MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

Onsdag d. 27. maj 2009

Racerræs med Tøserunde-tøsen

Ja, der var kun éen anden fremmødt, men det var Candygirl, min egen stifinder hug006tm9.gif Hun havde lagt en god rute ude på landet og i kuperet terræn :wub: Og hun havde endda lagt den så fint, at vi havde modvind på turen ud og medvind på sidste del. Ruten kan ses her

Vi startede ud fra Mosehuset ved starten af Hillerødmotorvejen og fandt hurtigt ud af, at det var smart at ligge en og en, så vi ikke begge var eksponeret for modvinden. Vi overhalede på et tidspunkt tre andre ryttere. Efter nogle minutter overhalede de os igen, men sænkede så farten en del :eh: Jeg ved godt, at man kan blive lidt snydt, da vi så pludselig lå i læ af dem, men da jeg så ville trække ud for at overhale, satte de farten op :blink: Jeg kunne ikke lige forstå deres agenda, så en stund lå vi bag dem, men da de så næsten var ved at gå i stå, kom vi op foran og kørte vores eget tempo. De tog vist vores hjul, men vi drejede fra ved Kolle kolle, hvor de fortsatte lige ud... Underligt scratchingchinrz6.gif

Så gik det ellers lige ud og lige ud (og op og ned). Jeg tror faktisk jeg kom på veje, hvor jeg ikke har kørt før. Der var i hvert fald et par byer jeg ikke kunne genkende. Vinden var temmelig kraftig, men heldigvis var der ikke megen trafik og det var egentlig ikke koldt :smile:

Ved Veksø kom vi forbi de veje, hvor vi havde været vagter ved et gadeløb sidste år, så vi besluttede lige at tage en tur på den lille rundstrækning (et par km tror jeg). Det var en fin lille rute, med en lille stigning og et par skarpe sving :bike:

Vi holdt en kort pause ca. halvvejs. Det var lidt hårdt, at vi kun var to til at trække "feltet" og jeg sad ikke så godt i dag og Candygirl var lidt øm i lænden :blush: Få kilometer senere kom vi dog til Gundsømagle og det var næsten som at komme i mål, for derfra var der stort set medvind hele vejen hjem og vi havde de værste stigninger bag os :superman: Det var skønt endelig at kunne ligge med 35+ km/t uden at kæmpe for det og gennemsnitshastigheden steg da også hurtigt et par stykker.

Vi var desværre ret uheldig ved lyskrydsene ind ad Ballerup Boulevard og så er den vej bare ikke så spændende igen :raisebrow: Det var nu fedt, at vi kom ud og vi så da både en fasan, nogle glade heste, syrenerne blomstrer og vinterrapsen kan snart høstet :4smartass:

Turens stats blev 80.7 km og 27,8 km/t inkl. bykørsel :bike:

And guess what? I morgen skal jeg BB igen :4flex:

Link to comment
Share on other sites

/Fixed.

Man må ikke lyve i sin log! :wink:

:bottom: <- Shotput2012

Torsdag d. 28. maj 2009

Machine rows, elbows in

10 * 40 kg

10 * 40 kg

- - - - -

6 * 70 kg

6 * 70 kg

6 * 70 kg

6 * 70 kg

15 * 55 kg

14 * 55 kg

25 * 50 kg RP

Det kommer jeg til at mærke i de næste dage tror jeg :smile:

Assisted Pull ups

8 * BW

8 * BW

8 * BW

8 * BW

Friend Erik og Friend Oskar var assistenter :smile:

Chest supported DB rows, elbows out

6 * 15 kg

6 * 15 kg

6 * 15 kg

6 * 15 kg

10 * 11 kg

10 * 11 kg

Jeg fjoller stadig lidt rundt i denne øvelse. Det er svært at finde den rigtige position, mens jeg balancerer med DB's. Jeg må lige prøve at aflure de andre, hvordan de gør :blush:

De små håndvægte blev loaded med skiver i de sidste to sæt, så jeg tror de kom op på 11 kg.

