MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

Tirsdag d. 28. april 2009

I dag har Spock, Pietro og -chris- fødselsdag :cheer:

Ryg og biceps

Træning i IK med en masse Friends. Desværre havde jeg ikke så meget tid til hugge :smile:

Pull up (OH)

4 * BW

Det var for tungt, så jeg valgte at fortsætte med UH :blush:

Chin up (UH)

5 * BW

5 * BW

5 * BW

5 * BW

5 * BW

Snatch grip Dead lift

10 * 40 kg

8 * 60 kg

8 * 70 kg

8 * 70 kg

8 * 70 kg

8 * 70 kg

Pull Down

6 * 55 kg

8 * 55 kg

8 * 55 kg

8 * 55 kg

8 * 55 kg

EZ Curls

10 * 27 kg

10 * 27 kg

10 * 27 kg

10 * 27 kg

DB Rows

8 * 37.5 kg

8 * 32.5 kg

8 * 32.5 kg

8 * 32.5 kg

Når jeg starter med et tungt sæt føles de næste sæt super-nemme :laugh:

Det var alt jeg nåede i dag, for jeg måtte skynde mig ud og få de nye hjul på racercyklen. De skal afprøves i morgen :4jumpy: Det danske forårsvejr er for fedt lige for tiden :sun:

Link to comment
Share on other sites

Nice!

Hvordan faldt valget i øvrigt lige på de hjul?

Yep :smile:

Hmm... Valget blev jo truffet sammen med min personlige cykelrådgiver (min bror). Budgettet lød på ca 3.000 kr og vi kiggede på både Fulcrum racing 3 og Mavic ksyrium Elite. En cykelhandler anbefalede os Mavic'en, da den er smartere (og lettere) at montere og så har min bror gode erfaringer med Mavic. Dybere stikker det vist ikke :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 29. april 2009

Landevejscykling

Jeg skal jo cykle tøserunden med en flok piger (bl.a. Candygirl og cwr) og der har været gang i noget fællestræning nogle uger. Onsdag var jeg med for første gang. Vi var 9 piger til start (blev til 8 undervejs), der mødtes ved mosehuset, starten af hillerødmotorvejen.

Vi fik lige hilst på hinanden, snakket om rute og tempo. Aftalen blev at vi skulle starte med lidt langsom kørsel som opvarmning og derefter skulle tempoet ligge på ca. 28 km/t. Jeg var lidt spændt på om det var 28 km/t som max-fart eller som gennemsnit :unsure: Hvis det var 28 km/t på de lige stræk ville det blive lidt langsomt...

Nu var jeg jo ikke en af de toneangivende, da jeg var med for første gang, men det var min opfattelse, at det gik vældig langsomt i starten - også efter opvarmning, men efter nogen tid blev tempoet sat op og vi fik sat lidt system i skiftene. Vi kørte noget der blev kaldt rulle-skift, men jeg mener nu bare det var skiftende føringer.

Turen gik op om værløse og så sydpå mere eller mindre langs ring-4 til Karslunde, mod byen langs vandet. Ved Avedøre stak jeg over mod Amager. Turen blev på 81 km for mit vedkommende.

Jeg fik ikke sat et lap-punkt ved mosehuset, men gns. hastigheden blev ca 28.9 km/t derefter, hvilket faktisk er okay taget i betragtning, hvor meget bykørsel der var.

Det var jo jomfruturen på de nye hjul og jeg må sige de levede fuldt op til forventningerne :4thumbup: Jeg var supergodt kørende, tog min del af føringerne og var aldrig rigtig presset. Eneste gange pulsen var over 170 var da jeg havde føringen op ad en stigning og over Kalvebodbroen. De andre piger var endda så søde at bemærke, hvor flotte og skinnende hjulene var :laugh:

Jeg kan ikke huske, hvor jeg plejer at oploade mine gps-data for at få vist et kort på google-maps. Hvis jeg finder ud af det, kommer der lige link til det :smile:

EDIT: så var der rute i google-maps LINK

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Ej, så er det vist for langt tid siden, du har cyklet, når du ikke kan huske, hvor du oploader data :tongue:

Men ok - jeg er også ved at finde alle de gode smileys hjemmesider igen :wub:

Er ret enig i dine betragtninger - på det punkt er vi jo som regel ret enige. På nær med hjulene, de var aaalt for pæne og rene :tongue:

Hvornår planlægger du ellers cykling igen? Tør du vove dig ud i weekenden (selvom de lover lidt dråber).

