MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

Du er godt nok sindssygt stærk i db press!! :blink::devil:

WEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeee :cheer: TAK!

Haha - lidt pres skal der til! :tongue:

Her kunne jeg så henkastet nævne at jeg har flere af de ryttere der lige nu er i udbrud på mit hold :innocent:

:newtongue: Er ikke sikker på jeg gider lege med mere :nonono:

(det gik rimelig skidt for mit hold i dag :blush:)

Fredag d. 10. juli 2009

Jeg havde egentlig overvejet en hviledag i dag, men tog alligevel til træning. Jeg kunne dog ikke helt bestemme mig til, hvad jeg skulle træne, så det endte bare med en noget mavetræning og lallen rundt :cool:

Hanging leg raise

6 sæt á 8-10 reps

Crunches

6 sæt á 10-15 reps

Så cyklede jeg hjem i det vildeste tordenvejr rain.gif

Link to comment
Share on other sites

:newtongue: Er ikke sikker på jeg gider lege med mere :nonono:

(det gik rimelig skidt for mit hold i dag :blush:)

Aaah - kom nu, op med humøret.. der er mange etaper endnu :wink:

Så skal jeg nok holde dig ved selskab nede i bunden af ligaen :laugh:

(..medmindre det går lige så godt for mit hold som i dag fremover)

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Så må jeg vist lige på banen her. :laugh:

Ja kære Rune og Marianne. Jeg ligger jo lidt over Jeres hold.... hehe :blush:

selvom jeg følte meget med dig Marianne, da Millar blev hentet så kort før mål her den anden dag....

Og nu kan jeg se, at den gode Rune har haft gang i spillersalget her i de sidste par dage.... :w00t:

Og Marianne... godt set med Thomas Voeckler. Ham turde jeg ikke selv købe.... så respekt der!!! :smile:

Nu skal vi bare lige have vippet ham Morten Holm af pinden på 1. pladsen.....

Kan I have en fortsat god weekend

Hygge fra Lars

Link to comment
Share on other sites

Aaah - kom nu, op med humøret.. der er mange etaper endnu :wink:

Så skal jeg nok holde dig ved selskab nede i bunden af ligaen :laugh:

(..medmindre det går lige så godt for mit hold som i dag fremover)

Ja, du er da lige stukket lidt af fra mig :devil:

Så må jeg vist lige på banen her. :laugh:

Ja kære Rune og Marianne. Jeg ligger jo lidt over Jeres hold.... hehe :blush:

selvom jeg følte meget med dig Marianne, da Millar blev hentet så kort før mål her den anden dag....

Og nu kan jeg se, at den gode Rune har haft gang i spillersalget her i de sidste par dage.... :w00t:

Og Marianne... godt set med Thomas Voeckler. Ham turde jeg ikke selv købe.... så respekt der!!! :smile:

Nu skal vi bare lige have vippet ham Morten Holm af pinden på 1. pladsen.....

Kan I have en fortsat god weekend

Hygge fra Lars

Tak for de opmuntrende ord, guys :smile:

Jeg skal nok blive ved og jeg havde vist også lige skrevet noget om, at jeg synes om at ligge i bunden :laugh: Det bliver nu under alle omstændigheder sjovere at følge etaperne, når ens ryttere har mulighed for gode placeringer :smile:

Tak for tiltroen, Lars, men Voeckler var vist nærmest et lucky punch - hehe :blush:

Jeg kan jo se, at der hvor man virkelig scorer point er, når man har en ungdomsrytter eller vandbærer, der overrasker med bjerg- eller spurtpoint eller ligefrem etapeplaceringer og der har jeg ikke været så godt med.... endnu....

