * 9 kg

8 * 11 kg

8 * 11 kg

Så var venstre arm ved at stå af i sidste rep :tongue:

Pull down

8 * 42.5 kg

8 * 45 kg

8 * 50 kg

DB incline press

8 * 12 kg

8 * 12 kg

8 * 12 kg

supersættet med

DB incline flyes

8 * 5 kg

8 * 7 kg

8 * 7 kg

Lateral flexion

8 * 10 kg

8 * 10 kg

8 * 10 kg

supersættet med

Ab roll

8

8

8

Jeg bliver vist nødt til at skære lidt i antallet af øvelser på min "overkropsdag". Det tager lang tid at lave hele den omgang, men det var jo hyggeligt nok sådan en søndag, hvor jeg havde tid til det.

Jeg havde glemt min notesbog hjemme, så jeg kunne ikke helt huske de vægte jeg havde brugt sidst, og derfor er der et par øvelser jeg kom til at starte for lavt :smile:

Nu er der dømt søndagsafslapning. Jeg klarer sikkert ikke at holde mig vågen til oscaruddelingen, men det bliver spændende at se i morgen, hvem der løber af med de store priser. Jeg har fået set en stor del af de nominerede film og jeg synes der er rigtig mange gode film med i konkurrencen.

Jeg var inde og se There will be blood i sidste uge, men har ikke lige fået skrevet om den i loggen, for jeg har faktisk været lidt i tvivl om, hvad jeg mente om den. Der er ingen tvivl om, at Daniel Day Lewis fortjener sin oscar-nomination for hovedrollen i filmen, og jeg har nu også gået og tænkt over filmen i dagene efter, så jeg synes også nomineringen som 'Bedste film' er meget fortjent. Instruktøren er Paul Thomas Anderson (Som også har instrueret Magnolia - en af mine all time favorite movies) har skabt en film, der er enorm stemningsfuld og bl.a. viser en mands grådighed og ondskab. Jeg tror især, det er ondskaben, der har påvirket mig meget og faktisk derfor jeg ikke helt kunne finde ud af om jeg syntes om filmen. Men når jeg går og tænker over en film i flere dage efter jeg har set den, så er det normalt et kvalitetstegn for mig.

I næste uge skal jeg se No country for old men Den har jeg ret høje forventninger til, for Cohen-brødrene plejer at kunne lave en finurlig og overraskende film :smile:

Juno fik jeg set for en måneds tid siden. Jeg forstår ikke helt den nominering som 'Bedste film', men det er bestemt en god og sjov film. Og hvis jeg var 16 år ville jeg være veninde med Juno, for hun er da bare for sød :4winkkiss:

Michael Clayton synes jeg ikke rigtig hænger ved. Nu er det selvfølgelig nogle måneder siden jeg så den, men det er ikke en film, der har gjort stort indtryk på mig.

Og til sidste Atonement - den har jeg faktisk ikke rigtig hørt noget om :blush:

God søndag aften :shades:

Link to comment
Share on other sites

Du er altså godt nok stærk! :kickass: :1356:

Hvordan går det med diæten? :smile:

Tusind tak :smile:

Diæten... :raisebrow: Jeg tog det vist kun alvorligt i 2-3 uger, hvor jeg også kunne mærke, at jeg var i kalorieunderskud til træningen. Jeg har nok kun smidt et enkelt kilo, men den akutte bekymring om store lår er væk.... lige nu :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Endnu en søndag, hvor jeg ikke lige kunne få mig samlet sammen til at komme til træning og da jeg nåede derind, var jeg ikke rigtig motiveret :sleeping: Men nu har jeg fundet endnu en måde at booste en træning. Man skal bare starte med en PR :4jumpy:

Hey M - godt du kom afsted, så også at du ikke var på messenger, så tog det som et godt tegn :wink:

Dødløft

1 * 101 kg (K) PR :yahoo:

Først lidt eksperimentering med konventionel og sumo stil og så et spontant max-forsøg. Det kan jeg vist godt gøre nogle gange endnu, for det var ikke sådan all out, men rigtig fedt at runde de 100 kg :smile:

Og :w00t::superman: ...Tillykke med PR - selvom det var en Bubka :tongue:

DB biceps curls

8 * 12 kg

8 * 13 kg

8 * 13 kg

:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Og :w00t::superman: ...Tillykke med PR - selvom det var en Bubka :tongue:

Tak :bigsmile: Ja, der var nok lidt Bubka over den, men den var nu tung nok (som en PR jo skal være) :tongue:

:sneaky2:

:blush:

Lækker PR, dér. :yo:

Flere af dem.

