IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Regner med ingen dreamtan - men tre til fire lag protan.... :devil:

Sidste år havde jeg fire lag protan på !, og en omgang dreamtann ! , og det så totalt skod ud :devil::devil: ved ikke om jeg vil have dreamtan på iår ? ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Sidste år havde jeg fire lag protan på !, og en omgang dreamtann ! , og det så totalt skod ud :devil::devil: ved ikke om jeg vil have dreamtan på iår ? ?

Det er meget meget forskelligt hvordan ens hud tager imod Protan - jeg bliver vildt brun af bare et par lag... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er meget meget forskelligt hvordan ens hud tager imod Protan - jeg bliver vildt brun af bare et par lag... :4thumbup:

ja det troede jeg bare ikke at der var stor forskel på :superman: men skal nok ikke have så meget på iår så :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
ja det troede jeg bare ikke at der var stor forskel på :superman: men skal nok ikke have så meget på iår så :devil:

SOJA keld prøv det... Eller sovsekulør... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Nej seriøst det er meget forskelligt hvordan man tager i mod - der er ikke andet for end at prøve sig frem... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
SOJA keld prøv det... Eller sovsekulør... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Nej seriøst det er meget forskelligt hvordan man tager i mod - der er ikke andet for end at prøve sig frem... :tongue:

har indkøbt 5 liter malling fra et overskudlager :laugh::laugh: bruger dette :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Må sige at det er noget af en konklusion at fedt%måleren siger 9 i dit centre :smile: og så siger du at din "nok" lægger på 1-2% da vægten ikke er til at stole på ? ? så tror jeg min fedt% lægger på -3% :tongue::tongue: men vil gerne lægge på 6-6,8% men bruger selvfølgelig også spejlet :superman::superman::superman:

O´kay 1,30 på 500 meter er sku ret flot :tongue: har "kun" haft den nede på 1.32 men da havde jeg også trænet ryg og triceps først :tongue: regner med at ro på 1.20(cirka) til konkurence :laugh::laugh: NEJ det bliver nok omkring 1.30 - 1.34 min :tongue:

Var faktisk til motionløb igår på 5km 18.39 min løb jeg på en bakket rute :smile: burde nok ikke have gjort det ! ! , men kunne ikke holde mig i skindet !, da jeg jo er en sej "gammel" Ironman som ville se om jeg kunne gentage sejren fra sidste år ! !. Men det rakte "kun" til en femte plads. :cool:

Lyder til at du har hygget dig med familien/rødvinen :wink: Rødvin har jeg dog ikke med på min madplan :laugh::laugh: Men spiste dog lidt ekstra ris i lørdags :superman: Glæder mig sku til at kunne senden pizza manden på overarbejde efter fitnesscuppen den 30 september :tongue::tongue:

M.V.H Keld

Det er f..... flot at forbedre sin tid med 7sek på 14 dage keld :poking:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:w00t::alright:

Det er f..... flot at forbedre sin tid med 7sek på 14 dage keld :poking:

Ja min kondition er helt i top :superman: så måske får jeg den ned på 1.24 :wink: Men det kommer helt an på dagsformen :superman::superman::alright::alright::alright::alright::alright::alright::alright:

Link to comment
Share on other sites

:superman:

hvad med dig Jon ? :smile: er du hurtigere ? ? ? :cool::cool:

Det må du vente og se, men et af mine mål er at vinde på romaskinen, men tror ikke man kan regne med sine træningstider.

håber dog på en tid under 1,25 min. men nu må vi se hvad der sker på dagen :superman::devil:

men slår dig klart i chins, skulle gerne tage over 20 reps. dips ja det må tiden vise

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens historie fra centret...

En af de kvindelige instruktører mente i går da jeg var oppe i centret, at jeg lige skulle smide trøjen og posere lidt... :laugh::laugh::laugh:

Hvad hun ikke vidste var at Heidi (fruen) stod lige ved siden af mig... He he - det gik så op for hende at det var Heidi...

Hvorpå hun sagde til fruen, fordi fruen jokede lidt: Er du utilfreds med noget da, for han er GODT nok flot... :4thumbup: Klasse kommentar.... :cool: Det er da din mand ikke????

