MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

Hvad tid trænede du i dag? Jeg var lige kort forbi IK med kuglestøderen Kenneth Mertz og der var en kvinde derinde. Hun lignede dog ikke en lime...

Jeg trænede mellem kl 16 og 17.30.... cirka. Det kan da godt være det var en heldig dag, hvor jeg havde fået det syrlige udtryk af fjæset??? :tongue:

Det kan også være -chris- du har set eller queenpearl? Hvornår var du forbi?

Link to comment
Share on other sites

Det var klokken ca. 15.30-15.45. Vi ledte efter et vægtbælte.

Så vil jeg umiddelbart tro, at det er -chris- du har set, for hun var godt i gang med træningen, da jeg kom. På den anden side skal du godt nok være en lille fyr, for at vurdere hende som høj, så måske det har været en anden :unsure: (no offence -chris- :smile:)

Link to comment
Share on other sites

Så vil jeg umiddelbart tro, at det er -chris- du har set, for hun var godt i gang med træningen, da jeg kom. På den anden side skal du godt nok være en lille fyr, for at vurdere hende som høj, så måske det har været en anden :unsure: (no offence -chris- :smile:)

Øhm.. Er det mig eller dig der er fuld? Jeg kan ikke huske at jeg nogensinde har sagt at hun var høj. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Øhm.. Er det mig eller dig der er fuld? Jeg kan ikke huske at jeg nogensinde har sagt at hun var høj. :bigsmile:

Sorry - jeg har nævnt, at jeg er høj og jeg troede, at du troede.... nevermind :smile:

On a different note - det viser sig måske, at det ikke var så smart, at jeg lavede walking lunges i aftes. Det giver mig altid DOMS i glutes, når jeg ikke har lavet øvelsen nogle uger. Så må jeg bare bide tænderne sammen når jeg skal ud og cykle i aften :w00t: :bike:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 13. maj 2009

Racercykel-ræs med tøserunde-tøserne

Ved starten af Hillerødmotorvejen kl 18 var vi 6 fremmødte, heraf dog éen med meget maskulin karakter :tongue: Lidt senere stødte endnu en til gruppen, så vi var 7.

Ruten kan ses her. Vi fik sat et lidt højere tempo end sidst jeg var med. Det passede mig fint, for det blev egentlig lidt koldt, da solen stod lavt på himlen.

Der var lidt for meget "bykørsel" - dvs. kørsel på dårlige cykelstier og lyskryds - efter værløse, men da vi først kom ud i området ved Risby, Vridsløse Magle og Sengeløse gik det bare derudaf på de små veje. Der var et par gange vi var lidt i tvivl om hvor vi skulle hen. Jeg kunne kende mange af stederne fra sidste år, men liiiige hvor man kom hen, kunne jeg ikke huske :4whistling: Vi fandt dog hjem igen :smile:

Turens stats endte på 80,4 km og et gennemsnit på 27.6 km inkl. bykørslen :bike:

DOMS'en i booty og lår mærkede jeg kun når der virkelig skulle trædes igennem op ad bakkerne, men der er jeg heldigvis forholdsvis stærk, så det passede meget godt, at jeg lige tog den lidt med ro der :smile:

runningoverlf8.gif <- Den smiley passer måske ikke så godt, men den er bare så cute :blush:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 14. maj 2009

Ryg og biceps

Pull Up (OH)

3 * BW

3 * BW

3 * BW

3 * BW

3 * BW

3 * BW

3 * BW

3 * BW

supersættet med DL

Dødløft

10 * 50 kg

8 * 80 kg

8 * 90 kg

8 * 100 kg

5 * 110 kg

8 * 100 kg

8 * 90 kg

:alright: Kørte bare godt og da jeg blev rigtig varm var der faktisk kort tid, hvor jeg ikke mærkede noget til DOMS'en :laugh: Den vendte dog stærkt tilbage senere :blush:

DB rows

5 * 40 kg

10 * 30 kg

10 * 30 kg

10 * 30 kg

Her er jeg da virkelig blevet stærkere på det sidste :smile:

Face Pull

10 * 25 kg

10 * 30 kg

10 * 30 kg

10 * 30 kg

BB BOR

10 * 50 kg

10 * 55 kg

8 * 60 kg

10 * 50 kg

Rigtig god træning med gode friends ole0jy3.gif

Jeg er godt nok lidt træt i understellet lige nu og mærker nok også lidt i ryggen i morgen :smile:

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 17. maj 2009

Jeg havde egentlig planlagt, at tage ud og cykle med Fdk i formiddag igen, men efter en lidt sen aften ude og en del drinks i går, havde jeg mere brug for at sove lidt længere i morgen :4whistling: Jeg kunne nu også godt tænke mig, at det snart blev noget varmere til cyklingen. Derfor blev det til træning i IK99. Der var en masse igang med at træne, bl.a. det gamle TeamBB (ja, altså det rigtige TeamBB!!), Tunen, Nissen og JohnnyBravo :4flex: God underholdning :laugh:

Bryst, Skulder og Triceps

Bench Press

10 * 20 kg

10 * 45 kg

10 * 45 kg

10 * 45 kg

10 * 45 kg

Military Press'

10 * 20 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

7 * 30 kg

Grrrr - ville gerne have haft den sidste :hmmm:

Dips

8 * BW

5 * ~9kg

5 * ~9kg

5 * ~9kg

10 * BW

Inden I falder om af imponade, må jeg hellere lige bemærke, at ROM ikke er så stor på mine dips - heller ikke når jeg kører dem BW - da jeg så føler det går for meget i skuldrene på en ufed måde :smile:

DB Lateral raise

10 * ~9 kg

10 * ~9 kg

10 * ~9 kg

10 * ~9 kg

DB flyes

10 * ~10 kg

10 * ~10 kg

10 * ~10 kg

10 * ~10 kg

Jeg regner med at cykle i morgen efter arbejde. Vejrudsigten ændrer sig godt nok fra dag til dag, men lige nu ser det ud til, at det bliver overvejende tørvejr :smile: Måske forsøger jeg mig endda med bentræning bagefter, selvom det er dårlig planlægning :rolleyes::smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 18. maj 2009

Det blev ikke til cykling i dag alligevel :smile: Simon har lavet et træningsprogram til mig hug007lg4.gif WEEEEEeeeee :alright:

Han sagde, at hvis vi skulle træne sammen, skulle det være tidligt, så cyklingen måtte udskydes og jeg måtte gå lidt tidligt fra arbejde. Det viste sig siden, at den tidlige træning skyldtes, at det skulle passe ind i hans madindtag :laugh: LOL - Han er bare så BB!! :4flex: Nissen BB'ede også og alle VL'erne VL'ede. Arthur lavede ny PR i stød :superman:

Ben og lidt mave

Squat

10 * 40 kg

10 * 40 kg

10 * 40 kg

- - - - -

20 * 75 kg

25 * 70 kg

De tre første sæt var opvarmning, de to næste sæt var breathing squatz :gal: Det var meningen, at jeg skulle vælge en vægt, der ca er min 8-10 RM og den skal jeg så tage 15-20 reps til fail med (breathing reps). Andet sæt skulle være 80-85% af vægten på foregående sæt.

Jeg er jo ikke vant til at træne på denne måde, så måske fik jeg valgt en lidt for lav vægt på første sæt - den var ellers tung nok, men jeg endte ikke med fail. Derfor tog jeg også kun 5 kg af til andet sæt. Det var naturligvis rigtig hårdt, men da jeg stoppede var det egentlig mest fordi jeg var ved at syre til i lænden :smile: Næste gang kommer vægten lidt op :smile:

Leg Curls

8 * 30 kg

8 * 35 kg

4 * 37.5 kg + 4 * 35 kg

20 * 25 kg

Det var så egentlig slut på den træning :rolleyes: meeeen jeg synes da ikke jeg havde lavet så meget igen, så jeg puttede lidt mere på :smile:

Planken

BW * lang tid (~1 min)

BW * lang tid (~1 min)

BW * lang tid (~1 min)

Hack squat

8 * slæde

8 * 20 + slæde

8 * 20 + slæde

8 * 30 + slæde

Dybe reps

Weighted Crunches

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

Weighted twisted Crunches (H+V)

8 * 10 kg

8 * 10 kg

8 * 10 kg

Så var jeg færdig :smile: Cyklede ikke så stærkt hjem og måtte lige tage 20 min på sofaen, inden jeg orkede at lave aftensmad. Det bliver spændende med det nye program :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 19. maj 2009

Hyggelig træning i dag. Lassefar, Fru Erik, Simon, Nissen, Oskar og Pietro BB'ede. -chris- VL'ede og Shotput2012 kom ind og hilste på os :smile:

Bench Press

10 * 20 kg

10 * 40 kg

10 * 40 kg

10 * 40 kg

- - - - - -

6 * 55 kg

6 * 57.5 kg

6 * 57.5 kg

Jeg kom til at ligge rigtig dårligt på sidste sæt, så jeg fik vist lidt forced på de(n) sidste repz :blush:

DB incline Press

15 * 17.5 kg

6 * 20 kg + 6 * 17.5 kg

4 * 17.5 kg + 6 * 15 kg

Blaaaaahhh :tongue: Jeg kunne ikke lige gennemskue, hvilken vægt der passede til at køre 3 sæt á 10-15 reps

supersættet med

Push ups/fra knæ

10

8 + 2

3 + 7

Topmålet af ynkelighed er at faile på push ups fra knæ, for så er der ligesom ikke anden vej end at lægge sig på gulvet. Det undgik jeg dog heldigvis i dag - jæih :smile:

Rotator cuff

3 * 12 * 2½ kg

Hmmm - der kunne man nok godt have lavet et par øvelser mere, men vi kom vist til at snakke lidt for meget :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 22. maj 2009

Fridag :smile: lovin' it :wub:

Fik sovet 11 timer i nat. Det var nok til at dække søvnunderskuddet for de sidste par nætter, så jeg var frisk i dag :smile:

Træning i IK (hvor ellers?) med Simon, Nissen, Fru Erik, Jonas og Incognito :smile:

Jeg føler stadig ikke, jeg laver så meget til hver træning, men får at vide, at det kræver tilvænning, at fyre alt energi af på få øvelser :raisebrow: Jeg er jo endnu ikke gennem første uge, så jeg må nok have lidt mere tålmodighed :rolleyes:

Machine rows

10 * 30 kg

10 * 30 kg

- - - - - -

6 * 65 kg

6 * 65 kg

6 * 65 kg

6 * 65 kg

18 * 50 kg

Sidste sæt skulle have været 12-15 reps til failure :hmmm: Endnu en gang var jeg for forsigtig i valg af vægt :4slap:

Chest supported DB rows

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

15 * 15 kg RP

Jeg var lige gået i gang med øvelsen og 5 sek senere gik Nissen i gang med samme øvelse - sådan en copycat :nonono:

Assisted Pull ups (OH)

10

10

Derefter nogle øvelser for rotator cuff'en, som jeg "skyldte" for sidst :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej du :bigsmile:

:laugh: :laugh: Det med "ikke at lave noget", når man ikke har mange øvelser, har jeg også prøvet et par gange. Jeg render ind i samme følelse, når jeg kører WSB :laugh: Men ja, man skal nok bare vænne sig til det.

Hvordan er det nu med IK99?

Åbningstider?

Pris?

Håndvægte op til en million kg. kunne jeg forestille mig? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej du :bigsmile:

:laugh: :laugh: Det med "ikke at lave noget", når man ikke har mange øvelser, har jeg også prøvet et par gange. Jeg render ind i samme følelse, når jeg kører WSB :laugh: Men ja, man skal nok bare vænne sig til det.