Thanks :bigsmile: Jo, der skal nok komme flere :wink:

Jeg fik forøvrigt lagt mærke til, hvor om jeg løfter hælene når jeg roer i C2'eren. Det gør jeg :smile: Ikke meget, men jeg krøller mig nok så meget sammen, som det er muligt og det betyder hælene løftes lidt. Er det godt eller skidt? Bør man holde hælene i? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik forøvrigt lagt mærke til, hvor om jeg løfter hælene når jeg roer i C2'eren. Det gør jeg :smile: Ikke meget, men jeg krøller mig nok så meget sammen, som det er muligt og det betyder hælene løftes lidt. Er det godt eller skidt? Bør man holde hælene i? :unsure:

Arne siger hælene skal blive i fodstøtten. Det lagde jeg nemlig også mærke til i det klip jeg postede i min log forleden af en "gammel" mand der ror 1:29.6 @ 500m

Link to comment
Share on other sites

Arne siger hælene skal blive i fodstøtten. Det lagde jeg nemlig også mærke til i det klip jeg postede i min log forleden af en "gammel" mand der ror 1:29.6 @ 500m

Okay. Det vil jeg lige prøve at eksperimentere lidt med.

Jeg talte kort med en pige i sidste uge, der også nævnte, at man nemt får nogle dårlige vaner, hvis man ikke instrueres. I princippet er det jo ligemeget, hvis det bare gælder om at være hurtig, hvordan man kommer frem, men jeg vil naturligvis gerne undgå skade-fremkaldende uvaner :smile: Det kan godt være, at det er hårdere for knæene, men der har jeg nu normalt ikke problemer.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 25. februar 2008

SpinningØvet i Adelgade. Det faste februar-mandagsprogram :smile:

Programmet var en

15 min opvarmning

pause

11 min, FYS8+

3 min siddende enkelttakt,

7 min skiftende mellem 1 min stående enkelttakt og 1 min siddende enkelttakt

4 min pause

11 min, FYS8+,

skiftevis 40 sek siddende mellemtakt, 20 sek stående mellemtakt

4 min pause

1 min stående langsom enkelttakt

1½ min siddende angreb, FYS9+

1 min stående langsom enkelttakt

1½ min siddende angreb, FYS9+

1 min stående langsom enkelttakt

1½ min siddende angreb, FYS9+

Py ha... De første 11 min er hårde. Det er de næste 11 min også og de sidste 3 intervaller er dræbende :devil:

Pulsdata :heartpump:

Max 176 (91%)

Gns 160 (80%)

Jeg havde egentlig en idé om, at jeg ville styrketræne bagefter, men der var så forfærdelig mange mennesker, at jeg valgte at udsætte til i morgen. Måske er der lige så mange, men der skal jeg så ikke lave andet, så der bliver der ingen undskyldninger :smile:

@Oscars (igen)

Behøver jeg sige, at jeg GLÆDER mig til at se No country for old men? Og så har jeg lige fundet ud af at Atonement er den samme film som Soning :blush: Det var godt nok lige noget jeg havde misset der. Den må jeg også hellere få set :smile:

:4george:

Link to comment
Share on other sites

Du er godt nok ved at blive seriøs med roningen. Tillykke med pr på 500m :devil: , der er jeg også ved at være truet :cry: .

Som Jesper siger, synes jeg, at jeg har succes med pacebåden (når jeg ikke som sidste lørdag kan have en levende pacer :tongue: ). Det er dog mest på 1000m, at det giver lidt ekstra at sætte pacen på drømmetiden (jeg satte den på Jespers gamle rekord, da jeg slog den). På 500m er der alligevel ingen disponering af kræfterne, da det er all-out hele vejen.