Jo jo, sagde Heidi og grinede... :laugh::laugh::laugh: De stod og rev i min bluse og ville have mig til at vise lidt krop... NIXEN - vent til lørdag, gider sgu ikke stå i receptionen og flexe... :laugh::laugh::laugh::laugh:

På vej hjem i bilen sagde fruen, at hun synes jeg skulle have smidt trøjen så instruktøren kunne se hvad hun aldrig fik.... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Virkelig en sjov og herlig aften...

Fruen tog pics af mig i går aftes - har fået vener på bagsiden af ryggen - puha det har jeg sgu aldrig haft før...

Er ikke helt 100% tilfreds med formen selv, men må lytte lidt på hvad folk siger om formen da jeg nok har temmeligt meget diæthjerne for øjeblikket...

:wink: Styrketræning senere i dag... I morgen shaving og selvbruner på korpus.... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Dagens historie fra centret...

En af de kvindelige instruktører mente i går da jeg var oppe i centret, at jeg lige skulle smide trøjen og posere lidt... :laugh::laugh::laugh:

Hvad hun ikke vidste var at Heidi (fruen) stod lige ved siden af mig... He he - det gik så op for hende at det var Heidi...

Hvorpå hun sagde til fruen, fordi fruen jokede lidt: Er du utilfreds med noget da, for han er GODT nok flot... :4thumbup: Klasse kommentar.... :cool: Det er da din mand ikke????

Jo jo, sagde Heidi og grinede... :laugh::laugh::laugh: De stod og rev i min bluse og ville have mig til at vise lidt krop... NIXEN - vent til lørdag, gider sgu ikke stå i receptionen og flexe... :laugh::laugh::laugh::laugh:

På vej hjem i bilen sagde fruen, at hun synes jeg skulle have smidt trøjen så instruktøren kunne se hvad hun aldrig fik.... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Virkelig en sjov og herlig aften...

Fruen tog pics af mig i går aftes - har fået vener på bagsiden af ryggen - puha det har jeg sgu aldrig haft før...

Er ikke helt 100% tilfreds med formen selv, men må lytte lidt på hvad folk siger om formen da jeg nok har temmeligt meget diæthjerne for øjeblikket...

:wink: Styrketræning senere i dag... I morgen shaving og selvbruner på korpus.... :innocent:

Hej Champ

Den her er til lillemor :4thumbup: :superman:

Hvad gjorde vi ude dem :bigsmile: Fed måde at sige hun holder af dig :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Champ

Den her er til lillemor :4thumbup: :superman:

Hvad gjorde vi ude dem :bigsmile: Fed måde at sige hun holder af dig :4thumbup:

Ja det er fandme dejligt... :devil: Ja hvad fa'en gjorde vi uden dem...

Glæder mig sgu til at hilse på dig igen mester... :smile::superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Samme her :4thumbup:

Min kommer også med i år, og glæder sig vildt til at få en normal mand igen :blink: Du kender sangen, ikke Iver?

Jo jo kender sangen alt for godt... BLA BLA BLA... Du tænker kun på dig selv DM osv.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Min frue, ungerne, svigersønnen, svigerinden, mine niecer, og et par kammier kommer også og hepper - skønt... :devil:

Der går sgu nok også nogle år inden jeg stiller op igen... :tongue::superman:

Link to comment
Share on other sites

Fruen tog pics af mig i går aftes - har fået vener på bagsiden af ryggen - puha det har jeg sgu aldrig haft før...

Er ikke helt 100% tilfreds med formen selv, men må lytte lidt på hvad folk siger om formen da jeg nok har temmeligt meget diæthjerne for øjeblikket...

:wink: Styrketræning senere i dag... I morgen shaving og selvbruner på korpus.... :innocent:

IVER! Man kan ikke bare sådan nævne pics uden at dele med os andre!! :nonono::tongue:

En helt anden ting, man bli'r vel aldrig selv helt 100% tilfreds med formen..? Det er vel inderst inde det er driver værket hos mange af os..? :smile:

Så er det sgu snart! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:superman:

Det må du vente og se, men et af mine mål er at vinde på romaskinen, men tror ikke man kan regne med sine træningstider.

håber dog på en tid under 1,25 min. men nu må vi se hvad der sker på dagen :superman::devil:

men slår dig klart i chins, skulle gerne tage over 20 reps. dips ja det må tiden vise

Ja du nakker mig i chins :devil::smile: men jeg giver dig røv i symetrien :laugh::laugh: Nej vi må se på dagen, hvem der topper med 20 i chins :superman::superman: glæder mig overhovedet ikke til den øvelse :tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share