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 11. juli 2009

Selvom der nu var mulighed for at se hele tour-etapen i dag valgte jeg at tage til hen og styrketræne :smile: Bentræning var på programmet igen - nu i lidt anderledes form. Det gik fint, men jeg udfordrede nu heller ikke max-styrken i dag. Jeg er dog ret sikker på, at jeg nok skal få DOMS af især walking lunges :smile:

Front squat

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 40 kg

8 * 40 kg

8 * 50 kg

8 * 50 kg

8 * 60 kg

8 * 60 kg

8 * 40 kg

BB Walking Lunges

17 skridt * 32 kg

18 skridt * 42 kg

18 skridt * 42 kg

18 skridt * 42 kg

14 skridt * 42 kg

Sidste sæt blev taget med ekstra lange skridt og fokus på løftet bryst. Så var der kun plads til 14 skridt :smile:

Back Extensions (0o)

10 * 20 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

Tæt på besvimelse efter hver sæt :blush:

God lørdag tittitgh4.gif

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan jo se, at der hvor man virkelig scorer point er, når man har en ungdomsrytter eller vandbærer, der overrasker med bjerg- eller spurtpoint eller ligefrem etapeplaceringer og der har jeg ikke været så godt med.... endnu....

Det ser da ud til du nok skal få en god del point med bl.a. Flecha og Hushovd på holdet. Jeg nåede selvfølgelig lige at pille Hushovd af mit hold inden dagens etape :nonono:

Jeg er faktisk lidt i tvivl om jeg overhovedet får nogen point i denne runde :cry: Højt at flyve... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det ser da ud til du nok skal få en god del point med bl.a. Flecha og Hushovd på holdet. Jeg nåede selvfølgelig lige at pille Hushovd af mit hold inden dagens etape :nonono:

Jeg er faktisk lidt i tvivl om jeg overhovedet får nogen point i denne runde :cry: Højt at flyve... :laugh:

Nå okay - når du nu selv kommer ind på det, sååååhhhh - 393 point til mig :devil: Jeg havde også Mikel Astarloza, EUS, på mit hold og en 3. plads til ham gav ganske godt :4thumbup: WEEEEEeeeeee :cheer: Jeg sad ellers i formiddags og prøvede at lave udskiftninger, men jeg kunne ikke lige finde nogle ryttere jeg hellere ville have end dem jeg havde på holdet, så jeg fik vist ikke udskiftet nogen. Det skulle da lige være JohnnyBravo :4flex:

Det betyder jeg er væk fra sidstepladsen - vist for første gang i touren :tongue: men stadig efter dig :shades:

Link to comment
Share on other sites

Nå okay - når du nu selv kommer ind på det, sååååhhhh - 393 point til mig :devil: Jeg havde også Mikel Astarloza, EUS, på mit hold og en 3. plads til ham gav ganske godt :4thumbup: WEEEEEeeeeee :cheer: Jeg sad ellers i formiddags og prøvede at lave udskiftninger, men jeg kunne ikke lige finde nogle ryttere jeg hellere ville have end dem jeg havde på holdet, så jeg fik vist ikke udskiftet nogen. Det skulle da lige være JohnnyBravo :4flex:

Det betyder jeg er væk fra sidstepladsen - vist for første gang i touren :tongue: men stadig efter dig :shades:

Endnu en førsteplads i ligaen.. du begynder at rykke - godt gået :superman:

Jeg overvejede også lidt udskiftninger, men har ikke ret mange tilbage, så de ryttere jeg har nu må bare tage sig lidt sammen :4whip:

Hehe, ja jeg holder dig lige bag mig endnu - og fik jo faktisk oven i købet lidt point i runden.. hele 2! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 12. juli 2009

DB incline Press

10 * 15 kg

- - - - - -

6 * 22.5 kg

6 * 22.5 kg

6 * 25 kg

6 * 25 kg

BB Bench Press

10 * 20 kg

10 * 40 kg

- - - - - - - - -

12 * 50 kg

12 * 50 kg

12 * 50 kg

13 * 50 kg

Programmet siger 10-15 reps, så jeg prøvede at tage 15 i sidste sæt, men fail'ede på 14. rep :blush: Det var dog stadig en lille fremgang i forhold til sidst og jeg følte betydelig mere overskud på alle sæt. Det har taget mig lang tid at få en rutine i øvelsen, hvor jeg ligger på samme måde hver gang, får lavet nogenlunde opspænd og har en ordentlig bane på løftet, men det kommer langsomt :smile:

supersættet med

Push up

10

10

10

10

ingen fra knæ i dag :biggrin:

supersættet med

Push Crunch

15 * 15 kg

15 * 15 kg

15 * 15 kg

15 * 15 kg

De var til gengæld virkelig hårde. Sikkert pga. min ekstra mavetræning i fredags :dry:

Udmærket træning, selvom den foregik lige over middag og i et næsten stille gym. Næste gang skal jeg måske prøve at øge et eller andet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 13. juli 2009

Lidt tidlig træning for min smag, men kom da igennem programmet :smile:

Machine rows (elbows in)

10 * 40 kg

10 * 40 kg

- - - - - - -

6 * 85 kg

6 * 85 kg

6 * 85 kg

6 * 85 kg

15 * 65 kg

15 * 65 kg

20 * 60 kg

Jeg tror ikke jeg kan øge vægten næste gang, for det begynder at gå ud over teknikken. Alle sæt for øvrigt med straps :smile:

Assisted Pull up (OH)

8 * BW

8 * BW

8 * BW

8 * BW

Chest supported DB rows

4 * 20 kg

6 * 17.5 kg

6 * 17.5 kg

6 * 17.5 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

Sættet med de 20 kg er stadig grimme, og så havde jeg fået fat på en bænk, der føltes som om den kunne knække et hvert øjeblik - derfor kun 4 reps i det sæt :w00t:

Jeg "skyldte" sådan set også rotator cuff-øvelser fra i går, men de bliver lige udsat endnu en dag :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 14. juli 2009

Det var godt nok lummert og høj luftfugtighed i dag, så allerede da jeg ankom til træning var jeg godt varm - pyyyh :blush: Jeg havde faktisk taget løbesko med, men da jeg først kom frem, var trangen til at løbe forduftet. Det bliver der bedre tid til i de næste dage :smile: Det var heldigvis ikke de største muskler, der skulle trænes i dag... Eller dvs. mine guns er jo ved at være temmelig store... :4flex: eller noget :4whistling:

DB Curls

10 * 7 kg

- - - - - - -

6 * 20 kg

6 * 20 kg

6 * 22.5 kg

6 * 22.5 kg

supersættet med

Dips

10 (bench dips)

- - - - - - -

15 * BW

15 * BW

15 * BW

18 * BW

supersættet med

Burpees

10

10

12

12

12'ere - just for the fun of it :gal:

BB Curls

15 * 30 kg

15 * 30 kg

18 * 30 kg

20 * 30 kg

supersættet med

Lying triceps Extensions (EZ)

12 * 27 kg

12 * 27 kg

12 * 27 kg

12 * 27 kg

Rotator cuff, face pulls og DB lateral raises :smile:

Udmærket omgang. Det er den af mine træningsdage jeg synes mindst om, men alligevel fik jeg presset mig selv til at tage lidt flere reps i flere øvelser. De sidste øvelser gik lidt hurtigt, da jeg var ved at blive smidt ud :smile: (altså fordi der skulle lukkes :hehe:)

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 20. juli 2009

Har været aktiv i de sidste dage, men ikke så meget log-værdigt :smile: I dag styrketræning igen :smile:

DB incline Press

10 * 10 kg

8 * 15 kg

- - - - - - -

6 * 22.5 kg

6 * 25 kg

6 * 25 kg

6 * 25 kg

Jeg var tæt på at faile i tredie workset da jeg skulle have DB'sene op, men så tog jeg mig lidt sammen. Synes dog det var ret tungt, men næste gang forsøger jeg nok at køre alle sæt med 25'erne :w00t: Jeg har egentlig overvejet at begynde på nogle andre øvelser for at få lidt afveksling, men det er jo også meget rart at vægten stadig stiger :smile:

BB Bench Press

10 * 20 kg

10 * 40 kg

- - - - - - - - -

12 * 50 kg

12 * 50 kg

12 * 50 kg

13 * 50 kg

supersættet med

Push up + fra knæ

10

10

5 + 5

10

Mistede vist koncentrationen i tredie sæt :blush:

supersættet med

Push Crunch (med vægtskive)