Link to comment
Share on other sites

Tordag d. 30. april 2009

Bryst, triceps og skulder

I IK99 med Lassefar, Fru Erik, Simon, Nissen, Tunen, -chris-, Lamotta, Thorhauge et al..... der var godt gang i vægtene :smile:

DB incline press

10 * 17.5 kg

10 * 17.5 kg

9 * 17.5 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

Push Down

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

Military Press

10 * 20 kg

10 * 20 kg

9 * 25 kg

8 * 25 kg

9 * 25 kg

:hmmm:

DB incline flyes

10 * 8-9 kg

10 * 8-9 kg

10 * 8-9 kg

10 * 8-9 kg

10 * 8-9 kg

DB lateral raise

10 * 8-9 kg

10 * 8-9 kg

10 * 8-9 kg

10 * 8-9 kg

10 * 8-9 kg

DB Shoulder Press

8 * 12 kg

8 * 12 kg

En arm ad gangen, for der er kun éen håndvægt med den vægt :smile:

Sikken en fucking idiotisk øvelse, hva'? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ej, så er det vist for langt tid siden, du har cyklet, når du ikke kan huske, hvor du oploader data :tongue:

Men ok - jeg er også ved at finde alle de gode smileys hjemmesider igen :wub:

Er ret enig i dine betragtninger - på det punkt er vi jo som regel ret enige. På nær med hjulene, de var aaalt for pæne og rene :tongue:

Hvornår planlægger du ellers cykling igen? Tør du vove dig ud i weekenden (selvom de lover lidt dråber).

Jeg tager fri i morgen eftermiddag og overvejer om jeg skal tage ud og køre nogle intervaller eller om jeg bare skal finde en park og nyde solen (uden 1. maj taler) :smile:

Jeg kommer ikke ud at cykle lørdag, men måske søndag formiddag :unsure: de 0.6 mm regn der er på prognosen lige nu kan vi nok komme udenom.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tager fri i morgen eftermiddag og overvejer om jeg skal tage ud og køre nogle intervaller eller om jeg bare skal finde en park og nyde solen (uden 1. maj taler) :smile:

Jeg kommer ikke ud at cykle lørdag, men måske søndag formiddag :unsure: de 0.6 mm regn der er på prognosen lige nu kan vi nok komme udenom.

Søndag formiddag kunne godt lyde som en plan, og ja mon ikke vi kan cykle uden og regnen. Lad os snakkes ved en gang lørdag.

Og nyd solen :sun:(med måde :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Søndag formiddag kunne godt lyde som en plan, og ja mon ikke vi kan cykle uden og regnen. Lad os snakkes ved en gang lørdag.

Og nyd solen :sun:(med måde :wink: )

Fino thumbmc9.gif

Solen var fin-fin - den blev primært nydt fra cyklen :bike:

Hej Marianne,

Med din form samt træningsdisciplin er du et forbillede for danmarks tøser! - Hav en fornøjelig weekend!!

Friend! :smile:

Iiiihhhh Lassefar :blush:

Sikken en sød kommentar - nu er vi friends 4eva hug006tm9.gif

Du må også have en rigtig god weekend :smile:

Fredag d. 1. maj 2009

Landevejscykling med intervaller

Jeg kom afsted fra arbejde, så jeg sad på cyklen ved 2-tiden :smile: Turen gik op til Søllerød, hvor jeg ville køre nogle intervaller. Formen skal boostes :superman: Det er godt at få nogle kilometer i benene på de lange ture, men i dag var det altså åndedrættet, der skulle presses.

Vejret var SUPER - ud ad strandvejen tænkte jeg lidt over om der var med- eller modvind, for det var let at få skub på cyklen, men jeg synes alligevel jeg havde rigelig vind i ansigtet. Da jeg kom forbi en flagstang kunne jeg se, at det var komplet vindstille :laugh:

Ved skodsborg ind i landet og til søllerød, hvor intervallerne skulle køres på den 2.2 km rundstrækning jeg var forbi i mandags og flere gange sidste sæson. Jeg havde ikke helt bestemt, hvor mange gange jeg skulle rundt, men det endte på 5 gange :smile: Så er der plads til forbedring næste gang. Jeg fik nok ikke presset mig selv lige så hårdt, som da jeg havde selskab af Arne og Candygirl sidste år, hvor der gik lidt konkurrence i det, men på den anden side, kommer man altså ikke op ad den stejle stigning uden at få pulsen op :gal:

Efter intervallerne kørte jeg lidt roligt over til Holte og op ad Holtebakken, vestpå over vaserne (hvor stigningen også giver anledning til tungt åndedræt :4whistling: til Farum og ind langs Hillerødmotorvejen.