:smile:

Jeg har lige modtaget 2. uge af mit træningsprogram og der er en anelse mere volumen på :bigsmile: Glæder mig allerede til det :superman:

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 23. maj 2009

Dagens træning med friends :smile:

DB alternating Curls

5 * 20 kg

6 * 20 kg

6 * 20 kg

supersættet med

Dips

15 * BW

15 * BW

12 * BW

supersættet med

Burpees

10

10

10

Det var en dejlig omgang, der fik pulsen lidt op :smile:

Lying triceps extensions (EZ)

12 * 32 kg

12 * 32 kg

12 * 32 kg

12 * 32 kg

supersættet med

BB Curls

15 * 30 kg

12 * 30 kg - ups, skulle være over 15 :blush:

15 * 27.5 kg

17 * 27.5 kg

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 24. maj 2009

Cykling med Fitnessdk

Endnu en gang lykkedes det mig at komme tidligt op en søndag morgen, for at komme ud og cykle med Fdk. Jeg var så faktisk i lidt for god tid oppe, for jeg var den første ved mødestedet og fik lige en pause på ½ time inden vi kom afsted. Jeg ved ikke lige hvor jeg har regnet forkert, men det gider jeg ikke næste gang :smile:

Igen i dag var vi ca 20 til start, men der var nu to instruktører, så der kunne køres et hurtigt hold og et mindre hurtigt hold, hvor også de mindre erfarne kunne køre med. Candygirl forsøgte at overtale mig til at køre med de hurtige, men det havde jeg egentlig ikke lyst til. Vi gjorde det en enkelt gang sidste sæson, men så vidt jeg husker lå vi mest på hjul og hang hele tiden bagerst og de andre måtte vente på os :hmmm: Så havde jeg mere lyst til at have lidt mere overskud til nogle spurter og føringer, så vi kørte på hver sit holdt i dag :smile:

Ruten kan ses her

Begge hold fulgtes ad op nord for Farum, hvorefter vi skildtes. Mit hold kørte et par intervaller med rulleskift, men allerede der var der en af rytterne, der ikke kunne følge med på stigningerne, så det blev smadret lidt :raisebrow: Nogen lunde samtidig begyndte regnen at tage til, men det betød nu ikke det store. Jeg kunne sagtens holde varmen på trods af det var første dag uden de løse knæ. Somehow det ene er forsvundet i vask :rolleyes:

Der var ikke den store løst til at tage føringer, så jeg fik lov til at tage en del. Allerede mens vi lå begge hold samlet fik jeg min første føring med en af instruktørerne. Det koster ca 20% energi ekstra at ligge forrest (i flg. en af instruktørerne - any comments?) i forhold til at ligge i inde i feltet. Jeg blev godt nok lidt presset til tider, men så kunne man jo bare sige til sig selv, at det jo også er derfor det er fedt at køre med nogle andre :smile:

Der var en kort pause ved Grønholdt kirke, hvor der kan tankes vand, lades vand (nemmest, hvis man er mand) og spises lidt energi. De sidste 3 km til kirken var der dømt spurt. Der var to, der kørte virkelig godt, som stak af med det samme. Jeg satte efter dem, men kunne ikke holde samme fart, så jeg tabte mere og mere afstand op til ca 200 m. Lige inden kirken, hvor jeg havde sat tempoet ned blev jeg overhalet af to andre, som jeg slet ikke havde set, at jeg havde på hjul. Grrrrrr - jeg hader bare når det sker :rocketwhore:

Kort efter pausen fik jeg en mindre krise og var bange for om jeg havde været for overmodig ved føringer og intervaller. På en eller anden måde endte jeg alligevel forrest, men måtte sige, at jeg ikke var så stærkt kørende mere. Der var heldigvis flere andre, der havde lidt krise, så tempoet blev sat ned nogle kilometer. Det hjalp på mig, og den energibar jeg havde spist begyndte vist at virke, for jeg følte mig igen godt kørende og kunne trække fra igen.