Bagefter skulle jeg ind og se The Wrestler. Det var en fed film og Mickey Rourke spiller virkelig godt - måske næsten sig selv. Også Marissa Tomei var meget trværdig i sin rolle. Scenerne fra wrestling-kampene var ret voldelige, specielt éen af dem. Selv om man ser de aftaler kampens forløb og det kun er skuespil, var jeg nødt til at holde mig for øjnene et par gange :blush: Det dominerer lidt i filmens start, men overtages af en socialrealistisk beskrivelse af et tidligere sportsidol's ønske om at fastholde en position han havde engang eller trække sig tilbage og samle sig en familie med sin stripper-veninde og datteren han har svigtet alt for mange gange.

image14483_orig.jpg

Link to comment
Share on other sites

:bottom: <- Shotput2012

Uhh, Kinky! Where do I sign up?? :bigsmile:

Bagefter skulle jeg ind og se The Wrestler. Det var en fed film og Mickey Rourke spiller virkelig godt - måske næsten sig selv. Også Marissa Tomei var meget trværdig i sin rolle. Scenerne fra wrestling-kampene var ret voldelige, specielt éen af dem. Selv om man ser de aftaler kampens forløb og det kun er skuespil, var jeg nødt til at holde mig for øjnene et par gange :blush: Det dominerer lidt i filmens start, men overtages af en socialrealistisk beskrivelse af et tidligere sportsidol's ønske om at fastholde en position han havde engang eller trække sig tilbage og samle sig en familie med sin stripper-veninde og datteren han har svigtet alt for mange gange.

image14483_orig.jpg

Ja, det er en rigtigt fed film!!! Jeg så den for to-tre måneder siden og jeg var vild med den.

Link to comment
Share on other sites

Uhh, Kinky! Where do I sign up?? :bigsmile:

:4whistling:

Lørdag d. 30. maj 2009

Træning med Simon og i løbet af træningen dukkede Nissen, Tunen, Kim-Tri og Fru Erik også op. Fru Erik havde dog trænet i the Gym, hvor han havde dødløftet rigtig tungt mange gange (kan ikke lige huske vægt/reps) og squattet 160*10 :4thumbup:

DB alt. Curlz

6 * 20 kg

6 * 20 kg

6 * 20 kg

4 * 22.5 kg

Jeg holder mig ikke for god til cheate lidt - på sidste sæt en hel del faktisk :smile:

supersættet med

Dips

15 * BW

15 * BW

15 * BW

12 * BW

supersættet med

Burpees :gal:

10

10

10

10

Kæft jeg er ikke vild med de burpees, men det får pulsen op hurtigt. Heldigvis falder den hurtigt igen, så den aerobe form er vist ved at være halvgod igen :smile: Programmet er planlagt så smart, at jeg lige kunne spotte Simon i incline BB press mellem runderne :bigsmile:

Lying triceps Extensions

12 * 32 kg

12 * 32 kg

12 * 32 kg

12 * 32 kg

supersættet med

BB Curlzzzz

15 * 30 kg

15 * 30 kg

15 * 30 kg

15 * 30 kg

Lidt cheat :blush: og rest-pause fra ca. 8.-10. rep :smile:

Programmet siger 15-20 reps, men jeg magter ikke at tage flere end de 15 reps og ville ikke sætte vægten ned i dag.