Jeg bliver vist nødt til at forbedre mine PR's snart, selvom jeg ikke føler mig i rekordhumør for tiden.

Hvorfor snakker du om diæt? Det ser da ikke ligefrem påkrævet ud :cool:

Link to comment
Share on other sites

Du er godt nok ved at blive seriøs med roningen. Tillykke med pr på 500m :devil: , der er jeg også ved at være truet :cry: .

Som Jesper siger, synes jeg, at jeg har succes med pacebåden (når jeg ikke som sidste lørdag kan have en levende pacer :tongue: ). Det er dog mest på 1000m, at det giver lidt ekstra at sætte pacen på drømmetiden (jeg satte den på Jespers gamle rekord, da jeg slog den). På 500m er der alligevel ingen disponering af kræfterne, da det er all-out hele vejen.

Jeg bliver vist nødt til at forbedre mine PR's snart, selvom jeg ikke føler mig i rekordhumør for tiden.

Hvorfor snakker du om diæt? Det ser da ikke ligefrem påkrævet ud :cool:

Tak :smile: Jeg ville jo gerne have slået dig eller Jesper, men det blev altså ikke denne gang :wink: Jeg har ikke rigtig brugt pace-båden, men jeg er helt enig i, at det virkede godt med en levende pacer :bigsmile:

Det med diæten.... Well... nogle gange skal der bare lige justeres lidt :blush:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 26. februar 2008

Teamede op med min allerbedste træningsveninde til en gang styrketræning i et totalt fyldt center. Skal det aldrig til at tynde lidt ud i alle de mennesker, eller sker det først til sommer? :raisebrow:

Vi fik lagt billet ind på squat-stativet og fik det heldigvis ret hurtigt :smile:

Squat

8 * 41 kg

8 * 61 kg

8 * 71 kg

8 * 71 kg

Preacher Curl

8 * 15 kg + stang

8 * 15 kg + stang

8 * 15 kg + stang

8 * 15 kg + stang

Stiff legged dead lift

8 * 51 kg

8 * 71 kg

8 * 71 kg

8 * 71 kg

BB Walking Lunges

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

Jeg valgte at bruge den lille BB i dag, men de findes kun op til 30 kg i Adelgade. Det var nu rart nok at mærke, at det er blevet betydelig lettere end da jeg startede med øvelsen :smile:

Push down

8 * 27.5 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

Hyper Extensions

8 * 20 kg

8 * BW (H+V)

8 * 20 kg

8 * BW (H+V)

Jeg har fået anbefalet at køre hyper extensions unilateralt, så det skulle lige prøves i dag. Det udfordrer mere hele core-muskulaturen og jeg er faktisk ret træt i lænden nu :bigsmile:

Leg curl

8 * 57.5 kg

8 * 60 kg

8 * 62.5 kg

Ab roll

8

8

8

supersættet med

Twisted crunches

8 * 10 kg (H+V)

8 * 10 kg (H+V)

8 * 10 kg (H+V)?

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg fik taget 3. sæt :unsure:

Masser af snak og grin. Det er hyggeligt at træne med en anden. Det er også rart at træne alene. Faktisk er jeg ret glad for at træne

:blush::shades:

Link to comment
Share on other sites

Teamede op med min allerbedste træningsveninde til en gang styrketræning i et totalt fyldt center. Skal det aldrig til at tynde lidt ud i alle de mennesker, eller sker det først til sommer? :raisebrow:

Masser af snak og grin. Det er hyggeligt at træne med en anden. Det er også rart at træne alene. Faktisk er jeg ret glad for at træne

:blush::shades:

Ihhh, det må jo næsten være mig du mener :wub: Ville sige i lige måde, men ved ikke helt, efter at du først sagde hej efter jeg havde sagt "bøh" eek5hyper.gif fordi du slet ikke så mig. Og undskyldte med, at jeg jo aldrig plejede at være der i god tid :dry:

Link to comment
Share on other sites

Ihhh, det må jo næsten være mig du mener :wub: Ville sige i lige måde, men ved ikke helt, efter at du først sagde hej efter jeg havde sagt "bøh" eek5hyper.gif fordi du slet ikke så mig. Og undskyldte med, at jeg jo aldrig plejede at være der i god tid :dry:

Selvfølgelig er det dig :wub: :wub: :wub:

Vi var der vist begge i rigtig god tid :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 28. februar 2008

Sen styrke i Adelgade, men hvilken glædelig surprice, da Candygirl også dukkede op i omklædningen og vi kunne teame op i en halv times tid :wub:

Concept2

500 m, 1:48 min

500 m, 1:46 min

Dødløft

5 * 71 kg

5 * 81 kg

5 * 81 kg

5 * 81 kg

5 * 81 kg

Seated DB shoulder press

8 * 9 kg

8 * 10 kg

8 * 11 kg

Jeg prøver mig stadig lidt frem for at finde den korrekte vægt, men nu er jeg vist ved at være der :smile:

DB incline press

8 * 11 kg

8 * 12 kg

8 * 12 kg

Preacher Curl

8 * 15 kg + stang

5 * 17.5 kg + stang

8 * 15 kg + stang

Pull down

8 * 45 kg

8 * 47.5 kg

8 * 50 kg

Push down

8 * 27.5 kg

8 * 27.5 kg

8 * 30 kg

DB lateral raise

8 * 5 kg

8 * 5 kg

8 * 6 kg

DB incline flies

8 * 8 kg

8 * 9 kg

8 * 9 kg

DB Seated rear lateral raise

8 * 3 kg

8 * 5 kg

8 * 5 kg

DB Biceps Curl

8 * 11 kg

8 * 12 kg

8 * 13 kg

DB Seated triceps extensions

8 * 8 kg

8 * 8 kg

8 * 8 kg

Weighted Decline sit up

8 * 10 kg

8 * 10 kg

8 * 10 kg

supersættet med

Ab roll

8

8

8

Til sidst lidt udstræk og leg i Chin-up-stativ.

Assisted Chin up

4 * -20 kg

4 * -20 kg

Hvis jeg tog den tidligere i træningen kunne jeg muligvis tage lidt flere reps eller med lidt mindre vægt :blush: Jeg forsøgte i hvertfald at bruge ryggen også, så det ikke kun var armene der trak. Mind to muscle :wink:

Laaang træning, men hjemme ventede kun oprydning og rengøring. Det gør det stadig :4whistling: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Sen styrke i Adelgade, men hvilken glædelig surprice, da Candygirl også dukkede op i omklædningen og vi kunne teame op i en halv times tid :wub:

Laaang træning, men hjemme ventede kun oprydning og rengøring. Det gør det stadig :4whistling: :tongue:

Så kunne du jo godt have trænet lidt mere, når du nu alligevel ikke tog hjem og var huslig :tongue:

Sæt igang :superman::4whip:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 1. marts 2008

Styrketræning i Fields. Det var lidt tidlig træning... eller jeg havde i hvert fald bare fået morgenmad inden :wink:

Opvarmning

Crosstrainer, 10 min

Squat

6 * 50 kg

6 * 70 kg

6 * 70 kg

6 * 70 kg

6 * 70 kg

Jeg ville egentlig gerne have taget lidt mere vægt på, men det var der slet ikke til i dag. Jeg ved ikke om det skyldtes den tidlige træning, men det vælger jeg at tro :blush:

Good morning

8 * 40 kg

8 * 45 kg

8 * 50 kg

Stiff legged dead lift

8 * 50 kg

8 * 50 kg*

8 * 70 kg

8 * 80 kg

6 * 90 kg

*ikke stiff legged. Fik lige lidt god instruktion. Det ER mere besværligt med lange ben og små skiver :smile:

DB biceps Curl

8 * 12 kg

8 * 12 kg

8 * 13 kg

BB Walking Lunges

20 skridt * 36 kg

20 skridt * 36 kg

20 skridt * 36 kg

20 skridt * 36 kg

Jeg regner med, at den lille HS-stang vejer 11 kg. Jeg mener i hvert fald, det var mere end en 10 kg-skive :smile: De fik pulsen godt op :devil: Rart at jeg havde éen, der kunne hjælpe med at tage stangen ned af nakken, da jeg var færdig