Regnen tog mere og mere til og var lidt generende på brillerne og jeg begyndte også at få ret våde og kolde fødder. Resten af beklædningen er sådan noget dryfit-materiale, så det var ikke så slemt. Måske jeg skulle skaffe mig sådan nogle strømper også :unsure: Til gengæld var der stort set ingen vind, så det var nizzle :smile:

Da vi kom ned på strandvejen blev der meldt skiltespurt mellem skodsborg og klampenborg (ca. 5 km). Først lå gruppen og lurede på hinanden i langsomt tempo. Jeg vidste jo, at jeg ikke ville kunne vinde den no matter what, så jeg kunne lige så godt få noget effektivt træning ud af det. Jeg satte afsted og i løbet af ingen tid var de to hurtige ryttere med og forbi. De fik dog signaleret, at jeg skulle tage deres hjul :smile: så jeg kæmpede mig op og så gik det indad med 40+ km/h. Jeg måtte dog slippe dem efter et par km, men holdt et højt tempo og fik da en pause, da vi skulle vente på de sidste :bigsmile:

"Målet" er café jorden rundt, hvor vi skilles. Normalt er der bare stille kørsel dertil, men endnu engang blev der foreslået en spurt dertil. Jeg prøvede at køre med, men der var energien ved at være opbrugt og jeg tog det lidt roligere :blush:

Efter en kort pause kørte jeg hjemad. Nogle gange er der stemning for en latte eller cola, men alle var vist så våde, at de hellere ville hjem og få et bad og tørt tøj på. Sådan havde jeg det også :smile: Inde i byen så jeg nogle af marathonløberne, men det var vist de mindre hurtige, der var på ruten på dette tidspunkt. Det er nu ganske sejt alligevel :smile:

Nu her et par timer efter jeg kom hjem, bad, tørt tøj, mad og kaffe er jeg ved at have varmen igen. Fed tur :smile:

Stats blev 99.3 km (jeg når vist ikke en 100 km tur inden tøserunden) 28.2 km/h i snit for hele turen.

Link to comment
Share on other sites

Candygirl forsøgte at overtale mig til at køre med de hurtige, men det havde jeg egentlig ikke lyst til. Vi gjorde det en enkelt gang sidste sæson, men så vidt jeg husker lå vi mest på hjul og hang hele tiden bagerst og de andre måtte vente på os :hmmm:

Hmm, kørte vi virkelig kun med dem én gang. Godt jeg huskede det som flere gange og ikke kun den ene hvor vi var ret presset. Men det gik jo heldigvis nogenlunde i dag.

Men lyder jo også til at du fik en godt udbytte at træningen med dine føringer. Krydser for godt vejr på onsdag, så vi kan få kørt (sammen) der :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, kørte vi virkelig kun med dem én gang. Godt jeg huskede det som flere gange og ikke kun den ene hvor vi var ret presset. Men det gik jo heldigvis nogenlunde i dag.

Men lyder jo også til at du fik en godt udbytte at træningen med dine føringer. Krydser for godt vejr på onsdag, så vi kan få kørt (sammen) der :bigsmile:

Det kan da godt være jeg husker galt, eller måske du kørte med dem uden mig? :smile:

Ja, jeg fik godt nok god træning i dag :smile: Jeg fik måske også presset mig selv lidt ekstra ved tanken om, at jeg ikke havde taget udfordringen med det hurtige hold i dag :laugh: Derfor skulle jeg i hvert fald ikke bare ligge og lurepasse :bigsmile:

Det er jeg egentlig lidt overrakset over, hvor mange der gjorde :unsure: Der var 2-3 stykker som stort set kun var fremme i spurterne og ellers lå bagest i gruppen. Man kan selvfølgelig have forskelligt mål med træningen. Jeg er personligt lidt ligeglad med at konkurrere med de andre i gruppen, men vil gerne have en effektiv træning - nogle har det måske omvendt. Jeg blev faktisk hånet lidt (venskabeligt) fordi jeg havde åbnet den sidste skiltespurt - velvidende at jeg ikke kunne vinde den på den måde - og derfor ikke havde rette vindermentalitet :cry:

Lyder også som en god tur du havde i dag :smile: Jeg satser også på onsdag og godt vejr - har du gemt sedlerne med gode ruter fra sidste år? så kunne vi måske tage sådan en, for jeg er lidt træt af at køre langs ring 4. Ud på landet, smalle veje og kuperet terræn er sjovere end cykelstier med dårlig asfalt langs motorvejen :smile:

:bike:

Link to comment
Share on other sites

Det kan da godt være jeg husker galt, eller måske du kørte med dem uden mig? :smile:

Ja, jeg fik godt nok god træning i dag :smile: Jeg fik måske også presset mig selv lidt ekstra ved tanken om, at jeg ikke havde taget udfordringen med det hurtige hold i dag :laugh: Derfor skulle jeg i hvert fald ikke bare ligge og lurepasse :bigsmile:

Det er jeg egentlig lidt overrakset over, hvor mange der gjorde :unsure: Der var 2-3 stykker som stort set kun var fremme i spurterne og ellers lå bagest i gruppen. Man kan selvfølgelig have forskelligt mål med træningen. Jeg er personligt lidt ligeglad med at konkurrere med de andre i gruppen, men vil gerne have en effektiv træning - nogle har det måske omvendt. Jeg blev faktisk hånet lidt (venskabeligt) fordi jeg havde åbnet den sidste skiltespurt - velvidende at jeg ikke kunne vinde den på den måde - og derfor ikke havde rette vindermentalitet :cry:

Lyder også som en god tur du havde i dag :smile: Jeg satser også på onsdag og godt vejr - har du gemt sedlerne med gode ruter fra sidste år? så kunne vi måske tage sådan en, for jeg er lidt træt af at køre langs ring 4. Ud på landet, smalle veje og kuperet terræn er sjovere end cykelstier med dårlig asfalt langs motorvejen :smile:

:bike:

Godt at hører at du også blev presset en del af gårsdagens træning. :devil:

Mht. onsdag havde jeg faktisk også tænkt på det nu jeg er sprunget ud som rutefører. Hvor langt er det de andre ture har været? 70 km ca.?

Link to comment
Share on other sites

Godt at hører at du også blev presset en del af gårsdagens træning. :devil:

Mht. onsdag havde jeg faktisk også tænkt på det nu jeg er sprunget ud som rutefører. Hvor langt er det de andre ture har været? 70 km ca.?

Super :smile:

Jeg er endt på ca. 80 km totalt på de ture, så den fælles del har nok været ca 60 km.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 25. maj 2009

Tog lige en halv time i fælledparken i solen inden træning :sun: Og så var det blevet tid for endnu en bentræning :smile: Det er bare så hååårdt :unhappy:

Hack Squatzorz

8 * 30 kg + slæde

8 * 30 kg + slæde

Måske har I bemærket, at alle pointerer vægten + slæde på denne hack squat, men det skyldes, at det er nok verdens tungeste slæde :smile:

Squatzorz

8 * 20 kg

8 * 40 kg

8 * 40 kg

8 * 40 kg

- - - - -

20 * 80 kg

25 * 70 kg

Jeg havde jo sidste mandag sagt, at vægten ville blive højere i dag, men på den anden side havde jeg jo nu også cyklet halv-langt i går, så det ville jo nok blive ret tungt... Men sidst havde jeg jo ikke kørt til fail på 15-20 reps, som ellers var meningen, så måske skulle jeg bare prøve :unsure:

Det gik jo sådan set meget godt... eller jeg er faktisk ret tilfreds (eneste minus er, at det nu nok skal være endnu tungere i næste uge) :smile: De 20 reps var ikke så pæne, da jeg kom til at "tabe brystet" i nogle reps. Men så fik jeg bare at vide, at jeg var en fucking idiot og så ku' jeg jo lære det :smile: Ved de 70 kg var det sådan set ikke benene, der ikke kunne mere, men jeg blev ret svimmel. Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig tør faile, selv om jeg har spot. Tror lige jeg skal have hørt, hvorfor vores power rack ikke er blevet samlet efter det nye gulv er blevet lagt. Der kan man jo også have safety barrrrs :smile:

Fru Erik leverede awesome spot og coaching og Tunen og Nissen kom med opmuntrende tilråb :smile: De er friends :heartpump:

Leg Curlz

8 * 35 kg

8 * 35 kg

8 * 32.5 kg

8 * 32.5 kg

8 * 30 kg

22 * 22.5 kg

Weeee :cheer: Nu får jeg nok kramper i hams når jeg skal bænke i morgen... AWESOME :superman:

Så foam rollede jeg lidt og nussede rundt og drak min shake og spiste et æble... Så kunne jeg ikke finde på mere at lave, så jeg var nødt til at hoppe på cyklen og komme hjem.... trætte stænger :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tror lige jeg skal have hørt, hvorfor vores power rack ikke er blevet samlet efter det nye gulv er blevet lagt. Der kan man jo også have safety barrrrs :smile:

Formand Bjarne har en plan om, at power racket skal sættes fast i en stor træplade for at undgå at bore huller i det nye gulv. Jeg ved ikke noget om hvornår det kan bruges igen.

Link to comment
Share on other sites

Kan drengene ikke tale pænt til dig? :smile:

Det bliver sagt med kærlighed :wub:

Formand Bjarne har en plan om, at power racket skal sættes fast i en stor træplade for at undgå at bore huller i det nye gulv. Jeg ved ikke noget om hvornår det kan bruges igen.

Ok - tak for info :smile:

Så sker der jo nok noget, når han er klar til det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 26. maj 2009

Jeg fik igen lige en halv time i fælledparken inden træning :sun: Jeg kunne vist godt have taget en halv time mere, for da jeg kom der ned, var der fyldt med vægtløftere og andre jeg ikke havde mødt før.... på en tirsdag :unsure: Fru Erik coachede Oskar og Jonas og senere kom Tunen, Nissen, Simon, -chris- og trænede. Shotput2012 kom også, men bare for at snakke. Gad vide om han nogensinde træner :unsure::tongue:

Der var heldigvis ingen, der brugte ER-racket, så jeg kunne komme i gang med min bænkpres :smile:

BB Bench Press

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 40 kg

- - - - - - -

6 * 57.5 kg

6 * 57.5 kg

6 * 57.5 kg

6 * 57.5 kg

Første sæt med de 57.5 kg var virkelig let og de tre følgende sæt var også sikre, men knap så eksplosive :smile: Jeg tror, jeg er ved at få lidt bedre styr på opspænd og hvordan jeg skal ligge - især når jeg bruger ER-racket :bigsmile:

DB incline Press

15 * 17.5 kg

12 * 17.5 kg

14 * 15 kg

13 * 15 kg

supersættet med

Push ups/ fra knæ

10

5/5

10

4/6

3. sæt kom jeg til at kludre i rækkefølgen, så jeg fik taget push ups til sidst :blush:

supersættet med

Hanging leg raise

8 * BW

8 * BW

8 * BW

8 * BW

Fokus på at låse skuldrene, så jeg ikke hang i dem, men i ryggen. Det er en lidt underlig øvelse - den er hård, men jeg kan ikke helt mærke hvor og synes ikke rigtig den rammer maven. Den får et par chancer mere :smile:

Weighted decline situp

8 * 12 kg

8 * 12 kg

8 * 12 kg

8 * 12 kg

Ekstra øvelse, da jeg ikke følte mig så ramt :smile:

Diverse Rotator cuff en mass

DOMS i benene er meget mindre end sidste uge. Jeg er virkelig forundret over, hvor hurtigt man kan tilpasse sig til high repetitionz :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share