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 31. maj 2009

Planen var egentlig en bentræning, men efter jeg lige fik lavet et par opvarmningssæt i squat og startet på work sets, kunne jeg mærke at det bare slet ikke var dagen i dag. Lidt mere whisky fredag og kulørte drinks lørdag end normalt var ikke den bedste optakt, så bentræning blev udskudt og i stedet tog jeg brysttræningen. Lidt lavere vægt end ellers, da jeg bl.a. lavede triceps-træning i går :blush:

BB Bench Press

10 * 20 kg

10 * 40 kg

10 * 40 kg

- - - - - - - -

6 * 52.5 kg

6 * 55 kg

6 * 55 kg

6 * 55 kg

Ville gerne have prøvet med 60 kg, men det bliver næste gang :smile:

DB incline Press

15 * 16 kg

12 * 16 kg

12 * 16 kg

11½ * 16 kg

Kunne ikke lige få strakt højre arm helt i sidste rep :dry:

supersættet med

Push up/fra knæ

8

4/6

4/6

3/7

supersættet med

Ab Wheel

10

10

10

10

Der var egentlig også rotator cuff på programmet, men det blev udsat til næste træning :smile:

Skønt, at der er endnu en fridag i morgen :sun::shades:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 2. juni 2009

Tilbage i IK99 igen :smile: I dag kunne the squatzorz ikke udskydes længere. Jeg synes normalt godt om bentræning, men de her high rep-squats er forfærdelig hårde, så jeg skulle virkelig sætte mig op til træningen. En del af motivationen fandt jeg i tanken om, den følelse jeg ville have når det var overstået :blush:

Hack Squat

8 * slæde

8 * 40 kg + slæde

8 * 40 kg + slæde

Squat

8 * BW

8 * 20 kg

8 * 40 kg

8 * 60 kg

- - - - - - -

15 * 82.5 kg

25 * 72.5 kg

:yahoo: De 82.5 kg var tunge lige fra starten og der var en del grimme reps, hvor jeg kom for langt forover :hmmm: På de 72.5 kg var stilen bedre og jeg havde en tydelig følelse af, at have mere styr over vægten :smile:

Leg Curl

8 * 35 kg

8 * 35 kg

8 * 32.5 kg

8 * 32.5 kg

8 * 32.5 kg

20 * 22.5 kg

Burning feeling :firebounce:

Rotator Cuff-øvelser :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 3. juni 2009

Landevejscykling med tøserunde-tøserne

I dag startede vi med et strategimøde, hvor vi planlagde hvordan vi vil køre tøserunden (som jo er på lørdag). Eller... i første omgang gik det også ud på, at vi lige fik meldt ud, hvilke mål og forventninger vi hver især har/havde. Vi er en ret blandet flok på 13 piger. To har som mål at "vinde" løbet :w00t: De satser på en tid på 3:15 (jeg er dog ikke sikker på, at det er nok til at køre hurtigste tid :unsure:) Candygirl og jeg har talt om, at vi gerne vil under 3:30 denne gang (kørte ca. 3:40 sidste år). There - I said it :4whistling: Nu får vi se, hvordan det kommer til at gå :blush:

Vi skulle jo også ud og trille lidt i dag, men benene skulle ikke køres helt i smadder, så ikke for langt, men med nogle intervaller. Det blev til 40 km samlet + min bykørsel. Ruten kan ses her

Vi var blevet lidt kolde under strategimødet, så vi startede med rolig opvarmning i modvinden nordpå. Vinden var godt nok strid, så det trak lidt tænder ud når man havde føringen. Jeg var overraskende lidt mærket af squatten fra i aftes, men mærkede dog lidt træthed i quads, når jeg trådte igennem.

Første interval var på ca 2 km inden vi ramte skoven syd for Farum. Jeg havde ikke troet, at jeg havde vildt gode ben, men kørte godt med og nåede faktisk op på højeste puls målt ved landevejscykling 183 (96%). Vi kørte 4-6 intervaller mere, tror jeg, men på det sidste meldte jeg pas. Jeg kunne godt være kørt med, men benene skulle jo også gerne være friske til på lørdag, så jeg bestemte, at de havde fået syre-bad nok for i dag :smile:

Ind mod byen fik vi jo vinden i ryggen, så der kom god fart på. Vi fik kørt et godt rulleskift og jeg mener da cwr fik trukket igennem på 48 km/t :4jumpy: "Desværre" :blush: fik jeg ikke lov til at tage en føring, inden der blev bedt om et roligere tempo *phew*