Turen blev på 65 km, hastigheden beskedne 25.9 km/t, men det var jo heller ikke dagens fokus :smile:

Ruten

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 2. maj 2009

Ben og mave

Træning med Simon og Kim-Tri :smile: De trænede godt nok hårdt - faktisk så hårdt, at det blev meget tydeligt, at det var temmelig let træning jeg fik lavet :4whistling: Det var dog hyggeligt og Simon delte gavmildt ud af sin træningsekspertice :smile:

Jeg må indrømme, at ugens 3 ture på raceren og nu 4. gang styrketræning har efterladt mig lidt udmattet, så i morgen bliver hviledag :smile:

Squat

8 * 20 kg

8 * 40 kg

8 * 60 kg

8 * 60 kg

4 * 70 kg

4 * 70 kg

Stiff legged dead lift

10 * 60 kg

10 * 60 kg

10 * 60 kg

Good mornings

10 * 40 kg

10 * 40 kg

10 * 40 kg

10 * 40 kg

Weighted hyper extensions

8 * 10 kg

8 * 10 kg

8 * 10 kg

Hack Squat

8 * 30 kg + slæde

8 * 30 kg + slæde

Skulle lige prøve øvelsen, som de andre havde kørt inzane high-rep sæt i. Det var faktisk en okay øvelse. Man kan fokusere lidt anderledes når man ikke selv skal holde balancen. Maskinen er forøvrigt noget fra midten af sidste århundrede, vil jeg tro :laugh:

Weighted crunches

10 * 10 kg (M+H+V)

10 * 10 kg (M+H+V)

10 * 10 kg (M+H+V)

Floor wipers

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

Det var alt for i dag :smile: Vel hjemkommet har jeg indtaget friske jordbær med fromage frais, lidt sød og nødder tastytonguewh7.gif

Jeg har forøvrigt tabt mig 2-3 kg over de sidste uger. Som den tøs jeg er, passer det mig fint :slut: Jeg har ikke gjort noget målrettet for at tabe mig, men turene på raceren har nok betydet en del, selv om jeg nu også synes, at jeg spiser en del mere :unsure: Jeg har godt nok heller ikke spist så meget ude, så kosten har været stort set BB!! Jeg er ret tosset med broccoli og blomkål for tiden. Det kombinerer jeg som regel til aftensmaden med avocado, græskar- og/eller pinjekerner, fennikel, bladselleri eller hvad jeg nu lige har... og selvfølgelig noget kød - oftest kylling :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Kæft du træner meget, man får ganske dårlig samvittighed.

Men jeg skrev egentlig for at sige tak for kortet i din forrige post - nu lykkedes det endelig at finde Slotsbakken :bigsmile:

Ja, i den sidste uge er det blevet til meget træning... måske lidt for meget :blush:

Det er jo både et spørgsmål om kvantitet og kvalitet :smile: I dag er jeg i hvert fald træt i benene og en del tung havearbejde i går har så lige gjort det sidste :4whistling:

Godt kunne bruge kortet - kan se du allerede har været der :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 4. maj 2009

Ryg og biceps

Hviledagen i går har gjort mig godt og jeg fik faktisk slappet meget af :smile:

Ramte IK99 lidt sent, så VL'ere og BB'er var lige ved at være færdige med træning. Det blev nu okay træning med andre motionister. Desværre var det med P4 i højtalerne. Det er dæleme ikke særlig BB :tongue:

Pull Up (oh)

5 * BW

5 * BW

4 * BW

4 * BW

3 * BW

3 * BW

Jeg vil være bedre til de her pull up, så nu må jeg altså træne dem noget mere, selv om jeg synes de er tunge og jeg bedre kan tage dem med underhåndsgreb. Ovenstående blev supersættet med DL :smile:

Dødløft

10 * 50 kg

10 * 80 kg

10 * 80 kg

10 * 80 kg

10 * 80 kg

Uf - det var tungt med så mange reps, egentlig også lidt nemt :smile:

Machine Rows

10 * 30 kg

10 * 40 kg

10 * 50 kg

10 * 50 kg

Ny øvelse, så jeg skulle lige pejle mig ind på korrekt vægt og sidde position

supersættet med

High incline DB Curls

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

Sidste to sæt var Hammer curlz

DB Rows

5 * 50 kg - cheated

8 * 35 kg

8 * 35 kg

Skulle lige prøve nogle tunge DB's. Det gik egentlig okay og de to efterfølgende sæt var super-nemme (ja okay... altså relativt til foregårende sæt) :laugh: Alle sæt med straps

Face Pull (seated)

15 * 25 kg

15 * 25 kg

15 * 25 kg

Jeg tror, jeg kommer til at mærke min ryg i morgen, måske endda DOMS. Det føles sjovt - som at gå rundt med et skjold :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 5. maj 2009

Bryst, triceps og skulder

Bench Press

10 * 20 kg

15 * 20 kg

10 * 40 kg

10 * 40 kg

10 * 50 kg

10 * 50 kg

5 * 60 kg

5 * 60 kg

5 * 50 kg

Dips

10 * BW

10 * BW

10 * BW

10 * BW

10 * BW

Military Press

10 * 20 kg

10 * 25 kg

10 * 25 kg

10 * 25 kg

10 * 25 kg

Jeg hader, at stå og løfte en 20 kg stang med en 2½ kg skive i hver side, men lige nu er der ikke til meget mere :hmmm:

Push Down

10 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

supersættet med

DB lateral raise

10 * ~9 kg

10 * ~9 kg

10 * ~9 kg

10 * ~9 kg

10 * ~9 kg

DB low incline flyes

10 * ~9 kg

10 * ~9 kg

10 * ~9 kg

10 * ~9 kg

10 * ~9 kg

Forholdsvis stille træning, men ganske god styrke :smile: Min forventning om doms i ryggen er blevet indfriet - især lats er ramt :biggrin:

Inden træning skulle jeg lige på apoteket ude ved Trianglen. Der hvor man trækker et nummer for ekspedition var der sat to håndskrevne sedler op. På den ene stod der 'Dankort virker ikke pt.' og på den anden 'Ikke flere ALLI - ny leverance i morgen!' (ALLI aka skid-i-bukserne-pillen). Jeg vidste, at jeg ikke havde nogen kontanter, så jeg blev nødt til at gå. Måske nogen troede jeg var kommet for at købe ALLI :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Femina
Tirsdag d. 5. maj 2009

Bryst, triceps og skulder

Bench Press

10 * 20 kg

15 * 20 kg

10 * 40 kg

10 * 40 kg

10 * 50 kg

10 * 50 kg

5 * 60 kg

5 * 60 kg

5 * 50 kg

Dips

10 * BW

10 * BW

10 * BW

10 * BW

10 * BW

Superflot bænket samt vild god fremgang i bw-øvelser! :strat:

Fortsat de gode superwoman-workouts, MaryB!

F.

Link to comment
Share on other sites

Nice træning du får fyret af! Tak for invitationen. Jeg skal kigge forbi på et tidspunkt. er det en limefrugt, der kører bænk, jeg skal kigge efter? :laugh:

Tak :smile:

Hmm... Hvis du ser en lime-frugt, der kører bænk, så tag lige et billede, for det vil jeg gerne se :laugh:

Nu er der ikke så mange piger i IK og jeg er en af de højere :rolleyes: (der er dog også en høj VL-pige.... Det er ikke mig :biggrin:)

Superflot bænket samt vild god fremgang i bw-øvelser! :strat:

Fortsat de gode superwoman-workouts, MaryB!

F.