Triceps Push down

8 * 27.5 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

supersættet med

HS Lying leg curl

6 * 30 kg

6 * 35 kg

6 * 35 kg

5½ * 35 kg :tongue:

Lateral Flexion

8 * 10 kg (H+V)

8 * 10 kg (H+V)

8 * 10 kg (H+V)

supersættet med

Weighted decline sit up

8 * 10 kg

8 * 10 kg

8 * 10 kg

Udstrækning :wub:

Efter styrketræningen var jeg inde i øksnehallen og se udstillingen Mirror. Jeg var ikke helt klar over på forhånd, hvad det var udstillingen viste, bortset fra billeder af bodybuildere. Det er bestemt ikke billeder af bodybuildere fra deres bedste side, men mere kunstneriske billeder. Det er altså ikke billeder af poseringer, men primært portrætter og figurer i afslappet tilstand. Nogle få billeder viser "stemningen" back stage til konkurrence og det var nok de billeder jeg synes er bedst. Udstillingen er forøvrigt gratis, hvis nogen skulle være interesseret :wink:

God lørdag aften MOL'ere :shades:

jbababee0vb3.gif

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 2. marts 2008

Endelig lykkedes det mig at komme op en søndag morgen til spin med Chr. Lykke :smile: Timen er blevet forlænget fra 75 min til 90 min. Det er stadig udholdenhedspræget kørsel og god musik :bigsmile:

Allerede på vej til centeret, mærkede jeg tydeligt gårsdagens bentræning i lår og balder og det var ligefør jeg håbede på, at jeg ikke fik en plads på timen, men det gjorde jeg nu :tongue: Jeg havde dog hele tiden planlagt at køre stille og roligt og det gjorde jeg også. Det er lidt underligt når det føles som om benene syrer til, men pulsen viser, at jeg kun ligger på et niveau, der svarer til FYS6½ :blush: Under timen havde jeg endda tid/overskud til at overveje om jeg mon havde haft mere vægt på i går, end jeg umiddelbart troede, for jeg plejer da ikke være hårdt ramt :unsure:

Pulsdata :heartpump:

Max 164

Gns 155

Ikke imponerende data :nonono:

Efter timen fandt jeg ud af, at SNF havde været med :blush: så vi fik lige en lille snak og teamede op til en enkelt styrketræningsøvelse :smile:

Assisted Chins

6 * -20 kg

3 * -15 kg

3 * -15 kg

2 * -15 kg

Dejligt med hurtig fremgang i en ny øvelse :w00t:

Cable row

8 * 37.5 kg

8 * 40 kg

8 * 42.5 kg

Pull Down

8 * 45 kg

8 * 47.5 kg

6 * 50 kg

6 * 52.5 kg

BB Bend over Row

6 * 41 kg

6 * 46 kg

6 * 51 kg

6 * 51 kg

Pyh ha :blush: tuuungt

Det var alt jeg ville lave i dag. Det gør lige, at resten at overkroppen kan trænes igennem lidt hurtigere i morgen.

God søndag

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 3. marts 2008

Hyggeligt selskab i form af Candygirl lokkede i Fdk, Nørrebro, så cyklen måtte gennem byen. Heldigvis undgik jeg regnen :smile:

Opvarmning

?? Glemte vi det? :tongue:

DB Biceps Curl

8 * 12 kg

8 * 12 kg

8 * 14 kg

DB Latereal raise

8 * 6 kg

8 * 6 kg

8 * 6 kg

8 * 7 kg

Ja, C sagde "lige éet sæt mere", så det måtte jeg jo gøre :wink:

Så var det blevet tid til en gang spinningØvet med Diana, der dog havde sat Ulrik på som vikar. Ham har jeg kørt hos før og han er ganske underholdende. Super meget energi og der mangler ikke nogen opmuntrende tilråb undervejs. Musikken er lidt so so, men det er okay. Opbygningen af timen er lidt spin-spin, men man styrer jo selv belastningen og dobbelttakten toner jeg lidt ned :smile:

Jeg kørte absolut bedre end i går (det kunne dårligt være værre :blush:) men alligevel blev gennemsnitspulsen ret lav, da der vist var temmelig lange pauser, eller også forstod jeg ikke helt udmeldingerne :unsure:

Pulsdata :heartpump:

Max 168

Gns 153

Efter timen fik vi os lige en lille snack og tørt tøj på, så vi kunne komme videre med styrketræningen :w00t: Der var godt nok stadig rigtig mange i frivægtsområdet, men vi fik da kæmpet os frem til et par bænke rimelig hurtigt. Tog lige en tur omkring kabeltårnet først.

Push down

8 * 26.25 kg

8 * 28.75 kg

6 * 31.25 kg :blush:

DB Incline Press

8 * 12 kg

8 * 13 kg

8 * 13 kg

DB flyes

8 * 9 kg

8 * 9 kg

8 * 9 kg

DB shoulder Press

8 * 11 kg

8 * 11 kg

8 * 11 kg

Candy-coachen nævnte efter andet sæt, at jeg ikke sænker albuerne nok, så det fokuserede jeg lidt mere på i sidste sæt. Det blev det da liiiige lidt tungere af :wink:

Weighted Decline Situp

8 * 10 kg

8 * 10 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

Så ville Candygirl hellere hjem til sin veninde Anna Pihl, men der kunne ikke blive tale om, at jeg også var færdig (sagde Candy-coachen) så jeg måtte blive i kælderen og træne videre :4whistling:

Preacher Curl

8 * 10 kg + stang

8 * 10 kg + stang

8 * 10 kg + stang

DB lying triceps extension

8 * 20 kg

Dum øvelse - jeg får DB'en i panden, hvis jeg skal holde overamen lodret :tongue:

DB Standing tricep extension

8 * 9 kg (H+V)

6 * 9 kg (H+V)

Det var den træning. Jeg er stadig über-DOMS'et i lår og balder, så dødløften blev udsat til en anden gang. Pheeewww... der var langt hjem til aftensmaden bagefter, men god træning var det :4george:

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning

?? Glemte vi det? :tongue:

Nej, det var da de to øvelser, der var opvarmningen :tongue:

DB shoulder Press

8 * 11 kg

8 * 11 kg

8 * 11 kg

Candy-coachen nævnte efter andet sæt, at jeg ikke sænker albuerne nok, så det fokuserede jeg lidt mere på i sidste sæt. Det blev det da liiiige lidt tungere af :wink:

Ja, det er også for dårligt, at korrektionen aldrig gør en øvelse lettere, men altid sværere/tungere. Det burde da være omvendt :dry:

Men hvis ham her gør det rigtigt, så var min coaching også rigtig. Og fint øgenavn :wub:

DBShoulderPress.gif

Så ville Candygirl hellere hjem til sin veninde Anna Pihl, men der kunne ikke blive tale om, at jeg også var færdig (sagde Candy-coachen) så jeg måtte blive i kælderen og træne videre :4whistling:

Ja, jeg undrede mig godt nok da du var på vej op ad trappen med mig - Du er da ikke færdig endnu! *G*

Godt du fik lavet lidt mere, selvom jeg skulle hjem til min veninde :wink:

Push down

8 * 26.25 kg

8 * 28.75 kg

6 * 31.25 kg :blush:

You crazy woman :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er også for dårligt, at korrektionen aldrig gør en øvelse lettere, men altid sværere/tungere. Det burde da være omvendt :dry:

Men hvis ham her gør det rigtigt, så var min coaching også rigtig. Og fint øgenavn :wub:

DBShoulderPress.gif

Ja, det ser mere rigtigt ud :smile:
Ja, jeg undrede mig godt nok da du var på vej op ad trappen med mig - Du er da ikke færdig endnu! *G*

Godt du fik lavet lidt mere, selvom jeg skulle hjem til min veninde :wink:

Jamen, det er ikke sjovt at træne alene når man lige har været to :innocent:

You crazy woman :superman:
Thanx :blush:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share