Turen endte på 57 km for mig og en gennemsnitshastighed på 27.3 km/t :bike:

Ja, nu er jeg jo begyndt at følge lidt grundigere med i vejrudsigten for lørdag. Den er lidt skiftende, for der kommer vist en vejrændring omkring lørdag/søndag. Vinden ser ikke for slem ud (østenvind er okay) og kun en smule regn. Jeg kunne godt ønske mig en lidt højere temperatur, for når vi starter ud tidlig, tidlig lørdag morgen er det jo sikkert kun <10 grader :cold:

femdgn_kobenhavn.png

Link to comment
Share on other sites

Ind mod byen fik vi jo vinden i ryggen, så der kom god fart på. Vi fik kørt et godt rulleskift og jeg mener da cwr fik trukket igennem på 48 km/t :4jumpy: "Desværre" :blush: fik jeg ikke lov til at tage en føring, inden der blev bedt om et roligere tempo *phew*

He, ja. Det var sejt. Blev også selv virkelig overrasket da jeg så det...Medvind rocks!!! :superman:

Den der vejrudsigt er ikke helt til at gennemskue - bare der ikke bliver for meget regn og vind!

Link to comment
Share on other sites

Candygirl og jeg har talt om, at vi gerne vil under 3:30 denne gang (kørte ca. 3:40 sidste år). There - I said it :4whistling: Nu får vi se, hvordan det kommer til at gå :blush:

Er du klar over det svarer til et snit på 32,3? c025.gif

Well, hvis de to trækker i starten og vi resten af turen kører tre sammen, og vinden forhåbentlig er noget bedre end sidste år (og der ikke er nogen der går kolde :blush: - eller punkterer)... så burde det da kunne lade sig gi' sig.

Link to comment
Share on other sites

He, ja. Det var sejt. Blev også selv virkelig overrasket da jeg så det...Medvind rocks!!! :superman:

Den der vejrudsigt er ikke helt til at gennemskue - bare der ikke bliver for meget regn og vind!

Nej, men se lige mandag :raisebrow: Slemme, slemme piger, der har fødselsdag der :nonono::tongue:

Er du klar over det svarer til et snit på 32,3? c025.gif

Well, hvis de to trækker i starten og vi resten af turen kører tre sammen, og vinden forhåbentlig er noget bedre end sidste år (og der ikke er nogen der går kolde :blush: - eller punkterer)... så burde det da kunne lade sig gi' sig.

:laugh:

Jeg tænkte nok, at du ville regne det ud :laugh: :laugh:

Hvis vi ikke bliver ramt af uheld e.lign. så mener jeg helt bestemt det er en muligt :bike: :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 4. juni 2009

Grundig ledopvarmning - især overkrop :smile:

Det gør jeg nu hver gang, men i dag tog jeg mig lidt bedre tid til det :smile:

Machine rows (elbows in)

10 * 40 kg

10 * 40 kg

- - - - - -

6 * 70 kg

6 * 70 kg

6 * 70 kg

6 * 75 kg

12 * 60 kg

15 * 60 kg

med straps all the way

Pull ups

5 * BW

5 * BW

5 * BW

5 * BW

3 * BW

ingen assistenter i dag :blush:

Chest supported DB rows (elbows out)

6 * 15 kg

6 * 15 kg

6 * 15 kg

6 * 15 kg

10 * 11 kg

10 * 11 kg

to sidste sæt udført med langsomme reps, med fokus på teknik og squeeeze i toppen

Træningen startede lidt stille ud med P4 i højtalerne, men så satte JimmyP noget musik på, og så kom Tunen og Nissen og trænede og så blev der lidt mere sjov og ballade - hihi :w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 6. juni 2009

Tøserunden

114 km, 32,91 km/t..... 3:27:51 timer :smile:

Yeirh :superman: Vi nåede vores mål og det gik faktisk rigtig godt. Vi havde en punktering efter ca 97 km, som tog os 8-9 min at fikse. Det var superærgeligt, men shit happens upsvb9.gif

For at begynde lidt fra starten, så var det rigtig fint vejr i København, da jeg gik gennem byen i morges - blå himmel og vindstille. På vej mod Køge kørte vi dog gennem et par temmelig kraftige byger, så det så ikke så godt ud igen. Heldigvis var de dog ikke faldet over Køge, så da vi kom derned var vejene tørre og der var kun lyse skyer over os. Det var dog blæst lidt op, men det var vi forberedt på.

Vi var 6 der ville starte med at køre sammen og vi lagde ud i ca 30 km/t. Vi fik nogle gode skift op at stå, men en af rytterne var dog lidt ekstra presset og tog kortere og kortere føringer. Ved 30 km stod hun af gruppen og fortsatte alene. En anden af rytterne, der havde kørt rigtig godt i starten begyndte at hænge lidt og få lidt hul på bakkerne. Jeg prøvede at give hende et lille skub for at få lukket hullet, men omkring 50 km (tror jeg) måtte hun også give op på en bakke. (De to afsatte ryttere fandt hinanden senere og kom faktisk ind i ca 3:39 timer :4thumbup: Ret flot come back fra dem)

Da vi var fire tilbage i gruppen (de to som ville vinde og Candygirl og jeg) fik vi atter et godt samarbejde op at stå. Skiftende føringer á 2-5 min varighed. Vinden var til tider ret streng på de åbne strækninger, men der er mange sving undervejs, så belastningen var også lidt svingende. På de første ca. 40 km er der også nogle stigninger. Ikke voldsomme, men dog noget kuperet terræn. Den sidste del af turen foregår så tæt på vandet, at det er meget flat.

Vi blev ramt af en enkelt byge. Jeg er faktisk lidt i tvivl om der var hagl i den, eller om det bare føltes sådan fordi vi cyklede så stærkt :w00t: Det var dog ikke så meget, at vi blev rigtig våde, men en del opsprøjt fik vi da fornøjelsen af :hmmm:

Vi overhalede en del de første ca 50 km, men derefter var der meget langt mellem vi så andre ryttere. Når vi mødte en enkelt, var det sikkert en, der var blevet sat af nogle der kørte hurtigere, så en stor del af tiden mærkede man faktisk ikke rigtigt, at det var cykelløb, men kunne lige så godt have været en træningstur.

Omkring 85 km begyndte vi at køre nordpå og det betød overvejende medvind og hastigheden kunne sættes op. Desværre fik jeg en mindre krise samtidig, hvor jeg ikke rigtig havde fået pulsen ned siden min seneste føring og fik et hul jeg ikke kunne få lukket :blush: Heldigvis var de andre så søde at slække lidt på farten, så jeg kom op igen og efter et par km, lidt ekstra væske og energi var krisen overstået og jeg kunne tage mine føringer igen :smile:

Da vi passerede skiltet, der viste, at der var 20 km tilbage, råbte en af de andre piger, at nu skulle vi bare holde 40 km/t i snit resten af vejen, så ville vi nå de 3:15 timer :4jumpy: Det virkede lidt utopisk, at det skulle kunne lade sig gøre, men det gik godt nok stærkt. Desværre blev vi ramt af punkteringen ved ca 97 km, som jo så ødelagde muligheden for Candygirl og jeg. De to andre fortsatte og de endte faktisk i 3:17 timer. Virkelig flot tid.

Efter slangeskift var det lidt hårdt at komme i gang igen og vi var ved at blive fanget bag en traktor, der fyldte det meste af vejen, men vi kom op i fart igen og holdt den til mål og der var da vist også lidt spurt over de sidste km :smile: Vi nåede vores mål og hvis jeg kører næste år, håber jeg på at være skånet punktering eller andre uheld.