Tusind tak, Frk. F. :flowers:

Jeg har faktisk også fået DOMS i pecs i dag af den bænk-træning :4whistling: Selv om jeg har besluttet at ville køre mere BB-orienteret end styrke-orienteret, så ville jeg stadig meget gerne have de 70 kg i bænk :devil:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 7. maj 2009

Ben og mave

Ikke vildt meget energi - glædede mig vist bare til forlænget weekend :smile:

Squat

10 * 20 kg

10 * 50 kg

8 * 70 kg

8 * 70 kg

5 * 80 kg

5 * 80 kg

8 * 70 kg

Stiff legged dead lift

8 * 70 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

Good mornings

8 * 50 kg

8 * 50 kg

8 * 50 kg

Jeg synes egentlig aldrig helt GM's har fungeret for mig. Jeg synes den er hårdes i core'n, hvor man skal spænde hårdt op, men mærker næsten aldrig noget i glutes, som vel egentlig er dem, der burde arbejde hårdest :unsure:

Weighted hyper Extensions

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

Weighted crunch

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

Lying leg raise

10 * bw

10 * bw

10 * bw

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 9. maj 2009

Ryg og biceps

Nåede lige at sige hej til Simon og Erik -chris- og nogle flere VL'ere, men de var færdige med træning, så en stor del af træningen foregik alene. Jeg ville gerne have haft lidt mere power på, men jeg var ikke så hurtig i dag :smile:

Pull Up (OH)

6 * BW

5 * BW

5 * BW

4 * BW

3 * BW

3 * BW

3 * BW

Puha - kæmper videre. De tre sidste sæt blev taget spredt i løbet af hele træningen

Dødløft

8 * 50 kg

8 * 80 kg

5 * 100 kg

8 * 80 kg

Machine rows

8 * 50 kg

8 * 55 kg

8 * 60 kg

8 * 55 kg

Face Pull (seated)

8 * 25 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

EZ Curls

5 * 32 kg

10 * 27 kg

10 * 27 kg

10 * 27 kg

Det er længe siden der har været billeder i loggen, så I får lige et af cyklen med nye wheels :tongue: Den skal luftes i morgen :bike:

dsc9105.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dejligt med lidt cykelbilleder herinde :w00t: Og det ser sgu godt ud med de nye hjul. Glæder mig til at læse historien i morgen :4mewantfood:

STAY TUNED :4jumpy:

Søndag d. 10. maj 2009

Landevejscykling med Fdk

Så er Fdk's udendørscykling startet og da jeg ikke har været ude hele ugen, var det jo passende, at jeg kom med der :smile: Fik sendt en sms til Candygirl i aftes og hun var heldigvis med på idéen - så var der heller ingen undskyldning, hvis dynen føltes lidt for lækker her til morgen :4whistling:

Der er afgang fra Gentofte Fdk kl 10, dvs. jeg skal hjemmefra lidt over kl 9, så for at få morgenmad og -kaffe og blive klar, ringer vækkeuret før kl 8.... PÅ EN SØNDAG :w00t::tongue: Så er det godt at have en aftale :smile:

Da jeg kom derud var der allerede mødt ca 10 ryttere og inden afgang tror jeg vi var oppe på 20+ ryttere. Der plejer at blive kørt en langsom og en hurtig gruppe, men da der kun var éen instruktør i dag og næste søndag, kørte vi som éen gruppe. En enkelt gang blev en lille hurtig gruppe dog sendt ud på en lille omvej, så de også kunne få lov at blive presset lidt :smile:

Vi startede over søborg, bagsværd, værløse til Tyren. Vi var ikke rundt på den, men kørte et kort stykke af den "mod uret". Undervejs var der lige en pause, og Candygirl benyttede sig lige af chancen til at "gå i busken". Desværre kørte de andre inden hun var tilbage, men jeg ventede naturligvis på hende. Det blev heldigvis opdaget af ham, der havde ansvaret for bagtroppen, så han kom tilbage og hentede os - Og så blev der ellers trukket igennem et par kilometer indtil vi fangede de andre igen :w00t:

Kort derefter ramte vi en 5 km-strækning mellem Uggeløse og Lystrup, hvor der skulle køres et interval. Vi skulle gå sammen 2-3 stykker og så bare give gas. Jeg teamede op med Candygirl igen - vi kender hinanden godt, er trygge ved hinandens kørsel og vores niveau passer godt sammen. Vi aftalte at tage føringer á ca 30 sek. Jeg ved ikke helt om de andre ikke tog intervallet helt seriøst, men vi fik da overhalet en del undervejs. Jeg tror måske det var lidt for korte føringer vi tog, for der er alligevel en del "spild" ved hvert skift, hvor ingen af os ligger i læ. Ved min sidste føring kom jeg til at ligge på hjul af en af de andre, Jonas, og hans fart passede så godt, at jeg ikke kunne overhale ham, men heller ikke ville slippe hans hjul. Godt interval, hvor jeg fik presset mig selv godt.