15 * 15 kg

15 * 15 kg

15 * 15 kg

15 * 15 kg

Rotator Cuff, Face Pulls og DB lateral raise

Fin træning, hvor jeg var lidt træg til at komme i gang, men energien kom i løbet af træningen :smile: I morgen skal jeg træne ben :superman:

Nissen lavede brutal barbarian high-volume, high intensity squat - 10 sæt med 5-40 reps, vægte mellem 120 og 160 kg (eller var det 170 kg?) Han er ved at være cut på benene. Det kunne jeg faktisk se gennem hans blå compression tights :smile: Han ville sikkert poste et billede i sin log, hvis han ikke var banned :unhappy:

Også Erik, Pietro og Guarden fik trænet og der ud over en del andre VL'ere mv.

Link to comment
Share on other sites

Lulz, du burde begynde i et kommercielt center, bare for at owne alle de unge knægte. Det er nogle rimeligt solide kg du rykker rundt.

:laugh: Tak!

Jeg har nu faktisk været medlem af kommercielt center (fdk) længe, men er ikke rigtig kommet der de sidste måneder, så har lige meldt mig ud. Der er nu også slappe medlemmer i IK :tongue:

Tak for din kommentar. Det er hyggeligt når loggens læsere giver sig til kende og lige smider et par linier :smile:

Tirsdag d. 21. juli 2009

I dag har jeg DOMS efter brysttræningen i går, men var alligevel klar på en bentræning. Jeg har det næsten som om jeg er i gang med genoptræning af mine ben, så jeg bliver glad når det går lidt bedre end sidst og det gjorde det i dag :smile:

I dag var der besøg fra the gym - MikaelLS og Karl Æg - og så trænede selvfølgelig også det meste af det faste slæng :smile:

Front squat

8 * 20 kg

6 * 40 kg

6 * 40 kg

6 * 50 kg

6 * 50 kg

6 * 60 kg

6 * 60 kg

6 * 65 kg

6 * 65 kg

6 * 40 kg

6 * 50 kg

Sikke mange sæt :laugh:

BB Walking Lunges

16 skridt * 40 kg

16 skridt * 40 kg

16 skridt * 40 kg

16 skridt * 45 kg

High bar, lange skridt, mind to muscle :moon:

Back Extenstions (0o)

8 * 20 kg

10 * 30 kg

12 * 30 kg

10 * 30 kg

Jeeeeze - det var hårdt med så mange reps. Jeg havde indstillet mig på 8'ere inden jeg gik i gang, men blev "overtalt" til de ekstra reps. Sådan er det med en god spotter :smile:

Stiff legged dead lift

10 * 40 kg

10 * 60 kg

10 * 70 kg

10 * 70 kg

long time no see - lidt forsigtige vægte, men hård nok og opspændet blev lidt træt til sidst

Nåede lige hjem til slutningen at tour de france. Sikken et grimt styrt til Jens Voigt :unhappy: og tv svælger bare i at vise det igen og igen og igen :dry: Jeg har Asterloza på mit tourmanager-hold, men det går stadig ad pommern til med det hold. Selv Spock, som har tre udgåede ryttere på sit hold er bedre placeret end mig :hmmm::tongue:

Og i morgen, hvor tourens "kongeetape" skal køres kan jeg ikke engang se den. Jeg skal nemlig i biografen og se Peter Pedal :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Nåede lige hjem til slutningen at tour de france. Sikken et grimt styrt til Jens Voigt :unhappy: og tv svælger bare i at vise det igen og igen og igen :dry: Jeg har Asterloza på mit tourmanager-hold, men det går stadig ad pommern til med det hold. Selv Spock, som har tre udgåede ryttere på sit hold er bedre placeret end mig :hmmm::tongue:

Og i morgen, hvor tourens "kongeetape" skal køres kan jeg ikke engang se den. Jeg skal nemlig i biografen og se Peter Pedal :biggrin:

Ja, det så godt nok skidt ud.. håber han er OK. Du er da forresten rykket forbi Spock - og undertegnede.. :cry3:

Peter Pedal?! :laugh: God fornøjelse! :wink:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Du er da forresten rykket forbi Spock - og undertegnede.. :cry3:

Peter Pedal?! :laugh: God fornøjelse! :wink:

Nå for den... Det er jeg da også :4jumpy:

Jeg må have set resultatet inden de fik opdateret den samlede score, for jeg så godt, at jeg havde fået 438 point, men lå stadig sidst. Weeee - jeg er i top 20.000 nu :tongue: Mit mål må være at ikke ligge sidst når touren slutter :blush:

Jep - peter pedal med næsten-3-årig nevø. Første gang han skal i biografen, så det bliver lidt spændende. Jeg skal nok komme med en anmeldelse bagefter :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja.. tillykke med det :smile:

Nobelt mål - jeg tror jeg vil prøve at stile efter det samme. Jeg må da om ikke andet kunne overhale Spock :innocent:

Lyder hyggeligt med biobesøg med nevøen.. ser frem til anmeldelsen, så man kan finde ud af om man skulle tage ind og se den :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja.. tillykke med det :smile:

Nobelt mål - jeg tror jeg vil prøve at stile efter det samme. Jeg må da om ikke andet kunne overhale Spock :innocent:

så burde éen af os da lykkes med det :laugh:

Det ser da vældig godt ud i dag for os begge - stiger i både privat-liga og samlet "klassement" :w00t:

Lyder hyggeligt med biobesøg med nevøen.. ser frem til anmeldelsen, så man kan finde ud af om man skulle tage ind og se den :unsure:

Peter Pedal på nye eventyr :smile:

En gribende fortælling om aben peter pedal og hans "ven" (manden med den gule hat), som fejlagtigt bliver beskyldt for at have stjålet en elefant. Filmen var til tider lidt for thriller-agtig for min næsten-3-årige nevø, specielt den noget vrede tryllekunstner, der havde mistet sin elefant. Derfor fik jeg fornøjelsen af at have ham på skødet det meste af filmen hug006tm9.gif. Bagefter var han dog vild med filmen :smile: Jeg tror han ville have givet den 4/6 :smile:

Torsdag d. 23. juli 2009

Der er også blevet trænet i dag :smile: Min timing var godt nok ikke så god i dag, så jeg blev godt nok temmelig våd på vej dertil og de andre var næsten færdige med deres træning. De følger vist ikke med i touren :smile:

Machine rows

10 * 40 kg

10 * 40 kg

- - - - - - - -

6 * 85 kg

6 * 85 kg

6 * 85 kg

6 * 85 kg

15 * 65 kg

15 * 65 kg

20 * 60 kg

Shit - det er så tungt. Jeg vil snart have nye øvelser :blush:

Pull Ups (OH)

4 * BW

4 * BW

3 * BW

3 * BW

DB Chest supported rows

6 * 17.5 kg

6 * 17.5 kg

6 * 17.5 kg

6 * 17.5 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

Det regnede stadig da jeg skulle videre :hmmm:angryninjasmileythrowinnp2.gif

Link to comment
Share on other sites

så burde éen af os da lykkes med det :laugh:

Det ser da vældig godt ud i dag for os begge - stiger i både privat-liga og samlet "klassement" :w00t:

Ja, lige nu ser det jo faktisk ret så godt ud.. måske vi alligevel begge to undgår skammen ved at være nummer sjok :bigsmile: Jeg er dybt imponeret over hvor stabilt Signes hold har præsteret hele vejen.. og uha, hvor jeg glæder mig til Ventoux-etapen i morgen! :cooldance:

Peter Pedal på nye eventyr :smile:

En gribende fortælling om aben peter pedal og hans "ven" (manden med den gule hat), som fejlagtigt bliver beskyldt for at have stjålet en elefant. Filmen var til tider lidt for thriller-agtig for min næsten-3-årige nevø, specielt den noget vrede tryllekunstner, der havde mistet sin elefant. Derfor fik jeg fornøjelsen af at have ham på skødet det meste af filmen hug006tm9.gif. Bagefter var han dog vild med filmen :smile: Jeg tror han ville have givet den 4/6 :smile:

:laugh:

Tak for anmeldelsen! Lyder som en fornøjelig biograftur :smile: Interessant plot - hvilket tryllenummer var den elefant lige involveret i? Det forekommer mig, at den slags kan være svære at hive op af en hat..