Nu skal jeg bare slappe af nogle timer med benene oppe, for i aften skal jeg til koncert med DJ Tiësto. Det bliver lidt spændende, hvordan jeg holder til det :4whistling:

Edit: Ruten her

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Vi nåede vores mål og det gik faktisk rigtig godt. Vi havde en punktering efter ca 97 km, som tog os 8-9 min at fikse. Det var superærgeligt, men shit happens upsvb9.gif

Ja, du er vist ikke så heldig i valg af makker - lige på det punkt :blush:

Omkring 85 km begyndte vi at køre nordpå og det betød overvejende medvind og hastigheden kunne sættes op. Desværre fik jeg en mindre krise samtidig, hvor jeg ikke rigtig havde fået pulsen ned siden min seneste føring og fik et hul jeg ikke kunne få lukket :blush: Heldigvis var de andre så søde at slække lidt på farten, så jeg kom op igen og efter et par km, lidt ekstra væske og energi var krisen overstået og jeg kunne tage mine føringer igen :smile:

Det fortjener du lidt ros for, det kan være svært at komme på hægterne ovenpå en krise. Og især når farten stadig holdes højt. Godt kæmpet :superman:

Efter slangeskift var det lidt hårdt at komme i gang igen og vi var ved at blive fanget bag en traktor, der fyldte det meste af vejen, men vi kom op i fart igen og holdt den til mål og der var da vist også lidt spurt over de sidste km :smile: Vi nåede vores mål og hvis jeg kører næste år, håber jeg på at være skånet punktering eller andre uheld.

Hehe, nå ja den havde jeg da lige glemt. Det er fustrende at ligge bag en traktor i bil - men så sandelig også når man kører en tur som i dag.

Jeg måtte råbe ret højt, at traktor-manden for at han kunne hører os. Og så så han sig forvirret omkring og kunne ikke rigtigt finde ud af, hvor lyden kom fra :laugh: Men da han fandt ud af det, kørte han pænt ind til siden.

Og jo tak, ingen "uheld" næste år.

Nu skal jeg bare slappe af nogle timer med benene oppe, for i aften skal jeg til koncert med DJ Tiësto. Det bliver lidt spændende, hvordan jeg holder til det :4whistling:

Vil næsten sige - godt det ikke er mig. Men rigtig god fornøjelse a060.gif

Link to comment
Share on other sites

Ja, du er vist ikke så heldig i valg af makker - lige på det punkt :blush:
Nu må du liiiige.... Første punktering i 100-vis km. Det kunne være sket for enhver og var bare uheldigt. Jeg er skam meget glad for min racer-makker :bike:
Det fortjener du lidt ros for, det kan være svært at komme på hægterne ovenpå en krise. Og især når farten stadig holdes højt. Godt kæmpet :superman:

Tak :smile: Det var nu ikke en stor krise, men der var da kort tid, hvor jeg var bange for at jeg var ved at gå helt ned med flaget :blush:

Vil næsten sige - godt det ikke er mig. Men rigtig god fornøjelse a060.gif

Det var skam en ganske fin koncert. I hvert fald den del jeg så, for jeg holdt ikke til det sluttede :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 8. juni 2008

DB Curls

6 * 20 kg

6 * 20 kg

6 * 20 kg

6 * 20 kg

supersættet med

Dips

15 * BW

15 * BW

15 * BW

15 * BW

supersættet med

Burpees

10

10

10

10

Jeg har fundet ud af, at jeg tidligere har lavet burpees forkert. Jeg troede man skulle ned og ligge først på maven, så på ryggen og derefter et spring op :4slap: I dag var det uden at komme ned på ryggen. Det var egentlig næsten hårdere, fordi jeg kunne holde et højere tempo :smile:

Lying triceps extensions (EZ)