Resten af kørslen var i jævnt frisk tempo over Uvelse, Nr. Herlev (vandpåfylding og pause ved kirken) Blovstrød, Høvelte, Bregnerød, Farum og ind ad Hillerød motorvejen. Der blev kørt godt til, taget føringer og ligget på hjul. Vi tabte vist et par stykker undervejs, som ikke havde haft nogen energi (energibar eller -gel) med overhovedet. Ved Hillerødmotorvejen stak de andre over mod Gentofte igen, mens Candygirl og jeg fortsatte langs motorvejen.

Kørslen var i starten præget lidt af, at der var nogle uerfarne ryttere med, så der var en del "elastik" i feltet og der blev ikke givet så mange tegn. Jeg fandt dog ud af, at det gik bedre når man holdt sig i fronten af feltet. Det betød selvfølgelig også at man kom til at tage føringer ind i mellem, men det var nu også okay :smile:

Turens stats endte på 89 km, heraf ca 20 km bykørsel og 28.6 km/t på hele turen.

Ruten kan ses her

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 11. maj 2009

Bryst, triceps og skulder

BB i IK99 :4flex:

VL'erne var næsten færdige da jeg ankom, men ganske mange andre mennesker til træning, bl.a. Nissen, Simon, Fru Erik og senere kom også Bogs og Guarden.

Jeg fik noget te af Fru Erik, så jeg gav ham de asparges jeg lige havde høstet i haven. Sådan hygger vi os så meget :smile:

Bench Press

10 * 20 kg

10 * 40 kg

5 * 50 kg

5 * 55 kg

5 * 60 kg

5 * 55 kg

5 * 50 kg

Dips

10 * BW

6 * BW + lille, bitte håndvægt, ca 3½ kg

6 * BW + lille, bitte håndvægt, ca 3½ kg

6 * BW + lille, bitte håndvægt, ca 3½ kg

6 * BW + lille, bitte håndvægt, ca 3½ kg

Jeg blev hånet kraftigt, fordi jeg ikke har nogen progression på mine dips :raisebrow: Det må jeg jo gøre noget ved :4whistling:

Military Press

10 * 20 kg

8 * 25 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

5 * 30 kg

7 * 25 kg

Wheiii - det var egentlig ikke så meget tungere at køre med 30 kg end 25 kg :superman:

DB Lateral raise

10 * ~10 kg

10 * ~10 kg

10 * ~10 kg

10 * ~10 kg

10 * ~10 kg

DB incline flyes

10 * ~10 kg

10 * ~10 kg

10 * ~10 kg

10 * ~10 kg

Lying triceps extensions (EZ)

10 * 27 kg

10 * 27 kg

10 * 27 kg

Snip snap snude..... post-10703-1242073159.gif

Link to comment
Share on other sites

Hej Marianne.

Jeg vil umiddelbart gætte på at det var ca. 5 kg tungere! :bigsmile:

Kanon træning du får fyret af! Inspirerende læsning!

LOL - smartass :tongue:

Tak :smile: Jeg har dog lidt svært ved at forestille mig, at du bliver inspireret af det :laugh:

Hyggeligt du lige kigger forbi loggen og lægger en besked :smile:

Tirsdag d. 12. maj 2009

Ben og lidt mave

Squat

10 * BW

10 * 20 kg

10 * 40 kg

10 * 60 kg

10 * 70 kg

10 * 60 kg

BB Walking Lunges

16 skridt * 40 kg

20 skridt * 42 kg

4 skridt * 42 kg

Jeg fandt en lidt kortere stang efter første sæt, for der var ikke helt plads til den lange vægtstang. I 3. sæt mærkede jeg dog IOMS'en sætte ind og da jeg skal cykle i morgen, valgte jeg at stoppe der :rolleyes:

Stiff legged dead lift

8 * 40 kg

8 * 70 kg

8 * 70 kg

8 * 70 kg

Weighted hyper extensions

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

Planken

3 reps * lang tid :smile:

Jeg var desværre nødt til at gå lidt tidligt, men der var ellers super stemning og virkelig tunge vægte, der blev kastet rundt med. Erik high reppede 225 kg i DL fra klodser :4jumpy: 225 kg er altså mange vægtskiver :w00t: Ellers var LasseFar, Simon, Nissen, Queenpearl, Oskar, Pietro og lidt flere unknowns in da house 1958_headbanger.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share