Du burde næsten poste anmeldelsen i filmanmeldelsestråden :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, lige nu ser det jo faktisk ret så godt ud.. måske vi alligevel begge to undgår skammen ved at være nummer sjok :bigsmile: Jeg er dybt imponeret over hvor stabilt Signes hold har præsteret hele vejen.. og uha, hvor jeg glæder mig til Ventoux-etapen i morgen! :cooldance:

Ja, jeg er helt enig i beundringen af Signe's hold. Det har hun fået sat godt :superman:

Jeg har nu også gennemskuet, at det betyder rigtig meget at have et godt hold fra starten. Både fordi der blev givet rigtig mange point allerede på holdtidskørslen, men også fordi det er de mindre kendte ryttere, der "får lov" til at få udbrud og måske endda sejre i starten. Her i de sidste etaper er det mere de større favoritter, der tager pointene.

Jeg skal vist prøve at følge lidt bedre med i forårsklassikerne og giro'en til næste år, så jeg er lidt mere klar til at sætte mit tourmanager-hold :smile:

Jeg kan ikke lige gennemskue, hvordan point-uddelingen i dag kommer til at influere på vores indbyrdes placering i dag. Jeg har sat Cavendish af holdet, men har tilgengæld både Hushovd og Ciolek på holdet :unsure:

Jeg har desværre fået planlagt lidt uhensigtsmæssigt i morgen eftermiddag, men om alt går vel, skulle jeg kunne sætte mig foran et tv omkring kl 16.30, så forhåbentlig når jeg at få det meste af opstigningen på Mt. Ventoux med :4jumpy: Bliver spændende....

:laugh:

Tak for anmeldelsen! Lyder som en fornøjelig biograftur :smile: Interessant plot - hvilket tryllenummer var den elefant lige involveret i? Det forekommer mig, at den slags kan være svære at hive op af en hat..

Du burde næsten poste anmeldelsen i filmanmeldelsestråden :wink:

Elefanten var skam med i et forsvindingsnummer, men det foregik nu ved at den skulle gå ind i et skab og ikke op af en hat :smile: men nu vil jeg ikke afsløre hele plottet her :shades:

Fredag d. 24. juli 2009

Der var dømt disko-fredag til træning. Der blev virkelig tæsket GUNZ i dag af de fleste (bortset fra VL'erne :wink:)

DB Curls

10 * 15 kg

- - - - - - - -

6 * 20 kg

6 * 22.5 kg

6 * 22.5 kg

6 * 22.5 kg

supersættet med

Dips

10 (bench)

- - - - - - - -

15 * BW

15 * BW

15 * BW

15 * BW

supersættet med

Burpees

12

12

12

12

:gal: Varmt og fugtigt

BB Curls

15 * 30 kg

15 * 30 kg

20 * 30 kg

20 * 30 kg

Simon stod og gav opmuntrende kommentarer på 3. sæt og så fandt jeg pludselig ud af, at jeg godt kunne tage de 20 reps :4whistling:

supersættet med

Lying triceps extensions (EZ)

12 * 27 kg

12 * 27 kg

15 * 27 kg

12 * 27 kg

Jeg har lidt knas med den ene albue og ned i underarmen, men det er som om det forsvinder i løbet af træningen, så måske jeg skal være lidt grundigere med opvarmning :smile:

Efter træningen rystede mine arme og jeg var træt helt ud i hænderne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Og i øvrigt Marianne godt gået med træningen. Jeg kan slet ikke forstå, at en af samme køn som mig kan være så stærk :4thumbup:

Hvilket bekræftiger mig i hvor SLAP jeg er :cry:

Du så også ualmindelig veltrænet ud sidst jeg så dig :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Og i øvrigt Marianne godt gået med træningen. Jeg kan slet ikke forstå, at en af samme køn som mig kan være så stærk :4thumbup:

Hvilket bekræftiger mig i hvor SLAP jeg er :cry:

Du så også ualmindelig veltrænet ud sidst jeg så dig :w00t:

Tak tak :smile:

Det er jo et spørgsmål om målrettet træning, så du skal nok komme efter det igen :4flex:

Jeg har så svært ved at forstå, hvordan man kan svømme knap 4 km, cykle 180 km og derefter løbe en marathon.... Du' også stærk :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det betyder alligevel en del, hvor godt starter-holdet er.. jeg tror jeg skulle have satset mere på sprinterne i starten, det var vist der jeg mistede flest point. Men det er jo lige at økonomisere med udskiftningerne også. Haha, jeg har samme strategi med at forberede mig mere til næste sæson. Det er nok fikst nok lige at vide, hvem jokerne til evt. udbrud kunne være osv.

Jeg havde jo desværre lige glemt at ændre holdet til etapen i dag, men jeg krydser fingre og håber på det bedste! :hands: Der er jo kun 58 point mellem os to nu, så er lige spændt på hvem der ender med den bedste placering :wink: Jeg har stadig Cav. på mit hold og har fået Hushovd ind også, så satser på at en af dem vinder i morgen..

Tak for de manglende plotspoilers.. selvom jeg nok ikke kan lokke nogen af vennerne med ind og se den :dry: Jeg var selv i bio i går og se Hangover.. den kan varmt anbefales - helt ubeskriveligt underholdende :laugh:

Jeg har også selv været så fiks at hoste en grillfest i aften, men TV'et skal i hvert fald være tændt hele dagen - håber på at Lance endelig får en sejr på Ventoux!

God weekend, BB Marianne! :smile:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Også god weekend til dig, RuneN, selv om det nu blev næste weeekend :smile:

Til de eventuelle interesserede: Jeg endte ikke på sidste pladsen i vores privat-liga (juhu) men slog ikke RuneN. Totalt blev det til en plads i top-12.000 :tongue: Signe vandt privat-ligaen og fik en placering som nr. 1503 totalt :superman:

Lørdag d. 1. august 2009

Tilbage efter en uges ferie, hvor der ikke blev trænet forfærdelig meget. Jeg fik dog løbeskoene med og løbet tre gange hhv. 5.2 km, 5.6 km (inkl. en del intervaller á 300 m), 3.0 km.

Det var i temmelig kuperet terræn, så jeg var ikke så tilfreds med tempoet på første tur og lagde derfor intervaller og en kortere tur ind i løbet af ugen. De 3.0 km blev løbet med næsten 12 km/t, så det skal jeg bare gerne kunne holde i 5 km. Så bliver jeg tilfreds med min DHL :smile:

I dag var Simon og Tunen med på noget styrketræning :4flex: Det var suuuper huggeligt :smile: Jeg havde taget Mountain Dew FREE med, fordi jeg var kommet hjem fra ferie. Det var de glade for...... sagde de :smile:

Squat

10 * 20 kg

10 * 20 kg

8 * 40 kg

- - - - - - -

5 * 70 kg

5 * 70 kg

5 * 70 kg

5 * 70 kg

5 * 70 kg

BB Walking Lunges

18 skridt * 40 kg

18 skridt * 50 kg

18 skridt * 50 kg

18 skridt * 50 kg

Stiff legged dead lift

10 * 40 kg

8 * 60 kg

6 * 80 kg

6 * 80 kg

6 * 80 kg

Ind i mellem lidt gøgl med GH raise og Safety bar squat. Jeg fik vist taget 2-3 sæt med 6-8 reps af GH raises. Ved ikke helt om jeg lavede dem korrekt, for de var da ikke sååå hårde som jeg forventede, men jeg skal nok kunne mærke dem i hams i de næste dage :devil: Safety bar squat bare med stangen for at prøve bevægelsen :smile:

I morgen træner vi igen - Weeeee :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share