10 * 32 kg

12 * 32 kg

12 * 32 kg

12 * 32 kg

supersættet med

BB Curls

15 * 30 kg

15 * 30 kg

15 * 30 kg

15 * 30 kg

Rest-pause

Både Albert og jeg havde fødselsdag i dag, så vi fik os lige en snak om fødselsdagsting... hvad vi havde fået og sådan. Han havde fået 1200 kr og et par badetøfler - sådan en heldig fyr :smile: Han gav også flødeboller :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Guest Femina
Lørdag d. 6. juni 2009

Tøserunden

114 km, 32,91 km/t..... 3:27:51 timer :smile:

Yeirh :superman: Vi nåede vores mål og det gik faktisk rigtig godt. Vi havde en punktering efter ca 97 km, som tog os 8-9 min at fikse. Det var superærgeligt, men shit happens upsvb9.gif

Edit: Ruten her

Hehe, nå ja den havde jeg da lige glemt. Det er fustrende at ligge bag en traktor i bil - men så sandelig også når man kører en tur som i dag.

Jeg måtte råbe ret højt, at traktor-manden for at han kunne hører os. Og så så han sig forvirret omkring og kunne ikke rigtigt finde ud af, hvor lyden kom fra :laugh: Men da han fandt ud af det, kørte han pænt ind til siden.

Og jo tak, ingen "uheld" næste år.

Vil næsten sige - godt det ikke er mig. Men rigtig god fornøjelse a060.gif

Hey MarianeB, Candygirl og cwr

Det lyder som om, at TØSERUNDEN var en super super god oplevelse! Stort tillykke med de FLOTTE placeringer!

PS: Jeg er overbevidst om, at jeg ville falde af cyklen efter jeg havde rundet de halvtres meter... :laugh:

Edited by Femina
Link to comment
Share on other sites

Hey MarianeB, Candygirl og cwr

Det lyder som om, at TØSERUNDEN var en super super god oplevelse! Stort tillykke med de FLOTTE placeringer!

PS: Jeg er overbevidst om, at jeg ville falde af cyklen efter jeg havde rundet de halvtres meter... :laugh:

Tak, dit fjollehoved :laugh:

Hvorfor skulle du dog falde af cyklen? Du kan da godt cykle :bike:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 10. juni 2009

Lidt sen træning, VL'erne var ved at gå, da jeg dukkede op, så der var ikke mange til at holde mig med selskab :cry: ... Buhuuu. Kun en ukendt, der valgte at spille musik vha. sin mobiltelefon og dens lille skod-højtaler :4banned:

Leg Curl

10 * 20 kg

10 * 20 kg

- - - - - - -

5 * 40 kg

7 * 37.5 kg

9 * 35 kg

11 * 32.5 kg

13 * 30 kg

15 * 27.5 kg

Perfekt vægt - første reps i hvert sæt var lette, sidste reps tunge og lidt grimme :smile:

Hack Squat

10 * slæde

- - - - - -

10 * 50 kg + slæde

10 * 50 kg + slæde

10 * 50 kg + slæde

10 * 50 kg + slæde

10 * 50 kg + slæde

30 * 30 kg + slæde

Alle sæt kørt med rest-pause. De 50 kg var godt tunge. Jeg burde nok have haft lidt mere vægt på sidste sæt, men for to uger siden tog jeg 2 sæt á 8 reps med 30 kg og syntes det var tungt scratchingchinrz6.gif... Underligt, men cool.

Egentlig en ret god omgang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Forsinket tillykke med fødselsdagen! :4trumpet: Og super godt kørt af dig og Candygirl til Tøserunden!! :devil: Er overbevist om, jeg aldrig ville komme igennem sådan et løb - synes, at det er super hårdt med bare én spinningtime. :gal::chicken:

Tak :flowers:

Det var også et hårdt løb og det vil helt sikkert ikke være en fornøjelse at køre det uden at have trænet til det :smile:

Spinning er hårdt, hvis man kan presse sig selv og det kan jeg forestille mig, at du kan :bike:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 11. juni 2009

Træning med mine BB-friends hug004mr6.gif

BB Bench Press

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 40 kg

- - - - - - -

6 * 60 kg

6 * 60 kg

5 * 60 kg

5 * 60 kg

Phew - lidt tungt at reppe med :rolleyes:

DB incline Press

15 * 17.5 kg

15 * 17.5 kg

15 * 17.5 kg

15 * 17.5 kg

supersættet med

Push up + fra knæ

5 + 5

5 + 5

5 + 5

5 + 5

supersættet med

Weighted Decline sit up

15 * 15 kg

15 * 15 kg

15 * 15 kg

15 * 15 kg

Rotator cuff-øvelser

DB lateral raise

10 * 8 kg

10 * 8 kg

10 * 8 kg

er egentlig ikke på programmet, men jeg synes der mangler lidt skulder-øvelser, så det blev en mellemting mellem skulder-rehab og egentlig øvelse :blush:

I morgen skal jeg træne igen :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Guest Femina
Torsdag d. 11. juni 2009

Træning med mine BB-friends hug004mr6.gif

BB Bench Press

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 40 kg

- - - - - - -

6 * 60 kg

6 * 60 kg

5 * 60 kg

5 * 60 kg

Phew - lidt tungt at reppe med :rolleyes:

Stærkt, MaryB! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Stærkt, MaryB! :w00t:

Tak Femi :cooldance:

Fredag d. 12. juni 2009

Machine rows (elbows in)

10 * 40 kg

10 * 40 kg

- - - - - - -

6 * 75 kg

6 * 75 kg

6 * 75 kg

6 * 75 kg

14 * 65 kg

14 * 65 kg

22 * 60 kg (RP)

Pull ups (OH)

4 * bw

4 * bw

4 * bw

4 * bw

Ved ikke lige hvad der skete her, men det var da en svag omgang. Det må være machine rows, der havde taget kræfterne og der var ikke lige nogen der så ud til at have tid til at assiste :unhappy:

Chest supported DB rows (elbows out)

6 * 15 kg

6 * 15 kg

6 * 15 kg

6 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

Vi mangler nogle vægte der vejer mindre end 15 kg og i dag kunne jeg ikke finde skiverne til de små saml-selv-håndvægte. Det gik dog overraskende godt med 15'erne i de sidste sæt også :smile:

Så var jeg egentlig gået ud for at klæde om, men jeg var så utilfreds mine pull ups, at jeg gik tilbage, vred armen om på Fru Erik og sagde han skulle assiste mig i et sæt

Ass. Pull up

10

... og så blev jeg glad igen :smile:

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 13. juni 2009

Dagens træning :smile:

DB Curls

6 * 20 kg

6 * 20 kg

6 * 20 kg

4 * 22.5 kg

supersættet med

Dips

12 * BW

12 * BW

12 * BW

12 * BW

supersættet med

Burpees

10

10

10

10

Phew - det var en hård omgang

Lying triceps extensions (EZ)

12 * 32 kg

12 * 32 kg

12 * 32 kg

12 * 32 kg

supersættet med

BB Curls

15 * 30 kg

15 * 30 kg

15 * 30 kg

15 * 30 kg

Både med cheat og rest-pause :smile:

Hyggeligt træning. Simon og BBPoul lavede BRUTAL-BARBARIAN-BACK-WORKOUT :4flex:

Jeg kan godt mærke, at jeg nu har styrketrænet 4 dage i træk. Jeg har DOMS i ben fra i onsdags, bryst fra i torsdags og ryg fra i går og mine arme føles tunge nu efter dagens træning :rolleyes::smile:

I morgen skal jeg cykle Sjælsø rundt-motionsløbet, men kun 50 km og det foregår som et firmaarrangement, så det kommer ikke til at gå hurtigt. Jeg har selvfølgelig lidt transport frem og tilbage til Lyngby, så jeg når sikkert op på knap 100 km alligevel :bike:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share